Jens Gjesing på vej til OB

Forside Fora AGF Jens Gjesing på vej til OB

Viser 43 svartråde
  • Forfatter
      maynse
      Bruger

Har aldrig skrevet herinde før,men blev jeg nød til efter jeg har har hørt fra en nær ven af Jens Gjesing at OB har tilbudt ham en kontrakt. Han vil hellere blive i AGF,men AGF har åbenbart tilbudt ham en meget ringe kontrakt. Håber Brian Steen kommer igang og giver ham den kontrakt han har fortjent.!

xhxn
      Bruger

Jamen så skal det jo nok passe når du har hørt det fra en nær ven af Jens Gjesing[think]

Jens Gjesing passer også meget bedre ind på OB's stjernespækkede hold :k

Jeg havde nu hørt at det var FCK som havde lagt et vanvittigt tilbud på ham……:D

maynse
      Bruger

Jamen så vent og se om han ikke skriver under med dem, hvis Brian Steen ikke kommer med et bedre udspil 😉

sorknu9
      Bruger

Er du sikker på det ikke er EFB der har givet et bud. Trøjerne ligner jo meget hinanden 😉

xhxn
      Bruger

maynse skrev:
      Jamen så vent og se om han ikke skriver under med dem, hvis Brian Steen ikke kommer med et bedre udspil 😉

[/quote

Hvordan finder vi så ud af det modsatte, dvs. hvis han skriver med GF om så;

OB vitterligt havde afgivet et bedre bud? [think]

Eller om;

BSN vitterligt har givet ham et bedre tilbud?[think]

Emil_G
      Bruger

Kæmpe tab hvis AGF ikke forlænger!

BergMania
      Bruger

Altså de har jo ikke lov til at forhandle med ham før den 1 januar…

Anonym

Forholder vi os til rygtet synes jeg det ville være rigtig dumt af Gjesing. Han får ikke spilletid i en stjernespækket klub som OB – medmindre OB regner med at Djemba bliver solgt og at Esben Hansen ikke kan blive skadesfri. Ellers vil han forsvinde i mængden! Omvendt ville en klub som Esbjerg være fornuftigt af den kære Gjesing. Han er sikker på spilletid under Ove – og måske også til en bedre løn. Spændende bliver det i hvert fald. Men det er jo ikke første gang man høre om en spiller der brokker sig i pressen over dårlig løn for siden at skrive under. Se blot Zaza!

Anonym

BergMania skrev:
      Altså de har jo ikke lov til at forhandle med ham før den 1 januar…

Skulle lige til at skrive det! Der var beviset på at det var en and! Andre klubber må først forhandle et halvt år før kontrakudløb – dvs. den 1 januar!

DukZ
      Bruger

OB kan jo godt forhandle med Gjesing selvom det ikke er den 1 Jan. Det betyder jo bare at AGF så for en lille betaling.

Men tvivler på at OB gider at betale AGF penge for at få lov til at forhandle med Gjesing før 1 Jan. :p

Niu skal i jo også huske på at der er lang i mellem, hvad man gør og hvad man må.
      Fordi reglerne siger man ikke må snakke kontrakt før januar, så sker sådan noget jo rimeligt udbredt at de gør det alligevel.

Gooz
      Bruger

Tror ikke AGF forlænger med JG…!

Anonym

DukZ skrev:
      OB kan jo godt forhandle med Gjesing selvom det ikke er den 1 Jan. Det betyder jo bare at AGF så for en lille betaling.

Men tvivler på at OB gider at betale AGF penge for at få lov til at forhandle med Gjesing før 1 Jan. :p

Officielt må de ikke handle før den 1 januar! OB kan sagtens have forhørt sig til agenten – men de må ikke tilbyde en kontrakt uden at få lov af AGF. Færdig punktum! Talrige eksempler er jo set på klagesager – især i england. Men selvfølgelig kan praksis være en anden. Det er jeg ikke kendt nok i agentkredse til at vide!

m selmer
      Bruger

forstår ikke engang hvorfor BSN bare overvejer at lade være med at forlænge for mig er det en selvfølge at hans kontrakt skal forlænges 😉

Utzon
      Bruger

Jeg tror sgu at der er fremtid i ham.. Tag dig sammen Brian Steen og underskriv de papirer!!!!

