fbpx

Indsamling

Forside Fora AGF Indsamling

Viser 33 svartråde
  • Forfatter
      Fanoe
      Bruger

Lindkvist var igen idag skyld i vores nederlag.

Som stolte fans af den eneste rigtige klub, er det vores pligt at hjælpe på alle tænklige måder.
      Jeg vil hermed opfordre en af fankluberne til at starte en indsamling med det formål at købe Lindkvist fri af sin kontrakt og give ham til en Serie 3 klub hvor han hører hjemme.

Som jeg ser det kan han vel ikke koste mere end 2-3000kr.

Unknown99
      Bruger

var det ikke en ide at bruge din tid på noget mere fornuftigt?

RasmusT
      Admin

Lindkvist spiller sgu en udemærket kamp idag.. Jeg mener derimod at Krabbe halter gevaldigt efter..

Amiwryno
      Bruger

Hvordan kan du sige at Lindkvist spiller en udemærket kamp i dag??? Han er jo konstant på hælene.
      Han står lige ved siden af Johansson ved det første mål, men ofrer sig overhovedet ikke. Han laver ufatteligt mange små, dumme frispark tæt på eget felt. Ved sejrsmålet i overtiden står der 2 mand fri i hans side, mens han selv render rundt inde midt for mål, hvor der ellers var folk nok… INTET overblik.

Jfen
      Bruger

Synes absolut Krabbe var bedre end Lindkvist, men White spillede ikke bedre end Lindkvist idag.

Plejer normalt ikke at svine enkelte spillere til meeeen,….få nu lindkvist af helvedes til, manden har måske en aflevering til en medspiller i kampen (overdrivelse fremmer forståelsen)resten bliver bare losset op af banen, Laver komplet idiotiske frispark tæt på eget felt, til trods for at alle ved at dødbolde er en af Aab's spidskompetencer.

Alt over en 10. plads i suppen er utopi med spillere af lindkvist kaliber på holdet!!

Jorgensen
      Bruger

Amiwryno skrev: Ved sejrsmålet i overtiden står der 2 mand fri i hans side, mens han selv render rundt inde midt for mål, hvor der ellers var folk nok… INTET overblik.

Det bliver sgu nok lidt svært for Lindkvist at dække to mand op.

Jeg synes også at han er klart det svageste led på AGFs hold, men Krabbe på den anden back imponerer heller ikke.

Næste kamp mod ACH skal vi spille en 442 med Nando og Graulund på toppen fra start, David på venstre kanten og JP på højrekanten. Så skal der nok vente 3 point på Torsdag.

Jorgensen
      Bruger

Syntes egentlig det er bemærkelsesværdigt at vi er tæt på at få 3 point mod Aab idag, med så mange spillere der spiller elendigt idag. Her tænker jeg hovedsageligt på: Krabbe, Lindkvist og White

Replay
      Bruger

Få den mand ud af truppen!!!!! Jeg er SÅ træt af hans evige boldtab, og elendige tilbageløb. Han er direkte skyld i første mål. Det andet kunne jeg ikke se.

Vi har altså en svensk mester, og så bruger vi hr skovlehoved?

HvidIhjertet
      Bruger

Folk ligger kun mærke til Lindkvist fejl, men aldrig når han laver noget godt. Få nu de hadebriller af. Lindkvist var skyld i mange af de opspil der førte til chancer i dag. Han kæmper og har fightervilje, og laver ikke nogle specielle fejl i dag. Han kunne ikke gøre noget ved de mål der blev lavet i dag. Så kunne man jo lige så godt sige, at det var Poulsens skyld fordi han ikke scorede :S…

Replay
      Bruger

Dillerkok skrev:
      Folk ligger kun mærke til Lindkvist fejl, men aldrig når han laver noget godt. Få nu de hadebriller af. Lindkvist var skyld i mange af de opspil der førte til chancer i dag. Han kæmper og har fightervilje,
      og laver ikke nogle specielle fejl i dag. Han kunne ikke gøre noget ved de mål der blev lavet i dag. Så kunne man jo lige så godt sige, at det var Poulsens skyld fordi han ikke scorede :S…

Han er proppet med fejl! Lindkvist er én stor fejl.

LL86
      Bruger

Han laver så mange unødvendige frispark, selvom alle ved at vores største svaghed dette forår har været standardsituationer. Samtidig får han ind imellem en hjerneblødning, og stormer frem ad banen og forsøger at erobre bolden, så højresiden er fuldstændig blottet.

