klubhjerte – Duncan

Forside Fora AGF klubhjerte – Duncan

Viser 71 svartråde
  • Forfatter
      malteba
      Bruger

Faldt lige over denne artikel efter kampen mod BØF

http://www.onside.dk/node/14317

Det her erindrer jeg ikke at have hørt i dansk fodbold i mange år, og der er mange her på siden som sviner duncan. Jeg har kun et at sige: det varmer i mit GF-hjerte…

Glædeligt er det at se en spiller med denne klubfølelse, hvilket mange ungdoms-AGF'ere nok har når de går videre i karrieren…

Lylle
      Bruger

Kunne han ikke vise sit klubhjerte ved at skyde ved siden af? 😉 .. Manden sikrer sig vel bare at han kan komme tilbage den dag BIF bliver trætte af ham ..

Doc
      Bruger

Jeg kunne ikke være mere ligeglad med ham!

[i]Fede Duncan, han ruller for Brøndby… Fede Duncan… etc.[/i]

mabee
      Bruger

Uanset set om man kan tilgive Duncan for hans Judas-move eller ej, så er det da god stil, at han ikke jubler på Århus Stadion, når han scorer for de pisgule.

Jeg kan nu godt tilgive manden. Det hører med til historien, at klubben nærmest tvangssolgte ham. Dog: De forsøgte også med Leon – og han sagde konskevent nej til at spille for andre danske klubber end AGF.

Tåbeligt valg af klub Duncan – men tak for de mål du knaldede ind for os.

Paarup
      Bruger

Stor respekt til Duncan. Han har fået hældt rigtig meget lort i hovedet af AGF-fans, men gør stadig meget ud af at vise han er GF'er.

Jeg sagde i sin tid da Duncan skiftede, at jeg ville vente og se hans reaktion på en scoring i Århus før jeg ville dømme skiftet. Der gik så godt nok lidt længere tid end jeg havde regnet med, men flot han viser respekt.

Og mht. "judas-skift", så er der vist ingen tvivl om at det var Kurt og co. der stod for det skifte. AGF havde så vidt jeg husker absolut intet at sige i den sag, og Duncan heller ikke alverden. Han ville gerne have ventet et halvt år mere, og været med til at sikre sæsonen, men sådan skulle det ikke gå.

Ingen Judas herfra. Kun ærgelse over at vi ikke kunne holde på en spiller af hans kaliber dengang

carpe_diem82
      Bruger

Ja fint (og fornuftigt, at han ikke jubler), men derfor laver han stadig flere svinske tacklinger bl.a. på hans gode venner Steffen Rasmussen og Lumb, som om han mener, at han skal skade dem, for at vise, hvor god han er.

Og uanset hvad, så skiftede han til hadeklub nummer 1, hvilket han ikke ville gøre, hvis han var AGF'er i hjertet (Bare spørg Lumb).

Inden skiftet til BIF havde han udtalt, at ville blive og kæmpe for AGF, og at hans favorit i DK (ud over AGF) var FCK. Da han så skifter 14 dage senere, udtaler han, at han altid har drømt om at spille for Brøndby, idet det er hans favorit klub… [think]

Duncan forstår sig bare ikke på pressen, og prøver altid at sige, hvad har tror, der gør fansene glade, han glemmer bare sine tidligere udtalelser hele tiden.

tommygf1206
      Bruger

Det er det værste skift man kan foretage sig fra AGF, men det er vel også hans karriere og hans job, og det gælder jo for ham om at lave fremgang, og på den måde er det forsvarligt, og især når han udtaler sig sådan som han gør her.

Men stadig kunne man godt have håbet han gjorde som Leon og takkede nej til pestegnen.

Groggster
      Bruger

Jeg giver bare ikke fem potter pis for Duncan mere. Han forsøger i mine øjne ikke at udtrykke, at han er AGF'er i andre sammenhænge, og denne udtalelse er jeg også fløjtende ligeglad med – han har i andre interviews talt meget om, hvor glad han er for at være skiftet til Bundby, og at det klart er at foretrække at spille i en større klub end AGF.

Jeg synes desuden, det virkede som om, han provokerede Steffen Rasmussen flere gange ved udspark og lignende.

Jeg skal i hvert fald være den sidste til at give ham en klapsalve, hvis han nogensinde trækker i den hvide trøje igen!

