fbpx

København Away d. 2/10-11

Forside Fora AGF København Away d. 2/10-11

Viser 59 svartråde
  • Forfatter
      Jonas S
      Bruger

Mine damer og herrer.
      Det er tid til årets største og fedeste udebanetur.

Afhængig af resten af rundens resultater, drejer det sig altså om nr. 1 mod nr. 2 i Parken på søndag. Det er sgu ikke så tit, vi har været med i sådan en kamp de sidste 10 år? Det bliver en kanon søndag.

Så lad os få ALLE mand afsted. Også folk der ikke har været med før.
      Her kan læses mere om arrangementet, og de forskellige fraktioner som sender busser afsted:

http://agf-fanclub.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=1090&Itemid=543

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=124146821018486

Den mere detaljerede plan er som følger(citat The Real Deal):
      "ALLE mand på Streckers fra kl 13.00. Fraktionerne(busserne fra Århus) joiner fra 14.00, og fælles tog afgang 16.29 fra Banegården til Nordhavns station. Håber ALLE, såvel som Århusianere som KBH bosatte AGF joiner Streckers!"

Denne tråd er også tiltænkt debat. Skal vi overhovedet forvente at vi kan få noget med hjem fra Parken? Er 1 point muligt?

Alle mand til København!

BergMania
      Bruger

Kommer.. Med tog.. Ses kl 13 på Søndag!

Beikes
      Bruger

Jeg tror vi får et point med hjem fra den kamp. FCK er selvsagt et bedre hold, men AGF er mere sultne og FCK har en tung Europa-kamp i benene. Desuden synes jeg altid vi gør det godt i Parken.

Agadez
      Bruger

Er mærkeligt nok også meget fortrøstningsfuld. Men det er nok mest fordi, at jeg sætter min lid til at PS har den perfekte gameplan klar. Hans taktiske arbejde er utrolig imponerende.

Schmidt
      Bruger

Vi kan både tage et og tre point med fra parken, vi har gjort det før. Det afgårende er at vi holder begge ben på jorden og anerkender vi er underdogs, og vi skal være skarpe i begge ender samt gribe dem rigtigt an taktisk.

vieri
      Bruger

Beikes skrev:
      Jeg tror vi får et point med hjem fra den kamp. FCK er selvsagt et bedre hold, men AGF er mere sultne og FCK har en tung Europa-kamp i benene. Desuden synes jeg altid vi gør det godt i Parken.

Enig .

Jeg tror det bliver afgørende for vores chancer at FCK utvivlsomt vil være slidt efter deres kamp torsdag aften . Men uanset resultatet så er der helt sikkert lagt op til årets udebanetur og jeg tager ihvertfald turen derover 🙂

Henze05
      Bruger

Samtidig så har FCK også vist rigtig ringe spil. De spille jo ikke engang god fodbold, de har bare marginalerne og de folk der kan slå til på de rette tidspunkter. Hvis vores defensiv kan stå bare 50% af det de gjorde mod FCN og vi samtidig kan få gang i vores offensiv, så er FCK altså heller ikke bedre. Vi har fået fine resultater mod dem på det seneste, pånær 5-0 nederlaget i parken. Men ellers sejr på hjemmebane 1-0 og sejr på 0-1 i Parken os, med et hold der minder om dette og hvis jeg ikke tager fejl, mod FCK's "Super mandskab".

vieri skrev:
      Men uanset resultatet så er der helt sikkert lagt op til årets udebanetur og jeg tager ihvertfald turen derover 🙂

Søndag den 4. december skal GF derover igen og spille den sidste kamp i denne halvsæson, det bliver nok også en god udebanetur.

ace
      Bruger

Håber dér kommer rigtigt mange fra Aarhus. Vi er én del fra kbh. Dér allerede har snakket sammen om at slutte os til på streckers. Bliver fedt. Håber på æasiv støtte og point. Vildere Aarhus, vildere.

Replay
      Bruger

Don Ø's redskabsskur smulrer!

FCK minus 11% lå lå låååååå!

Replay
      Bruger

Banner:

"Lær' os at drive en club, FCK!"

