Lanzarote?

Forside Fora AGF Lanzarote?

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      bew
      Bruger

Normalt synes jeg at morethanaclub plejer at dække træningslejren i år har jeg intet kunne finde? Har de spillet et par træningskampe? Er der kommet skader? Hvem har spillet godt dernede? Osv.?

Håber der er andre der kan hjælpe?

08/01: Afgang til Lanzarote
      18/01: Hjemkomst

Måske endnu et tegn på at finanskrisen er over os?? 😮

Lylle
      Bruger

Det er vist også snart for sent hvis der skal komme nogen updates.

MRJ
      Bruger

Der har ikke været noget særligt at rapportere om, bew.

Det er jo bare en hyggetur – den rigtige træningslejr med kampe kommer først i slutningen af februar, hvor spillerne rejser til La Manga.

Det eneste vi har hørt om fra Lanzarote, er det her: http://agffodbold.dk/news.asp?id=7333

lchristensen
      Bruger

Kom de ikke hjem fra Lanzarote i går?
      Turen til Lanzarote er en sponsor-gave, så vidt jeg ved… Der er blevet aftalt indbyrdes i truppen, at de min. skulle træne 1 time dagligt. Ellers tror jeg bare den har stået på hygge og et par øl.

Stoei
      Bruger

De ser ud til at ha haft en sjov tur, bare det var mig 😀

chilli
      Bruger

Det er dem vel ondt, men virker godt nok lidt mærkeligt i disse spare tider. Gaven kunne vel nok have været konveteret til cash.

chilli skrev:
      Det er dem vel ondt, men virker godt nok lidt mærkeligt i disse spare tider. Gaven kunne vel nok have været konveteret til cash.

Mon ikke spillerne hellere ville tage til varmere himmelstrøg end at få lidt flere lommepenge udbetalt? (jeg går ud fra at turen er en gave fra en sponsor og dermed ville en aflysning af turen ikke komme GFs regnskab til gode)

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.