Indtil pressemødet…

Forside Fora AGF Indtil pressemødet…

Viser 28 svartråde
  • Forfatter

… Kan vi jo passende fordrive tiden med noget trivia om hinanden!

Jeg har i hvert fald længe tænkt på om der skulle være nogle stykker her på ForeverAGF.dk, som også skriver på Fæstningen og Galehuset.

Nogle af brugernavnene kender jeg, mens andre er ubekendte. Det kunne være interessant at vide hvem de forskellige debattører er i en AGF-kontekst. Og måske samtidig forklare hvad der ligger til grund for valg af brugernavn? Fx kunne det da være sjovt, hvorfor Den Fede Maler o.a. hedder det, som de nu hedder!

[u]Kort og godt:[/u]

Skriver du på andre AGF-fora?
      Hvis ja, hvad er dit brugernavn dér?

Hvorfor har du valgt det brugernavn, du nu har?

Jeg kan jo selv lægge for:

Jeg er tilmeldt som bruger på både Fæstningen og Galehuset, men Fæstningen er vist efterhånden gået til grunde, mens jeg ikke rigtigt har brugt min profil på Galehuset.

Og ja, mit brugernavn er mit borgerlige navn, hvis der er nogen, der skulle være i tvivl. 😉

2white4u
      Bruger

Jeg faldt også over Den Fede Maler og fik sjove billeder i mit hoved.

Hvad betyder Peter Holm Frandsen?? Er det et alias for en person der drikker store piger fulde for at tage dem med hjem? (meget intene joke)

Alt i alt, så er der en del sjove brugernavne, man godt kunne tænke at høre baggrunden for.

zacatecas
      Bruger

Jep! Jeg er også på Fæstningen under samme navn….

2white4u
      Bruger

Glemte at skrive at jeg går under et andet navn på Fæstningen, men vil gerne ændre min brugerprofil. Ved ikke om man kan ændre brugeroplysninger på Fæstninger. Har forsøgt, men uden held.

Balder
      Bruger

Jeg skrev også på fæstningen(RIP suk), under samme brugernavn. Jeg har en profil på galehuset, under samme nick, jeg bruger den kun sjældent.
      Jeg har valgt navnet, fordi jeg i menneskelig forstand, på flere måder betragter mig som rund. Og nordisk mytologi hat i mange år været en stor passion.

/Balder

smd
      Bruger

Fæstningen – hva er det ?

Steen M. Dybdal

CasperT
      Bruger

Havde tidligere end profil paa Faestningen, men havde ikke brugt den i nogen tid inden det hele kollapsede. Samme profil som her. Galehuset har jeg kun brugt som gaest.

'Tiden gaar, klokken slaar, tra lala lalalala…'

@ 2w4u,

du er heldig i, at dette forums moderationslinier forbyder mig at fortælle om dine eskapader med kvinder, hvis bryster er under kraftig påvirkning af tyngdekraften… Hovsa, der kom jeg jo til at gøre det! 😀

2white4u
      Bruger

Apropos. Se min signatur… 😀

dksauron
      Bruger

samme nick både her og på fæsseren…

Fæstningen er brugernavnet såmænd Flyvholm fordi det kort og godt er mit efternavn. Men det er lang tid siden jeg har debatteret derinde også fordi den jo som bekendt er nede.
      Her er navnet overraskende nok WeAllFollowTheGF. Navnet har jeg pga. første gang mine ben var på Atletion (Dengang Århus Idrætshavn) blev den sunget og den brændte sig altså fast i mit blå hvide hjerte 😀 derfra kommer navnet…

JEg må indrømme at da jeg så overskriften på denne tråd rengnede jeg med et link til Disneys Julekavalekade 🙂 mens vi venter…

Århus Idræts[i]havn[/i]? 😀

Ja, jeg var da også en lille smule aktiv på Fæstningen, hvor jeg i sin tid skrev under navnet "Koller".

Mon Fæstningen nogensinde genopstår? Hmmm…

Derudover er jeg også tilmeldt Galehusets forum hvor jeg bruger mit borgerlige navn.