Leone
      Bruger

Bliv nu voksne – han er hvid og har altid været det…

starks
      Bruger

Duncan er en fantastisk spiller og det vil glæde mig den dag han atter trækker den hvide trøje og hovedet.

Groggster
      Bruger

Leone skrev:

Jeg er så træt af oneliners… Det handler ikke om at være voksen, for så var der sgu ingen, der så fodbold – nej, det handler om, at han ikke længere er velkommen i mine øjne.

Er vi så heller ikke voskne, fordi vi hader Brøndby og er ekstra opsatte ved lokalderbys? Kom nu ind i kampen…

Always AGF
      Bruger

Fuldt fortjent i dag… og helt okay at Duncan ikke jubler over sin i øvrigt udmærket scoring…(stor fejl af Kim M) mere er der vel ikke at sige til det… ???

Fanoe
      Bruger

Duncan vil altid være gf'er… Og vil efter min mening altid være velkommen tilbage. Og blev godt nok skuffet over de par tusinde som valgte at råbe "duncan du er død for os" eller noget i den stil. Det er fandme ikke sådan man hilser en gammel spiller velkommen på.

Vi siger tit herinde at agf har danmarks bedste fans men danmarks bedste fans råber fandme ikke sådan en omgang lort. Hvorfor kunne vi ikke være lige så "store" som fck'erne som sang pænt til Dan da han var i parken sidste kamp.

Det er en om'er drenge:(:(:(:(

aske
      Bruger

Det handler om at blive voksne, for de fleste glemmer at det var klubben der solgte ham, endda i en periode hvor AGF mangelde penge i en ekstrem grad.

Jeg forstår ikke hvorfor folk neglicere det faktum, det er jo ikke Duncan som har bedt om at blive solgt, og det piner mig at folk i den grad er så snævertsynede som tilfældet er.

Jeg synes det var en fin gestus overfor klubben og fansende at han holdte måde med fejringen af scoringen, men jeg synes det meget ærgerligt at det mange fans forlanger af spillerne, det kan man ikke selv leve op til, og det er drønærgerligt.

Så stor ros til Duncan, og det var rart at se en spiller som har værdsat sin tid i AGF, og de fans som synes livet er for kort til sådanne gestus, bør drøne hen til de ubegavede såsom White Pride og andre fraktioner som ikke har plads til andet i livet end had og fordømmelse.

mvh.

Aske

Djarvis78
      Bruger

Har Duncan omvendt ikke også fået hældt så meget lort i hovedet (bl.a. da vi spillede mod Amager i fåkkin 1. division og han var tilskuer), at han faktisk uden problemer kunne juble efter målet?

Han gjorde det ikke, og ligesom Dan T. tog imod klapsalver både ved navneopråb og efter kampen mod FCK fra deres fans, er det sgu god stil, at Duncan ikke jubler. Kom nu over det der BIF-gøgl…

Budtz4ever
      Bruger

Duncan er AGF'er..
      Og han er mere end velkommen til at vende tilbage til AGF..:k:k
      Han er Brøndbys bedste angriber og samtidig rigtig AGF'er – og til de fjolser der siger han ikke er AGF'er, er der da endnu et bevis her..

Duncan:k

Lylle
      Bruger

Vi siger tit herinde at agf har danmarks bedste fans men danmarks bedste fans råber fandme ikke sådan en omgang lort. Hvorfor kunne vi ikke være lige så "store" som fck'erne som sang pænt til Dan da han var i parken sidste kamp.

Nu var det jo heller ikke fordi at Dan T skiftede direkte til f.eks Brøndby vel? tror meget af det har noget at gøre med at han skiftede til Brøndby .. Men at folk gider at gå så meget op i det kan jeg kun grine af. Hvis i kunne få ganget jeres løn med tre som tyveårig .. hvad havde i så valgt?

Kasper
      Bruger

Jamen, det er jo kompelt bullshit, det pis, som Duncan lukker ud…. Hvis det er tilfældet, er det åbenbart noget, som han er blevet siden vores 1-2 nederlag til dem på Brøndby Stadion i sidste sæson.