Jonas S
      Bruger

Replay skrev:
      Banner:

"Lær' os at drive en club, FCK!"

NICE!

Tænker også lidt, om der skal ske noget TIFO-halløj?
      Ved folk om der er noget i støbeskeen?

Beikes
      Bruger

Hvornår/hvor betaler man for busturen?

Jonas S
      Bruger

@Beikes: er det busturen med fanklubben du tænker på?
      Jeg havde nemlig samme spørgsmål, og fik følgende svar:

"Hej se nedenstående:

Betaling for turen skal ske til fanklubbens konto i SYDBANK reg.7120. Konto nummer 0001081420, Husk at skriv jeres Fulde Navne og hvilken tur I ønsker at deltage på, i bemærkningsfeltet.

Vi ses d. 2. oktober !!
      Hilsen

PC

Turudvalget"

Dette er altså som ikke-medlem..

Beikes
      Bruger

Ja det er AFA's… Har hørt nogen sige at man bare betaler i bussen? Hvor holder de fysisk til henne?

Flamsted
      Bruger

Beikes skrev:
      Jeg tror vi får et point med hjem fra den kamp. FCK er selvsagt et bedre hold, men AGF er mere sultne og FCK har en tung Europa-kamp i benene.
      Desuden synes jeg altid vi gør det godt i Parken.

Hehe. Sidst vi var der tabte vi 5-0 (Tilgengæld gjorde vi det godt på udebaneafsnittet 😀 )

På forhånd vil 1 point være mere end rigeligt til at min søndag er reddet. Som det allerede er blevet påpeget, så må vi desværre se i øjnene, at FCK er et bedre hold. Det vil kræve en mandfolkeindsats fra hele holdet, hvis vi skal have noget med hjem.

Men når det er sagt: Chancen er bestemt til stede. Det er jo, trods alt, ikke fordi at de kører deres modstandere over hver gang (f.eks. skulle de helt hen i det 89. minut før de sikrede sig sejren mod rækkens nummer 9 😉 )

JDS_JEDI
      Bruger

Er der nogle der ved hvor man køber billet, hvis man allerede bor i KBH og skal stå i udebaneafsnittet i parken? For kunne se, det var ret meget billgere at købe den inden!

Jonas S
      Bruger
      nbngf
      Bruger

Hvad med en banner der hedder
      Hvor bliver I taget med bukserne nede næste gang. ????

Aktiekurser.
      Tilskuere tal.
      Regnskaber.

Hvad bliver det næste hvor det viser sig at tingene ikke helt er som de giver sig ud for at være.

Agadez
      Bruger

Jeg mindes vi overdøvede scum, da vi slog dem i ER tiden med 0-1. Medgangsløberne mister hurtigt tålmodigheden når de er kommet bagud, eller spillet ikke fungerer. Det var en fryd for øret, at vi også på lægterne var dem overlegene. Har desværre ikke mulighed for at tage med, men give them hell boys.

Castro-AGF
      Bruger

Jeg synes vi skal have et stort banner med teksten:

Hvad er dagens tilskuertal?

Eller:

[ ] Over 20.000
      [ ] Under 20.000
      [ ] Vælg selv

Beikes
      Bruger

Hvad er det for et gebyr på 20.-? Hvordan slipper jeg for at betale det?

Guffe
      Bruger

Hehe, det er det gebyr du altid betaler for at købe billet og det slipper du ikke for. Heller ikke hvis du køber ved indgangen.

Agadez
      Bruger

Castro-AGF skrev:
      Jeg synes vi skal have et stort banner med teksten:

Eller:

[ ] Over 20.000
      [ ] Under 20.000
      [ ] Vælg selv

Hahaha… Fed ide. Et kæmpe banner hvor der står "Hvad er dagens tilskuertal?" ville være så klasse. Jeg kan lige se det for mig. Nu ved jeg ikke hvem der står for bannere til de store kampe, men vi burde gøre en dyd ud af den slags.. For det holder virkelig.

vieri
      Bruger

Helt enig .

Det kunne være rigtig spas med et sådant banner .

