Interessant læsning

Forside Fora Off-Topic Interessant læsning

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      Luke2000
      Bruger

Faldt over den her side.

Kender sådan set ikke særlig meget til grupperne, men det er da interessant si
      siden GF bliver nævnt.

LINK SLETTET, disse grupperinger skal ikke reklameres på denne side…
      Og nej det er overhovedet ikke interesant at disse nævner AGF…

Har lige læst det hele særdeles spændende! også om den virkelig årsag til Galehusets død. tusinde tak for det link

MASK
      Bruger

Det må jeg nok sige. Jeg troede sku aldrig jeg skulle hænges ud med billede i en rapport af den slags. Denne gang med billede. Hvor forfatteren af rapporten direkte lyver og siger jeg var aktiv på Dansk Fronts forum.
      Jeg havde en profil på det forum, på samme måde som jeg har på bif-support.dk, SC, ulvegraven, debatside, modkraft, eksperten.dk og mange andre steder, hvor jeg læser informationer.
      Mener aldrig jeg har skrevet en besked derinde, så at kalde mig aktiv er vist at stramme den.

Det er direkte vammel og kalde mig aktiv på dansk fronts forum, når de ingen belæg har for det.

/Martin – Nu kendt fra Redox

Doc
      Bruger

Virkelig interessant læsning!

Martin, uden jeg har kendskab til dig eller Nysir; Hvis du retteligt er uskyldigt hængt ud der, vil jeg på det kraftigste opfordre dig til at kontakte forfatteren – alternativt lægge en anklage om injurier!
      Det der står skrevet i den rapport, vil være tilgængelig på nettet i laaaaang tid – og det vil kunne ramme dig senere hen! -om det så er en mulig arbejdsgiver eller … der (måske) fravælger dig af den grund!?

Luke2000
      Bruger

Mange på venstrefløjen ser Redox som sandheden, men flere kilder, som vi efterfølgende taler med i det andet ringhjørne, er vrede og frustrerede over Redox. De føler sig forfulgt, og de føler, at kollektivet misbruger sproget til at sætte folk ind i en kontekst, de ikke hører hjemme.

For resten taget fra en artikenserie fra JP

http://jp.dk/indland/aar/article1413052.ece?page=1

Jeg googlede lige citatet (-:

Hehe, det mest komiske er at de skriver at Dansk Forum på sit højeste havde over 2500 medlemmer, dog var de færreste aktive. Og de så derefter bruger det at have en bruger derinde som værende Psykopat Nazi heilinde Hooligan er sgu komisk:)

Nøj hvor var det altså meget underholdende læsning med ca 50% sandheder, men sandheden er jo sjældent så spændende som man kan gøre den til. Det har Redox jo også tydeligt fundet ud af 🙂

MASK
      Bruger

@Real Dane: Jeg tror meget det komiske afhænger af hvem det er. Må indrømme jeg i dag overvejer om jeg kan gøre noget juridisk.

Dingoridder
      Bruger

@MASK

Du har da aktivt deltaget i at antallet på fanforaet er vokset og derfor ser jeg det egentligt ikke som værende forkert det forfatteren skriver. Jeg har ingen problem på noget andet forum end AGFs! hvorfor spørger du nok, tja, fordi jeg kun har interesse i AGF. Du har vist interesse for Dansk Fronts hjemmeside og det synes jeg sgu er nok til at blive nævnt i denne artikel.

Man ligger som man har redt…

Stranger
      Bruger

Dingoridder skrev:

@MASK

Du har da aktivt deltaget i at antallet på fanforaet er vokset og derfor ser jeg det egentligt ikke som værende forkert det forfatteren skriver. Jeg har ingen problem på noget andet forum end AGFs! hvorfor spørger du nok, tja, fordi jeg kun har interesse i AGF. Du har vist interesse for Dansk Fronts hjemmeside og det synes jeg sgu er nok til at blive nævnt i denne artikel.

Hold da kæft. Undskyld mig, men det er bare for dumt sagt. Hvis du læser hans indlæg kan du jo se han også har en på modkraft. Fordi han er lidt nysgerrig gør ham jo ikke til aktiv? Som netop er problemstilling i det de skriver…

@Mask, forstår din situation, og selvfølgelig ikke HA HA komisk, men sjovt at de fremhæver dig fordi du har haft et bruger derinde, og derefter skriver at de havde mange brugere men langt de færreste skrev derinde..