– Torsten

Balder
      Bruger

@ Hva s… koller er det dig!!!;)

/Balder

skriver kun her pga. at fæsseren er ramt af fugleinfluenza.

gå i cowboyland / der har set Skoubo pule et æsel

ps. det var mig der i sin tid startede tøndergadetråden

gå i cowboyland / der har set Skoubo pule et æsel

Balder: Yup. Bliver jo nødt til at tage afstand fra den fede (tårnhøje) tjekke når han ikke vil forlænge med verdens næstbedste klub 😉

– Torsten

Balder
      Bruger

@ Okay, tja syret nok, jeg anede ikke at det var dig, bag det borgerlige navn Torsten. Og iøvrigt hedder det Schalke….;)

/Balder

Mathis
      Bruger

Findes også med samme navn på debatten tidligere kendt som Fæstningen og en sjælden gang på Galehuset.

2006
      Bruger

På Fæsseren hedder jeg så ikke [u]"2006"[/u] – Men er der.. Hedder [u]"2006"[/u] – fordi.. ja, det er jo Året. Året hvor det hele ændrer sig. Først var det nu ment fordi jeg troede [i](Åkeby sagde det jo)[/i] at vi blev mester i denne sæson. Men sådan blev det jo ikke… Og så er det mig med de 100% 😀

nettohunden
      Bruger

Jeg er osse på Fæstningen, eller det vil sige var, under navnet Simon Øhrberg som er mit borgerlige navn!

Her er jeg under navnet nettohunden – det er et gammelt chatnavn fra de unge dage! :p

d0nN
      Bruger

Jeg brugte også fæstningen mere eller mindre.. Jeg var dog kun derinde for at læse hvad andre skrev…. Mit navn derinde, er det samme som der står nok folk sender breve til mig; Casper Laursen.

Navnet "d0nN" ´her efterhånden nogle år på bagen, da jeg engang kaldte mig for d0nZ, men da jeg på et tidspunkt blev enig med mig selv om, at det måske lignede don ø meget, så vendte jeg lidt z'et 90° 😀

zcml
      Bruger

Brugte Galehuset meget da de startede, men er næsten aldrig derinde mere (var dog derinde da siden her var gået ned).

På fæsseren kalder jeg mig 'The Non-Existent', men overvejer at skifte navn når den kommer op igen, da jeg hedder 'zcml' alle andre steder jeg har tilmeldt mig siden.

ZCML er en forkortelse af Zchimmel (udtales; skimmel), som var en del af et meget kryptisk navn på et band jeg engang spillede i.

He he faldte lige over denne tråd! Hvorfor hedder jeg den fede maler? Hmm forklaringen er enkel! Jeg er maler…og tjaaa ikke den mindste dreng i klassen 😉

Bubba
      Bruger

Jeg skrev tidligere på fæsseren. Da jeg kritiserede en beslutning om at give penge til en eller anden, som led af en sygdom, i form af støtte til en pølsevogn, blev min brugerprofil vist inddraget. Jeg kunne i hvert fald ikke længere logge ind. Bortset fra det synes jeg bestemt denne side er KLASSER over fæsseren.

Alene det at den var nede i så lang tid beviser jo, at det ikke var en seriøs hjemmeside. Det er simpelthen for pinligt.

Jeg skriver ikke meget, men læser meget med.

Bubba

Grahn17
      Bruger

jeg har navnet tyv-33 på galehuset, har aldrig rigtig skrevet på fæstningen….mht til navnet så tror jeg dem der var med i sverige (inderdørs turnering på kunstgræs) ved hvad navnet betyder.

Jenz
      Bruger

Jeg skrev på galehuset i en ganske kort periode under navnet "King of Pub", men holdt op, da folk derinde var meget formelle og ikke brød sig om at jeg blandede saglighed og grovkornet spas sammen. Der var ikke plads til forskellighed på det forum. Jeg følte mig hurtigt som klassens uartige dreng, men her på ForeverAGF er der noget federe, fordi, der er rimelig mange, der tør være mærkelige. Så tak for det.

"Jenz" er et 15 år gammelt (or so) alias, fra før Internettet blev udbredt i DK. Dengang brugte jeg det som signatur på mine tegninger. Det har hængt ved, men jeg er ved at kravle ud af den ham, for det der med at stave med [i]z[/i] er blevet ganske udtrådt over de år, der er gået.

Holder også selv øje med galehusets forum. Der er mit brugernavn MFS eller MFS85 – kan ikke huske det nu [grin]

Skriver der kun engang imellem men holder da øje med hvad der debateres.

Viser 28 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?