Kan vi være i Parken d. 2/10?

Forside Fora AGF Kan vi være i Parken d. 2/10?

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
      1977
      Bruger

Måske lidt tidligt at starte denne tråd, men der har været en del debat om beslutningen om at begrænse adgangen til udebaneafsnit i den kommende kamp ml. BIF-FCK til 750 fans. Se: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fck-og-broendby-fans-i-faelles-protest

Med GF's aktuelle spil er det vel ikke udelukket, at vi kan stille med 750+ fans til kampen mod FCK i Parken d. 2/10. Er det i givet fald muligt, at adgangen til kampen begrænses på samme måde som BIF-kampen?

Lyder meget sært. Har fifa ikke en regel om at udebanefans har ret til en vis procentdel? 10% eller noget?

Edit:
      Kan læse i artiklen at det kun er i international sammenhæng…

Schmidt
      Bruger

Det er kun mod FCKs fans at DBU har krævet det øvre afsnit lukket. Der er mere ballade ved BIF VS. FCK og FCK VS. BIF end alle andre kampe.

Guffe
      Bruger

Det blir ikke et problem med at være på udebaneafsnittet i parken. Det kan udvides løbende til at omfatte hele tribunen bag det ene mål. Og der kan vi sagtens være. Formentlig kommer vi knap til at fylde en trediedel af tribunen.

1977
      Bruger

Guffe skrev:
      Det blir ikke et problem med at være på udebaneafsnittet i parken. Det kan udvides løbende til at omfatte hele tribunen bag det ene mål. Og der kan vi sagtens være. Formentlig kommer vi knap til at fylde en trediedel af tribunen.

Problemet er ikke som jeg forstår det, at der ikke er plads til FCK's fans på Brøndby Stadion, men at man har bestemt på forhånd maks at lukke 750 fans ind til kampen. Så hvis det er rigtigt, at denne helt særlige foranstaltning kun er relevant i FCK-BIF's interne opgør, så bliver det ikke et problem for os at være der.

Guffe
      Bruger

Det er vel fordi de vil undgå scener som dem der tidligere har udspillet sig, at de ikke lukker FCK fans ind på øvre. Det kommer overhovedet ikke til at påvirke os os vores afsnit i parken.

vieri
      Bruger

Guffe skrev:
      Det er vel fordi de vil undgå scener som dem der tidligere har udspillet sig, at de ikke lukker FCK fans ind på øvre. Det kommer overhovedet ikke til at påvirke os os vores afsnit i parken.

Tror du har ret i den betragtning. I øvrigt har jeg hørt fra mine GF venner i KBH at vi godt kan forvente god opbakning i Parken fra københavnske AGF fans. Jeg overvejer også meget kraftigt at tage derover og kombinere kampen med et besøg og bytur i hovedstaden .

Jonas S
      Bruger

@Vieri: Gør det, gør det, gør det!!
      Det bliver årets tur!

JP
      Bruger

Kan vi være i Parken d. 2/10?

Der er plads til 40.000, mon ikke vi kan klemme os ind et sted?;)

2ke
      Bruger

Ahhh.. Mener ikke der kan være 40 længer? Tror at det nu er omkring 38 😛 Kan kun tilføje at hvis gassen ikke går af ballonen så kommer der LET langt over 100 med bopæl i københavn / sjælland / malmø!!

Beikes
      Bruger

Er der arrangeret nogle ture frem og tilbage, eller er det Orange billet?

vieri
      Bruger

Sauermilch skrev:

@Vieri
      : Gør det, gør det, gør det!!
      Det bliver årets tur!

tror du får ret :).

Jeg er faktisk overbevist om at vi kan overdøve FCK's medløberfans i Parken. Nok vinder FCK deres kampe men de ser altså rimeligt medgørlige ud lige pt og det kunne være legendarisk at snuppe 3 point og samtidigt ydmyge deres fans vokalt 😀

Flamsted
      Bruger

2ke skrev:
      Ahhh.. Mener ikke der kan være 40 længer? Tror at det nu er omkring 38 😛 Kan kun tilføje at hvis gassen ikke går af ballonen så kommer der LET langt over 100 med bopæl i københavn / sjælland / malmø!!

Jeg kommer, uanset om gassen når at gå af ballonen inden da, eller ej. Så mangler der kun 37.999 for at fylde Parken 😀

Guffe
      Bruger

vieri skrev:

Guffe skrev:

Tror du har ret i den betragtning. I øvrigt har jeg hørt fra mine GF venner i KBH at vi godt kan forvente god opbakning i Parken fra københavnske AGF fans. Jeg overvejer også meget kraftigt at tage derover og kombinere kampen med et besøg og bytur i hovedstaden .

Nu bor jeg selv i København og jeg kan oplyse at der er rigtig meget hype om den kamp herovre blandt os eksiler. Så tror godt du kan lægge ca. 1000 til det antal der kommer fra Aarhus. Vi er klar herovre!!

Beikes
      Bruger

Er der nogen der ved noget om arrangerede busture for hvide fans?

Jonas S
      Bruger

@Beikes:

http://agf-fanclub.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=1087&Itemid=543

Her er lidt forskellige muligheder for busture.. Alle mellem 200-250 kr. t/r.
      Skynd jer at tilmelde jer !

vieri
      Bruger

Efter dagen sejr så sprænger vi rammerne for udeholdets sektion i Parken . Det bliver med garanti vildt på den gode måde . 🙂

HUSK NU!:. ALLE MAND på Streckers fra kl 13.00 for Eksilerne, og så kommer folk fra Århus fra 14.00-15.00. Fælles afgang fra banegården til Nordhavns station kl 16.29. ALLE mand på Streckers. Spred budskabet

vieri
      Bruger

Det lyder fandme godt ! Jeg skal nok lige sprede budskabet til de århusianere jeg ved tager turen derover næste weekend .

ALLE mand på Streckers fra kl 13.00. Fraktionerne joiner fra 14.00, og fælles tog afgang 16.29 fra Banegården til Nordhavns station. Håber ALLE, såvel som Århusianere som KBH bosatte AGF joiner Streckers!

GOGOGOG

BergMania
      Bruger

Glæder mig!

Tager afsted Lørdag fra Odense for billig togturs skyld! Vi ses på Steckers!

vieri
      Bruger

Vi kommer til at dominere Parken for vildt på søndag 😀

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.