Denne her tråd tog så prisen i dumhed

alpha232
      Bruger

Det eneste dumme ved dette oplæg er de som påstår at ulle spillede en fin kamp!

Så er man simpelthen for DUM og mangler i den grad fodboldforståelse. men igen dette forum er vel spækket med 16 årige drenge som forguder alle agf spillere uanset hvad fanden de gør..

Han koster direkte det 1. mål og så skal man høre på sådan noget pis fra fold herinde- JØSSES- Vågn dog op tornerose!!!

xhxn
      Bruger

kom nu med lidt mere nuanceret kritik – det må da være vores angreb som kikser.

Vi har chancerne til at vinde imod Aab, iøvrigt ligesom i mod RFC, VBK og Esbjerg.

Lige så snart vi begynder at få bolden indover stregen skal vi nok vinde kampe og så kommer troen på holdet igen…..

RasmusT
      Admin

LL86 skrev:
      Samtidig får han ind imellem en hjerneblødning, og stormer frem ad banen og forsøger at erobre bolden, så højresiden er fuldstændig blottet.

Når vi snakker hjerneblødning kan du da ikk nævne Lindkvist uden først at have nævnt Krabbe.. Den man taber så tit hovedet, og har slet ikke styr på sin back, uanset om det er i højre eller venstre side.. Han spiller faktisk en dårligere venstre back en Navid Dayani og Anders Kure gjorde det, selvom jeg troede det var umuligt..

Krabbes spil er så mega usikkert, og tit kaster han sig hasaderet ned i alt eller intet tacklinger, han sejler rundt.

jannickkorup
      Bruger

Er fuldstændig enig får ham smit af HT han har jo ikke kun koste os den her sejer han har også koste os de 2-3 første kampe, og han fatter ikke at han er back og ikke højre midt, han er alt for offensiv også når han mister bolden lunter ham bare hjem.
      Han ville være god på Island til at vogte får.

topdm82
      Bruger

Hele danmark kan se at Lindkvist er for dårlig, bare ikke vores kære træner, og ja ja så selvfølgelig alle dem, der syntes alle der spiller i GF er guder og dermed aldrig kan spille dårligt åbenbart ( 23 år uden en mesterskab, 13 år uden en pokal tittel, viser jo tydeligvis hvor gode alle i en GF trøje er )
      Glemmer aldrig optakten til Vejle kampen, hvor de bevist, havde bytte lidt om på deres opstiling, fordi de var klar over at Lindkvist var det svageste led.

Erik tag dig nu sammen!!! du smed ham også på bænken i FCMUUH fordi du ikke kunne bruge ham der, så skal du fanme heller ikke bruge ham her.

Hr Olsen
      Bruger

Fatter ikke hvorfor folk bruger så meget energi på at svine Lindkvist. Accepter nu bare at han pt er det bedste vi har på højreback, selv om det er selvfølgelig lidt trist. Men han bliver sku ikke bedre af alt den kritik. Krabbe laver lige så mange fejl og Sorin er åbentbart ikke så god som vi troede.

Kom så Lindkvist! :k

bjalde
      Bruger

Hr Olsen skrev:
      Fatter ikke hvorfor folk bruger så meget energi på at svine Lindkvist. Accepter nu bare at han pt er det bedste vi har på højreback, selv om det er selvfølgelig lidt trist. Men han bliver sku ikke bedre af alt den kritik. Krabbe laver lige så mange fejl og Sorin er åbentbart ikke så god som vi troede.

Kom så Lindkvist! :k

Øhm har du set Sorin spille??? Han har været mindst en klasse over Ulle i al den tid han har været på banen og selv med den manglende spilforståelse som han åbenbart må have siden Gyllerik sender ham på bænken så er han stadig væsentligt bedre end Ulle… Ja Krabbe laver også mange fejl, forskellen er bare at Krabbe er ung og normalt spiller midterforsvar, Ulle er, eller burde i hvertfald være erfaren og spiller normalt back.

Fanoe
      Bruger

Rallemederen3019 skrev:
      Denne her tråd tog så prisen i dumhed

Tak Tak. Dit indlæg gjorde den jo så helt vildt meget bedre:k

Pointen med tråden var IKKE at vi skulle starte en indsamling, men bare en ny måde at fortælle Lindkvist er uduelig.
      Jo Jo jeg kunne bare have skrevet som så mange andre at jeg hader Lindkvist og til tider håber på han blir skadet til træning, men jeg kan godt li at lave jokes i mine indlæg så de ikke bliver så sterile. Det virkede jo så tydeligvis ikke i dette tilfælde.

