Jan Schouby gør det igen

Forside Fora AGF Jan Schouby gør det igen

Viser 16 svartråde
  • Forfatter
      Jarx Furmore
      Bruger

Jeg citerer fra Stiften: "Derfor skal et bud herfra også lyde på, at klubben kommer til at gøre brug af Kurt Andersens tilbud om yderligere otte millioner kroners tilskud mod transferrettigheder på fire spillere."

Jeg tror han er den eneste der har hørt Kurt får transferrettighederne til spillerne. Det er jo ikke hvad man ellers hører.
      Noget andet der bekymrer mig er, at der tilsyneladende kun er skåret 2 millioner af driftsunderskuddet, iforhold til sidste år (fraset spillersalg, m.v.) men hvordan kan man være sikker på den information, når manden lige har sagt noget, der ikke er "sandt" (iflg. Windfeld og div. andre medier) ? God og lækker artikel, bare en skam Jan Schouby's troværdighed kan lige på et meget lille sted (hos mig), når han ikke har fakta iorden…

[url=http://stiften.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060512/AARHUS/105120757/1189&:3dcf83bbb605e6fcf644777b3a82fd2affe7c3201f7bbbabe5201ec4589ac3d8695da899eee6280d6a1688c2a3d7c1b468afb951b22368d4fc07c59e4b44d7767972cd9b86251953e1cc2668e54bf0b6]LINK

Man skal være bruger, for at læse den, det er gratis 😉

d0nN
      Bruger

*OT*
      Det var da et utroligt irriterende link..

Jeg vil anbefale dig http://www.kortlink.dk/.

Følg instrukserne derinde, og rediger derefter i dit indlæg, og slet det lange link.. 😉

JPost
      Bruger

JA det er da ufatteligt irreterende at skulle flytte musen hen på det og klikke på det så den åbner for linket….

MRJ
      Bruger

Jeg har nu rettet dit link, så det ikke fylder så meget 😉

boise niko
      Bruger

Det er vel ikke helt forkert. Sidste år var underskudet på driften 16 mio. I år er det 3-4 mio. Men for at få det reelle driftsresultat er man jo nødt til at trække de anslåede 10-11 mio. for Duncan ud, da det jo nok må regnes som en engangsindtagt. Derved får man at det reelle driftsresultat viser et minus på 13-15 mio. Altså ikke en mærkbar forbedring ift. sidste år…

Omkring transferrettighederne er det da heller ikke helt forkert. Godt nok er det en meget fordelagtig aftale, og vi deponerer så vist efter sigende heller ikke rettighederne til at bestemme tidspunkt for salg hos Kurt. Men faktum er jo trods alt, at vi tager forskud på fremtidig indtægt ved at sælge fremtidige transferindtægter til Kurt. At det så er svært at se alternativer hertil, er jo en anden sag.

C-Larsen
      Bruger

@boise niko
      10-11 mio for Duncan, de gik vel lige i Kurts lomme, så det kan du vel ikke regne ind i regnskabet.
      @jarx
      Helst ikke nogen kontraktrettigheder ud af klubben men fint nok at de har muligheden for at hente penge hvis de finder det nødvendigt. Det jeg har set med BSN, Windfeld mv. har nu også givet mig indtrykket af at Kurt får kontraktrettigheder med 4 spillere hvis AGF ønsker at hente 8 mio. fra ham.

Mvh

Martinstranger

Granda
      Bruger

Det den gode Jan Schouby, skriver denne gang er faktisk sandt, da det er kommet frem at han har købt rettinghederne over 4 spillere, MEN AGF kan til en [u][/u]hver[u][/u] tid købe rettighederne tilbage, så Kurt har bare "forsikret" sig ved at give pengene på den måde.

whatslife
      Bruger

@Granada
      ikke helt korrekt..
      så vidt jeg husker (gør jeg ganske godt)
      så "kan" agf sælge spillerrettigerheder (midlertidigt) til Kurt A. det gør de dog ikke med mindre det bliver nødvendigt (siger farmand da) og det bliver kun for at beholde egenkapitalen for at tilfredsstille børsen og dbu

sådan ca. tror jeg da nok.. jep 😉

Granda
      Bruger

@ whatslife..

Vil du så ikke lige forklare mig LW's udtalelse til Forza: [i]"Aftalen er lavet sådan, at AGF til hver en tid kan købe rettighederne tilbage[/i]

Granda
      Bruger

@ whatslife..

Vil du så ikke lige forklare mig LW's udtalelse til Forza: [i]"Aftalen er lavet sådan, at AGF til hver en tid kan købe rettighederne tilbage[/i]

whatslife
      Bruger

@Granda
      når du nu så fint refererer til en nyhed var det så ikke en ide at læse hele nyheden

der stå eks. også

LW"
      Det er ikke en aftale, der bliver effektueret her og nu. Det bliver kun realiseret, hvis det viser sig, at AGF for brug for pengene
      "
      kortlink.dk/2q83

Jarx Furmore
      Bruger

Tak for kortlink.dk linket 😉 Jeg skal nok bruge den næste gang ;).
      Mht. til aftalen, så mener jeg, at enten BSN eller Windfeld har sagt, at klubben beholder transferretighederne… Kan bare ikke lige huske hvor. Tror nok det var i en nyhed her på siden.

boise niko
      Bruger

@martinstranger: Nej, de 10-11 mio gik ikke i Kurts lommer. Det var efter sigende kun 3-4 mio, der gik til Kurt af Duncan-salget. Han havde jo fået de fleste af sine penge fra salget af Leon. Så de 10-11 mio. er det, man kan regne med er gået i klubkassen. Måske er det lidt højt sat. Men det er nok minimum 8-9 mio, der er indgået i regnskabet. Så vores drift ER altså stadig godt gammeldags FUCKED!

Nicolei
      Bruger

Nu ved jeg jo ikke alt….. Men er det ikke forkert, at trække indtægten fra et spiller salg ud af et driftsregnskab, uden samtidig at trække udgifterne fra eventuelle køb ud??
      Det må da alt andet lige ændre lidt på tallene.

boise niko
      Bruger

Hvilke store transfere har gf betalt i 2005-2006? Graulund betalte vi ikke selv, Pleidrup var vist bare håndører, Risholdt gratis, Thomas Hansen gratis… Nogen andre?

Pointen er jo bare, at Duncan-salget så absolut må regnes som en engangsindtægt, da der pt. i truppen ikke er nogen spillere, der kommer i nærheden af at kunne sælges for bare noget, der ligner et sådant beløb.

Nicolei
      Bruger

Jeg er godt klar over, det ikke er rosenrødt, men så vidt jeg ved er netop spillersalg en del af det og drive en fodboldklub. Vi har i mange år ikke været særligt gode ud i den kunst i GF, men derfra til at sige, at vi ikke kan se spillersalg, som en del af regnskabet er en total skævvridning. Kan godt se, hvis man hiver "Duncan" ud af regnskabet, ser det ikke godt ud. Men det er vel det samme med de fleste selskaber at tager man de store handler fra, ændre regnskabet sig gevaldigt.
      Vil bare sige, at skal man kommentere på tallene, må man også gøre dem ret. Man har i mange år brugt penge på at udvikle Duncan og lønninger. Nu kom nogle af de penge igen og så vil I ikke tælle dem med. Hvornår kan man så tælle noget for positivt i regnskabet???

Viser 16 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.