Jeg har altid været sådan okay forstående over for Duncans skift og har egentlig håbet det bedste for ham, men det blev sku ødelagt, da han jublede helt vildt efter sin scoring i den kamp. Ganske vist var de i krise, men han løb hele vejen ud til BIF-bænken og omfavnede de andre fjolser… Der ændrede jeg sku mening, da jeg netop mente, at en GF'er i hjertet ikke ville have gjort den slags. Han havde undladt at juble af respekt for sin hjerteklub og de fans, der deler samme holdning om GF, som ham selv.

Han siger det kraftedme kun for at få sin goodwill hos… Det burde du kraftedme have tænkt på allerede i sidste sæson, Morten… Jeg giver i hvert fald ikke en skid for den udmelding…

Lylle
      Bruger

Og han skal forresten være velkommen i GF igen hvis han scorer mål og kan levere varen .. ikke fordi han kommer med diverse halvklamme udtalelser om gammel klubkærlighed osv.

i er en flok forræder, hylder en person som dumkan og halshugge peterg. skam jer piger

GF i Suppen
      Bruger

Han er nu en af de Hvideste jeg har set… :k:k:k Hvem har nogensinde sagt sådan? [shock][shock]

Leone
      Bruger

Groggster skrev:

Leone skrev:

Jeg er så træt af oneliners… Det handler ikke om at være voksen, for så var der sgu ingen, der så fodbold – nej, det handler om, at han ikke længere er velkommen i mine øjne.

Er vi så heller ikke voskne, fordi vi hader Brøndby og er ekstra opsatte ved lokalderbys? Kom nu ind i kampen…

Jeg er sgu lidt ligeglad med hvad du er træt af, og hvem du synes er velkommen eller ej. Det handler jo dybest set om fodbold, så hvad drenge på 19 år har gjort og sagt tidligere, ændre ikke måden de spiller fodbold. Hvis du vil tøse-bitche over at Duncan har udtalt det ene eller andet for tre år siden, så foreslår jeg du melder dig til popstars, for den "sportsgren" vil passe dig bedre. Herregud – han var 18-19 år hvad mere kan man forvente…

andersstein
      Bruger

Jamen, det er jo kompelt bullshit, det pis, som Duncan lukker ud…. Hvis det er tilfældet, er det åbenbart noget, som han er blevet siden vores 1-2 nederlag til dem på Brøndby Stadion i sidste sæson.

Jeg har altid været sådan okay forstående over for Duncans skift og har egentlig håbet det bedste for ham, men det blev sku ødelagt, da han jublede helt vildt efter sin scoring i den kamp. Ganske vist var de i krise, men han løb hele vejen ud til BIF-bænken og omfavnede de andre fjolser… Der ændrede jeg sku mening, da jeg netop mente, at en GF'er i hjertet ikke ville have gjort den slags. Han havde undladt at juble af respekt for sin hjerteklub og de fans, der deler samme holdning om GF, som ham selv.

Han siger det kraftedme kun for at få sin goodwill hos… Det burde du kraftedme have tænkt på allerede i sidste sæson, Morten… Jeg giver i hvert fald ikke en skid for den udmelding…

Fuldstændig enig. "Duncan, du er død for os". Ja det er jeg ikke den eneste, der synes. Kan da godt forstå, at han er selvfølgelig er opsat på at spille så godt som muligt, men den udmelding er jeg sgu ikke begejstret over. Han mener det jo ikke.

Patrick-9
      Bruger

Duncan skal bare flette fjabben og indse at han ikke er tilgivet for hans klubskifte, før han trækker den hvide trøje over hovedet igen.

han skal ikke begynde at fedte, bare fordi han er sat på bænken og nok ikke er sikker på sin status i bøf.

han ved jo, at han altid vil være velkommen på GF's hold.

Aros
      Bruger

Hvis Duncan var så stor en forræder og "Judas", som mange herinde vil gøre ham til, hvorfor benyttede han så ikke sin scoring til at håne os GF-fans – eller i det mindst lade sig tiljuble af Bråmbø-fansene (der var jo kun nogle ganske få meter derover)? I stedet lunter han roligt tilbage til sine holdkammerater. Jeg synes da tydeligt, hans reaktion viser, at han stadig er GF´er et eller andet sted.

Derfor vil jeg tilslutte mig den tidligere kommentar: "Bliv dog voksne". Manden er professionel fodboldspiller og hans job er derfor at score mål – uanset om det er mod sin tidligere klub eller ej. Og uanset om klubbens fans tuder eller ej. Hvad forventer I? At han dropper sit job og går på socialkontoret for ikke at såre visse GF-fans følelser?

