lansholdet…

Forside Fora AGF lansholdet…

Viser 62 svartråde
  • Forfatter
      Pingvinho
      Bruger

nu er det nok vil bare gøre det kort men hvorfor skal anders randrup udtages til landsholdet? for den dreng er da noget af det mest talentløse der render rundt på de danske fodboldbaner. Krabbe og lindkvist holder min. ligeså højt niveau og de er jo ikke i landsholdsklassen. i øvrigt er han udtaget som erstatning for leon a så kunne man ikke lige så godt indkalde Lucena?
      samtidig vil jeg godt brokke mig over at niclas jensen og thomas kristensen er udtaget.
      desuden kunne man da godt tænke sig at se en Jeppe Curth få chancen således at det ikke altid er sjællændere der får chancen.

fladmose
      Bruger

..hvem er Aners Randrup? 😐

Pingvinho
      Bruger

En bums fra Brøndby.
      en mand Morten Olsen virker til at skylde en del penge. også ham der længe blev udtaget frem for Lumb til u21

-eLGen-
      Bruger

1. Hvad er "lansholdet" ?
      2. Hvad har det med "AGF (Spillere, ledere og andre ting)" at gøre?

Ras88
      Bruger

Landsholdet er desværre blivet en joke, med MO i spidsen:(

Sloth
      Bruger

skide være med Landsholdet – det er et 80´er begreb – Der er kun en ting der er mere 80´er end landsholdet og det er en sauna.

Landsholdet er simpelthen en stor joke, og mange af os mistede vel interessen da Laudrup ligeledes stoppede som assistent – Siden da er det kun gået længere og længere ned af bakke, ligesom jeg er ved at være dødtræt af at DBU altid gør som Morten Olsen og Keld Bordinggaard siger.

Men afsluttende bemærkning…..Anders Randrup, William Kvist, Thomas Christensen som landsholdsspillere…..tjah ambitionerne er ikke høje, og VM virker fjern.

Wombatten
      Bruger

Giver Sloth ret. Vi kommer ingen vegne med MO og der er ikke sket noget godt siden 92 udover vores VM-kvartfinale. Lad os nu få et generationsskifte hvor det ikke kun er sjællændere der kan få lov til at være med!

CeresLover
      Bruger

fladmose skrev:
      ..hvem er Aners Randrup? 😐

Morten Olsens svigersøn… Som vist spiller i Brøndby – tror jeg nok.

Replay
      Bruger

u21 holdet kan sku' slå A-Landsholdet.

ForeverAgf17
      Bruger

wombatten

Det sker godt nok ikke med klaphatten som træner.! Men på den anden side man skal vel helt ned på serie niveau for at finde en højreback spiller der er bedre end randrup.! Eller kig på vores hold, Krabbe! Selv Sarr er efter min mening bedre end randrup og det er til trods for at Sarr mangler både kamp og trænings kampe i benene!

CeresLover
      Bruger

Jamen – randrup er jo kommet med som venstre back…???

RasmusKr
      Bruger

Randrup er højreback…. jeg forstår ikke Priske ikke bliver udtaget. Lars Jacobsen og Kasper Bøgelund er skadede, Kvist var jeg utilfreds med, men jeg synes han har gjort det fint på landsholdet og ok han er udtaget igen….. men min første reaktion var – Krabbe er da bedre?

Et bud på en spiller man måske ellers kunne udtage er Kasper Risgaard. Han har gjort det godt hos AaB og er meget alsidig, både som central forsvarer, central midtbane og højre midtbane. Så mon ikke også han kan tage en back.