Eller bare et simpelt F.C.KORRUPTION banner 🙂

Stoei
      Bruger

2 billetter er købt, kom så de hviiiie 😛

1977
      Bruger

Er det nogen fordel ved at købe billet i forsalg (fx undgå kø)? Eller er det minimalt?

Og hvis jeg skal købe i forsalg, hvilken sektion er så reserveret til de hviie (altså de rigtige, ikke dem i hvide trøjer på dagen)?

Guffe
      Bruger

D1

Jonas S
      Bruger

Det er som udgangspunkt altid nemmere at bestille hjemmefra. Og sikkert også billigere i de fleste tilfælde..
      Og det er ganske rigtigt til afsnit D1, du skal bestille!

Martin Meyer
      Bruger

@1977. Billetten koster 125,- i forsalg, mens den på kampdagen på stadion vil koste 145,-

Bjarne V
      Bruger

Hvis der nu er nogen der skulle komme tidligt til Hovedstaden, og vil se noget fysisk sport, så spiller undertegnet og resten af det Danske Rugby League landshold, kamp mod Norge kl. 13 i Gladsaxe – perfekt dag, først smadre Norge og så point i Parken:)

http://www.drlf.dk/

hautho
      Bruger

Hej!

Os der kører med AFA skal vi købe billet på forhånd eller er der billetter vi kan købe i bussen?

Kom så de hviiiiiii

stemning
      Bruger

Vi er en 15 stk som flyver, og køre derover lørdag og starter forfesten, vi er ved at leje noget af en pub, så hvis der findes GF fan som også fester lørdag og som har lyst til at feste med ligesindede så skriv en pb 😀

KOOOOOM SÅ DE HVIIIIIIIIE

toftdal
      Bruger

Der bliver ikke solgt billetter i bussen, og det anbefales at købe billetter online inden man tager afsted.

Link: http://www.fck.dk/nyhedsvisning/?newsid=11871

Beikes
      Bruger

Jeg vil gerne opfordre alle der ikke har købt billet endnu, om at købe til D1 Udebaneafsnittet. Givet der er nogle, som gerne vil sidde med en kop kaffe på langsindens 30. række, men det ville virkelig være flot hvis man kunne samle ALLE slags AGF fans, i samme sektion. Der skal nok blive plads til alle, både de højtråbende, energiladede teenagere, de storbøvsende, ølbællende fans i lidt for stramme trøjer, samt alle de mere neutralt udseende tilhængere – dem som måske kommer ligeså meget for at opleve Parken.

Jeg er sikker på vi også kan flyde over i D2, og der bliver plads til dem der hellere vil sidde end stå. Men uanset HVILKEN SLAGS supporter DU er, skal der være plads til dig på udeafsnittet. Samlet For Århus står vi stærkest, og lad os så vise københavnerne, at de kun har landets næstlækreste by.

Følg Viljen – D1

vieri
      Bruger

Helt enig Beikes .

Vi skal vise hele fodbold Danmark at vi er en storklub på tilhængersiden og at vi formår at "erobre" Parken vokalt på søndag .

jijypuru
      Bruger

Håber på en god koordinering af vokalen på søndag. Desuden at folk husker at det er i parken den vokalmæssige kamp skal slåes og ikke i bussen herover eller før kampen:)

1977
      Bruger

F(U)CK promoverer på sin officielle hjemmeside kampen mod os som en flok bonderøve (løven vs. koen) http://www.fck.dk/ .

Men med "MC's Fight Night Showbattle" som pauseunderholdning kan de her gutter da slå dem big time. Der er kun ét [u]Byens[/u] hold" http://www.youtube.com/watch?v=ZV-Lu7nCt8s

Guffe
      Bruger

Enig, håber også på en super koordinering af vokalen på søndag. F.eks. vil det være vigtigt at capo´en ikke har drukket tyve genstande inden han skal prøve at styre menneskehavet. Ved fra tidligere at en alt for stiv capo får mange til at stå af. Og det må ikke ske søndag – så hellere ingen capo overhovedet. Men jeg skal selvfølgelig ikke udtale mig for meget her, da jeg ikke selv er interesseret i rollen som capo. Bare en lille opfordring til, at hvis der er en der tager tjansen, at vedkommende ikke er atl for stiv men har overblik til at styre alle de struber der er mere tændte end nogensinde på at synge løverne baglæns ud af egen hule. Og det er ikke umuligt søndag.
      Kom så de hvieee!!!!!!