DukZ
      Bruger

Alle klubber må gerne handle før 1 Jan. Der må bare ikke ske overgange indtil da. Jeg skrev også at de kun kunne forhandle hvis AGF fik penge (og derfor gav lov)

Men som sagt jeg tvivler på at OB gider at bruge penge på JG for at de kan forhandle 2 uger før alle andre.

smn
      Bruger

Jeg har en søster der har en and. Og hun har hørt at det er en and 🙂

Så meget tror jeg på rygtet.

soegaard2004
      Bruger

Det er simpelthen ufatteligt, at BSN ikke kan få sig taget sammen til at få Jens Gjesing knyttet til AGF på en lang kontrakt. Det er til at få øje på, at han er en super spiller. Ungdomslandsholdets chef kan se det, OB kan rimeligvis også se det. BSN må være totalt blind for ikke at kunne få øje på det. Han viste styrke og format i efteråret og var med til at løfte AGF's niveau. Den øvrieg midtbane viste ikke særlig stor styrke, så Jens udviklede sig til en nøglespiller, som oven i købet har AGF-hjerte.

EN SKANDALE, HVIS GJESING IKKE STRAKS KNYTTES TIL AGF MINDST PÅ EN 4-ÅRIG KONTRAKT.

Skandale er måske så meget sagt.

Hvis man ikgger på midtbanespillerne som GF råder over, så er Gjesing jo ikke selvskrevet på den midtbane?
      Benny Feilhaber, Karí Arnason, Jerry Lucena, Kasper Poulsen. Uden at vide noget som helst, kunne jeg godt forestille mig at en Gjesing ud af de navne kun er nede omkring 3-4 valg, når alle er sin skade kvit.

Og så er det jo netop, at hvis Gjesing forlanger at han skal ha en del spilletid plus en "mini"-tung løn, så er det da klart at BSN ikke bare skriver under med det samme?

Er dog selv tilhænger af JG, men prøver bare at komme med et muligt svar på BSN's tøven

soegaard2004
      Bruger

Problemet er, at Feilhaber er ubekendt pga skader, Kari tit er ude med karantæne eller skader, Kasper P. mangler Gjesings klasse, hvortil kommer at Gjesing kan bruges på mange pladser, er kreativ og målfarlig.

vieri
      Bruger

Gjesing kreativ målfarlig??????????[shock] Det er vist det han ikke er.
      Så gerne Gjesing forlænge men han er altså kun reservespiller i AGF og vi skal ikke aflønne ham som en stjerne.
      Mht rygtet så tror jeg ikke et sekund på det. Gjesing har langt fra klasse til at få spilletid i OB , knap nok til at sidde på deres bænk . Så et Gjesing skifte til OB giver ingen mening for begge parter.

OnlyAGF
      Bruger

Så god er gjesing altså heller ikke…

Han har præsteret i et ½ år, og så ellers ikke mere… I sommers var der ikke mange der ville forlænge med gjesing..
      Indrømmet, han er vokset med opgaven, men jeg tvivler på at han har klassen hvis vi skal blive i top 6…

Derudover forstår jeg ikke folk der siger "Tag dig sammen Brian steen"..

1. Vi ved ikke om det er gjesing der er en primadonna og vil have for mange penge af klubben…
      2. Hvis BSN giver ham en høj kontrakt og han så ryger på bænken, vil han blive kritiseret for at handle forkert på transfermarkedet…
      3. Selvom vi alle sammen ved "en masse" om fodbold, så er Brian + Erik trods alt anast af Danmarks 3. største fodboldklub, med speciale i de ting de gør (hvilket blandet andet er at vurdere hvor meget Gjesing skal have i løn og hvilken rolle han skal spille på holdet) og dermed har bedre forudsætninger for at træffe beslutninger omkring holdet end vi har.. Man har selvfølgelig altid lov til at have en holdning, men det er som oftest halvuseriøse debatører der kommer med sådanne udsagn…

zcml
      Bruger

vieri skrev:
      Gjesing kreativ målfarlig??????????[shock] Det er vist det han ikke er.
      Så gerne Gjesing forlænge men han er altså kun reservespiller i AGF og vi skal ikke aflønne ham som en stjerne.
      Mht rygtet så tror jeg ikke et sekund på det. Gjesing har langt fra klasse til at få spilletid i OB , knap nok til at sidde på deres bænk . Så et Gjesing skifte til OB giver ingen mening for begge parter.

Tja! Sammenlignet med Lucena vil jeg da umiddelbart sige at han er!
      Ok. Mere målfarlig er måske så meget sagt, da han ikke har scoret så meget på det seneste, men sammenlignet med Lucena har han jo heller ikke fået nær så meget spilletid.
      Dog mener jeg, at Gjesing bl.a. har et bedre/giftigere skud end Lucena.

Resten af dit indlæg er jeg meget enig i (ikke at jeg er uenig i det første, sammenlignede bare med vores hidtil "offensive" midt).
      Gjesing vil passe meget godt til OB, men hvor stor vil udsigten være til spilletid?