Nej CeresLover, Thomas Rasmussen spiller venstre back hos Brøndby, og Chris Sørensen og Niclas Jensen har også været inde omkring landsholdet, det er ikke der Randrup er med.

agf-kenneth
      Bruger

det skulle være lumb der skulle være med i stedet for. men har hørt at morten olsen kun ser kampe på sjælland det var nok også derfor at graulund ikke blev udtaget til ligalandsholdet[think]

whatslife
      Bruger

når nu det var en midbanespiller der meldte afbud mener jeg helt klar at det burte være en anden midtbanespiller der blev udtaget
      her er Thomas Enevoldsen fra AAB indlysende og nok det største talent der (kaeft han var genial mod horsens) han kan også dække flere pladser

Randrup er blot endnu et eksempel på at MO skulle have været fyret efter den første missede slutrunde "klaphat" mage til middelmådig spiller skal man lede længe efter (bare ikke på landsholdet det er generelt middelmådigt)

InsaneWanker
      Bruger

Jeg må helt ærligt også sige, at min første tanke da jeg læste det på TV2 TTV var noget i retning af:
      [shock][think]:|[shock] Og bagefter :(:o

Det er jo simpelthen for latterligt. Mon ikke Olsens er i familie med Randrups far? Jeg nægter at tro på, at han kan argumentere for, at udtage ham fremfor alle andre voksne midtbanespillere i Superligaen. Dét der er simpelthen at tage pis på alle andre spillere.

Der stod på ttv, at det var som midtbanespiller… netop pga. de mange skader og afbud fra midten. Uanset hvad, ham Randrup burde være dråben der fik B.T., EB og alle andre medier til for alvor at stille spørgsmålstegn ved MO – som tydeligvis udøver en eller anden form for nepotisme.

hrmunk
      Bruger

faktum er at ligeså snart du skifter til Brøndby stiger dine chancer for at komme på danmarks landshold med 5000% 😀

Meloveyou
      Bruger

http://dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=245191

Ja Stephan Andersen i stedet for fx Stuhr.. haha

Kasper
      Bruger

Arh, mine tømmermænd er sku da bare blevet endnu værre, da jeg læste det… MO og hans kumpaner bliver da et mere og mere pinligt foretagende…!!

Landsholdet er dødt og bør boykottes. Jeg ser ihvertfald ikke flere landskampe med MO som landstræner!!

Jeg har, og er nok egentligt stadig, forsvarer af Olsen som vores landstræner.

MEN! Randrup og Stephan Andersen – det er blevet for meget nu! Det irriterer mig grænseløst med de marginalspillere der får chancen for at komme med – de er jo alle BIF folk, eller fra klubberne lige omkring Brøndby….

For fanden! Jeg er sur, vred og skuffet – det skulderklap som det nu en gang er at komme med på landsholdet har Stephan Andersen bare slet ikke fortjent – se dog på hans præstationer denne sæson! Stakkels, Ellegaard, Winde, Nielsen, Jochumsen, Rasmussen og Pedersen…..

El Mundo
      Bruger

Landsholdet er en gigantisk parodi, bedst visualiseret ved den seneste udtagelse Randrup i stedet for Leon. Både Thomas Enevoldsen og Thomas Augustinusen må sidde med en bitter smag i munden og undre sig over hvad de skal gøre bedre for at blive udtaget.

I tilfældet DBU+Morten Olsen hvor begge parter er omvandrende parodier, giver 2*minus desværre ikke plus.

-eLGen-
      Bruger

@Krog Pedersen
      Kunne ikke være mere enig…!

Som det nævnes i replikboksen, så kunne det være ganske morsomt at se et hold sammenstykket af de jyske klubber i suppen mod det landshold som DK stiller med i de kommende venskabskampe – Jeg ved godt hvem jeg ville tippe på… At MO så til gengæld modtager ros fra flere sider med udvælgelsen fatter jeg simpelthen ikke og jeg er lodret uenig i f.eks. denne artikel http://www.coppadiem.dk/vis_debat.asp?AjrDcmntId=730 hos coppadiem.dk

//eLGen som stadig boycutter dansk landsholdsfodbold så længe MO er ved roret !

Jeg aner ikke hvem manden er? Men en ting ved jeg, Morten Olsen må have fingeren langt oppe i PB's R….. Der må være andre muligheder

agfgas
      Bruger

MO har alle dage været en træner som udtager med hjertet istedet for hjernen, hvorfor skulle graulund ellers ikke udtages til ligalandsholdet ?? MO skal og må tage en fede hat og skride, håber sg snart der er en europæisk klub som hopper på den og signer ham, så vi kan få en ny landstræner ( OG IKKE PETER BONDE den torsk ) !!!

