fbpx

Landskamp på nettet

Forside Fora AGF Landskamp på nettet

Viser 12 svartråde
  • Forfatter
      Simon G
      Bruger

Da jeg pt. er udenbys (London), vil jeg høre om, der er nogle af jer drenge (m/k), der kender et site, hvor jeg kan se aftenens landkamp?

carpe_diem82
      Bruger

Ved ikke om man kan se den på nettet, men mon ikke de viser den på en pub i London?

England spiller allerede kl 18, så de kan nemt vise den bagefter

sartor
      Bruger

Jeg er selv på arbejde og håber jeg kan se den på nettet.

I forgårs fandt jeg ud af at den kunne hentes for 49 ,- inde påv iasats side, under VIASAT ON DEMAND, men i går kunne jeg ikke se at den var tilgængelig længere, selvom der stod i torsdags at man kunne hente signalet en ½ time før kampstart. Jeg er i gang med at finde ud af hvad der foregår

HvidIhjertet
      Bruger

Den kan streames ned fra forskellige sider 🙂 gratis,, gå ind på http://www.myp2p.eu , også tryk på saturday under football, også gå ned til sweden denmark, der står hvilke programmer man skal have for at kunne se den, og div programmer kan hentes ude til venstre på startsiden :),

http://Www.myp2p.eu

Derinde kan i finde alle kampe.

Også CL kampe, Spansk 1 og 2 div.
      Engelske fra League one og op.
      Italiensk A og B
      Og masser af andre kampe fra hele verden, jeg har set alt fra Chilensk 2 division til Austalsk fodbold.
      De sender for det meste også GFs kampe

Lige en lille tilføjelse

Sørg for at logge på streamet ca 15 minutter før kampstart, eller lagger det i starten.

HvidIhjertet
      Bruger

sartor skrev:
      Jeg er selv på arbejde og håber jeg kan se den på nettet.

I forgårs fandt jeg ud af at den kunne hentes for 49 ,- inde påv iasats side, under VIASAT ON DEMAND, men i går kunne jeg ikke se at den var tilgængelig længere, selvom der stod i torsdags at man kunne hente signalet en ½ time før kampstart. Jeg er i gang med at finde ud af hvad der foregår

Har du fundet ud af noget ? :), jeg kiggede lige selv der inde og ja den er der ikke mere,,, og deres kundesupport er jo kun tilgændelig i hverdagene :/,, typisk

Simon G
      Bruger

Mange tak for hjælpen, så bliver det alligevel en god lørdag aften [cheers]

Martin123
      Bruger

Er der nogen der ved hvad Jon Dahl får om året i Villareal?

Budtz4ever
      Bruger

Ja Jon Dahl og Villareal, evt. også hans agent;)

@Martin. Hvis kampen i dag fortæller om Jons niveau pt., så får han for meget!

-eLGen-
      Bruger

Simon G skrev:

Du skulle ha været på 3 Kings Pub – der var gang i den, stopfyldt med svenskere og danskere… kanon stemning en lorte kamp tiltrods… Hader Grønkjær…

Simon G
      Bruger

-eLGen- skrev:

Simon G skrev:

Du skulle ha været på 3 Kings Pub – der var gang i den, stopfyldt med svenskere og danskere… kanon stemning en lorte kamp tiltrods… Hader Grønkjær…

Oi ja det var da det jeg skulle, det kunne helt sikkert have været fedt. [yeah]

Viser 12 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.