Komsammen.

Forside Fora AGF Komsammen.

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      nedergaard
      Bruger

Vi er 3 der er klar til en komsammen for brugerene herinde, vis MTAC evt. vil stå for det, og Henze ka få tid for den nye dame 🙂

Jeg ska gerne hjælpe hvis det er muligt.

Det kom lidt ud af ingenting da tonen ik altid er lige god herinde, og vi var 2 der mente det måske ku blive lidt bedre hvis vi mødtes IRL. og fik sat ansigt på hinanden, da det som regel er lidt nemmere når man står over for hinanden.

Det vil jo nok inkludere lidt Ceres 🙂

Men meld til, når vi over 10 så er Henze jo nød til at vise lidt mand´s mod 🙂

KSDH

nedergaard

Jeg er klar 😊

only white
      Bruger

Måske i skulle få aros vagterne til at stå vagt

nedergaard
        Bruger

He He måske men forventer nu folk ser det som en positiv ting og en mulighed for at møde hinanden, vi bruger jo en del tid herinde.

GFsiden86
      Bruger

Jeg er klar, glimrende initiativ.

Husted
      Bruger

Jeg er også interesseret hvis datoen lige passer ind i programmet..

JarlSmart
      Bruger

Jeg vil også gerne, hvis jeg kan den dag.

Henze05
      Bruger

Hvis der er tilslutning nok, skal vi nok se, om vi kan få stablet et eller andet event/komsammen på benene! 🙂

Alpo
      Bruger

Det kunne være meget sjovt, hvis dato’en passer sammen med kalenderen.

Gerne nogle punkter der skal snakkes om, så der lige som er noget fastlagt.

JarlSmart
      Bruger

Henze kunne mtac ikke stå for at få arrangementet stablet på benene? En doodle ift hvad dag, der passer folk, er måske et sted at starte…

nedergaard
        Bruger

Det var også lidt det jeg fiskede efter, hvis der var interesse nok.

Bjarne V
      Bruger

Alt afhængig af dato og geografi, er jeg klar på at møde de debatterende udsatte 🙂

nedergaard
      Bruger

Efter en reminder fra agfsuporter75, og en del fravær fra undertegnede, omkring en lille komsammen jeg foreslog, så bringer jeg det op igen, og om vi så kun bliver 5 så gennemfører vi det, min tanke fra starten var at vi sku mødes over en go middag og bare lære hinanden at kende, det her er et forum arrangement, så derfor ingen planlagte ting, lige udover en go middag og Ceres, så jeg foreslår lørdag d. 22 April, med sidste tilmelding d. 12 april, med personlig besked til mig.

Så vær nu lidt frisk og kom ud af busken 🙂

nedergaard

Allanhyl
      Bruger

Hejsa – jeg synes det er et super initiativ.. ved ikke med dato, men kunne godt være interesseret.

Viser 11 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?