Altså nu glæder jeg mig lidt selv til at se hvem han udtager i stedet for Duncan, men altså hvem ville i syntes der ude ??

Også lige tilbage til det med at udtage brøndby spillere forstår simpelthen ikke han ikke lægger mærke til Kevin i randers, han stod en brand kamp mod os i torsdags, altså det er snart lige før man ikke gider se landskamp fodbold mere, men altså igen man er jo dansk af hjerte såå !

Ays
      Bruger

Hvem der kommer med i stedet for Duncan .. der er vist stadig et par Lyngby spillere der har tid…

RehnAGF9
      Bruger

Som sagt er landsholdet blevet en parodi…. Det er en kedelig udvikling det har taget, for landsholdsfodbold har udviklet sig til at være en ting som man ikke længere samles om, men derimod at man konstant diskuterer de overraskende og utrolige udtagelser fra Morten O.
      Fra at være det hold man stræber efter og kun er for de bedste, har MO formået at lave landsholdet til et udviklingshold. Det er da fint at der skal testes spillere i træningskampene, men de spillere der skal testes skal være spillere der med rette kunne repræsentere Danmark ved en mulig slutrunde eller i kvalifikationskampene.
      Det bliver gang på gang bekræftet at landsholdet ikke længere er for de spillere der yder maks og har spillet sig fortjent til pladserne.

Personligt har jeg mistet interessen for landsholdet, hvilket for mit vedkommende skyldes Morten O, og jeg er af den opfattelse at han skal væk før man vinder opbakningen tilbage fra mange tabte fans.

HvidIhjertet
      Bruger

Vi må indse at Landsholdet aldrig bliver det det engang var, før at Morten olsen, stopper, eller får sparket, som nok aldrig sker.

Jeg synes som jer andre det er latterligt, at han kun tager spillere fra de "store" eller sjællandske klubber, når man kigger på Liga landsholdet, kunne der være plads til Lyngby spillere, men igen, ingen AGF'er, hvornår havde vi sidst en AGF'er med på ligalandsholdet ?,, Graulund kom ikke med og det burde han værtfald, men hvis man ser bort fra det, hvordan kan han så se bort fra, Krabbe, Lumb, gjesing, kure?, mindst en af dem burde da sagtens at kunne komme med.
      Jeg er også ved at miste interessen for dansk fodbold, før i tiden ville jeg sætte krydset ved Danmark, men pengene kommer hjem hvis jeg tipper mod dem :/

carpe_diem82
      Bruger

@Dillerkok

Angående ligalandsholdet så giver det ingen mening med de spillere som du nævner.

Krabbe, Lumb og Gjesing var alle med U21 på samme tid, og derfor kunne de ikke udtages (Der var ingen fra U21 med ligalandsholdet)

Kure var ikke engang fast mand for AGF, så hvem skulle han lige slå af?

Så tilbage er der vel kun Lucena, Graulund og Budtz tilbage, som kunne være i nærheden af det hold.

carpe_diem82
      Bruger

Mon ikke AaB spillerne raser lige nu?

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article987327.ece

10 superligaspillere udtaget nu (plus afbud fra Duncan), men stadig ingen fra superligaens nr. 1 (Aab).

Derimod har der været udtaget 4 mand fra nr.9 i superligaen (Brøndby).

Det er ikke nemt at forsvare for MO, nok derfor, at han slet ikke udtaler sig om det!

Personligt boycutter jeg landskampen på onsdag, selvom jeg altid plejer at se kampene i tv, eller live (omkring 20 kampe live).
      Det er simpelthen en parodi efterhånden med den landstræner.

Og nej jeg mener ikke, at AGF har nogle spillere, der gode nok til landsholdet lige nu, så det er ikke derfor, at jeg brokker mig.

