Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /var/www/morethanaclub.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307

Warning: Parameter 2 to wp_hide_post_Public::query_posts_join() expected to be a reference, value given in /var/www/morethanaclub.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 307
Kim Christensen? - Morethanaclub.dk

Kim Christensen?

Forside Fora AGF Kim Christensen?

Viser 13 svartråde
  • Forfatter
      seppe
      Bruger

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79422

Ifølge ovenstående link er KC interesseret i at komme hjem til DK til sommer. Jeg husker ham som en robust angriber, der vel egentlig ville passe meget fint ind i vores system. Desuden har han spillet for både OB og Brøndby, så et eller andet må han kunne.
      Jeg har aldrig rigtig haft fidus til ham, synes ikke han scorer nok mål, men på den anden side har han rutine, fysik og en god alder(27). Han var vidst også begyndt at være udmærket før han skiftede. Jeg er umiddelbart mest for at give talenterne en chance, men hvad siger i?

Klart en forstærkning i mine øjne. Snakkede allerede om ham i sommers.

Jacobsen
      Bruger

En fantastisk god spiller, med den helt rette indstilling til det offensive spil, og dermed (i mine øjne) absolut en spiller, AGF ville kunne få gavn af. Er dog sikker på at en række af topklubberne i Danmark vil stå i kø for at signe ham, så GF skal være hurtigt ude & virkelig ville handlen 110 %, hvis det skal lykkedes at hente et stort navn som KC.

GunnarLind
      Bruger

Så heller Tommy Bechmann eller Flo (til at ende karrieren i GF) end KC. KC har ikke rigtigt bevist noget i de klubber han har spillet i og kommer argumentet med at han er hovedstødsstærk; det er budtz også.
      Så send heller ham til Lyngby, så kan han da i det mindste få en succes oplevelse i 1. division…!

SteenWhite
      Bruger

Ikke flere glasben tak.

Den mand har været for meget skadet og derfor kommer han aldrig op i omdrejninger.

Lylle
      Bruger

syntes også der er noget træls ved den mand ..

det eneste han tænker på er jo penge.. har har været i udlandet tre gange nu og hver gang er det gået af lort ? B)

Flo4ever-10
      Bruger

Synes at vi skal bruge pengene på noget andet , er for DYR og er SKADET halvdelen af kampene alligevel…..Husk at AGFs dyreste angriber nogensinde render rundt det oppe sammen med grauhunden . hvis der skal en anden ind skal det da være et TALENT/ EGEN AVL hvorfor ellers udvikle dem hvis de ikke får chancen ??

Thomas K
      Bruger

Synes det vil være en kæmpe fejl, at hente ham.

Vi har endnu ikke set det bedste fra Williams, Peter Foldgast spillede en fin kamp i går og Dennis Høegh virker til, at være på vej! Lad os stille og roligt se om vores nuværende trup ikke er god nok, og så kun hente virkelig forstærkninger istedet for en stor tung angriber der ikke er slået igennem i Twente, Brøndby og Barnsley.

HSV FOREVER
      Bruger

jeg mener at han har været på tale før pg jeg vil rigtig gerne se ham hos de hvide:k

Dioh bliver så vild i foråret!! Lad hellere Vejle spilde penge på ham…

Lykke
      Bruger

Nej tak.

Bechmann – ja tak!

JeppeRC
      Bruger

hold nu op med at snakke om Flo tilbage i gf. Det er jo latterligt, manden er ældgammel og sogndal spiller ikke engang i tippeligaen i norge. Massere af respekt til manden fra da han spillede i gf, men det er altså 10 år siden…

Men er han god nok til at være den klare profil som er AGF erklæret mål at hente næste gang.?

-eLGen-
      Bruger

Anders Nielsen skrev:
      Men er han god nok til at være den klare profil som er AGF erklæret mål at hente næste gang.?

Hermed en fadøl på højkant Anders – det bliver Bechmann !

Viser 13 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.