Jacob Olesen

Forside Fora AGF Jacob Olesen

Viser 10 svartråde
  • Forfatter
      Born White
      Bruger

Jeg er af den overbevisning, at vi stadig mangler en angriber og gerne en der fraviger fra de 2 vi har i forvejen, så de på den måde kan rotere fra kamp til kamp og situation til situation.

Jacob Olesen synes jeg kunne være super interessant. Jeg forventer Viborg rykker ud og da han enten har kontraktudløb sommeren 2008 eller 2009 – er ik helt sikker – mener jeg samtidigt der ikke er helt usandsynligt når sæsonen er slut. Gerne før, men det tror jeg så ikke på.

Han er som spiller høj, scorer mange mål med hovedet og ung. Hans vilde skade gør han nok er lidt rusten 🙂 Men jeg ville til enhver tid turde tage chancen med ham her.

Kasper
      Bruger

Godt nok er vi stadig nedrykningskandidat osv osv, men jeg mener stadig, vi skal satse på at hente meget bedre spillere end fx Jacob Olesen.
      Han viste lidt potentiale tidligere, men han har jo slet ikke vist noget efter sin uhyggelige skade…

Og jeg kan ikke helt genkende billedet med at score [i]mange[/i] mål med hovedet. Og ret beset er han vel heller ikke ung længere…

Jeg finder ham overhovedet ikke interessant… Det er da kun, hvis vi rykker ned igen.

Driblekongen
      Bruger

Vi skulle have købt Furuseth:(

samle
      Bruger

hold nu ikke jacob han kan da ikke løfte holdet nogle steder med dem vi allerede har.. det en OMMER.

HrNielsen
      Bruger

@driblekongen

Er sq ikke enig der. Jeg synes det er fint at de ikke har købt flere spillere nu. Holdet er endelig ved at fungere sammen efter en halvturbelent efterårssæson.

Desuden har vi nok kantspillere der burde levere. Vi kan jo heller ikke bare blive med at købe og købe. Det virker i FM, men dog ikke i virkeligheden :p

Vi har jo Grauhunden, Folle, Dioh og Dennis samt en masse talenter.. kan ikke helt se hvordan vi skal få plads til en angriber som ham.. synes Angrebet gør det fremragende! 🙂

Ceres
      Bruger

Driblekongen skrev:
      Vi skulle have købt Furuseth:(

FCM gav små 5 millioner for Furuseth… Til sammenligning gav AGF+Investorer kun omkring det halve for Alex Valencia, som i modsætning til Furuseth har spillet på landsholdet og er et langt større "navn" i Norge…

Furuseth er iøvrigt også et par år ældre end Valencia så mon ikke AGF kan finde en yngre spiller af bedre kvalitet hvis vi ønsker at bruge 5 millioner ? …
      .

Born White
      Bruger

Jeg gentager: "en anderledes angriber end dem vi har"

Han er 190cm og han scorer mange mål på hovedet modsat vores angribere – hvor mange har vi lavet på hovedet? Ung….tjaa 26 år det er vel ok, det kan passe med den typiske 3,5 års kontrakt hvorefter han skydes af inden den udløber.

Jeg siger ikke vores spillere eller vores angribere ikke gør det godt nok. Men der kan overhovedet ikke herske tvivl om vi mangler alternativer i front. Vi fik Dioh som har givet os noget nyt, det har så givet plads til Graulund. Folle kan sagtens bidrage med noget anderledes, men han er bare ikke holdbar.

Til foråret har de fleste hold desværre nok gennemskuet AGF's skal vi sige 2.5 muligheder i front, hvorfor både vi og Graulund får det svært. Men fordi de 2 andre hold er så meget dårlgiere tror jeg ikke på de kan hente os, det er så vores held. Men sagt: vi mangler bare noget i front hvis vi skal videre og længere op i tabellen.

jake81
      Bruger

@ Born White

Du skriver vi har to angribere. Hvad med alle talenterne; Dennis høegh, Michael Vester, Morten Beck og Razak Salifu. Er det bare for sjov vi har skrevet kontrakt med dem, eller skal vi virkelig satse på udvikling af vore egne spillere.

Gir dig ret i at Foldgasst ikke helt holder, men hold kæft hvor han kæmper.

Kan bare ikke se nogen som helst logik i at hente et 26 årigt viborgdyr, uden det store talent til klubben. Tror heller aldrig vi ville komme til at tjene en krone på ham.
      Han vil sidde på bænken og tage talenternes plads, så de ikke får lige så stor chance for spilletid i suppeni. Det er jeg ikke interesseret i.

God Jul

Born White
      Bruger

Jeg håber talenter vokser med opgaven. Men som alle ved så er unge spillere ustabile og det pres de måttefå ved en skade til Graulund tror jeg bare ikke på de kan bære over en længere periode. Vi er stort set godt besat i alle linier bortset fra angrebet.

Det ses jo også tydeligt af udskiftningerne på holdet og hvor de unge får et par minuter hist og her. Det er vel kun Høegh der har fået lidt i front i en kamp eller to. Men det er altså ikke holdbart ved en skade.

Gjessing på midtbanen kan sagtens træde til.

Vi så Krabbe træde til og gribe chancen i forsvaret.

Angrebet mangler vi altså

RasmusKr
      Bruger

Kunne være spændende, da jeg har set ham som talentfuld, men jeg frygter han er et glasben… som tidligere nævnt i debatten har han ikke vist noget efter sin skade.

Viser 10 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.