Zalayeta
      Bruger

Det er åbentlyst, at man ikke udtager den bedst til alle pladser. Man tænker mere langsigtet.

DBU, Bordinggård og Olsen tager de helt unge med tidligere for at modne dem, gøre dem til stjerner tidligere.

Det har man gjort i England og Tyskland længe.

Randrup er et godt eksempel.

Men at Zanka kom på ligalandsholdet er lige så godt.

Ser også en tendens til at U19 spillere kommer på U21 osv. Man vil gerne modne dem tidligere.

Ras88
      Bruger
      Meloveyou
      Bruger

Sidder lige ser Randers – Esbjerg på tv2-sport, vores kamp mod OB kommer lige efter om en times tid. OG Kevin Stuhr er bare klasser bedre end ham droppet fra Bundby.. Mee olsen er kun til øboer

http://debatside.web.surftown.dk/viewtopic.php?f=11&t=9317&st=0&sk=t&sd=a

Ja de sure i AaB

Fanoe
      Bruger

Hov hov der er ikke noget galt i at være øboer. Og sjælland er heller ikke en rigtiig ø,

Men ja Mor Olsen, har aldrig været glad for jylland. og det er virkelig klamt at pressen ikke har opfattet det endnu. De burde for længe siden have ødelagt hans lille verden, så vi andre kunne få en ny landstræner.

Ceres
      Bruger

Morten Olsen har altid fortrukket Brøndby spillere på landsholdet og han ser aldrig kampe i jylland, så kan man forvente andet..

Hvis vi kigger på den seneste landholds trup :
      http://www.dbu.dk/page.aspx?id=313

….Så indeholder den 3 BIF spillere (eller 4 hvis ikke "Duncan" var blevet skadet), 3 fra FCK, 2 fra FCN + 1 fra bundproppen Lyngby, og så en enkelt "Jyde" fra FCM….

Ved udtagelsen af en uprøvet spiller som Randrup, kan man næppe bruge som undskyldning at det er fordi Olsen kun kigger efter spillere med fremtid i, når han udvælger spillere fra Superligaen, for så giver det ingen mening at udtage FCK's Niclas Jensen frem for feks. Lumb.

Det er også højest besynderligt at BIF's Stephan Andersen bliver foretrukket frem for en Kevin Stuhr Ellegaard som gør det langt bedre lige pt. …og sådan kunne man jo blive ved..

Hvis man kigger på Superliga topscorer listen, så kunne det vel ikke være anderledes at Olsen udtog Bernburg istedet for "Duncan", da Bernburg simpelt hen var den bedste danske spiller fra en sjællandsk klub på listen :

1. Peter Graulund,AGF…………………………. 12
      2. Frank Kristensen,FCM……………………….. 11
      3. Jeppe Curth,AaB…………………………….. 10
      4. Rade Prica,AaB………………………………… 9
      5. Martin Bernburg,FCN………………………….. 8
      6. Morten "Duncan" Rasmussen,Brøndby……….. 7
      -. Njogu Demba-Nyrén (Gambia),Esbjerg……….. 7
      -. Thomas Dalgaard, Randers FC………………… 7
      9. Christian Holst (Færing),Lyngby……………… 6
      -. Henrik H. Hansen,AC Horsens…………………. 6
      -. Issey Nakajima-Farran (Canada),FCN………… 6
      -. Siyabonga Nomvethe (SAF), AaB……………… 6

Fanoe
      Bruger

Man burde vel lave en Morten olsen "hade" side. Det plejer at være den slags som medierne får øjnene op for. Og så smide alle de fine fact's ind som folk har på denne tråd og alle de andre fan sider har. For vi er jo absolut ikke de eneste som er meget utilfredse.

Vil ha Richardo tilbage.

Meloveyou
      Bruger

Ceres skrev:
      Morten Olsen har altid fortrukket Brøndby spillere på landsholdet og han ser aldrig kampe i jylland, så kan man forvente andet..

