Kørsel til SønderTyske

Forside Fora AGF Kørsel til SønderTyske

Viser 22 svartråde
  • Forfatter

Jeg kører selv til Haderslev, jeg har plads til 2 stk. hvis dette har nogen interesse, så skriv til mig fosgerau@hotmail.dk "Vi deler Benzinen" Jeg går naturlivis ud fra at folk kan tage vare på sig selv og ikke splitte min bil ad 😉

master_thom
      Bruger

Fedt initiativ du fede maler. 🙂

Jeg kunne godt tænke mig et sted her på siden hvor folk skrev hvor mange de havde plads til i deres biler. Tror det kunne komme til at fungere rigtig godt

Hvad siger i, var det ikke en ide?

GGRAHN
      Bruger

Hvornår kører du [den fede maler]

Jeg har skrevet forkert Mht. til min mail adr. den er http://www.fosgerau@hotmail.com .Jeg beklager[lol]
      Jeg kører fra Århus omkring kl. 10.00-10.30

Rigtig god stil, Den Fede Maler!

Thumps up for samtlige intiativer der støtter AGF, og især til denne kamp der kan spille os mod Superligaen!!!

CeresLover
      Bruger

Der er vel ikke www foran???

morten b
      Bruger

Vi kommer også noglei stykker i bil fra sønderborg[jump]

CeresLover skrev:
      Der er vel ikke www foran???

Nej det er der selføli ikke, "MY BAD" Jeg sejler da rundt i det her.

DEN HEDDER fosgerau@hotmail.com

Jonas S
      Bruger

Den fede maler: Jeg og en kammerat ville meget gerne med, vi bor endda i Hornslet som dig! 😛 men var i Sydbank idag, og der er som bekendt ikke flere billetter tilbage. Men hvis noget kan skaffe et par billetter, så vil jeg gerne reservere de to pladser fra Hornslet!

foreverGF skrev:
      Den fede maler: Jeg og en kammerat ville meget gerne med, vi bor endda i Hornslet som dig! 😛 men var i Sydbank idag, og der er som bekendt ikke flere billetter tilbage. Men hvis noget kan skaffe et par billetter, så vil jeg gerne reservere de to pladser fra Hornslet!

Skriv til mig på fosgerau@hotmail.com så tager vi den derfra!

Damn…min hotmail er nede, skriv en personlig meddelse istedet!

Så er hotmailen oppe igen:k

Så er alle pladser optaget [cheers]Det betyder endu flere HVIIIE i Haderslev..Ja ja 1-2-3-4 mange

Du har da bare styr over det med de mails hva? 😀

Jeg vil lige høre om der er nogen der kører fra vestjylland med mere plads i bilen? Jeg kan få en billet men kan ikke komme til haderslev!

Ja det har dævlmer været styr over de mails 🙁 Men pyt bilen er fyldt op!
      Jeg er har ikke den store fidus til computere. Det driller mig sgu mere end godt er!

Dingoridder
      Bruger

Ohøj..

Vi kører også til Haderslev og har også plads til to styk i bilen. Bezinen deles og tag endeligt gerne et par billetter med ekstra, hvis I skulle have det, for vi mangler to stks.

Skriv en PB her med et telefon nr og jeg henvender mig.

Sopy
      Bruger

[jump]ATTENTION!!![jump]

Nogen der kører fra København???!!!

[jump]ATTENTION!!![jump]

millonario
      Bruger

Jeg har også et par pladser i bilen fra Skanderborg-Horsensområdet og sydpå langs E45.

Vi har masser af billetter i bilen, så det er bare med at komme ud af hullerne nu. Alle mand til Pølsernes By!

Katholm
      Bruger

Vil lige høre, i hvor god tid folk regner med at være dernede i? 🙂

Hornbek
      Bruger

Jeg har plads til 2 i bilen.

31726735, hvis det har interesse

Truelsen
      Bruger

@ millonario – Tjek din pb;)

Har lige fået frafald, har 2 ledige pladser i bilen fra Hornslet, kører via Århus skal samle en op derinde!

Har lige fået frafald, har 2 ledige pladser i bilen fra Hornslet, kører via Århus skal samle en op derinde!

Viser 22 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?