Dumhedsprisen kan du bare sende til:

Fanø Omdelingscenter
      Att. Peter
      Strandvejen 21
      6720 Fanø

topdm82
      Bruger

Hr. Olsen :
      Jeg vil kunne Accepter det, hvis tilfældet havde været at Lindkvist havde været den bedste højrback, men når det ikke er tilfældet, og vi har en der er langt bedre, mere bold sikker, og rent faktisk kan ramme en hvid når han aflever ( og det er jo enda åbenbart selv om han ikke har spilforståelse der skal til ) så kan jeg ikke, og specielt ikke når Lindkvist svækker holdet, og har kostet en del mål i dette forår.

Jeg siger ikke, at det ene og alen er hans skyld vi taber, for vi har også nogle angriber der enten skyder 40 meter over på kanten af det lille felt, eller en anden der skyder lige på målmanden nærmest hvergang.
      Men når det så er tilfældet, er det vigtig at vi har et forsvar der forstår at passe sine defensive pligter og er stabile.
      Hvis man ikke har et stabilt forsvar vil det smitte af på resten af holdet, og de to backer vi har rende nu, giver stor utrykhed.

Fanoe: jeg sender en hat af papir med posten.

Som ægte fan har man en forbandet pligt til at støtte op om holdet uanset om spillerne pågrund af skader og karentæner kommer til at hedde: lars Pleidrup, Kim Madsen, eller Lindkvist tilslutter mig 100 procent Hr. olsens indlæg.

støt op istedet for tilsvining af egne spillere uanset hvem det er i den hvide trøje. Er enig i Lindkvist ikke er manden på et fremtidigt AGF storhold men sådan er det nu indtil Lumb kommer retur eller sorin er i gear til pres spil. Det andet er for nemt uanset den ironisk mente indsamling

Hr Olsen
      Bruger

@bjalde

Jeg har set Sorin spille de minutter han nu engang har, og der har han spillet ok men heller ikke imponeret synderligt. Hvis han var en klasse over Lindkvist spillede han da! Jeg håber lige så meget som alle andre at Sorin løfter sit spil når han falder til. Jeg begynder bare at tvivle på at han har niveauet.

Lindkvist er pt den bedste højreback vi har til Eriks system. Erik bruger ham dog af nød og har sikkert en ny højreback på sin ønskeseddelen. Han har jo selv kasseret Ulle en gang før i FCM!

Jeg vil gerne give topdm82 ret i at vores forsvar pt skaber utryghed og har negativ indflydelse på spillet og pointhøsten.

Kan bare ikke se hvad vi skal med al den kritik af Lindkvist, når vi ikke har andre der pt er bedre til pladsen.

bjalde
      Bruger

Hr Olsen skrev:

@bjalde

Jeg har set Sorin spille de minutter han nu engang har, og der har han spillet ok men heller ikke imponeret synderligt. Hvis han var en klasse over Lindkvist spillede han da! Jeg håber lige så meget som alle andre at Sorin løfter sit spil når han falder til. Jeg begynder bare at tvivle på at han har niveauet.

Lindkvist er pt den bedste højreback vi har til Eriks system. Erik bruger ham dog af nød og har sikkert en ny højreback på sin ønskeseddelen. Han har jo selv kasseret Ulle en gang før i FCM!

Jeg vil gerne give topdm82 ret i at vores forsvar pt skaber utryghed og har negativ indflydelse på spillet og pointhøsten.

Kan bare ikke se hvad vi skal med al den kritik af Lindkvist, når vi ikke har andre der pt er bedre til pladsen.

Ikke har niveauet?!? Du aner da ikke hvad du snakker om, da AGF havde fået Sorins underskrift havde han i Kalmar lavet 14 assists og var, så vidt jeg husker nummer to i sverige på denne post…

mikkelbj
      Bruger

nu er sorin med mod ac horcens så tror/håber jeg lindkvist kommer en tur på bænken eller en tur på 3.holdet

Hr Olsen
      Bruger

@bjalde
      Hvorfor spiller han så ikke, hvis han er så god?? Jeg tvivler meget på at han er så god som folk tror. Hvad han har lavet i Sverige kan vi ikke rigtig bruge til noget i Danmark, da ligaerne ikke holder samme niveau. Vi har hentet folk fra Sverige og Norge som havde langt bedre Cv'er end Sorin og som næsten alle er floppet.

Jeg håber også at Sorin snart slår igennem. Men lige nu synes jeg ikke det tyder på det, så lad os skrives ved om et halvt år, så er vi nok alle klogere 🙂

Fanoe
      Bruger

Rallemederen3019 skrev:
      Fanoe: jeg sender en hat af papir med posten.