vieri
      Bruger

Jeg tror også at jeg vil undlade at drikke mig alt for fuld lørdag aften , så struben er klar til krig om søndagen.

vieri
      Bruger

Iøvrigt en totalt mislykket hån mod os som FCK har lanceret 😀 . Men at man kan strikke en så latterlig og malplaceret hån på benene siger jo alt om den gennemsnitlige FCK fans manglende intellektuelle niveau . 😀

Negreanu
      Bruger

Hey har 2 billetter til neutral C, men dem får jeg ikke brugt, så jeg sælger dem billigt 🙂

Tænkte der måske var en med karantæne eller lignende herinde, der måske var interesseret.

Send en PM hvis du er..

Agadez
      Bruger

Haha, vandt du også lige nogen billetter? 😀

1977
      Bruger

Håber alle følger fanklubbens opfordring til at opføre sig som "ambassadører" for klubben og Århus http://agf-fanclub.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=1096&Itemid=543 😉

Når henved 1000 AGF fans på søndag indtager København og Parken så er det meget vigtigt at huske på, at vi er AGFs billede udadtil. Vi skal alle opføre os som ambassadører for AGF og for en fredelig, men gerne støjende, dansk fankultur.

Vi skal derfor på det kraftigste opfordre ALLE til at følge henstillinger fra turledere, politi, vagter m.fl. med et smil og en positiv tone. Husk på, at vi blot er gæster i busserne, på Streckers, i Parken og i København.
      De dage hvor AGF fans bringer sig i negativt søgelys er for længst forbi. Vi har i mange år kæmpet for at nå til dette punkt og nu har vi endelig chancen for at bevise at vore bestræbelser har båret frugt – overfor hele fodbold Danmark.

Den kæmpe event som frivillige har taget initiativ til skal og må ikke skæmmes af tåber som provokere eller lader sig provokere.
      Vi skal opfordre alle til at opfører sig som værdige til at bære den hvide trøje fra Smilets By. Vi er fulde af håb og tro på at alle kan efterleve dette og dermed ligger vejen åben for at alle grupperinger i Aarhus også fremover kan bakke op om lignende initiativer.

vieri
      Bruger

Hørt !

Beikes
      Bruger

Jeg kommer nøgen.. Andre?

vieri
      Bruger

Jeg mooner FCK tribunen hvis vi vinder imorgen 😉

bangstar
      Bruger

enig i vi skal opføre os pænt, og larme som en i helved ! 😀

Agadez
      Bruger

Også helt enig. Vi har allerede en fankultur som er meget respekteret i DK, som værende loyal og altid at finde, lige meget hvor i landet vi spiller. Den respekt skulle vi gerne bevare.

Jesper_AGF
      Bruger

Nogen der ved om der er udsolgt til D1 ?? Har prøvet at købe billetter inde på Billetlugen, men den blir ved med at sige, jeg ska vælge andre pladser..! Det er første gang jeg ska med i parken, hvor kan man som AGF fan, købe billetter ude ved stadion, til D1 ??

Bjarne V
      Bruger

Jesper_AGF skrev:
      Nogen der ved om der er udsolgt til D1 ?? Har prøvet at købe billetter inde på Billetlugen, men den blir ved med at sige, jeg ska vælge andre pladser..! Det er første gang jeg ska med i parken, hvor kan man som AGF fan, købe billetter ude ved stadion, til D1 ??

Rygtet siger der kun er omkring 75 stykker tilbage til D1….

Jonas S
      Bruger

Her til morgen kunne man sagtens købe til D1.. skynd jer !

JDS_JEDI
      Bruger

Kan heller ikke købe til D1. Det er SÅ nedern mand… men når jeg prøver at købe til D2 f.eks. siger den også at jeg ikke kan og skal finde nogle andre lige som Jesper_AGF har problemer med…

bananabot
      Bruger

Mon ikke de udvider ude-området i løbet af idag. Vil gætte på i sagtens kan købe billetter v indgangen før kampen!
      Hvor mange er der plads til på udeafsnittet – det lyder ret vildt der er udsolgt?

jijypuru
      Bruger

Jeg har haft skrevet lidt med FCK vedr. billetter. Her er hans sidste mail.

