Lad nu være….

Forside Fora AGF Lad nu være….

Viser 12 svartråde
  • Forfatter
      Hornbek
      Bruger

.. med at male fanden på væggen. Tabellen lyver ikke, nej, men så længe vi spiller så god bold, er jeg sikker på at pointene nok skal komme.

Lige nu er det bare stolpe ud for os. Eller rettere sagt så mangler der kynisme i begge ender. Graulund er en spiller, som bør gå forest. Synes det er utrolig skuffende at han ikke scorer på sine kæmpe chancer.

Men anyways. Jeg er sikker på at pointene kommer snart. Hvis ikke mod Brøndby, må de komme næste kamp igen på hjemmebane mod Lyngby.

KOM SÅ DE HVII'E!

anti-fogh
      Bruger

Men de skal altså snart komme, hvis ikke de øvrige hold skal rende fra de hvieee

Fonnesbaek
      Bruger

Jeg mener med det spil AGF har leveret de sidste par kampe skal der nok komme point, nok til at overleve i Suppen, det er jeg sikker på.

vieri
      Bruger

Jeg er enig i at AGF har spillet en rimelig god gang bold i de første 5 kampe . Problemet er det har horsens , lyngby, esbjerg og særdeleshed randers også gjort . De har nu bare væsentligt flere point og nok også en bedre selvtillid.
      Pointene skal nok komme ? jo tak men snart .
      Vi skal ikke lave en Vejle agtig start som de aldrig kom sig over selvom de spillede en god gang bold.
      Så forstærkning nu !. mange journalister og eksperter vuderede at AGF trængte til mindst 5 forstærkninger til superligaen – vi har fået 4…

Werk
      Bruger

Man skal jo være totalt ignorant hvis man ikke er dybt urolig over 1 point i 5 kampe…

håber i den grad at det er os, der kun mangler en underskrift fra Kim Christensen. Graulund kunne godt trænge til en makker som kan score mål, det kunne lette lidt af presset på han skuldre, så skal han nok putte nogle flere ind

Sloth
      Bruger

Jeg er langt fra enig i at det nok skal komme, og at det bare er stolpe ud – jeg er ked af at sige det, men vi er simpelthen ikke bedre.

I dag taber vi 0-2 til årtiers ringeste AaB hold, og vi mangler simpelthen flere stregne at spille på end Graulund – Desuden så er det ret klart at vi ikke er godt nok besat i begge ender når man kigger på kampen idag – AaB scorer på deres 2 største chancer, deres målmand reder dem i et par situationer – Vi brænder til gengæld vores kæmpe chancer, og vores målmand ser skidt ud ved målet til 1-0.

Så uanset fortjent eller ej, så er det AaB der går rundt med armene over hovedet og er vindere – Så kan de tænke tilbage på at det var 3 dejlige point, godt spil eller ej – om to uger er der ingen der tænker over hvordan spillet var.

dksauron
      Bruger

Werk skrev:
      Man skal jo være totalt ignorant hvis man ikke er dybt urolig over 1 point i 5 kampe…

Ja det skal man bestemt. Er meget enig.

For gud ved hvilken gang, er AGF's mandskab langt overvurderet.

Synes det i den grad ser farligt ud, og hvis der ikke snart sker et par seriøse indkøb – hvilket jeg desværre tvivler på, så kunne man frygte, at AGF var på vej retur til Første Division.

Jeg kunne skrive en længere redelighed over, hvor mange spillere vi har, som i min ringe mening ikke har superligaklasse, men vil nøjes med at nævne dem:

Steffen – hold nu med at forsvare manden. Nok er han reaktionsstærk, men helt ærligt…

Kim Madsen – har bestemt ikke overbevist mig endnu…

Pleidrup – hvornår har han sidst spillet en god kamp?

Valancia – ja man må håbe, at de ikke gav mange penge for ham…

Tullberg!!!!? hvad sker der… som de så rigtigt sagde i dag: "han kæmper meget godt for det, men nogen god fodboldspiller er han ikke"

nummer7
      Bruger

Vi mangler marginalerne, men må også se i øjnene at for meget afhænger af for få spillere.

1. Scorer Graulaund ikke kasser er vi "doomed"
      2. Bliver forsvaret sat under vedvarende pres er der svaghedstegn, både i målet og i den bagerste kæde.
      3. White er klasser bedre end Pleidrup når det gælder at være målsøgende og uforudsigelig. Og så er han lyn-hurtig og vil derfor skabe plads og luft til andre spillere

Jeg er ikke i tvivl om at AGF klarer sig, HVIS vi får en angriber mere med tyngde og god fysik.

andersstein
      Bruger

Sloth @
      Er langtfra enig i, at det er årtiers dårligste AAB hold. De var lige ved at nuppe 3. pladsen i sidste sæson, og med en spiller som Rada Prica er de altså rigtig giftige.

Hornbek
      Bruger

@andersstein. Enig! Nomwethe er også ved at udvikle sig som en nøglespiller for dem..

Hvis nu Tulle og Graulund havde scoret på deres chancer, så havde det hele set meget lysere ud idag.

young guns
      Bruger

Ja ja og der er 33 kampe ialt, og ove p og bsn har været ude og sige at vi skal være blandt de 8 øverste og mon ikk vi kommer det, vi rykker i hvert fald ikk ned, det nægter jeg at tro, så vi må alle tage ud og hjælpe dem.

gfaarhus
      Bruger

jeg ser ingen grund til panik hvis vi bare er max. 6 point under stregen efter 11 kampe. MEN det fordrer jo selvfølgelig at der sker fremskridt.

Viser 12 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?