fbpx

Ingen tvivl

Forside Fora AGF Ingen tvivl

Viser 29 svartråde
  • Forfatter
      Fanoe
      Bruger

Nu burde selv de mest hardcore Graulund freaks kunne se det, manden er færdig i start 11'eren.

Det var en kæmpe fejl at lade Dioh sidde på bænken idag og at Graulund ikke bliver hevet ud lang tid før kan jeg kun undre mig over.

Hvad skal der ske? skal graulund en tur ned på 2. holdet at spille et par kampe og dermed give plads til de yngre?

Mit svar: Ja det skal han, man kan ikke bruge en spiller som kun spiller fodbold i hver anden kamp.

Replay
      Bruger

Alle var ringe idag… Nondo kunne lige så godt starte ude. Det var fortjent Graulund var i start 11'ern.

Er for mig en gåde hvordan vi kan tabe til et hold som har 2 gode spillere på deres hold imens resten max ville kunne spille sig ind på vores 2. hold. Men er vel den typiske AGF historie og vi har ikk rykket os en klejne resultatmæssigt. Var dog lækkert at se at spillerne blev ved med at presse på for en scoring så hvis vi bliver lidt skarpere så skal det nok komme. Bund ærgelig resultat men ser alligevel mere positivt ud end tidligere.

brorlort
      Bruger

jeg er så dybt skuffet over at vi kan svinge så meget i niveau og at dan thomassen så muligvis er blevet langtidsskadet gør dagen til endnu mere sort!
      Emil der gerne se dennis høegh persson og niels kristensen få chancen næste gang!:k

Bergmania2
      Bruger

NEJ NEJ NEJ HVOR PINLIGT…

Men…

Jeg syntes virkelig også Nicolai Voolquatz dømte ufatteligt ringe…

– hvorfor i alverden får Nando gult???

– hvorfor bliver Lundberg ikke smidt ud for hans grisse tacklinger?

– Straffesparket finder jeg enormt tyndt!

– Står konstant i vejen for Nando og Dioh..

Hader FCN, hader latterlige Bernburg og røvrøvede nicklas pedersen, føj jeg kan ikke tage dem

Spillerne mangler virkelig lysten til at spille idag, det var jo som en serie 4 kamp

Bergmania2
      Bruger

Så skal Leon lejes!!!! Dan T er sikkert ude i flere måneder.. Ligesom Budtz! :S

Syns oss Vollquartz dømmer skide ringe idag.. Richter burde smides ud for hans tackling bagfra af B9.. Straffesparket var tyndt og Kibebe burde have fået et gult kort mere..

Giv os Leon A som erstatning for Dan T, som jo garanteret er ude i flere måneder

Fanoe
      Bruger

Nu har han jo aldrig været den flinkeste dommer overfor os… Så syntes egentlig ikke han dømte dårligere end jeg havde forventet

Bergmania2
      Bruger

Enig med Mikkel.. du er som en bror for mig, samme holdninger! 😀

Stoei
      Bruger

Vi har lige lidt timer at køre på endnu med en Leon Signing… Det skal satme gå stærkt!

Burberry
      Bruger

Men det er jo fordi alle tror vi er verdensmestre fordi vi har vundet et par kampe. Jeg synes det er lækkert at folk nu kan komme ned på jorden igen, og dermed se realiteterne i øjnene.

@Fanoe

Jeg er ikke enig i at Graulund er færdig. Synes han leverer langt mere end de fleste idag. Han lagde op til en kæmpechance til Nando (der så vælger at bruge venstrebenet (så det ud til, fra 100 meters afstand).

Mange spillede en halvskidt kamp, og endnu værre ser det ud til at Dan T. er ude længe. Han lå og vred sig. Så voldsomt ud.

nicoztar
      Bruger

PG skulle bare sættes på bænken til HVER eneste kamp, og så de sidste 20 minutter kunne han komme ind og give gas. sådan burde det fandme være.

og ang. kampen, så var det virkelig ufortjent, og kari fucking-Arnason burde sidde ude fra nu af. hvad tænker han overhovedet på? pisser mig da så dybt af. ind med Benny og Dioh fra starten af.

Skarpheden manglede lige de sidste milimeter idag, og sådan er det – desværre. Nando og Dioh kunne jo ha' scoret en kasse hver, og Poulsen havde også mange gode lang skud.

Så alt i alt var det en fin kamp, bare ærgeligt de skulle vinde på heldet 😉

Hvis Dan T er ude i længere tid så ser det virkelig skidt ud!.

Vil hellere gå ud i garagen og hænge mig end at se Kure-Madsen i midterforsvaret igen [shock]

vestpeder
      Bruger

Det var aldeles ikke nogen fin kamp. Vi lagde godt ud med presspil i de første 5 minutter, men da de så kommer foran på en miniput-aktion af Arnason, så går vi ned og kommer aldrig op i gear igen. For guds skyld Ove P., lad ham starte ude de næste mange kampe – ind med Feilhaber!

Og Vollquartz – jeg tror han har råd til en strandvejs-villa efter denne kamp! Nej hvor var han skandaløs!

GF karma
      Bruger

Man skifter aldrig Graulund ud. Fy Ove! Det er ok at lade ham starte ude. Så kan man skifte ham ind hvis vi har brug for vildskab. Men i den situation vi står i idag skal han blive inde. Han er den eneste offensive spiller der kan gejle de andre op. Spillet var ikke for godt som udgangspunkt idag, men da Graulund røg ud var der ingen der tog ansvar offensivt. Hvor blev tændingen af?

jepske
      Bruger

Graulund falder ikke mere igennem end resten af holdet i dag.