Jeg hader også at se Duncan i den pisgule trøje, men jeg hader ikke ham. Der er en forskel.

jepske
      Bruger

Seriøst! Duncan bad, som det tidligere er skrevet her, ikke om at blive solgt. Han blev solgt af den flok købmænd der dengang styrede GF. Og det var åbenbart Bundby der bød højest.
      Og hvem ved – de penge der kom ud af salget var måske i bund og grund med til at "redde" vores regnskaber det år!

Desuden kunne Duncan på ingen måde have forhindret at vi rykkede ned. Se på resten af vores hold – vi var virkeligt dårlige!

Men man kan vel dårligt bebrejde manden…På det tidspunkt var Laudrup lige kommet til bistandsklubben – En kæmpe chance for alle spillere derovre. Nævn en angriber i DK der ikke havde takket ja til det samme tilbud på det samme tidspunkt? Klubfølelse eller ej – bedre udstillingsvindue var der ikke i DK på det tidspunkt!

No hard feelings herfra. Synes faktisk at det var fair af ham ikke at juble – på trods af alt det lort han skal høre på hele tiden!

Duncan kan ikke tage hensyn til om vi syntes at han er judas eller ej,
      eller om han viser respekt overfor Lumb og staff i dagens kamp,
      han prøver jo at gøre sit bedste for brøndby,
      og om det så skader GF eller ej,
      så må han jo tænke på sig selv og sin karriere.
      og jo måske gør det os sure, men vil i hellere se en duncan
      tabe sin karriere på gulvet for at tilfredsstille sine gamle fans?
      – nej det tror jeg sku ik!

men stor respekt for manden fordi han viser den respekt til os ..

agf-dresen
      Bruger

Sad på B1 med min 5 årige dreng og kunne se, at Duncan gik og smiliede og hyggede med hans gamle klub kammerater (GF). Tror han savner sin gl. klub. Men men, manden er ansat i bundby, og får sin lorte løn derfra. Han passer sit lorte job. Derfor.

Christiano
      Bruger

Må blankt indrømme at jeg blev overrasket over Duncans reaktion ved scoringen – havde forventet en vild jubelscene i stil med Peter Degn, men det viser vel at han stadig har overskud, de mange problemer uden for banen til trods.

I forhold til Duncan og hans pågående spillestil, så må man sige at Nando spiller på nøjagtig samme facon; Der er bare langt mere klasse over det når Nando er i aktion.

Andre Jensen
      Bruger

Gaab Duncan diskussion igen.
      Folk ved tydeligvis ikke hvad klubhjerte betyder, når de påstår at Duncan har et.

T-Knogle
      Bruger

http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=14127

Han har tilsyneladende revurderet årsagen til at han ikke jublede, fra han udtalte sig til 442.dk til han udtalte sig til Onside ?!

Luke2000
      Bruger

Håber sgu at han en dag kommer tilbage, fatter ikke at folk går så meget op i hvilken klub han skifter til…

Hvad med at elske jeres egen klub i stedet for at hade en anden.

Andkrogh
      Bruger

DUNCAN du er død for mig!

2006
      Bruger

Andkrogh skrev:

Spade..

Duncan har valgt, og nu har vi 3 bedre angribere.. selvfølgelig vil nogle have hadet til en spiller der skifter til "Fjenden" imens andre ikke har..

fair nok, der er forskel på folk, men lad os da glæde os over vi har 3 bedre angribere og at solen skinner og nårh ja så var der 16.000 vidner til en flot 2-1 sejr..

Think positive

Djarvis78
      Bruger

Andre Jensen skrev:
      Gaab Duncan diskussion igen.
      Folk ved tydeligvis ikke hvad klubhjerte betyder, når de påstår at Duncan har et.

Hvad betyder det så det der med klubhjerte, hvis man tillader sig at mene, at Duncans måde at tackle scoringen i går på var helt ok – faktisk glimrende sportsmanship?

Just
      Bruger

Hvor er der dog mange hjernedøde kommentarer her.
      Duncan er en af de største AGF spillerer gennem tiderne, og valgte naturligvis at søge nye udfordringer i en størrer og bedre klub. Det er sådan tingene foregår i sportens verden. Og fuck da så om det er Brøndby eller en anden klub han skiftede til.
      Det er jo komplet barnligt at svine en gammel spiller til blot fordi han har skiftet klub.