Som ægte fan har man en forbandet pligt til at støtte op om holdet uanset om spillerne pågrund af skader og karentæner kommer til at hedde: lars Pleidrup, Kim Madsen, eller Lindkvist tilslutter mig 100 procent Hr. olsens indlæg.

støt op istedet for tilsvining af egne spillere uanset hvem det er i den hvide trøje. Er enig i Lindkvist ikke er manden på et fremtidigt AGF storhold men sådan er det nu indtil Lumb kommer retur eller sorin er i gear til pres spil. Det andet er for nemt uanset den ironisk mente indsamling

Det med at bakke op uanset hvad de laver inde på banen eller i mødelokalerne, er flink holdning at ha. Jeg føler bare personligt at AGF er min klub jeg har fulgt GF siden jeg var helt lille og derfor føler jeg spillerne spiller for "min" skyld ( og alle de andre agf fans selvfølgelig)
      Dem der trækker den hvide trøje over hovedet skal sætte en ære i at gøre det og kæmpe røven ud af bukserne i hver eneste kamp. Kan man ikke klare det, er det ligemeget om man hedder Lindkvist eller Ronaldo så har man ikke fortjent at spille i den hvide trøje.

Jeg har den samme holdning omkring vores landshold og mistede al respekt for Jon Dahl da han indførte total pressetavshed efter Portugal kampen. At spille for det danske landshold er også en ære og når man spiller for det danske landshold spiller man for det danske hold og dermed for mig mig og mig… mit landshold… jeres landshold.. Så er det meget respektløst at lege kong gullerod og dermed fortjener man ikke æren i at spille for det danske folk.

Jeg følger både det danske landshold og AGF i medgang og modgang og det er i princippet ligemeget om vi taber eller vinder, så længe dem der er på banen er de bedste man formår at sætte ind og de kæmper røven ud af bukserne. Og lindkvist er bare ikke den bedste at sætte ind og har aldrig været god nok til at spille i GF..

valdemarsejr
      Bruger

lindkvist har simpel hen ikke hurtigheden eller teknikken til at gøre en forskel i super-ligaen. trist , men sandt[think]

zcml
      Bruger

Hr Olsen skrev:

@bjalde

Hvorfor spiller han så ikke, hvis han er så god?? Jeg tvivler meget på at han er så god som folk tror. Hvad han har lavet i Sverige kan vi ikke rigtig bruge til noget i Danmark, da ligaerne ikke holder samme niveau. Vi har hentet folk fra Sverige og Norge som havde langt bedre Cv'er end Sorin og som næsten alle er floppet.

Jeg håber også at Sorin snart slår igennem. Men lige nu synes jeg ikke det tyder på det, så lad os skrives ved om et halvt år, så er vi nok alle klogere 🙂

Har ikke set ham i Sverige, og vil derfor ikke bedømme ham på det, men derimod, hvad jeg har set her i klubben. Og her har han klart virket bedst at vores 3 kampklare backs.

Syn's dog at kampen idag viser, at han ikke er spillet ind, men samtidig også at der ER ham, der skal satses på.
      Er overbevist om at han bliver langt bedre end Lindkvist og Krabbe tilsammen, når han engang har fundet sin plads på holdet.

Klubbenmin
      Bruger

Hvorfor starter vi ikke en indsamling til et nyt stadion? Så har vi forhåbentligt et ordentligt et om et par år. Go go go gutter.

Fanoe
      Bruger

Enig med zcml, Sorin spillede en glimrende kamp imod ach idag, det var dog tydeligt at han til tider ikke fattede en meter af hvad der foregik omkring ham. Så han skal spilles bedre ind på holdet og ind i systemet men når det er sket så blir han guld værd på højre back. Og hvis han en dag skulle score så kan vi råbe De Gaulle efter ham, så blir de så glade de skøre franskmænd.

Fanoe
      Bruger

Klubbenmin skrev:
      Hvorfor starter vi ikke en indsamling til et nyt stadion? Så har vi forhåbentligt et ordentligt et om et par år. Go go go gutter.

Hmm måske vi bare skulle starte med at samle ind til bagbeklædning på det gamle stadion istedet.. Og så lade somom løbebanen ikke er der.

Klubbenmin
      Bruger

Fanoe skrev:

Klubbenmin skrev:

Hmm måske vi bare skulle starte med at samle ind til bagbeklædning på det gamle stadion istedet.. Og så lade somom løbebanen ikke er der.

God idé. Det er vel ikke umuligt. 🙂

Viser 33 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.