Hej Mikael,

Afsnittet kan desværre ikke udvides, da området ved siden af er tæt på udsolgt. F.C. København har løbende informeret AGF om at vi på det kraftigste anbefalede alle at købe deres billet i forsalg. For få dage siden var der kun solgt ca. 250 pladser, og da salget af afsnittet ved siden af gik hurtigt, var det ikke længere muligt at udvide afsnittet. AGF meddelte os også hvor mange fans fra jer de forventer, og vi har lavet afsnittet efter denne melding.

Vi vil meget gerne have alle AGF-fans ind, men i aften bliver det desværre ikke muligt at få plads til alle.

Mvh
      Daniel Rommedahl

bananabot
      Bruger

Man skulle da tro de havde plads nok i parken!!!

Agadez
      Bruger

Har jeg forstået det rigtigt, at vi allerede har taget hele deres udebane afsnit? Sig mig, hvor meget plads har man i Parken til et udebane afsnit? Jeg forstår ikke helt hvad der foregår.. Finder det underligt at resterende GF fans nu bliver henvist til ligegyldige steder som familietribuner osv. 😐

vieri
      Bruger

Godt nok er det begrænset hvor mange udekampe jeg har været til med AGF , men kampen igår var min foreløbig største udebaneoplevelse og vi har vel været en 2-2500 AGF fans i Parken . Kort og godt en flot flot indsats af de forskellige fanklubber og i det store hele opførte folk sig eksemplarisk , selvom jeg da godt har læst om en episode med AGF fans i lidt klammeri med politiet udenfor stadion .

Superskurk
      Bruger

Enig Vieri! Fed away 😉
      Men egentlig meget ærgeligt at alle de som ikk ku få plads i vores afsnit, ikke satte sig over på familietribunen 😉 Der var mange der, men der var også mange på A

ace
      Bruger

Meget enig i at håndteringen var helt elendig i går. At man så oven i hatten vælger at lave en familietribune ved siden af vores afsnit adskilt af et stoftæppe, er da helt hjernedødt. Kunne da gå helt galt hvis der pludselig opstod tumult inde i Parken, som det er set før.

Jeg havde været så dum ikke at bytte mine billetter i tide da man plejer at kunne komme ind uden problemer, Men da vi så forsøgte at købe billetter lige som mange andre GF'ere i en af deres rådne skurvogne, så påstod de pludselig, at der var udsolgt til de små FC børn og deres fædres rædsel. B1 øvre fik vi at vide, var eneste ledige pladser ???? Løgn lige som de pumpede aktiekurser og tilskuer antalet der altid ganges lidt op.

Da vi kom ind på øvre C kunne vi konstatere, at der langt fra var udsolgt i hverken udeafnittet eller på familietribunen. Tror bare de gik i panik før lukketid fordi de ikke havde styr på en skid.

Enig i at en officiel tværfraktions klage til DBU ville være på sin plads, da de efter sigende var varslet af Fanklubben om, at vi kom rigtigt mange. Men det er jo samme historie hver gang i de fleste byer og især i Parken og Bundby.

Tror dog også der lå lidt chikane i dette, da de på den måde undgik at hele endetríbunen var fyldt op med Århus folk. Var rigtigt mange, der gik forgæves og var frustrerede før kampen over manglende info og billetter.

Det gode ved øvre C var udsynet til jer og at vi sad 20-30 mand, der gik helt amok i en glædesrus til sidst, da Martin scorede sikkert og da medløbenre skyndte sig hjem efter de lige havde haft travlt med at håne os En del af de GF'ere der var deroppe fik at vide af FCs tæskehold at de skulle blive siddende, Nogle rigtige rocker typer med ar i hele skalden, der bare ventede på lidt provokation fra nogle af de drenge fra Århus, der festede på 3 døgn

Viser 59 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.