At han så vælger ik at juble igår viser så igen bare at han stadig er GF´er, og det er sgu god stil og det burde han respekteres for.

Doc
      Bruger

Lad os lige tviste den her diskussion:

Peter Graulund bliver i 2. halvleg indskiftet, får efter få minutter en halv chance, som han i verdensklassestil scorer på… :k

Hvad gør han nu?
      Løber han mod C-siden i en kæmpe jubel.scene, eller:
      Trækker på smilebåndet, blinker til OP, og gør i øvrigt ikke noget, da Brøndby er hans gamle klub? 😮

Budtz4ever
      Bruger

Doc skrev:
      Lad os lige tviste den her diskussion:

Peter Graulund bliver i 2. halvleg indskiftet, får efter få minutter en halv chance, som han i verdensklassestil scorer på… :k

Hvad gør han nu?
      Løber han mod C-siden i en kæmpe jubel.scene, eller:
      Trækker på smilebåndet, blinker til OP, og gør i øvrigt ikke noget, da Brøndby er hans gamle klub? 😮

Og hvor vil du hen med det?
      At Graulund er et svin overfor sin gamle klub og Duncan er fantastisk overfor sin gamle klub?

Berner1982
      Bruger

Duncan er bare en JUDAS. Ingen spiller presser til at skifte til de pisgule. Det må folk da forstå. Fedt at han har lidt hvidt i blodet, men så er der ikke mere at sige i den sag…

Doc
      Bruger

Budtz4ever skrev:
      Og hvor vil du hen med det?
      At Graulund er et svin overfor sin gamle klub og Duncan er fantastisk overfor sin gamle klub?

Nej, jeg vil derhen, at Dunacen ER skiftet – og at det er pisse ligegyldigt, om han jubler nu eller ej!!
      Han er og bliver fortid i GF!

kim150381
      Bruger

Je hader Bif og jeg hader duncan.

Hans skifte til brøndby var dumt og træls.

Men jeg forstår sgu ikke hvorfor han ikke jubler. Må Graulund ikke juble når vi møder brøndby? Må JAkob poulsen og Lucena ikke juble når vi møder EFB. Må Kim Madsen og Dan tomassen ikke juble når vi møder FCK? Må Lindkvist ikke juble mod FcMuuuuh
      Gu må de da så, og det skal de også. Folk skal sgu vise de er glade når de vinder, ligemeget hvilken klub det er imod.

Kan ikke lide Duncan og det er sgu lige meget om han jublede eller ej.

mambo2
      Bruger

Når nu Nando bliver solgt efter denne sæson eller midt i næste, så vil jeg der hellere end gerne se ham udbyttet med DUNCAN.
      Vi finder aldrig en spiller som Nando igen.

Ja gu hvor er Duncan da pisse hvid! Først FCK'er, så GF'er og lur mig om ikke han for et års tid siden udtalte at hans hjerte nu lå i Brøndby?
      Jeg mister kun respekten for ham, når han siger sådan noget åbenlyst for at vinde vores respekt tilbage.

http://www.bt.dk/article/20030619/sport01/106190255/

[i]»Jeg holder med FCK. Jeg er født i Valby og besøger ofte min mormor på Frederiksberg. FCK er min klub i hovedstaden. Men selvfølgelig vil jeg kæmpe som en vanvittig for at besejre FCK. AGFs resultater er vigtigere end alt andet,« sagde Duncan.[/i]

Stoei
      Bruger

Duncan er ligegyldig mener at både Nando, Dioh og Graulund er langt bedre!

Sputnik
      Bruger

Duncans dage i BIF kan meget vel være talte hvis de gør alvor af at hente en angrebsprofil inden vinduet lukker også er det jo godt nok, at holde sig på god fod med sin gamle klub, ik?
      Er meget enig i dem der ryster på hovedet af Duncans "gestus" overfor os. Hvad er det for noget pis med at han ikke vil juble fordi det er mod AGF. Han er ansat i BIF og ingen kan bebrejde ham, at han tog afsted i sin tid. Enhver er sig selv nærmest og klubfølelse er noget nostalgisk ævl fra 3. kvartal af 1900 tallet. Spillerne er lejesvende der går efter guldet både på banen og udenfor. Duncan var et stort talent, men er gået i stå og der står mange foran ham nu. Han skal kun tilbage hertil hvis han kan bidrage med noget, alt det ævl om den fortabte søn etc, det kan I stikke derop hvor solen aldrig skinner.

warnerbe
      Bruger

Har Duncan noget at tilbyde AGF er han altid velkommen tilbage….

