Kwai-Sangen ?

Forside Fora AGF Kwai-Sangen ?

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      Ginola
      Bruger

Synes den er forsvundet fra stadion ? Men mener da at den nu må være mere berettiget end nogensinde. Som de allierede i filmen fortæller den at vi fans ALDRIG giver op. Det smukkeste vil da være at vi alle står på stadion og fløjter den efter spillerne er løbet på banen til den sidste hjemmekamp, og når kampen er slut !!!!!

DET ER ALDRIG HØRT FØR I DANSK SUPPELIGA….tænk over det….for satan det ville være cool !

Tjek den ud her : http://victoryatseaonline.com/war/midi/bridgekwai.mid

Synes ideen er genial! Men det ville aldrig virke med fløjtende fans.

Men der må være en eller anden, der kender en der kan spille trompet. Forestil dig et helt stille stadion lige op til kampstart og så ellers en trompet blæsende for fuld musik med Kwai-sangen.

ka i ikke forklare et uvidende individ hvad der er så specielt ved netop denne sang?

d0nN
      Bruger

Ej, helt ærligt… Nu får jeg lyst til at gå i cirkus! :k

ThePope
      Bruger

Jeg kan rigtigt godt lide sangen fra 'The Great Escape' og den lyder alletiders … men Kwai Sangen betyder meget til folk fra england, aus og nz (hvor jeg kommer fra), og bør handles med respekt…

@WeAllFollowTheGF, håber denne link hjælper, her kan man læse lidt om hvorfor http://www.diggerhistory.info/pages-battles/ww2/burma-rail.htm

Hatte
      Bruger

Er meget nostalgisk på det punkt og synes virkelig det kunne være fedt, hvis man kunne hyre en trompetist til at spille en sang af den slags.
      Læste (i skolen) engang en novelle om 1. verdenskrig (tror jeg) hvor at en englænder spillede Silent Night (glade jul) d. 25/12. Og der var TOTAL stilhed.
      Kunne virkelig være smukt hvis der var helt stille og at der nede på plænen stod en og spillede.:k:(

Holm Senior
      Bruger

Den her idé er så god at den ikke må gå til spilde.

Sidste spillekamp. En afskedssalut, hvor én mand står på et dødstille stadion og lader tonernefra denne sang brede sig op under tribunetaget. Publikum holder vejret og lader melodien fæstne sig i sindet.

En smuk afsked for en smuk klub….(sæsonen efter er det nogle helt andre jungletrommer der skal lyde!:k)

Holm Senior
      Bruger

Holm Senior skrev:

[i]Scenario:[/i] Sidste spillekamp. En afskedssalut, hvor én mand står på et dødstille stadion og lader tonerne fra denne sang brede sig op under tribunetaget. Publikum holder vejret og lader melodien fæstne sig i sindet.

En smuk afsked for en smuk klub….(sæsonen efter er det nogle helt andre jungletrommer der skal lyde!:k)

AGF-4LIFE
      Bruger

Holm Senior skrev:

Sidste spillekamp. En afskedssalut, hvor én mand står på et dødstille stadion og lader tonernefra denne sang brede sig op under tribunetaget. Publikum holder vejret og lader melodien fæstne sig i sindet.

-hell yeah!

ThePope
      Bruger

Skal det ikk være 'retræte'

Christian
      Bruger

Ej, ikke fløjte :s ?

RÅB !

Hatte
      Bruger

@Hatte
      Ej mester.. nu må du lige spænde hjelmen.. det er ikke sidste skoledag.. Og nedrykning er ikke sikker endnu! der må du lige spænde hjelmen.. har stadig ikke fattet hvad der er specielt ved den sang i snakker om men jeg må jo lige forhøre mig i det ganske land..

Hatte
      Bruger

@WeAllFollowTheGF Det var på en måde ment i sjov, da sangen jo ofte bruges til begravlerser. Synes bare det er en smuk sang. Synes godt at AGFs afskedsfest kan planlægges nu således at vi virkelig får sagt farvel til SAS-ligaen.
      Det skal lige siges at jeg under afstemning har svaret "tror stadig på miraklet" og jeg håber til det sidste at AGF bliver i Superligaen.

Eller hvad med F. Gump melodien;):k

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.