Kæmp i hvid og blå (Sangforslag)

Forside Fora AGF Kæmp i hvid og blå (Sangforslag)

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      Heeman
      Bruger

Hey boys and girls 🙂

I den ugentlige brandert, hvis der ikk er flere, har Stev og jeg måske fundet på en ny sang. Sangen har vi set fra en Nice-Toulouse kamp, hvor man ser Nice fansene gå helt amok og synge følgende:
      (Det anbefales at skrue helt op for lyden)
      http://video.google.com/videoplay?docid=5692189168673762984&q=1964%2Bbr%C3%B8ndby&hl=en

I stedet for at synge "Låååååå Nice allez", kunne vi synge "Kææææmp i hvid og blå" og samtidig gå helt amok i flere minutter. Altså fuldstændig amok i nogle minutter, fuldstændig kaos!

Hva sys i drenge og piger ? 🙂

Skål!

Bjerre
      Bruger

Jeg har fundet på den mest geniale sang til opvarmningen…
      Den går på "Jens Hansens bondegård"

"Jens Hansen har en bondegård
      eeeeiiii eeeiiii åååhhh
      og på den gård han har en ( et eller andet dyr)
      eeeeiiii eeeiiii åååhhh"

Så skal vi bare synge:

" Vi hepper alle på AGF
      eeeeiiii eeeiiii åååhhh
      og i AGF vi har (Ole Budtz, el Svenne måske Olof, alle !! måske endda BSN)
      eeeeiiii eeeiiii åååhhh"

Den er genial, og ny(tænkende) og nem at lærer, også for c3

Tænk over det drenge… lær den og lad den runge 1/4

Josef Olesen
      Bruger

@Heeman

Som du kan se er Brøndby igang med den, så hvad med at la' vær med at forslå sange som andre klubber også bruger? Vi har i Århus en unik sangkultur ved netop at vælge sange som ingen andre danske klubber bruger.

@Bjerre

Det er vel en Joke?

Katholm
      Bruger

Josef Olesen skrev:

@Heeman

Som du kan se er Brøndby igang med den, så hvad med at la' vær med at forslå sange som andre klubber også bruger? Vi har i Århus en unik sangkultur ved netop at vælge sange som ingen andre danske klubber bruger.

Forslagende er sgu da meget gode, og vi har da i forvejen mange andre sange som andre klubber også har!

Harboe
      Bruger

Katholm -> det er andre klubber som har taget vores.
      De sange som andre klubber har, har været i AGF lang tid før.

Allanamin
      Bruger

Harboe skrev:
      Katholm -> det er andre klubber som har taget vores.
      De sange som andre klubber har, har været i AGF lang tid før.

så må Bjerres forslag jo være perfekt, jeg tror ikke der er andre der bruger den melodi.

Vuxx
      Bruger

Der går sgu da totalt bondegård i den hvis vi skal synge den Jens Hansens Bondegård melodien… Kommer husdyr og bondegårdsdyr så også gratis ind???

d0nN
      Bruger

Vuxx skrev:
      Der går sgu da totalt bondegård i den hvis vi skal synge den Jens Hansens Bondegård melodien… Kommer husdyr og bondegårdsdyr så også gratis ind???

Enig! Send sangen videre til FCM

17almighty
      Bruger

Jens Hansen sangen holder ikke en meter. Et eller andet sted håber jeg ikke, at sangen var et seriøst indlæg. Det ville være tragisk, hvis sangen blev indført. Jeg må give dOnN ret. Smid sangen videre til FC MUH. De ville højst sandsynligt se det som en fantastisk. Mindes deres Zidan-tilbedelse og triste Ulvehyl, sunget/råbt af overgangsprægede pubertetsstemmer. To tragikomiske forsøg på at lave originalitet i fanhenseende…

Josef Olesen
      Bruger

@17almighty
      Alt hvad FCM's fans nogensinde har præsteret er tragikomisk.

@Allanamin

Ved godt det er meget svært at forlange at du skulle se videoen før du udtaler dig, men en anden gang.. Så gør det lige, bare så vi slipper for ligegyldige indlæg.

@Katholm

Meget muligt, men jeg tror ikke du kan finde en eneste sang i vores repetoire, som vi ikke har været den første danske klub til at bruge, at andre så kopier vores sange må være deres hovedpine, vi skal bare ikke synke ned på deres niveau.

JP
      Bruger

Nu må jeg bare på banen med denne udmelding “¦ Helt tilbage fra gammel tid, hvor AGF var med helt i toppen af dansk fodbold, har der været en sang som overgår alle andre! Jeg ved ikke hvorfor den er udgået, men jeg hører den aldrig på danske stadions mere “¦ Sangen er ganske enkelt og hedder “SEJREN ER VOR” “¦
      Den må vi bare have tilbage “” hvis vi fører med 15 min. igen af en hvilken som helst kamp, findes der ikke noget mere fantastisk at synge!!!
      Jeg skriver gerne lige hele teksten, så I unge der ikke husker start-halvfemserne også får den lært “¦

SEJREN ER VOR
      SEJREN ER VOR
      VI HAR VUNDET
      SEJREN ER VOR

I kan sige hvad i vil, men den er da TOP-motiverende!!!

p.s. det gælder ikke om at vinde “” men om at ydmyge “¦

Gerberg
      Bruger

syntes sku ikke den er special god den sang, hvis jeg skal være helt ærlig. men fint du komemr med et forslag.

sheva
      Bruger

Syns der er en del gode sange så der behøves ikk flere i øjeblikket.. Men syns nu melodien til de første forslag herinde er cool nok.. Men der mangler dog EN sang på stadion.. De hvide fra Fredensvang… Hva sker der dog for den indgangssang de har nu.. Den holder slet ikk.. Nej det var sgu tider med masser af sejre da spillerne løb ind til de hvide fra fredensvang

traad laast
      Bruger

JP, hvor tit har agf ikke tabt selvom de har været foran til 15 min før tid?:(

Harboe
      Bruger

traad laast -> det er som regel første halvleg som ødelægger AGF.
      Anden halvleg er altid den vi kommer tilbage i en kamp eller prøver i hvert fald.

ikke for noget, men synes "sejren er vor" hører mere hjemme i en håndboldarena hvor 2000 landsbytosser hylder det danske kvindelandshold efter en sejr…

synes sgu det er for meget håndbold klap i takt stemning

JP
      Bruger

Ja – der var engang, men det husker i åenbart ikke …

Men fint, så bliver jeg bare ved med at synge den solo …

kirkegaard
      Bruger

Enig. Sejren er vor er tåbelig. lad tosserne der spiller bold med hænderne bruge den, så kan andre benytte sig af nogle ordetlige….

Synes det ville være cool hvis der blev sunget stolte AGF i hvid og blå, bare med de 11 spillere som er på banen, i stedet for "AGF"

Andre Jensen
      Bruger

Det kan godt være nogle klubber kopierer os, men derfor skal vi ikke kopiere andre, og slet ikke så tydeligt som dette vil være.

Så lad Bundby beholde den.

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.