At han vælger ikke at juble står for hans egen regning, og jeg synes det er fint. AGF er hans første klub hvor gennembruddet kom, så derfor er den selvfølgelig speciel, men for mig er det vigtigste at vi kan få en lokal dreng hjem, der kan tilbyde noget målfarlighed til holdet. Meeeen, der går nok nogle år endnu vil jeg gætte på.

Folk der tuder over skiftet til Brøndby, kender enten ikke hele historien eller er da usædvanligt snævertsynede…

Lylle
      Bruger

Når nu Nando bliver solgt efter denne sæson eller midt i næste, så vil jeg der hellere end gerne se ham udbyttet med DUNCAN.
      Vi finder aldrig en spiller som Nando igen.

arrrgh, spis nu lige kiks til .. manden har altså spillet en kamp for klubben og udover målet syntes jeg nu ikke han var vildt overlegen .. tror da godt vi kan holde på ham et par år endnu .. 😉

lurifax
      Bruger

agf4ever skrev:
      Ja gu hvor er Duncan da pisse hvid! Først FCK'er, så GF'er og lur mig om ikke han for et års tid siden udtalte at hans hjerte nu lå i Brøndby?
      Jeg mister kun respekten for ham, når han siger sådan noget åbenlyst for at vinde vores respekt tilbage.

http://www.bt.dk/article/20030619/sport01/106190255/

[i]»Jeg holder med FCK. Jeg er født i Valby og besøger ofte min mormor på Frederiksberg. FCK er min klub i hovedstaden. Men selvfølgelig vil jeg kæmpe som en vanvittig for at besejre FCK. AGFs resultater er vigtigere end alt andet,« sagde Duncan.[/i]

Nu udtaler Duncan sig jo udelukkende om, hvem han ønsker som mester af Brøndby og FCK. Ovenstående udtalelse har intet med hans tilhørsforhold til GF at gøre.

Ærligt talt synes jeg ikke, at der kan være tvivl om, hvor hans hjerte ligger. Og det er i AGF.

Andre Jensen
      Bruger

Lad os forestille os at hans hjerte virkelig er hos AGF.
      (jeg tror ikke på det, men det er der nogle der gerne vil tro)
      Så ændrer det ikke det faktum, at hans skifte var at pisse på samtlige AGF-fans.
      Det kunne han heller ikke selv være i tvivl om på noget som helst tidspunkt, og han var fuldt ud bevidst om hvad Brøndby betyder for os fans.
      Han valgte at give os fingeren og smutte til Brøndby(klubhjerte eller ej) og det siger noget om hans holdning til de fans der støtter den klub som han påstår at have hjerte i.
      Når man vælger penge frem for venner, så må man lære at leve med konsekvensen. Det gælder ikke kun fodboldspillere, men også alle andre mennesker.

Krag
      Bruger

Duncan er en lujer med j!

Folk agumentere for det han har udtalt til Onside, men jeg kan da bekræfte, at det ikke er mange måneder siden han sagde, at han havde Brøndby i hjertet nu.

(Har ledt efter artiklen, men kan ikke finde den)

FreeStart
      Bruger

lige en kommentar til alle dem der ikke ved hvad moderne fodbold går ud på for de fleste spiller…
      at nå at penge nok til de stopper deres karriere ca midt i 30'eren, derefter at opleve noget stort i deres karrier( vinde et eller andet), og derefter spille fast.
      og klub hjerte er en by i rusland…
      DERFOR når man ser klub hjerte som Leon der er helt unik, eller bare en gestus som Duncan gjorde, så tag dog imod det. for det hører til sjældenhederne
      og klubberne har det på samme måde, gf kan da ikke bruge en spiller der ikke er god nok, bare fordi han holder af klubben

så kan vi side med alle vores argumenter for at lige netop vores klub er noget særligt som den enkelte spiller for en følelse for..
      jeg tror sku at min nye helt nando, er pisse ligeglad om han spiller for gf eller bif, bare det tjener hans karrierer. og grulund som har et stort gf hjerte, har sku da spillet for Kolding Boldklub, Vejen SF, vejle bif og bochum.. men klart han elsker gf mere end alle de andre 😉

så stor respekt herfra til duncan

og dejligt at gf også kan spille som de gjorde i søndags!

