Kure til OB.

Forside Fora AGF Kure til OB.

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      Sloth
      Bruger

Både i Århus og Fyns Stiftidende står det at Kure er tæt på en aftale med OB.

Jeg ville da selvfølgelig ønske han blev i AGF, men forstår godt manden – Og hvis det bliver meldt ud han skifter til OB vil jeg ønske ham held og lykke dernede, tror han vil passe fint ind der.

Schmidt
      Bruger

Ja så kan han rykke ned med dem næste år.

cv
      Bruger

Vi kan sagtens bruge ham i 1. division, men det kunne også være tiltrængt med en mere alsidig forsvarsspiller der er hurtigere på fødderne og i vendingerne.

Kure skal ikke regne med at blive mere lykkelig i OB. Ham får næppe samme cultstatus som han har i AGF, og han kommer desuden til en klub, der spiller med ligeså lidt koncept som AGF.

Lucio
      Bruger

Tillykke til Kure, hvis det er sandt. Det er et fint skifte. Han har en god personlig og en fed fightervilje.

Jeg synes dog, at han – som jeg har skrevet før – er for satsende i sit spil (ALT for mange gule kort), for dårlig i boldomgangen og mangler overblik. Kure er bedst, hvis han har en mere rolig og stabil makker ved siden side, som også tager sig af det opbyggende spil. Det har han ikke haft i et stykke tid, og det har tydeligt afspejlet sig i hans spil.

Derfor ser jeg det ikke et kæmpe tab for klubben. Tværtimod er det fint at ryddet op. Og faktisk har jeg svært ved at forstå, hvorfor OB henter ham.

Wimmie
      Bruger

Jeg kan ikke forstå hvorfor at alle er så vild med Kure… Jo han er en klub mand det kan man slet ikke benægte men hvis du ser på hans spil så kan manden jo ikke lave en god aflevering. Hvis vi kigger på spiller som han har stået ved siden af som efter min mening har et langt bedre cv så fremstår de jo som amatører det virker jo også underligt… Nej jeg er glad for kure og på den måde han giver sig 100 % men han er nok også vores akilleshæl da han ikke kan finde ud af at stå på sine fødder

Stivesen
      Bruger

Hvor i alverden ser i det der henne? Det står da ingen steder?

Bobbe78
      Bruger

Jeg har fuld forståelse for dig Kure.. Vil savne din vilje, fight og dit GF hjerte…

Er sikker på du havde skrevet under med GF hvis vi var blevet oppe…

Held og lykke fremover…

Sloth
      Bruger

@Stivesen.

Det står i stiften i Jan Schoubys klumme,

Aarhus8260
      Bruger

Held og lykke Kure. Du er en stort fighter. Du får dine gule kort og kunne være bedre teknisk, men passer fint til det fysiske OB hold.

Steen6372
      Bruger

Ja, lad os nu lige se det bekræftet først. Men efter nedrykningen er blevet en realitet, synes jeg egentlig også, at han er en af de spillere der med held kan spares/skæres væk. Vi hænger i forvejen på Sorin en sæson mere og han bør have kvalitet nok til 1. division. Derudover har vi både Jønsson og Alexander Juel, som til nød kan spille i det centrale forsvar.

Men slipper vi også Bjørdalen, så bliver der selvfølgelig et hul der skal lukkes.

Stev
      Bruger

Ærgerligt, da han desværre er måske den eneste der gider brække armen for en god gammeldags tackling, men omvendt er han heller ikke just Beckenbauer, så fint nok…

jan_F
      Bruger

I Schoubys klumme… Ja den mad forstår at skabe rav i den og løbe med en halv vind, så længe det kan sælge en avis eller to.

Kure er god – men ser ham ikke som en styrkelse af OBs hold. Han er umiddelbart en spiller som kan erstattes i AGF. Altid fight, men som nævnt af flere ofte for satset og ikke den bedste til at fører bolden frem.

Schmidt
      Bruger

Det harmonerer dårligt med at han sagde GF var hans jmklub i DK, men det er ikke sikkert udlandet finder ham interessant.

Schmidt skrev:
      Det harmonerer dårligt med at han sagde GF var hans jmklub i DK, men det er ikke sikkert udlandet finder ham interessant.

Desværre er Kure heller ikke et overmenneske hvad angår djævlens evne til at fordærve folk ;). Mark Howard er vel den eneste, der, trods for højt niveau, tog turen ned, da han mente, at de dårlige resulater forpligter spillerne til at blive og rette op på skaden. Staff er denne her gang overmennesket.

Norden
      Bruger

Jeg har aldrig kunnet se et spillemæssigt lys i Kure, og tror som andre nævner, at han går sine forsvarskolleger ringere end de er fordi hans placeringsevne og taktiske forståelse er lig nul i en superligasammenhæng.

Dertil kommer de mange frispark han begår med dertilhørende gule/røde kort, ligesom hans clearinger ofte afspejler hans ringe teknik, da de ofte ryger direkte hen til en modspiller der så kan fange forsvaret i total ubalance.

Kort sagt: Han er for ringe og er en stor del af årsagen til at AGF aldrig er kommer videre end middelmådighed som bedst.

petersen100
      Bruger

Held og lykke Kure – ingen sure miner herfra! Du har som en af de få kæmpet hele vejen igennem. Et par dumme kort ændrer ikke mit syn på dig!

En af de bedste markører i ligaen! Du skal nok få andre spændende tilbud – RFC, OB, Midtjylland, AAB m.v. må sidde klar i kulissen!

Lucio
      Bruger

Kure var smuttet uanset hvad – det fortalte han til BSN for en måned siden. Han vil til udlandet

Dichio
      Bruger

Tror heller ikke Kure får succes i andre klubber, hvor fans osv. næppe giver hans manglende tekniske evner så lang snor… i AGF er han jo kult.

Han er tilbage næste sommer.

Djarnis
      Bruger

Farvel & tobak, dejligt. Held og lykke til OB, det får de brug for…

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.