Hvis vi kigger på den seneste landholds trup :
      http://www.dbu.dk/page.aspx?id=313

….Så indeholder den 3 BIF spillere (eller 4 hvis ikke "Duncan" var blevet skadet), 3 fra FCK, 2 fra FCN + 1 fra bundproppen Lyngby, og så en enkelt "Jyde" fra FCM….

Ved udtagelsen af en uprøvet spiller som Randrup, kan man næppe bruge som undskyldning at det er fordi Olsen kun kigger efter spillere med fremtid i, når han udvælger spillere fra Superligaen, for så giver det ingen mening at udtage FCK's Niclas Jensen frem for feks. Lumb.

Det er også højest besynderligt at BIF's Stephan Andersen bliver foretrukket frem for en Kevin Stuhr Ellegaard som gør det langt bedre lige pt. …og sådan kunne man jo blive ved..

Hvis man kigger på Superliga topscorer listen, så kunne det vel ikke være anderledes at Olsen udtog Bernburg istedet for "Duncan", da Bernburg simpelt hen var den bedste danske spiller fra en sjællandsk klub på listen :

1. Peter Graulund,AGF…………………………. 12
      2. Frank Kristensen,FCM……………………….. 11
      3. Jeppe Curth,AaB…………………………….. 10
      4. Rade Prica,AaB………………………………… 9
      5. Martin Bernburg,FCN………………………….. 8
      6. Morten "Duncan" Rasmussen,Brøndby……….. 7
      -. Njogu Demba-Nyrén (Gambia),Esbjerg……….. 7
      -. Thomas Dalgaard, Randers FC………………… 7
      9. Christian Holst (Færing),Lyngby……………… 6
      -. Henrik H. Hansen,AC Horsens…………………. 6
      -. Issey Nakajima-Farran (Canada),FCN………… 6
      -. Siyabonga Nomvethe (SAF), AaB……………… 6

Ceres, ved godt det er hårdt, men Frank Kristensen er os oppe på 12 mål

http://www.dr.dk/Sporten/Dongbold/index.htm

Sgaj
      Bruger

Jeg har opgivet landsholdet og især MO, manden opfører sig som en gammel dement mand på 90+ år, som ikke må tage væk fra plejehjemmet uden opsyn[shock]

Morten "Jydekomplex" Olsen er helt forgabt i en FCN angriber, da han har Scoret imod BIF. I Morten "jydekomplex" Olsens univers, er det i sanhed en heltmodig indsats. Tænk sig at der er en spiller der har scoret imod selveste BIF.
      Mon ikke at Hr. Morten "Jydekomplex"Olsen skulle få den søvn ud af de GAMLE øjne, og se imod AAB, OB, AGF, EFB & FCM[think] Det er så åbenlyst latterligt at en mand der kalder sig selv for landstræner, går rundt med fingeren laaaaangt oppe i RØ… på de Sjællandske SAS liga klubber.:p:p:p:p:p:p

Meloveyou
      Bruger

Den fede maler skrev:
      Morten "Jydekomplex" Olsen er helt forgabt i en FCN angriber, da han har Scoret imod BIF. I Morten "jydekomplex" Olsens univers, er det i sanhed en heltmodig indsats. Tænk sig at der er en spiller der har scoret imod selveste BIF.
      Mon ikke at Hr. Morten "Jydekomplex"Olsen skulle få den søvn ud af de GAMLE øjne, og se imod AAB, OB, AGF, EFB & FCM[think] Det er så åbenlyst latterligt at en mand der kalder sig selv for landstræner, går rundt med fingeren laaaaangt oppe i RØ… på de Sjællandske SAS liga klubber.:p:p:p:p:p:p

Du da ikke bedre gå uden om, Horsens, Randers og vel os Vejle

Flo4ever-10
      Bruger

Håber næsten på en lussing 0-8 også MO siger hans job op…….

Ras88
      Bruger

Flo4ever-10 skrev:
      Håber næsten på en lussing 0-8 også MO siger hans job op…….