Djemba-Djemba kan sagtens tænkes, at være tabt for OB til sommer.
      Esben Hansens status kender jeg ikke noget til.
      Vil mene at Gjesing stdig har et godt stykke op før han er på niveau med Hansen, men er han (EH) uden med en større/længervarende skade, så er han self. et usikkert kort, at satse på.

Tror dog OB vil hente en noget større profil end Gjesing, hvis de sælger Djemba-Djemba, men det kunne jo også være fordi man er usikker på Esben Hansen. I givet fald tror jeg dog, at chancen for spilletid vil være større for han, hvis han bliver i AGF.
      Kári er stadig 1. valg, hvilket jeg ikke tror ER ændre ved, men Gjesing er begyndt at true ham på pladsen. Desuden har han nogle problemer med bentøjet. Og så er han jo også en spiller, der trækker en del strafpoint til sig.

I forsvaret er vi godt dækket ind, hvis Dan kommer tilbage i fulde omdrejninger, men skiller vi os af med Madsen og Budtz (hvilket jeg ikke tror er usandsynligt), så vil Gjesing, sammen med Krabbe, være næste i køen efter Dan, Howard og Kure.

Alt i alt mener jeg, at ender Gjesing i OB, har det udlukkende været et spørgsmål om kroner og øre!
      Noget kunne tyde på at Brian Steen har været lidt for "nærrig" i forhandlingerne, og Gjesing har da heller ikke gjort sig berettiget til en stjernehyre endnu, men han skal self. heller ikke tage til takke med "pebernødder".

Tror BSN spiller lidt "hard ball" i starten, og ser, hvor meget han kan presse citronen, men de skal nok nu til enighed.
      Det, der skulle komme i vejen er, hvis en anden interessant klub garanterer ham fast spilletid (kunne, som nævnt, være Esbjerg).

anti-fogh
      Bruger

Nej Nej nej – Gjesing har altså ikke klasse! Sorry, han har gjort det ok i denne halvsæson, men absolut heller ikke mere. Og hans talent virker som det er vildt begrænset. Det er fint han er gf´er af hjertet, men med de begrænsede summer som AGF har til rådighed til løn, så er der ikke råd til at holde på spillere, der ikke er mere potentiale i. Ok, han kan spille en god kamp som mod FCK, men generelt så taber manden ufattelig mange bolde, han er sindsyg langsom og han laver rigtig mange fejlafleveringer. Mon ikke BNS pt. sætter hans lønkrav i forhold til andre og måske bedre midtbanespillere…!!!?

Lauge
      Bruger

smn skrev:
      Jeg har en søster der har en and. Og hun har hørt at det er en and 🙂

Så meget tror jeg på rygtet.

Jeg tænkte på hvad den and hed? og hvilken race?
      Det er meget vigtig for at kunne fast slå om det en rigtig "and"

Men rygter eller ikke rygter, så er dette jo en klassic forhandling.
      For gad vide om GF ikke allerede ved at der er andre der er vist interesse for JG. Men JG prøver bare at ligge pres på klubben for at få en beder løn, ved at "lække" rygter om hvilke klubber det er.

og hvis vi nu siger at det er FCK og OB, så må alle mindre klubber med en spillerstil som han ville passe ind i, have vist interesse…..

Sputnik
      Bruger

DukZ skrev:
      Alle klubber må gerne handle før 1 Jan. Der må bare ikke ske overgange indtil da. Jeg skrev også at de kun kunne forhandle hvis AGF fik penge (og derfor gav lov)

Men som sagt jeg tvivler på at OB gider at bruge penge på JG for at de kan forhandle 2 uger før alle andre.

Tror du blander tingene sammen. OB må IKKE henvende sig direkte til JG eller dennes agent før der er mindre end et ½ år til kontraktudløb. Dethar som sådan ikke noget at gøre med transfervinduer eller andet. Vil OB tale fremtid med JG nu, skal de henvende sig til AGF først for at få lov, og AGF kan så godt tage sig betalt for denne ulejlighed, eller bede OB om at holde sig væk.

At der så er talrige eksempler på, at ovenstående ikke overholdes, det er en helt anden sag og derfor kan OB selvfølgelig godt have henvendt sig, men så er JG ualmindelig blæst, hvis han taler højt om det.

