Køge på vej til at gå konkurs

Forside Fora AGF Køge på vej til at gå konkurs

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      Djarnis
      Bruger

Har lige læst på Forza.dk at Køge boldklub er på randen af konkurs. Det kommer da som noget af en overaskelse da man er tæt på fusion med Herfølge? Hvis det sker rykker GF vel en plads op i tabellen, og hvis fusions klubben skal blive en realitet er det vel Herfølges placering som gælder? Bliver spændende at se udviklingen i den sag [think]

Willow
      Bruger

Tror ikke at køges økonomi kan komme bag på nogen denne fusionsplan så jeg tror ikke du skal regne med at de går konkurs, har de ikke bare haft et underskud? Som kan opvejes af en egenkapital?

Edit: Nå nu tog jeg mig tid til at læse Forza & jeg må indrømme at det lyder til at du kan have ret. Det lyder mystisk i mine ører at det kommer sådan bag på dem, meen….

AGF-4LIFE
      Bruger

..mon ikke de kan llåne nogle gode råd fra lyngby?;)

Laudrup
      Bruger

Med mindre Køge går konkurs, så kommer fusionsklubben til at spille på Køge licens.

CasperT
      Bruger

http://www.bolddk.com/nyt/index.php?vis=65937/

Køge har indsendt begæring om betalingsstandsning. Klubberne vil stadig gerne arbejde på at fusionere.

Men betyder dette ikke, at hvis Køge erklæres konkurs vil de miste deres plads i 1. division (de skal selvfølgelig spille sæsonen færdig), og at de derfor ikke er en konkurrent til os længere?

El Mundo
      Bruger

Det betyder vel i første omgang at samtlige deres kontraktspillere er frit stillet mht. at skifte til en anden klub.

Jeg aner ikke om de har nogen der kunne være interessante for en superligaklub i problemer, men under alle omstændigheder lugter det da en smule af kaos.

Willow
      Bruger

Det kunne tænkes en del af dem ville vælge herfølge 😉

El Mundo
      Bruger

Klart, hvis pengene er der til at overtage kontrakterne i Herfølge er det da oplagt.

CasperT
      Bruger

Men jeg synes der stod et eller andet sted (måske i nyheden på forsiden) at Herfølge og Køge ikke ville kunne overtage spillere fra den anden klub før efter sæsonen…?

smd
      Bruger
      armando
      Bruger

Hvis nu denne sag ender med at Køge går konkurs, så må Køges resultater gennem hele sæsonen vel bortfalde. Da vi tabte 1-2 til Køge, kommer det ikke til at koste os noget, hvorimod de hold, har vundet over/spillet uafgjort med Køge vel mister deres points.

Lidt onskabsfuldt kan man vel håbe på, at de må dreje nøglen.

Den enes død…den andens brød[lol]

CasperT
      Bruger

armando, det tror jeg nu ikke. Såvidt jeg husker blev der ikke lavet om på resultaterne da Lyngby i sin tid gik konkurs. Køge har nu tre dage til at efterkomme spillernes lønkrav, og lykkes det ikke er spillerne fritstillede. Men Køge skal vel alligevel spille sæsonen færdig med amatører, ganske ligesom Lyngby gjorde det.

jj
      Bruger

Hvis Køge går konkurs bliver resten af deres kampe aflyst og vil tælle som sejre. De gamle resultater bliver fastholdt, men alle i top 6 tabte til Køge, så det betyder ikke så meget.

OnlyAGF
      Bruger

Hvis køge BK går konkurs, så er alle deres spillere kontraktfri…

Ud over Allan Nielsen, er der så andre på køge holdet vi kunne bruge???

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?