Jeg ELSKER Agf fordi ?

Forside Fora AGF Jeg ELSKER Agf fordi ?

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      Marshall11
      Bruger

Skriv her hvad der for jer, ligesom mig, gør AGF til noget helt specielt i jeres hjerte..

Jeg elsker AGF fordi : De giver mig så mange unikke oplevelser..

Henze05
      Bruger

Jeg elsker AGF fordi: Den loyalitet og det sammenhold der er blandt spillere og fans, ikke kan opnåes andre steder.

Damme
      Bruger

Jeg elsker AGF fordi:

Den giver mig mulighed for at slippe væk fra kæresten søndag efter søndag.

Nej spøg til side. AGF er (udover det som tidligere er nævnt) en måde for mig at vise og bekræfte hvor meget jeg elsker Århus – da klubben og byen er forbundet på en unik måde som du ikke finder i andre byer.

grind88
      Bruger

..fordi AGF er min by, min stolthed og min opvækst. Og det i mit liv, som er komplet ukompliceret: se fodbold, hep på AGF og drik øl sammen med vennerne.

Marshall11
      Bruger

Kom med flere, de er alle gode.. Og de minder os alle om hvorfor AGF er det rigtige hold at følge.. I fans er unikke.. Kom så stolte.. Selv efter det nederlag idag har vi MEGET at være stolte af..

Jesper_AGF
      Bruger

AGF er ikke kun en passion men en livsstil.. Jeg er der hver gang, ALTID, for de hviie betyder alt for mig..! En spurgte engang, skifter du ikk snart hold, så dårlige som AGF spiller og så meget som de skuffer? hvor til jeg svaret: smider du måske konen ud hver gang hun er træls..? Øv nej. Godt så, nu ved du hvorfor jeg holder med AGF og blir ved med det..! De er der altid.. I med og modgang vi følges ad..! Loyaliteten den vare evigt, kæmp nu for hviie og blå.. 🙂

salling23
      Bruger

Uden Gf ville jeg mangle en del af migselv. AGF er som et ben eller en arm – noget som man ikke vil undvære.

[i]White by nature
      Blue by choice
      GF forever[/i]

lortehold
      Bruger

Jeg ELSKER AGF, fordi jeg er masochist. Tænk, hvor meget lettere livet ville være, hvis man man ikke lige havde fået sin fodboldopvækst i Århus 🙂

govertz
      Bruger

Jeg elsker AGF fordi det er en del af mit liv. Jeg er født til, at holde med AGF og startet med, at komme der som 6 årig sammen med min far så det vil sige i snart 31 år har jeg fuldt dem. Min far har også fuldt dem lige siden, han var lille og kom der med min farfar.

Jeg har selv to børn idag, og de elsker også de hviie selv om vi i dag er bosat i Horsens gud forbyde det. Jeg savner århus.

Jeg kunne slet ikke forstille mig et liv uden AGF, som giver mig så uendeligt meget på alle planer. Jeg har så store følelser for den klub, at den kan frembringe både glæde, sorg og stolthed af, at være århusianer.

Jeg husker fx dengang vi vandt 4-3 over Viborg i Århus. 28. april 2002.
      Det var en helt fantastisk kamp, og da Morten poulsen sendte den ind til 4-3 i 80 min kunne jeg sku ikke holde mine tåre tilbage af bare lettelse og glæde. Det er sådan nogen som den og selvfølgelig mange mange andre som gør jeg elsker klubben.

AGF du er min klub min stolthed og min lidenskab. Og jeg vil følge dig til den dag jeg ikke er her mere! 😉

jan_F
      Bruger

Jeg elsker AGF fordi:

Det gør jeg bare… sådan er det!

Jeg elsker AGF fordi:
      Det er en kæmpe del af mig selv som jeg ikk bare kan undvære. For mig er det lige så normalt at holde med AGF som at trække vejret. Som AGF fan er det ligemeget hvem man møder for man kan aldrig være sikker på hvordan spillerne i AGF spiller den dag. Den ene dag ville de kunne spille Barcelona ud af Camp Nou og den næste dag tabe til Skive på hjemmebane..

Alle herinde ved hvilken speciel følelse det er at komme på Århus stadion med en masse andre Århus-tosser og se drengene spille.. DET kaldes kærlighed, drenge! 😉

Jeg elsker AGF af mange grunde, her er tre:

Tradition
      Stolthed
      Fordi, AGF ikke er Brøndby

fordi jeg hader alle andre hold!

Kaad
      Bruger

Fordi der gangske enkelt ikke er andre..

Rambro
      Bruger

Aner det ikke? Kan man forklare kærlighed?

Trolle87
      Bruger

Kærlighed er irrationelt og kan ikke forklares.
      Vi AGF fans, har jo forelsket os i pige der var gudesmuk, men nu er en grim gammel kælling. Vi fadndt svanen der nu er blevet en grim ælling. Men derfor elsker vi hende jo stadig.
      Tiltrods for demens, gigt, grå hår, rynker, lugten og de lange patter. Stolte som få går vi hånd i hånd med hende når vi bære vores trøjer.

Vi rejser os stadig og klapper når hun er med i en eller anden dødsyg dilitant forstiling i førstedivision.
      Og selv når hele verden siger hun er fortid, viser vi at GF vil altid bestå.

AGF er klubben min. Til den dag jeg dør.

grind88
      Bruger

Trolle87
      Jeg synes ikke, AGF-kællingen har så lange patter, som du gir udtryk for. Jeg synes, de strutter flot.

Viser 16 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.