Lyngaae
      Bruger

ceres33 skrev:
      i er en flok forræder, hylder en person som dumkan og halshugge peterg. skam jer piger

Jeg er så enig!!

smn
      Bruger

Krag skrev:
      Duncan er en lujer med j!

Folk agumentere for det han har udtalt til Onside, men jeg kan da bekræfte, at det ikke er mange måneder siden han sagde, at han havde Brøndby i hjertet nu.

(Har ledt efter artiklen, men kan ikke finde den)

Godt at få det bekræftet med så pålidelig en kilde. Så kan jeg jo ikke være i tvivl om at Duncan lyver når du ligefrem kan bekræfte det er løgn. Stop med at argumentere folkens – der er ingen grund til diskussion, da fakta står et sted derude!!

Andkrogh
      Bruger

2006 skrev:

Andkrogh skrev:

Spade..

Okay. Tak

Alle må vel have sin mening? Eller??

Ikke nogen der klagede der det meste af Nrgi park sang det i søndags!

Angus
      Bruger

Jeg hader ikke Duncan – har desværre mest lidt ondt af ham. Hvis han frit kunne vælge er jeg overbevist om, at han lige nu (hvor AGF endeligt ligner et superligahold igen) omgående ville pakke traileren og flytte hjem til Århus.

Jeg synes, kritikerne glemmer, at vi (kurt) fik en ordentlig røvfuld millioner for ham, da AGF solgte ham. Derfor er det svært for mig at blive sur over hans skifte.

Som mange andre herinde hader jeg Brøndby så meget, at det fuldstændigt uforståeligt for mig, at han vil trække den gule trøje over hovedet. Men så længe vi fik penge for ham, og det var klubbens valg at sælge, så må han selv rode med sine modstridende følelser for de to klubber. Og det gør han jo tydeligvis.

Derfor kan jeg heller ikke hidse mig op over hans udtalelser. Han tumler rundt og forsøger både at please gule og hvide, så det er helt ynkeligt at se. Der er ikke meget spin bagved, og det synes jeg egentligt er rart 😉

Et skifte, der til gengæld stadig (hvor er det pinligt!) kan gøre mig ederspændt, er Mads Jørgensens. Han skred i en krisesituation for AGF, hvor han ovenikøbet i en periode havde været anfører, og hvor klubben desparat forsøgte at forlænge med ham. Til gengæld for det gigantiske hul han efterlod fik vi den famøse million, som en rigtig fesen erstatning for en transfersum. Efter Mads starter i Brøndby melder han så ud, at han kun bliver til kontrakten udløber, før han vil skride igen uden at klubben (denne gang Brøndby) får en transfer. Det vigtigste var nemlig, at Mads kunne bruge Brøndby som springbræt til udlandet. Se det er fandme en træls udtalelse! Iskoldt egoistisk og køligt gennemtænkt i forhold til at mele sin egen kage. Det kan man sgu ikke sige om Duncan.

Ude fra set virker det som om, han har det skidt i Brøndby. Der var sidste sæsons slåskamp med Peter Madsen, hvor holdkammeraterne tydeligt støttede Madsen, selvom det var ham der slog. Virker også som om han tumler lidt rundt uden for banen og drikker lidt for meget Breezer på Lux. Noget landsholdsgennembrud tegner der sig ikke. Faktisk synes jeg Brøndby og AGF på nogle områder er ved at bytte rolle. De er ved at etablere sig som det nye galehus – senest hjulpet af Southside spaderne.

Vi behøver ikke minde Duncan om, hvor dumt det var at skifte til de gule. Det fremgår med al ønskelig tydelighed for ham – og forhåbentig for de nuværende spillere i AGF's trup!

