Jesper Rask som afløser for Steffen R?

Forside Fora AGF Jesper Rask som afløser for Steffen R?

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      Hyldig
      Bruger

Det er lige gået op for mig at Hobros førstemålmand er tidligere AGF talent, 2-meter høje Jesper Rask. De videoer jeg har set med ham, er han ganske udmærket, og det siger vel også lidt at han står fast for 1. div førerhold. Ps han er kun 25 år og har kontraktudløb til sommer.

Der lidt med ham her:

http://www.transfermarkt.com/en/jesper-rask/leistungsdaten/spieler_62678_2013.html

http://www.tv2nord.dk/artikel/260966:Sport–Hobro-forlaenger-med-Rask

Tror I han kunne være en løsning for AGF i så fald Steffen Rs kontrakt ikke bliver forlænget?

salling
      Bruger

Jeg mener helt klart at der burde sigtes højere end Jesper Rask.. Så hellere lade Steffen blive, hvilket jeg også tror på. Steffen giver umiddelbart vores forsvar noget ro, hvilket jeg ikke troede inden han blev skadet.

cv
      Bruger

Ja og i morgen er der en der starter en tråd vedrørende Morten Beck, som jo scorede i går. Nej tak til Rask.

Hyldig
      Bruger

Jeg er helt enig i, at Steffen er at foretrække men jeg mener Rask kunne være et godt bud hvis IKKE det lykkes at forlænge med anføreren.

Og, ja, sjovt du skriver det, CV, jeg kunne i samme ombæring sagtens have forslået Morten Beck. Faktum er, at vi i AGF er umådelig dårlige til at hente profiler fra 1. div på trods af, at vi i mange år har været på halen rent økonomisk.

Der er altså efterhånden mange klubber udover AGF og brugeren CV som har fået øjnene op for 1. div.

Heeman
      Bruger

Det er altid godt for en målmand, at få en masse erfaring da det betyder meget. Hvis det ikke skulle lykkes at forlænge med Staff, hvorfor så ikke satse på Hagelskjær? En af klubbens egne som har et stort talent, og har været på samtlige U-landshold. AGF går jo, og siger, at man gerne vil have nogle egne talenter op, og når man har så lysende et målmandstalent, hvorfor så ikke satse på ham? Horsens gjorde det samme med Rønnow…

Angående Morten Beck så tror jeg, at han er den type spiller, der kun er god i 1. div. Men der er mange gode eksempler på billige 1. div. spillere, der slår igennem i Superligaen – senest må det jo være Anders K. Jacobsen og især Kasper Fisker.

Hyldig
      Bruger

Helt enig i, at vi skal satse mere på vores talenter. Jeg mangler stadig at se vores islændinge få spilletid.

Ang Beck og andre 1. div spillere, så tror jeg det er vanskeligt, set i lyset af en stærkere 1.div, at holde sig til hvad mange har sagt i mange år: "han er kun god i 1. div" "han kan ikke klare det højere tempo i superligaen" og så videre. Der er så mange beviser på det modsatte. Dem du nævner, og Dalgaard, Thelander, en del tidl. lyngby-spillere osv

cv
      Bruger

Hyldig du nævner jo bare en spiller fordi han tilfældigvis har spillet i AGF før. Kom dog med noget seriøst når du nu har fået øjnene op for 1. division. Hvis ikke du havde set den kamp i går så havde du aldrig oprettet denne tråd.

Bobbe78
      Bruger

Hvad er der galt med TH?

Hyldig
      Bruger

@cv Hvad snakker du om? Jeg så hverken Jesper Rask eller Morten Beck spille i går. Jeg faldt over Jesper Rask, da jeg surfede på youtube og så et par gamle Hobro kampe. Desuden husker jeg Jesper Rask som et talent, da han var målmand i AGF for efterhånden 4-5 år siden. Du lader ikke til at vide nok om AGF, så jeg forlanger ikke du skal vide hvem Jesper Rask er i AGF-sammenhæng.

Hyldig
      Bruger

Desuden er Pierre Kanstrup vel seneste spiller på stammen over succesfulde 1. div spillere i Superligaen

Viser 9 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.