Summasumarum, det er blot et rygte som alt andet, og ikke en pind anderledes, end at jeg fra en tidligere holdkammerat til Lumb, så sent som sidste weekend hørte, at han i hvertfald tager et år mere i AGF fordi han vil udvikle sig og ikke ud og sidde på bænken i Europa. Det stemmer unægtelig ikke særlig godt overens med hans seneste udtalelser og så er vi jo ligevidt… Spring nu op og fald ned på alle de rygter. Der er vist til dato ikke nogen herinde der ret beset har vidst en pind om hvem der på BSN's opkaldsliste. Nogen har blot været heldige med deres gæt.

Mange af de rygter der cirkulere på Bold og andre lignende steder kommer fra spillernes agenter der prøver at tale spilleren op og få lidt gang i forretningen.

Og her på siden sættes der masser af rygter i gang af nogen der prøver at gøre sig lidt interessante og få lidt opmærksomhed.

OB vil være et tophold og investerer mange millioner i stjernespiller.
      Jens Gjesing har besvær med at komme på holdet her, så hvad skulle OB dog med ham.

Luke2000
      Bruger

Jeg kan godt lide Gjesing og tror på at han bliver god, for mig ville det passe glimerne hvis han fik en kontrakt og så en del spilletid, jeg tror at især i den her sæson hvor vi ikke kommer til at spille med om nedrykning, men heller ikke kan nå toppen ville det være perfekt lige at få ham det sidste stykke op.

Så ville han kunne spille med om en plads i start 11 i de kommende år, men han skal lige udvikle sig lidt mere.

anti-fogh skrev:
      Nej Nej nej – Gjesing har altså ikke klasse! Sorry, han har gjort det ok i denne halvsæson, men absolut heller ikke mere. Og hans talent virker som det er vildt begrænset. Det er fint han er gf´er af hjertet, men med de begrænsede summer som AGF har til rådighed til løn, så er der ikke råd til at holde på spillere, der ikke er mere potentiale i. Ok, han kan spille en god kamp som mod FCK, men generelt så taber manden ufattelig mange bolde, han er sindsyg langsom og han laver rigtig mange fejlafleveringer. Mon ikke BNS pt. sætter hans lønkrav i forhold til andre og måske bedre midtbanespillere…!!!?

Jens er dygtig til det han skal være – Nemlig den sikre defensive omgang med bolden, god nærkampstyrke, samt hårde tacklinger.

Der er ofte blevet argumenteret for, at man som defensiv midtbanespiller er mere afhængig af rutine, end andre positioner – især de offensive. Det kan jeg kun tilslutte mig; Se blot på Tobias Linderoth, som jo ikke var den hurtigste knallert på havnen før han blev 24-25 år.

At Gjesing så, i øvrigt, var den hurtigste spiller på holdet inden White kom til, gør dit udsagn enddog meget tvivlsomt.

zcml
      Bruger

Ang. fejl afleveringer, så prøv lige at se på Kári. Han havde i årets forløb en periode, hvor han nærmest ikke kunne ramme en medspiller.

OB vil give ham næsten det dobbelte af hvad AGF vil, og han er udtænkt som erstatning for Troest, der rygtes til Holland/Belgien!

OB har været i kontakt med Gjesing, men Erik har også kontaktet ham og sagt han indgår i planerne… Så det er op til BSN!

Rygtet er ganske sandt!

Beikes
      Bruger

Jeg synes efterhånden at Gjesing har niveau som Lucena og Karí, minus rutinen.. Men mon ikke der er mere fremtid i Gjesing? Det giver jo også sig selv, for det er jo ikke hverken Jerry eller Arnason der er bud efter.

Giv ham en værdig kontrakt

Castro-AGF
      Bruger

I disse moderne tider hvor alt efterhånden lugter langt væk af penge og kontrakter, er det vigtigt for mig at sige følgende:

– I mine øjne er Hr. Gjesings talent som boldspiller underordnet. Altså der kan jo ikke være nogen tvivl om, hvorvidt han han har et større talent end gennemsnittet af tosser som vælter rundt på de danske fodboldbaner i diverse foreninger lige fra FC Bondeknold i nordjylland til ClubForstad i det dunkle Brønshøj. Men jeg mener, det er en smagssag om Brian Steen burde forlænge med ham på dén baggrund.