Ja det håber jeg sku også. :k

Meloveyou skrev:

Den fede maler skrev:

Du da ikke bedre gå uden om, Horsens, Randers og vel os Vejle

HA HA HA HA, ja og Dronningborg IF, og Mørke IF. Ej du har ret, der er sgu også spillere fra de klubber du nævner der kunne hoppe ind på landsholdet 😉

Andre Jensen
      Bruger

Jeg er også færdig med landsholdet.
      Vi skal vist have de gamle Jylland mod København opgør tilbage, for Morten Olsen er da i hvert fald ved at stable det ene hold på benene.
      Hvis der findes en bar i Århus, hvor folk hepper imod landsholdet, så bliver det der jeg ser de kommende landskampe B)

Hallum
      Bruger

Morten Olsen slår fast at han ser alle kampene i SAS ligaen[think] http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article987782.ece. Godt for dig Morten "Jydekomplex" Olsen. Hvor langet er du nået?? Har du set sæssonen 2003-2004 endnu? Siden du påstår at du ser kampene på TV.
      Næhh Morten Skilpade, få fingeren ud af de Sjællandske klubbers RØ., og smut så :k:k:k:k:k:k:k:k

Fanoe
      Bruger

Giv nu manden en chance. Hans mål med at få os helt ned på plads nummer 50 på FIFA's rangliste er endnu ikke nået. Selvom vi da snart er der.

Jeg tror det er en del af hans snedige plan. Så når vi rammer på plads nummer 50. Så smækker han speederen i bund og vinder EM og VM. Og derefter trækker han sig tilbage som den første nogensinde at vinde EM og VM uden at være i top 30 på FIFA's rangliste. :k:k:k

Bare vent. Jeg er helt sikker:D

Lylle
      Bruger

Vi skal vist have de gamle Jylland mod København opgør tilbage, for Morten Olsen er da i hvert fald ved at stable det ene hold på benene.
      Hvis der findes en bar i Århus, hvor folk hepper imod landsholdet, så bliver det der jeg ser de kommende landskampe

skal der virkeligt ikke mere til før du vender dit eget lands hold ryggen ? .. hvad hvis vores træner pludselig begynder at importere københavnere til vores hold ? så vil du pludselig også heppe [u]imod [/u]agf ?

syntes det er sjovt hvor "lidt" der skal til før at folk boykotter holdet. Nej måske har i ikke den kærlighed til landsholdet som i har til gf, men alligevel, come on, det er Danmarks nationalhold..

Ceres
      Bruger

Det er ikke nogen nyhed at Olsen ser kampene live på Sjælland og kun TV kampe fra Jylland, men sandheden er jo at Olsen altid vælger en Brøndby spillere til Landsholdet hvis det er muligt. BIF's Stephan Andersen er jo det perfekte eksempel. Den eneste grund til at Stephan blever valgt istedet for Kevin Stuhr Ellegaard, er at han er BIF spiller og sandheden er at Olsen næsten altid kun udtager Jyder efter de er flytter til djævleøen eller har været en tur i udlandet… Det kan Olsen ikke løbe fra, selv om han gerne vil.
      .

Fanoe
      Bruger

Lylle skrev:

Hvis der findes en bar i Århus, hvor folk hepper imod landsholdet, så bliver det der jeg ser de kommende landskampe

skal der virkeligt ikke mere til før du vender dit eget lands hold ryggen ? .. hvad hvis vores træner pludselig begynder at importere københavnere til vores hold ? så vil du pludselig også heppe [u]imod [/u]agf ?

syntes det er sjovt hvor "lidt" der skal til før at folk boykotter holdet. Nej måske har i ikke den kærlighed til landsholdet som i har til gf, men alligevel, come on, det er Danmarks nationalhold..

Tror bestemt ikke at det er os allesammen som har tænkt sig at droppe landsholdet. Tror bare folk gerne vil se noget nyt snart og at DBU for en gangs skyld viser hvem der bestemmer og siger vind eller forsvind.

Personligt ser jeg landsholdet som en del af det at være dansker. Og det er nok også grunden til at man er så sur når det går dårligt i længere tid. For vi jo vant til at vi har et landshold som formår fuldstændig umulige ting. Bare det at vi er med til slutrunder er jo sindsygt. Vi er kun 5.5mill indbyggere. Tror ikke der er andre små lande som er så gode som os.