@Dingoridder

hvorfor er det relavant at nævne, når han jo ikke er aktiv på højrefløjen?

I mine øjne, er det dårlig journalistisk, hvor man ikke holder sig til det sagen handler om, nemlig højrefløjen. man flyver rundt imellem alle muligede sager, og drejer (eller er fejlinformeret) nogle ting helt hen hvor de helst vil..

Men altså det er jo ikke saglig journalistisk, når ingen aviser gider trykke det.. så tager alle oplysningerne med et gran salt..

anderssch
      Bruger

Det er da vanvittigt der er så mange dumme mennesker i danmark

Yalle
      Bruger

@Dingoridder
      Det er da noget af det dummeste, jeg længe har hørt. Dengang Dansk Front havde deres eget forum, skulle man nemlig være oprettet som bruger for at kunne læse med. Dette resulterede i at flere tusinde oprettede sig, uden at deltage på forummet men blot for at læse med. Der i blandt MASK.

Mange venstrefløjs aktivister (der i blandt Redox journalister) har helt sikkert også haft en bruger derinde, så de kunne læse med.

MASK
      Bruger

Dingoridder skrev:

@MASK

Selvom AGF fylder rigtig meget, har jeg andre interesser. De spænder fra World of Warcraft, poker, fankultur, politik, nørdede computerting til madlavning. Nogle er jeg oprettet og aktive på, andre har jeg læst på og fundet uinteressante. Det gør mig vel ikke i dette tilfælde til en nazist/racist eller andet? Det er ulødig journalistik, men tvivler desværre på at de svarer på min mail til dem.

Om jeg ligger som jeg har redt er jeg ikke helt enig i. Det vil gøre mig til en højreorienteret computernørd der holder jeg Aab, bif, fcm, ach og er anti-racist i weekenden. Dette er dog kun når jeg ikke er hooligan der bruger krudt på økonomisk at hjælpe afrikanere økonomisk med deres virksomhed, mens jeg læser opskrifter til min webergrill.

Håber du kan se hvor jeg vil hen med det. Men jeg har fået luft for min frustration og dropper ud af debatten da der ikke er så meget at debatere fra min side.

il_duce
      Bruger

MASK

Så vidt jeg kan se tager du ikke afstand fra højrefløjen, du påpeger bare at deres grundlag for at kæde dig sammen med dem er tyndt?

Yalle
      Bruger

@il_duce
      Verden er dog heldigvis ikke så sort/hvid, at man pludselig er en del af højrefløjen, hvis man ikke tager afstand fra dem.

DoktorGF
      Bruger

Yalle skrev:

@il_duce

Verden er dog heldigvis ikke så sort/hvid, at man pludselig er en del af højrefløjen, hvis man ikke tager afstand fra dem.

Den, der tier, samtykker.

Bjarne V
      Bruger

DoktorGF skrev:

Yalle skrev:

@il_duce

Det var da det dummeste jeg nogensinde har hørt!

Så fordi jeg ikke har en officel holdning omking nazisme, og udtaler mig om dette, så er jeg ogs nazist??

Yalle
      Bruger

DoktorGF skrev:

Yalle skrev:

@il_duce

For det er jo fuldstændig umuligt at være ligeglad? F.eks. så er jeg pisse ligeglad med om, Danmark er med i EU eller ej, samtidig med at jeg faktisk også er ligeglad med, om det er FCK eller Brøndby, der løber med mesterskabet.

Vi lever heldigvis i et land, hvor man ikke behøver at have en holdning til alt.

Bjarne V
      Bruger

Yalle skrev:

DoktorGF skrev:

Yalle skrev:

@il_duce

For det er jo fuldstændig umuligt at være ligeglad? F.eks. så er jeg pisse ligeglad med om, Danmark er med i EU eller ej, samtidig med at jeg faktisk også er ligeglad med, om det er FCK eller Brøndby, der løber med mesterskabet.

Vi lever heldigvis i et land, hvor man ikke behøver at have en holdning til alt.

:k

Bergmania2
      Bruger

Mtac.nu tager på det kraftigste afstand fra hooligans, og polititiske eksteme grupperinger, herunder nazister..

Vi ønsker ikke at der skal være disse links på denne side…

Og nej siger ikke at vedkommende der er på billedet er hooligans eller nazister..
      Men ser ingen grund til at personer på billedet skal diskuteres eller blive sat i sammenhæng med noget de måske ikke er…

Tråden låst
      Dette er indiskutabelt…

Bergmania – admin

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?