KSDH T-shirts

Forside Fora AGF KSDH T-shirts

Viser 3 svartråde
  • Forfatter
      dashup
      Bruger

Blir der mulighed for at købe flere kdsh t-Shirts ? Den der blevet lavet først – nåede ikke at købe en desværre.

Henze05
      Bruger

Hej Dashup,

Formentlig ikke. Det var kun meningen, at den skulle laves i et begrænset oplag. Måske vil de komme igen, det er dog ikke planen lige nu 🙂

Henze05
      Bruger

Hej Dashup,

Formentlig ikke. Det var kun meningen, at den skulle laves i et begrænset oplag. Måske vil de komme igen, det er dog ikke planen lige nu 🙂

dashup
        Bruger

Øv øv øv – jeg er sikker på jeg ikke er den eneste der godt vil have finger i en, kunne i ikke lave nogen flere det er jo kun godt som jeg ser det hvis i kan sælge nogen flere ?

agf-dresen
          Bruger

Hvad str. bruger du? Jeg købte en xl, men den er lille af den str. Jeg vil godt sælge min, kun brugt en gang.

Moballe
            Bruger

@agf-dresen

Jeg kom til at købe i xxl, og det er for stort til mig. Kunne du være interesseret i at bytte? Den er brugt meget få gange.

dashup
            Bruger

AGF-Dressen da jeg ik har mulighed for at vide min størrelse så er det lidt svært at sige ja, men hvad er prisen så kan det være jeg kan lokkes.
            Og er den kun brugt 1 gang?r

jimholst
      Bruger

agf dresen. Hvad skal du have for den i xl???

Viser 3 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?