Men som vi efterhånden har sagt mange gange her i GF så kommer vi snart igen. Det gælder vel også med de rød hvide.

zcml
      Bruger

Den fede maler skrev:

Tja! Udtagelsen af Bernburg kan vel forsvares, med den aktuelle form, men det plejer jo ikke at være noget MO tager sig så meget af. I givet fald er det meget svært, at forsvare Stephan Andersen, der på et tidspunkt var en af ligaens dålrigste målmænd rent formmæssigt, men alligevel 3. valg på landsholdet efter Thomas Sørensen (som i øvrigt ikke spiller og derfor ikke kan være den bedste formæssigt) og Jesper Christensen.

Det har nu altid været lettere, at komme på landsholdet under MO, hvis man spiller for Brøndby.
      For at blive på målmandsposten, så var Ankergren også 3. valg, selvom han ikke var den 3. bedste danske målmand.

Sloth
      Bruger

Igen vil jeg lige give mit besyv med omkring divs. udtagelser.

Målmandsposten – Stephan Andersen istedet fremfor Kevin Stuhr syntes jeg er dybt kritisabel, ydermere syntes jeg at Lars Winde, Kasper Schmeichel og sågar Steffen Rasmussen er bedre.

Anders Randrup frem for Priske, Jan Kristiansen, Jonas Trost, Frank Hansen syntes jeg er dybt til grin.

Nicklas Jensen frem for Chris Sørensen, Christopher Poulsen, Cagara og Michael Lumb er sgu ikke et skridt i den rigtige retning mht. nyt blod på den plads – Udtagelsen af Thomas Rasmussen syntes jeg derimod er helt okay, da jeg syntes han er den bedste back herhjemme pt.

Og Bernburg som 4 valg til angrebet? nu skal jeg ikke gøre mig klog på om Søren Larsen er skadet, eller om Peter Løvenkrantz er skadet, men hvad med Jesper Lange fra Esbjerg….han er simpelthen en stjerne i svøb, og det er altså mere end man kan sige om Bernburg, som har haft chancen i FCK man ikke kunne slå til – Jesper Lange fra Esbjerg er et kæmpe salgsobjekt, og det mener jeg bestemt ikke Bernburg er, og pt. heller ikke Duncan.

Og så Mikkel Beckmann………det gider jeg simpelthen ikke kommeterer – det er sgu til grin….

mrvertigo
      Bruger

@ Fanoe >>> der er nu en del lande, som har i ca. samme indbyggertal som Danmark, der er bedre placeret på fifas rangliste… et par af dem væsentligt bedre endda.

Kroatien
      Skotland
      Israel
      Paraguay
      Uruguay
      Norge

http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/lastranking/gender=m/fullranking.html

Vi er ikke så skidegode, som vi går og tror. Og det er blevet gradvist værre og værre de sidste 3-4 år. Og nu er det hamrende frustrerende at se på landsholdsfodbold – ofte selvom vi vinder! Og når vi taber, er det ikke så meget det at vi taber. Det er til at forholde sig til. Det er måden vi taber på og den totale mangel på handling fra MOs side.

Ud med ham. Ind med en ny.

Fanoe
      Bruger

mrvertigo skrev:
      @ Fanoe >>> der er nu en del lande, som har i ca. samme indbyggertal som Danmark, der er bedre placeret på fifas rangliste… et par af dem væsentligt bedre endda.

Kroatien
      Skotland
      Israel
      Paraguay
      Uruguay
      Norge

http://www.fifa.com/worldfootball/ranking/lastranking/gender=m/fullranking.html

Vi er ikke så skidegode, som vi går og tror. Og det er blevet gradvist værre og værre de sidste 3-4 år. Og nu er det hamrende frustrerende at se på landsholdsfodbold – ofte selvom vi vinder! Og når vi taber, er det ikke så meget det at vi taber. Det er til at forholde sig til. Det er måden vi taber på og den totale mangel på handling fra MOs side.

