fbpx

Ingen over klubben

Forside Fora AGF Ingen over klubben

Viser 8 svartråde
  • Forfatter
      sartor
      Bruger

N har jeg læst div. For og Imod tråde angående det kommende trænerskifte.

Og jeg gentager "INGEN OVER KLUBBEN"

Jeg elsker O.P. for hvad han har gjort for klubben, hvilket i mine øjne vil sige at han har op-bygget et fundament. Og han skal HYLDES for dette i dag (lørdag)

Jeg har HADET E.R. for hans udtalelser om AGF, men manden havde jo ret.

Jeg hadede Paul Hansen Inden han blev GF træner.

Jeg hadede Graulund, da han var Bundby spiller.

Jeg hadede B.S Nielsen da han var landsholdsspiller,

Jeg hadede O.P da han ikke var AGF-træner,

Jeg hadede Dan T. da han var FCK spiller, måske mest fordi vi lod ham gå.
      Det samme gælder Beckmann, og mange andre. Herunder diverse SÅKALDTE Judas´ser.

Jeg ELSKER mange af de samme den dag i dag, Fordi de er blevet "HVIIIIE" i hjertet og hvem siger dette ikke sker for E.R.
      Kunne ikke forestille mig at det skulle ske for folk som Graulund og BSN, men det skete,. :k:k:k

SÅ DERFOR fuld opbakning til ERIK RASMUSSEN og en fantastisk hyldest til OVE senere i dag,.

INGEN OVER KLUBBEN.

Og for debattens skyld…. Er i enige eller uenige ????????

GF karma
      Bruger

Enig!
      Jeg er lidt ked af at Ove er blevet fyret. Måden det er sket på fejler ikke noget, synes jeg. Sådan er det at være voksen i det virkelige liv.
      At det så er blevet ER ved jeg sgu snart ikke hvad jeg skal sige til. Jeg er lidt nervøs for at han ikke er den rigtige. Jeg tror han er for følsom og uovervejet til at tackle presset fra medier der er større end Herning Folkeblad. – En avis der regner Jyske Mesterskaber i traktortræk for en lige så stor nyhed som DM til FCM!
      Når det så er sagt skal han da have al den støtte han ku' tænke sig. Så kan vi tales ved hvis han taber de første fem kampe i streg.

Absolut enig, ingen over klubben. Giv den gas på stadion idag, kan desværre ikke selv være der idag:(

KOM SÅ DE HVIIIII

Jesboy
      Bruger

@sartor

Udover det knap så smukke billede…. pause.. kunne jeg ikke være mere enig. Ingen over klubben og vil hermed: AL snak om piften på stadion som værende stik imod AGFs bedste og alt hvad det står for. Man skal ALTID give folk en chance!! det må være filosofien.

Så selvom mit forhold til Erik Rasmussen OGSÅ er lidt ambivalent, vil jeg faktisk mene at det kunne gavne GF i det lange løb – og som du siger synes jeg også gf gjorde klogt i at ansætte både poul hansen og åkeby på deværende tidspunkter… De satte begge deres renumme på højkant og fejlede… men lur mig om jeg ikke også denne gang tror på at den nye træner bringer guld og grønne skove… Man er vel AGF-fan…

Held og lykke ER tror i det mindste din stil vil lukke røven på "den selvforanstaltede-sportssagkundige-og-ekspert-samt-bitre.eks-spiller-der-ikke-kunne-komme-på-holdet Jan Schouby som jo ALTID ved bedst… hmm kunne man ikke fyre han på stiften samtidigt??? og tankestreg,,,, (lidt bitterhed hører jo også med til titlen som gf-fan udover at have en menning om ALT..)

Helt helt enig.

Alle de selvbestaltede "eksperter" i aviserne er jo naermest gaaet i selvsving.

Og held og lykke til ER. Han er i det mindste en mand som saetter overliggeren hoejt og ikke bange for at sige det.

Kom saa de hvie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lylle
      Bruger

SÅ DERFOR fuld opbakning til ERIK RASMUSSEN og en fantastisk hyldest til OVE senere i dag,.

INGEN OVER KLUBBEN.

Nemlig .. det er så klamt at folk har tænkt sig at pibe efter ER.

Kasper
      Bruger

Enig…
      og for en gangs skyld et debatstarter, der har gjort sig lidt tanker, der bare indeholder en vis reflektion. Smukt!

Jeg holder med klubben, derfor håber jeg på succes. Sejre, mål og trofæer. Derfor bliver jeg – til en vis grad – også nødt til at holde med dem, der skal jagte det. Det indebærer fra 1/1 også ER, og ham støtter jeg naturligvis også. Jeg har intet forhold til ham før, andet end masser af dårlige oplevelser for år tilbage, men jeg vil aldrig buhe af ham. Jeg ser simpelthen ikke nogen grund til det. Det er ikke ham, der er skurken. Han sagde nogle ting dengang, der sagtens kunne forsvares alle andre steder end Århus, og hvis der var vores træner, der leverede sådan en sviner af andre klubber, havde jeg da også elsket det. ER er pleaser og mere skal man vist ikke lægge i det…

Hvis der er nogen, der skal kritiseres for denne beslutning – som jeg ganske vist ikke finder nødvendigvis dårlig – er det da ledelsen. Den har håndteret det hele meget amatøragtigt, og det er i sidste ende dem, der har hentet ER til klubben. Så hvis der skal buhes er det sku af dem, ikke af ER, der snart skal tjene vor alle fælles interesse og mål; succes på banen!

Ingen over klubben! Ingen!!

Diobocca
      Bruger

Lylle skrev:

INGEN OVER KLUBBEN.

Nemlig .. det er så klamt at folk har tænkt sig at pibe efter ER.

Hmmm. Jeg sidder her og tænker lidt for mig selv… Klamt at pibe af ER??? Det må jeg indrømme at jeg ikke forstår. Det der over det sidste halve år er sket i Århus omkring AGF er simpelthen så pinligt så det kvalificere til en ordenlig gang piften. Nej det er ikke ER's skyld at det er gået som det er gået. Men det ændre ikke ved det faktum at jeg under ingen omstændigheder kan udstå den mand der fra d. 1/1 09 skal besidde det århusianske trænersæde. Jeg mener helt ærligt… Her er en man der nærmest skabte sig en karriere på at svine mit hjerteblod til. Det er bare ikke ok. For mig er det som at sælge ud af klubbens ånd og sjæl at ansætte den mand.

Lad mig også her understrege at jeg ikke betvivler ER's evner, han skal bare ikke være træner i AGF!!!

Så ja jeg agter at pifte af ham. Ikke af holdet, men af ham.

Jeg håber det bedste for min klub, men er bare ikke enig i denne beslutning. Og slet ikke måden det er bævet gjort på.

OVE tak for alt det har været en ære at have dig i klubben. Tak fordi du har været med til at skabe, noget der minder om ro i dette galehus.

Ingen over klubben.

Andre Jensen
      Bruger

Er enig i at Erik R. skal have fuld opbakning fra start.

Kan dog ikke se hvad det har med frasen "ingen over klubben" at gøre, for spillerne og trænerne er heller ikke over klubben.

Viser 8 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.