Ingen Sorin – igen igen igen

Forside Fora AGF Ingen Sorin – igen igen igen

Viser 2 svartråde
  • Forfatter
      Asger
      Bruger

Jeg ved der sikkert har været flere tråde om dette, men bliver nødt til at dele min frustration med nogle ligesindede

Jeg fatter ikke hvordan ER igen kan vælge Sorin fra – jeg er et stort spørgsmålstegn. Jeg var meget positivt stillet da han kom til, men den positivitet er vist efterhånden vendt til pessimisme og negativitet.
      Jeg forstår ikke hvordan han kan blive valgt fra igen.
      Ikke nok med at både Krabbe og Lindkvist ikke har været prangende – jeg husker seneste hjemmekamp, hvor Lindkvist leverede en skandaløs indsats.
      Og ikke nok med de to udgør førstevalget, hvilket er rystende i sig selv, nej så foretrækker man Kim Madsen som back up – en mand der ikke har været med i lang lang tid, fremfor en svensk mesterback, som er fit for fight og har levret fine præstationer, de gange han ellers har fået lov at være med.

Jeg er ved at være træt af at høre på det med at ER ved hvad han gør, og der er tiltro til han gør det rigtige.
      Jeg er af den holdning, kald mig bare snæversynet, at man måler et holds præstationer på resultater, og ikke på hvor mange chancer der skabes eller hvor meget fremgang der er i sammenspillet.
      Vi har fået 1 point i 4 kampe. Det inkluderer to hjemmekampe mod Vejle og Randers, samt godt nok en udekamp mod BIF og så en udekamp mod EfB.

Jeg er ked af at skulle lyde som pessimist, men jeg tror ikke en skid på det her projekt – jeg forstår ikke mandens tankegang mht at sætte holdet og jeg forstår ikke at det kan være acceptabelt at få 1 point i 4 kampe, der stort set har sendt os tilbage i nedrykningskampen

Gad vide om jeg er den eneste af den holdning

grind88
      Bruger

Er enig i det med Sorin, hvilket er dybt frustrerende! Udover det vil jeg væbne mig med lidt mere tålmodighed (selvom det er enormt frustrerende at være AGF'er lige nu)

anti-fogh
      Bruger

…øh Asger….forstod du Ove´s ? det var der vist ikke mange der gjorde. Han spillede så dødsygt at fodbold, at jeg der har fulgt klubben intenst siden 85 var så tæt på at droppe at se mere AGF. Erik spiller interessant og rigtig nok har det ikke været godt nok i starten, men hvad pokker havde du egentlig forventet? Truppen er altså ikke så god – vi har nogle gode spillere, men der er rigtig mange der er elendige og ikke kunne komme på andre superligahold – derudover er det altså meget normalt at de første kampe efter indførelse af nyt system ikke ligefrem er prangende. Og sidst men ikke mindst, så var det klubbens valg og næppe Eriks, at man ikke hentede forstærkning da Dioh blev skadet – mon ikke Erik havde ønsket sig en angriber???

Viser 2 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.