fbpx

JP kan købes for 1 mio £ (ca. 8 mio. dkr)!!??

Forside Fora AGF JP kan købes for 1 mio £ (ca. 8 mio. dkr)!!??

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
      Bono
      Bruger

Ifølge dette link: http://www.sportenkort.dk/nyhed/99841/fodbold/jakob+poulsen+til+premier+league%3f

er Hull City interesseret i JP og og ifølge den engelske avis The Mirror kan han købes for sølle 1 mio. £!!??

Håber der skulle stå 10 mio £.

Jeg får seriøst en depression hvis de sælger han for en slik!!!

cln
      Bruger

Ja, det vil sat'me være nedslående.

Det må være en and eller forhandlingstaktik.

Unknown99
      Bruger

Det har bare og være en and!

Selvfølgelig er det en and. Den artikel skal bare ignoreres – Poulsen hører til i bundesligaen. Werder kunne være et bud…

stjernen
      Bruger

Giver nettohunden ret, tror ikke at man skal ligge så meget i det og specielt ikke til den pris, stod der (som du selv skriver) 10 mill £ ville det være noget andet. Ville være anntiklimaks hvis der var en klausul i hans kontrakt.. haha ville være typisk.

grind88
      Bruger

@stjernen
      Måske spørger jeg dumt her…men en klausul, der siger hvad?

Steen6372
      Bruger

Stjernen mener vel et loft for hvad AGF kan kræve i transfer. Det har man jo hørt om før.

Groggster
      Bruger

grind88 skrev:
      @stjernen
      Måske spørger jeg dumt her…men en klausul, der siger hvad?

En frikøbsklausul på f.eks. 1 mio. £, hvilket betyder, at AGF er nødsaget til at acceptere et bud af den størrelse.

govertz
      Bruger

Ja hvis det var tilfældet ville vi jo være tilbage i 90'eren hvor vi netop solgte Flo til W. Bremen for 3.5 mio. kr. da det stod i hans kontrakt, at han skulle sælges ved et bud på den størrelse! Men lad os da for alt i verden håbe på, at vi er over de børnesygdomme hvor man laver så latterlige kontrakter! 😮

grind88
      Bruger

Åh gud, det ville da være fornærmende dårlig indkøbspolitik, hvis det var tilfældet. Hvorfor betale en kæmpe løn til ham hver måned, hvis man er sikker på, at han smutter igen og at man ikke kan score kassen på ham. Ej, det tror jeg ikke på. End ikke i Århus.

Det ville ellers være en god aarhus historie med sådan en klausul.:)

Unknown99
      Bruger

at hvis agf modtog et bud på 8,5 millioner så skal de sige ja…

Rolig venner. Jeg tror altså ikke at der eksistere en firkøbsklausul.

Læser vi BSNs udatelse om af det både er i AGF og JPs interesse at vente til det rigtige tilbud kommer, tror jeg vi kan være rolige.

HULL er et downgrade, selvom PL kan være interessant. Nej JP skal til midterklub i Tyskland, Frankrig eller Spanien, hvor hans kvaliteter kan give hans nye klub et løft.
      Sgu da ikke et skodhold som HULL, hvor kich and run er det eneste koncept

Utzon
      Bruger

Tror ikke på Spanien..
      For mig at se vil det mest sandsynlige være Tyskland, og så kommer Holland og England. Tror dog ikke at han er god nok til England..

Unknown99
      Bruger

tror ikke han vil til holland efter det han har prøvet.. måske frankrig ellers tyskland lyder som et godt bud.. men som han også selv siger, så bliver han jo købt på helt andre præmisser end han gjorde den gang han røg til holland. dengang var han jo en udviklingsspiller.. nu kommer han som "fast" mand på landsholdet..

Utzon
      Bruger

Ja jeg tænkte det også det med Holland, men jeg glemte vist at skrive det 😉

stjernen
      Bruger

@grind88 som du nok har fået oplyst hentydede jeg til en frikøbsklausul i hans kontrkt, men slog det hen med ironi og en sagte latter = tænkte "det ville være en typisk Århus historie"

grind88
      Bruger

Jeps, jeg er helt med. Håber vi får 30 mio for Poulsen, men tør snart ikke satse på den slags glædeligheder.

Tror ikke på en klausul, og selv om der er, hvor i al verden skulle aviserne så vide det fra? Det kan BSN og JP jo kun vide, og tror ikke det er i deres interesse at det kommer ud.

Sylvester
      Bruger

hm ville nu langt fra se det som urealistisk at JP skulle have en købsklausul. Kunne jo nemt være en af grundene til de kunne lokke ham hjem igen.
      f.eks. i spanien skal ALLE have en form for klausul i deres kontrakter, tror det er noget der kommer mere og mere af i dansk fodbold fremover!

vieri
      Bruger

Tror absolut ikke at JP har nogen frikøbsklausul i sin kontrakt og et 1 mill pund bud fra Hull er jo latterligt , det har Hull også fået at vide af BSN, hvis vi altså går ud fra at historien om et Hull bud er sandt.
      Jeg vil tro JP's prisskilt er på ca 4 mill euro (ca 30 mill dkk) og at en klub i Tyskland er mest sandsynligt og vel nok også det bedste for JP karriere .

Jeg håber da ikke der er en klausul af den latterlige pris i hans kontrakt. Men det kan der vel sagtens være ?.

AGF er jo ikke den eneste der er i kontrakten, Poulsen har jo ligeså meget at skulle have sagt. Da han valgte at komme til AGF, vidste han jo på ingen måde at han ville blive en fast landsholds spiller på så kort tid. Han vidste dog på forhånd at AGF ville blive et springbræt, og derfor kan han have sagt at han vil have den klausul i sin Kontrakt, så AGF ikke kunne spærre et evt skifte, for et relativt lavt beløb.
      Da han nu er fast landsholds spiller ville han jo på ingen måde ryge for et lavt beløb. Men havde han hverken slået igennem på landsholdet, og kun hævet niveauet en smule. Ville div. hold jo ikke give mange penge for ham. Derfor kunne det være en "sikkerhed" for ham, for at komme videre til en anden klub, for et lavere beløb….

Viser 21 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.