fbpx

Kvajebajer

Forside Fora Off-Topic Kvajebajer

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      Fanoe
      Bruger

Hej Staff og Kure.

Efter jeres fremragende indsats imod FCM i aftenens kamp må det være på sin plads med en uddeling af kvajebajere.

Min kan sendes til:

Strandvejen
      6720 Fanø
      Att. Peter Jørgensen

På forhånd tak.

[i]Dette indlæg skal ses som en joke, så eventuelle helligrøve skal bare ignorere det:)[/i]

Guffe
      Bruger

Hvis der skal uddeles kvajebajere er det ikke kun de to ovennævnte der skal punge ud.

frederikh
      Bruger

Gl. århusvej 268a modtager også gerne en ramme (:

BergMania
      Bruger

Jerry, Dioh, Lumb, Davit, White, Poulsen, Povlsen, Kure, Steffen

Disse kunne overhovedet ikke være sin indsats bekendt

Nando, Graulund, Krabbe, Thomassen gjorde det rimeligt

salling23
      Bruger

Jeg synes at det var bedre at de fjolser som kom med hånlige buh råb og klapsalver efter Steffen giver øl

zcml
      Bruger

BergMania skrev:
      Jerry, Dioh, Lumb, Davit, White, Poulsen, Povlsen, Kure, Steffen

Disse kunne overhovedet ikke være sin indsats bekendt

Nando, Graulund, Krabbe, Thomassen gjorde det rimeligt

Hvis Krabbe gjorde det rimeligt igår, så ser det sgu skidt ud på højre back!

Ok. Borring var godt nok i hopla igår, og ville ha' været svær at dæmme op om for de fleste, men Krabbe var totalt udspillet i en sådan grad, at han da ingenlunde kan være med i toppen, hvis det bare nogenlunde er hans niveau.
      Jeg tror dog ikke det er tilfældet, emn at han i stedet "faldt" med resten af holdet.

Luke2000
      Bruger

Er der overhovedet post udbringning på Fanø?

Ellers må du vel svømme ind til den lokale købmand i Esbjerg midtby og købe en.

Men vi ses til næste kamp, hvis du lover at anbring fiskestangen uden for stadion giver jeg en øl.

Der er skam postudbringning på Fanø. Der kommer en kutter derud hver den første i måneden med et trawlgarn fyldt med post.

GF karma
      Bruger

salling23 skrev:
      Jeg synes at det var bedre at de fjolser som kom med hånlige buh råb og klapsalver efter Steffen giver øl

Bare de ikke gir dem til Staff. Jeg tror han havde drukket rigeligt i mandags…

Fanoe
      Bruger

Luke2000 skrev:
      Er der overhovedet post udbringning på Fanø?

Ellers må du vel svømme ind til den lokale købmand i Esbjerg midtby og købe en.

Men vi ses til næste kamp, hvis du lover at anbring fiskestangen uden for stadion giver jeg en øl.

Hehe nu er jeg sådan set selv post på fanø så jo der er udbringning… eller ihvertfald kommer det post der er til mig ud:)

Og fiskestangen blir der hjemme, der skulle jo nødigt være nogen der forvekslede mig med en af de grimme stribede:D

Viser 9 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.