Ud med ham. Ind med en ny.

Nu tænker jeg ikke på vores placering lige pt. Jeg tænker på hvad vi har opnået igennem tiderne.

Der er ikke mange lande med 5mill indbyggere som var til stort set alle tuneringer igennem 90.erne. og starten af det nye år tusinde.

Men gir dig 100%. Mor Olsen er det værste der endnu er sket dansk fodbold. Han virker enormt sløv. Og er alt for glad for bestemte spillere selvom de spiller pisse dårligt. f.eks Daniel Jensen rømmedal(han er så blevet bedre efterhånden) og grønklær

hinge88
      Bruger

Jeg har luret Olsen…

Han har sku da den fedeste proffesion i verden, han ligger på promonaden og tyller pils imens tegnedrengen bare vokser og vokser af alle de penge DBU giver ham i løn.

Hvorfor han ikke kommer til jylland tror jeg også jeg ved. Han har fået postraumatisk stress efter at have skubbet kæresten ud fra storebælt eller var det fra en færge, kan sku ikke huske det, men man kan jo kun komme til jylland ved at køre over broen eller selje og flyve over det hav som konen ligger i.

Tror sågar manden er i ledtog med Jeppe fra socialdemokraterne, han udtager kun pur unge spiller.

Morten Olsen er en mandelig kønsorgans spiller!

Kan nærmest ikke finde ord for hvor malplaceret den mand er ved roret af det danske landshold! hvis han er så vild med de unge spiller, hvorfor bliver han så ikke træner for u-21?

Kasper
      Bruger

hinge88 skrev:
      Jeg har luret Olsen…

Han har sku da den fedeste proffesion i verden, han ligger på promonaden og tyller pils imens tegnedrengen bare vokser og vokser af alle de penge DBU giver ham i løn.

Hvorfor han ikke kommer til jylland tror jeg også jeg ved. Han har fået postraumatisk stress efter at have skubbet kæresten ud fra storebælt eller var det fra en færge, kan sku ikke huske det, men man kan jo kun komme til jylland ved at køre over broen eller selje og flyve over det hav som konen ligger i.

Tror sågar manden er i ledtog med Jeppe fra socialdemokraterne, han udtager kun pur unge spiller.

Morten Olsen er en mandelig kønsorgans spiller!

Kan nærmest ikke finde ord for hvor malplaceret den mand er ved roret af det danske landshold! hvis han er så vild med de unge spiller, hvorfor bliver han så ikke træner for u-21?

Jeg bryder mig bestemt heller ikke om Morten Olsen, men jeg finder det alligevel hamrende usmagligt, at du vælger at bringer en tragisk familie-ulykke ind i din "argumentation"… Pinligt

hinge88
      Bruger

Tjaaa… du kalder det en ulykke jeg kalder det noget andet.

Meloveyou
      Bruger

hinge88 skrev:

Du kender vist ikke injurielovgivningen! Det for sygt du beskylder ham for mord.. Det ynkeligt og håber admin kigger på det

El Mundo
      Bruger

hinge88 skrev:

Du burde parkeres et sted hvor de kan reparere tilfælde som dig.

Om du så vil kalde det en ulykke eller noget andet at du er nede på så sørgeligt et niveau som du er kan du selv bedømme.

Måske burde admins træffe en beslutning for dig om at finde et andet sted at ytre dine syge tanker og meninger.

cf baumann
      Bruger

Jeg vil kalde det et af de dummeste indlæg, jeg nogensinde har læst.

kristjan
      Bruger

Ud over det med konen, og retoriken, mener jeg han har ret! Bosse tilbage!

hinge88
      Bruger

Jeg beskylder ham ikke for noget… jeg har bare min konspirationsteori

hinge88
      Bruger

Har tænkt lidt over den…
      Den var sku nok ikke så fin i kanten- for ikke at sige KATASTROFAL!!!
      Min fejl, undskyld til dem der blev forlegne og chokeret. Undskyld til Morten O.

Viser 62 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.