Men det er mig en gåde hvordan man som professionel fodboldspiller, der trods alt tjener en god slat penge på sit arbejde, kan gå ud og levere sådan en indsats. Det må være meget meget svært for stort set alle spillere på GF holdet at se sig selv i øjnene imorgen, og så kun 2 dage efter man har fået løn…

Helt ærligt! Man har haft 14 dages kamppause (hvis vi ser bort fra Viby), hvordan satan kan man så være bekendt at levere sådan en uengageret, uinspireret og gennemført slap indsats foran 12.500 betalende (de fleste i hvert fald) mennesker. Hvis man som fodboldspiller ikke tænder på at spille for så mange mennesker, i super godt vejr, og mod et hold der er mere eller mindre i krise, så er der sgu noget galt.
      En ting er at man ikke er opsat inden kampen, men hvis man ikke kan finde motivationen til at levere en indsats man kan være bekendt foran så mange mennesker når man løber på banen, så mener jeg ganske enkelt at man skal finde sig et andet job.
      Hvis vi andre i det daglige på vores job ydede en indsats på niveau med det her, ville vi som minimum blive indkaldt til en "kammeratlig" samtale.

Vi må nok desværre indstille os på at spille i bunden igen i år. jeg havde helt oprigtigt troet, at vi kunne udnytte en relativt god start på sæsonen, til at spille med i midter feltet i år…Men hvis det her er niveauet mod de hold vi skal sammenligne os med, kan jeg hurtigt regne ud at det ikke bliver tilfældet. Jeg synes desværre kampen idag var en usandsynlig bitter reminder, om hvordan det er at være Hvid.

Og jo – der var straffe.

Anonym

Nej – Peter Graulund gjorde det ikke dårligere end resten af holdet i dag. Holdet var alt for uskarpt og savnede overblik, hvilket samtlige spillere må stå til regnskab for.

Det var trist og pinligt, at tabe 0-3 til FCN! 🙁

princo1
      Bruger

så er det sgu med det fjols.
      har aldrig været så slemt skuffet over en indsats som den han levere i dag fy for fanden

AGF FOREVER
      Bruger

lej nu hvor helvede leon hvor svært kan det værre

mrvertigo
      Bruger

I mine øjne var Kure den i særklasse dårligste i dag. Det var hans lorteaflevering til en presset Kari, der var skyld i målet…

AGF FOREVER
      Bruger

for satan hvor jeg savner leon lige nu sådan som vi spiller i dag og efter dan t blev skadet kommer man bare til at savne leon endnu mere:(

Jenz
      Bruger

Hvis Dan T er ude i lang tid, må vi se at få Persson spillet på holdet.

Derudover, så mener jeg at kampens resultat skal ses i lyset af at FCN var heldige med at få scoret det første mål. Havde Graulund scoret på sin første store chance, havde FCN ikke fået muligheden for at pakke sig sådan sammen, og vi havde set en helt anden kamp med mere plads og bedre præstationer.

Når det så er sagt, så skulle Dioh havde været skiftet ind tidligere (evt. lige efter pausen) for at få åbnet den dåse tun af et FCN-hold.

AGF FOREVER
      Bruger

jamen hvorfor fanden lejer man ikke bare leon for satan hvor er han savnet hvorfor køber man nu en ny midtbane lej nu bare leon

Med Ove P. som træner vil selv Leon blive dårlig. Om så han fik Ronaldo, Mesi og Totti, ville det ikke hjælpe os.

Det er ikke spillerne men træneren det er galt med. Ove har bare ikke evnerne til at sætte det hold op, og forklare dem hvad det er han ønsker (ved han det mon selv), og hvad de skal gøre.

Kort sagt, der eksisterer ikke (og har ikke gjort det under hele Ove´s efterhånden lange tid som træner) et spil-system som spillerne kender og er trygge ved. Der skal så uendelig lidt til, at holdet kollapser og det må da i sidste ende, være trænerens ansvar.

Og nej; Graulund var ikke ringere end resten af holdet (Kari var da værst såfremt nogen endelig skal fremhæves).

Og ja; der var klokkeklart straffe og dommeren kunne såmænd også have vist Steffen ud.

Always AGF
      Bruger

…hele holdet falder sgu da fuldstændig igennem i dag… tyndt og yderst pinlig indsats…

agfgas
      Bruger

Ingen tvivl.. Nix – bestyrelsen må på arbejde idag, og give OP fyresedlen imorgen eller senere iaften.. Han har på papiret en af de bedste hold GF har haft siden 1996 og stadig spiller vi som vi var et fucking 2 div Vest hold.. Selv vores 2 hold ville klare at se bedre bedre ud med deres spil koncept,træner osv..

Theile
      Bruger

HVOR ER VILJEN TIL AT FIGHTE SIG TILBAGE I SÅDAN EN KAMP!?

Peter Sehsted skrev:

Med Ove P. som træner vil selv Leon blive dårlig. Om så han fik Ronaldo, Mesi og Totti, ville det ikke hjælpe os.

Hold nu op Peter. Du er så skide usaglig i din kritik af Ove Pedersen HVER ENESTE GANG.

Hold dit personlige vendetta uden for dette forum PLEASE…

grind88
      Bruger

Jeg er jubel-optimist. Dan t er måske ikke slemt skadet. Failhaber virker som endnu en forstærkning og Williams virkede max tændt efter han kom ind. Glæder mig til at sætte Sorin ind til Vinter, for en fyr som Lindkvist deltager ikke i foldboldspillet på banen. han er bare glad hvis han smider bolden op i 3. sals højde, uden de´n ryger ud over sidelinien. Brian Steen har helt styr på holdets svagheder og finder gode erstatninger.

Og ja, Hr. Graulund er en færdig mand. Det er mange år siden, at man som angriber bare kunne gå rundt på flade fødder og virke uengageret.

Viser 29 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.