Gooz
      Bruger

Jeg tror ikke problemet var at han skiftet klub.. Tror problemet i han skiftet til brøndby.. Vi alle kender historie om de kampe mellem AGF og brøndby fra helt gamle dage.. vi har altid været fjender nr 1.. Sådan ligget landet bare.. men det giver ikke folk ret til og sige han er død for os.. vi er alle sku kede af han skiftet til lige brøndby… Det er bare tag det stille og roligt og se på det hold vi har i dag.. manden er ikke en gang god nok til og komme ind i det angreb vi har fået sat på bene i dag :).. Smil og hver glad.. og husk: Vi er nogen af dks bedste fans 🙂 og lad os blive ved med det :).. Peace Out. Ind til lørdag i Viby 😉

andersstein
      Bruger

Fatter overhovedet ikke, hvorfor folk gør noget ud af sådan en piskommentar. Duncan fortæller en helt anden historie til 442. dk, hvor han siger, at grunden til at han ikke rigtig jublede ved målet, var at han lige var blevet skiftet ind og så noget.
      Flot. Stå da ved, at du er hvid, hvis det er! Og det tror jeg i øvrigt ikke på at du er særlig meget mere.

Jeg tror såmænd, at den eneste grund til at Duncan ikke jublede var, at han var bange for at vi skulle blive "sure" på ham.

Gro dog et par testikler Morten Rasmussen. Tag dig sammen. Tænk før du taler.

Nu var det ikke Duncan der selv bestemte hvor han skulle hen. Det var Kurts advokater der stor for salget udenon Brian Steen.

Jeg læser af og til på Brøndbys debatforum og der har man fra starten vidst, at Duncans hjerte lå hos AGf, og det er synd at sige at han er særlig populær der.

Han er død for os.

Er det playmobil manden i snakker om?[lol]

Lars Elstrup
      Bruger

Så blev min lille hjemmelavede video igen aktuel….

http://www.youtube.com/watch?v=qn22fsISM5Y

Ved godt den er dårlig lavet, men var den første video jeg lavede… Lavet på 20 min og så med Windows movie maker….;)

Dalixam
      Bruger

Ja, den er sgu godt nok dårligt lavet…

Ronaldo84
      Bruger

Få jer nu et liv… Det er bare fodbold.. Duncan spiller i brøndby og kan det ikke være skide ligegyldigt hvor hans "hjerte" ligger.. tag jer sammen man

Lars Elstrup
      Bruger

Dalixam skrev:
      Ja, den er sgu godt nok dårligt lavet…

Takker ydmygt;)

Jasper
      Bruger

Duncan, du er død for os!!
      Duncan, du er død for os!! :k

DJ2
      Bruger

@Jasper – og Administrator -denne type indlæg er simpelthen for dumme + en masse andet! – STOP DET!

DJ2
      Bruger

@Jacob A…..men du er åbenbart lige så intelligent?

humlemand
      Bruger

Og Blueandwhite og Jasper – I er velkomne til at mene, hvad I vil, men tal for jer selv.
      Jeg skal blankt erkende, at det i starten var var en mærkelig fornemmelse at se Duncan i den gule trøje. Men vi fik penge og Duncan fik penge – og det er professionel fodbold.
      Klubhjerte eller ej så synes jeg, at Duncans reaktion efter målet viste, at manden har klasse. Hvis bare han var en lykkejæger, ville han skide højt og helligt på sin gamle klub.
      Duncan er ikke død for mig. Jeg husker stadig med glæde dengang han sprang over alle og scorede mod fck i parken. Vandt vi 1-2 eller blev det uafgjort? Under alle omstændigheder var det tyveri, at vi fik point.

andersstein
      Bruger

Vi vandt 3-2.

Driblekongen
      Bruger

Duncan viste en overgang gode evner på banen, men så gik det ned af bakke efter min mening

1. Han skiftede til hadeklub nr. 1, Bøsser I Forklædning!

2. I et interview sidste år udtalte han følgende: "Brøndby har altid været min klub" –> TORSKEDUMT AF DUNCAN!!

3. På Brøndby Stadion for 1.5 år siden kaster han sig i i det våde græs efter en aflyst kamp og bliver skadet fordi han lige skulle spille smart! –> IGEN TORSKEDUMT AF DUNCAN!!

Respekt for at han ikke hoverede da han scorede mod os, men mit had til den mand forbliver stadig intakt. Ked af at sige det;)

AGFan2006
      Bruger

HÅBER ALDRIG DUMCAN KOMMER TILBAGE TIL GF !!

NEEEEEEVEEEEEEEER !!!!!!

Viser 71 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?