Jørgensen ny anfører!

Forside Fora AGF Jørgensen ny anfører!

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      1977
      Bruger

Beklager hvis dette emne allerede har været genstand for debat.

Men jeg vil gerne slå på tråden for, at Martin Jørgensen NU overtager anførerbindet. Dette er ikke ment som en kritik af Staff, men jeg er simpelthen så imponeret over den indsats og betydning, som Martin Jørgensen har for holdet. Han er simpelthen outstanding!!

Er PS bange for at rokke båden efter Graulund/Erik Rasmussen affæren? Vil Staff brokke sig over at at blive frataget anfører rollen? Er MJ fior gammel??

Jeg køber ikke umiddelbart nogen af argumenterne imod! I øvrigt er MJ gennemsympatisk, og bør anføreren ikke som udgangspunkt være en markspiller?

vieri
      Bruger

Jeg er sådan set enig med dig , men jeg tror ikke det er gavnligt at begynde at skifte anfører midt i sæsonen . dette kan kun resultere i intern uro på holdet og det har vi ikke brug for . En evt ny anfører kan udpeges i vinterpausen , hvis PS finder behov for dette .

salling23
      Bruger

Vi skal ikke skifte anfører. Det giver for meget uro at skifte anfører midt i sæsonen, derudover vil det være tåbeligt at gøre MJ til anfører. da han formentlig kun spiller denne kontrakt ud og så stopper han

Castro-AGF
      Bruger

Med eller uden bind på armen, er Jørgensen anfører på banen…

Willow
      Bruger

Hvervet som anfører er sq da noget overrated. Spillerne på banen er nu engang de personer de er. Jeg tror ikke de lytter mere til SR fordi han er anfører. De lytter til ham fordi de respekterer ham. De lytter sq også til MJ eller PG fordi de har respekt & ved de er erfarne hunde der kan lede dem.
      Anførerbindet kan i bedste fald give en spiller selvtillid…

de-hviiie
      Bruger

Jeg er enig i at man burde gi MJ anførebindet men mener så osse at han skal overlade det til Hjalte lige så snart han er fit og har fået en halvsæson eller så under bæltet for os

Steen6372
      Bruger

1977: Som du selv skriver er Martin outstanding. Han har en kæmpe betydning for holdet, og han går forrest. Med andre ord: Hvad er det du gerne vil opnå ved at give ham armbindet?

Men selvfølgelig er han de facto anfører på banen sammen med Graulund.

zcml
      Bruger

Martin er ikke den mest højtråbende type, men jeg mener også at han er den rette anfører både på og udenfor banen.

Det skulle dog ha' været sket tidligere, hvis anførerbindet skulle skifte ejermand. Og slet ikke midt i en sæson.
      Hvis Martin stopper med denne sæson, så er det jo også et spørgsmål, om det ikke ville være lidt tåbeligt at skifte for så kort en udsigt, men jeg er nu langt fra længere sikker på at han ikke forlænger.
      Pt. er han rigtigt god, og kan uden problem stadig være med.
      Så hvis lysten er der, så tror jeg godt han kan finde på at tage et år mere.
      Og når han nu lukker op for et comeback på landsholdet, så tyder det på at han stadig har lysten og overskudet rigeligt i behold.

1977
      Bruger

Steen6372 skrev:
      1977: Som du selv skriver er Martin outstanding. Han har en kæmpe betydning for holdet, og han går forrest. Med andre ord: Hvad er det du gerne vil opnå ved at give ham armbindet?

Men selvfølgelig er han de facto anfører på banen sammen med Graulund.

Nu skal det, at MJ har spillet forrygende vel ikke gøres til argument for, at han ikke skal være anfører? Eller vil du mene, at en "Zanka løsning" som fx at gøre Stephan P eller Kasper Povlen til anfører i håb om, at de så vil forbedre deres præstation er vejen frem? I givet fald er vi i hvert fald uenige, da jeg gerne ser, at anføren er den mest stabile (gode) spiller med lederevner i truppen. Og her er MJ ikke til at komme udenom!

vieri
      Bruger

Hvis martin Jørgensen bliver ved med at præstere på så højt et niveau resten af efteråret og derefter forlænger kontrakten til sommeren 2013 , så vil jeg mene at der er en god chance for at PS vil gøre ham til anfører i vinterpausen.
      Men at skifte anfører midt i sæsonen giver ingen mening og kan medføre intern uro i spillertruppen. Og PS gør heller ikke MJ til anfører i vinterpausen , hvis MJ beslutter sig for at stoppe karrieren i sommeren 2012. Dette vil jo også kun give problemer da PS så skal skifte anfører igen 6 måneder senere .

Cruyff
      Bruger

håber da at det bliver nødvendigt at skifte anføre i vinterpausen, for hvis AGF vil noget i superligaen er det simpelthen en nødvendighed at få tilført en ny målmad af en vis kaliber, og som ingen af de nuværende målmænd besidder, det mest nærliggende vill være at beholde Ousager, der er et fremragende talent, og så skille sig af med SR der ikke har og aldrig har haft niveauet til superligaen, det kan ganske enkelt ikke være rigtigt at en klub som AGF ikke kan finde en ordentlig målmand.

1977
      Bruger

Cruyff skrev:
      håber da at det bliver nødvendigt at skifte anføre i vinterpausen, for hvis AGF vil noget i superligaen er det simpelthen en nødvendighed at få tilført en ny målmad af en vis kaliber, og som ingen af de nuværende målmænd besidder, det mest nærliggende vill være at beholde Ousager, der er et fremragende talent, og så skille sig af med SR der ikke har og aldrig har haft niveauet til superligaen, det kan ganske enkelt ikke være rigtigt at en klub som AGF ikke kan finde en ordentlig målmand.

Jeg er bestemt ikke Staffs største tilhænger, men jeg formulerede bevidst tråden som en positiv beslutning om at vælge Martin Jørgensen til og ikke en negativ beslutning om at vælge Staff fra. Det sidste tror jeg vil føre til stor splid i truppen, og det er jo slet ikke realistisk, at GF skiller sig af med Staff, som jo har kontrakt mange år endnu.

Viser 11 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.