..- Grunden til det, i mine øjne, ville være en meget stor skam IKKE at tilbyde manden en længerevarende kontrakt som lever op til de ønskede krav, er at jeg er overbevist om, Jens har de kvaliteter både på OG UDENFOR banen!.. Han er en ægte GF'er. Én af de få.. Folk som Tøffe, Leon og Graulund for at nævne et par…

Ved at fjerne Jens Gjesing fra en efterhånden (udefraset) sammentømret trup i harmoni, fjerner man samtidig en fanebærer for klubben…

Men igen.. Det er smag og behag! 😉

Godnat og go' jul…… Å' sku wi nu æ' LiiiiiiIIIiiiiIIiiiiii??

m selmer
      Bruger

Castro-AGF skrev:
      I disse moderne tider hvor alt efterhånden lugter langt væk af penge og kontrakter, er det vigtigt for mig at sige følgende:

– I mine øjne er Hr. Gjesings talent som boldspiller underordnet. Altså der kan jo ikke være nogen tvivl om, hvorvidt han han har et større talent end gennemsnittet af tosser som vælter rundt på de danske fodboldbaner i diverse foreninger lige fra FC Bondeknold i nordjylland til ClubForstad i det dunkle Brønshøj. Men jeg mener, det er en smagssag om Brian Steen burde forlænge med ham på dén baggrund.

..- Grunden til det, i mine øjne, ville være en meget stor skam IKKE at tilbyde manden en længerevarende kontrakt som lever op til de ønskede krav, er at jeg er overbevist om, Jens har de kvaliteter både på OG UDENFOR banen!.. Han er en ægte GF'er. Én af de få.. Folk som Tøffe, Leon og Graulund for at nævne et par…

Ved at fjerne Jens Gjesing fra en efterhånden (udefraset) sammentømret trup i harmoni, fjerner man samtidig en fanebærer for klubben…

Men igen.. Det er smag og behag! 😉

Godnat og go' jul…… Å' sku wi nu æ' LiiiiiiIIIiiiiIIiiiiii??

helt enig håber virkelig BSN snart giver ham en god kontrakt som han siger ja til

maynse
      Bruger

Nå,men så havde jeg alligevel ret. Mit rygte er kommet helt til Belgien / Holland. Jens Gjesing på vejl til OB! Forlæng,forlæng,forlæng!!!!

vieri
      Bruger

Jeg ser som før sagt gerne at BSN forlænger med Gjesing , men han skal ikke presse citronen for meget . Ofte har unge spillere og deres agenter et forskruet billede af hvad der er rimeligt at forlange i løn .Presser Gjesing citronen for meget kan han for min skyld godt forberede sig på et halvt år på bænken i AGF , hvorefter han så kan skifte til OB's bænk hvis det er det han ønsker.
      Gjesing er ikke og bliver nok aldrig et fodboldvidunder og vi kan hvis nødvendigt sagtens klare os uden ham , da Kasper Povlsen efter min mening har større potentiale end Gjesing.

håber og tror heller ikke ob snupper Jg fra ag lige pt

zcml
      Bruger

maynse skrev:
      Nå,men så havde jeg alligevel ret. Mit rygte er kommet helt til Belgien / Holland. Jens Gjesing på vejl til OB! Forlæng,forlæng,forlæng!!!!

Altså, bare fordi et rygte kommer langt, gør det jo ikke mere rigtigt.
      Det er jo ikke så svært for fans, der skulle være bosiddende i Holland eller Belgien, at følge med i, hvad der foregår herinde.

Er der derimod tale om n udenforstående, der har hørt om det af andre veje, så kunne der være mere hold i det, men hvorfor skulle der i Holland og Belgien være interesse for, at en rimeligt ukendt (internationalt) spiller rygtes fra en dansk klub til en anden?

Det er ikke rygtet der er kommet til Belgien og Holland! Der er interesse for Jonas Troest fra klubber dernede, hvilket gør et Gjesing skifte realistisk!

zcml
      Bruger

Ok. Det giver også mere mening!

Syn's bare Gjesing, ligesom Leon, er bedst på midtbanen, selvom han også kan spille godt i forsvaret.

agfgas
      Bruger

Sælger tamponerne Troest, vil de give mening at hente Gjessing kva han er gratis. Men er det så en spiller med store udsving de får eller kan Lars O rette op på Gejssings mentale form ?? …………………………………………………….

Linje slettet af Bergmania

BergMania
      Bruger

agfgas -> Du bedes tænke sig om inden du poster et indlæg…

Bandeord, grovt sprogbrug er ikke ønsket her på siden…

😉

mvh Berg

sir alex
      Bruger

Tror Jens G. smutter, og det er ok med mig. Ja han har spillet fint mod slutningen, men han svinger helt vildt, og han har haft mange chancer for at vise sit værd.

agfgas
      Bruger

BergMania skrev:
      agfgas -> Du bedes tænke sig om inden du poster et indlæg…

Bandeord, grovt sprogbrug er ikke ønsket her på siden…

😉

mvh Berg

Den er noteret ;). Var/ er bare en anelse træt af BSN og den manglende forlængelse af Gjessing.. Sååå røg der vist et par eder ud som ikke burde stå offentlige steder 😉

Viser 43 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.