fbpx

Indløb sangen på Stadion!! Udskift??

Forside Fora Off-Topic Indløb sangen på Stadion!! Udskift??

Viser 41 svartråde
  • Forfatter
      agf-dresen
      Bruger

Bedre sent end aldrig. Er du også én af de mange, der er ved at være "træt" af indløbssangen på Stadion – "AGF – De Hvide Fra Fredensvang"??

Jeg er i hvert fald. Jeg krummer tæer hver gang den bliver spillet. Den er på godt Århusiansk.. "Godt og grundig NOLLER..!!"
      Med alt ære og respekt, for alt hvad den sang står for, så mener jeg den er klar til udskiftning.
      Den var sku go nok for tid tilbage.. men ak og ve.. 🙂
      Hvad med at vi prøver nogle af de nye sange ??

AGF – De modigste helte fra byen (den her synger vi jo ofte)

AGF Rap – Byens hold

Eller nogle helt andre sange??

kom med forslag.

Du vil simpelthen udskifte en kultsang med en technosang, der bortset fra teksten mest af alt hører hjemme på AutoC park eller hvad Rendos stadion nu hedder…

Skal man tage fat i en af de andre GFsange, så synes jeg personligt at "Flere Stjerner på trøjen" fra Tributen ville være oplagt.

AGF-Bang
      Bruger

Ej, indløbs sangen må da for guds skyld ikke ænders?! Der er ligger historie bagved alt det – og AGF er jo en traditions klub som vi jo selv siger…
      Hvis sangen dog skulle ænders, så er 'Flere stjerner på trøjen' selvfølgelig et oplagt valg, og kan ikke se andre. Så helt enig i Krogh-Thomsen.

Fanoe
      Bruger

NEJ

kimBo
      Bruger

NEJ!
      det skal den ikke!

zcml
      Bruger

Jeg er enig i at tiden er lidt "løbet" fra 'De Hvide Fra Fredensvang'. Og man prøvede da også for nogle år siden med en ny (igen skrevet af Bamse og Thomas Helmig), men den var ikke ret god, så man gik tilbage til den gamle igen.

Jeg syn's også at 'Flere Stjerner På Trøjen' pt. er bedste alternativ, men syn's der skal laves en ny specielt til lejligheden, hvis den nuværende indløbsmelodi skal udskiftes.
      Denne gang skal det dog gøres ordenligt, hvis det skal gøres!

J
      Bruger

Nej! Den skal ikke udskiftes! Din store klaphat!

Utzon
      Bruger

Den der "Jump" fra Van Halen kunne være mega fed at spille på stadion

scrotum
      Bruger
      MrZacHo
      Bruger

Det mener I to forhåbentlig ikke????!!!!!!!?????

Håber Van Halen-forslaget er en joke, please

BergMania
      Bruger

Utzon skrev:
      Den der "Jump" fra Van Halen kunne være mega fed at spille på stadion

Dummeste forslag ever!
      Det er den Brøndby er gået ind til de sidste MANGE år..

MrZacHo
      Bruger

Ergo, den går vi bare stille og roligt udenom, ik'?

Bare lad Brøndbytosserne bruge den, de er tydeligvis glade for den

salling23
      Bruger

Vi er en klub med historie. Det er præcis det indløbssangen viser.
      Drop alle andre forslag.
      Nyd sangen mens I kan. Det skulle undre mig, hvis ikke der snart bliver bestemt en sang fra DBUs side, som skal bruges

Flamsted
      Bruger

Jeg ville også have stemt for Van Halen – Jump… men så hørte jeg et løst rygte om, at den allerede er brugt af nogen andre…

scrotum
      Bruger

Selvføgelig mener vi det!!

Det er da en total fed sang! Hvis der var et andet hold som løb ind til den, ville de have min dybeste respekt!

Men så skulle de også ha' en direktør som var født af Jylleands røvhul… eller kommer derfra

Utzon
      Bruger

@Bergmania:

Dude, det ved jeg! Du plejer ellers at forstå min humor 😉

AndersF
      Bruger

Jeg synes den her kunne være super som indløbs sang, der er eddermame gang i den!

J
      Bruger

Jeg kunne kun acceptere dette nummer som substitut:

Så skulle nummeret starte som linket http://www.youtube.com/watch?v=y-Mh1K5-VSQ&feature=related#t=0m55s

Og holdet løbe ind ved 1m46s!

Uden at løbe ved siden af vores fjender

De hvide fra Fredensvand er en konge indløbssang! Det er en GF sang og ikke et eller andet lorte techno nummer som en tilfældig amerikaner eller lign. har lavet.

Vi er en klub med stolte traditioner og dem skal vi vogte!

MilanoGF
      Bruger

Hold da op, jeg får gåsehud hver gang den bliver spillet og vores spillere løver ind på banen.. Det er lige før det slår landsholds sangenB).. Og dog 😉

AGFerNAIJS
      Bruger

1) Nej, den skal ikke ændres, den er fremragende, den er perfekt og den er skrevet til AGF.
      2) Den udgave af "døde og borte" er simpelthen så ringe (No offense hvem der end har lavet den) at jeg ville finde en Gregorian udgave af "Pussy" eller "Mein Teil" mere passende til lejligheden.

Denne her ville også få modstanderne til at skide i bukserne af skræk, hvis den blev blæst ud over communale!

lekski
      Bruger

Stop nu!
      AGF er en traditionsklub, så skal der sgu' ikke pludseligt spilles HIP HOP, tilfældige remixes eller en eller anden underlig sang, fed eller ej, som man kan lægge ind på sin Ipod for at høre.
      Fingrene af fadet med traditionerne, for det er dem der er klubbens identitet.
      Det er blot min menig

Beikes
      Bruger

"De modigste helte"???? Ha ha ha ha ha ha ha ha ha :p:D

Der er en håndfuld fede numre fra tributen vi kan vælge imellem, hvis det endelig skal være, og jeg er ikke helt uenig i, at den nuværende er 'noller'

GF karma
      Bruger

Jeg er enig i at "de hvii'e fra frejensvang" er værd at bevare. Men hvis spillerne skal LØBE på banen i stedet for at lunte, skal vi ha' noget i denne stil:
      http://www.youtube.com/watch?v=FLWUixeidOE 😀

Henze05
      Bruger

Mit bud til indløbsang: !! http://www.youtube.com/watch?v=zf2wbRWb9xI&ob=av3e

Udover det, så er jeg meget tilfreds med den nuværende indløbssang. Der er historie over den, i forhold til så mange andre klubber, der benytter sig af techno og jump sange.

Derudover husker jeg også, at det var fansene der fik den gamle sang tilbage, efter der var flere her inde fra, der sendte mails til AGF omkring at få " De hviie fra fredensvang " tilbage, efter at den var blevet udskiftet med en aaaalt for langsom en 🙂 Ugen efter var den tilbage. Om det var et tilfælde, skal jeg ikke kunne sige 🙂

BergMania
      Bruger

Utzon skrev:
      @Bergmania:

Dude, det ved jeg! Du plejer ellers at forstå min humor 😉

😀
      haha, ja men der er så mange snotdumme AGF fans, så man ved aldrig 😀
      Nogle kunne faktisk godt mene det du skrev 😀

mister D
      Bruger

Jeg synes det ville være en fed ide at synge en fælles sang 5min inden de løber ind på banen?

Utzon
      Bruger

😀
      haha, ja men der er så mange snotdumme AGF fans, så man ved aldrig 😀
      Nogle kunne faktisk godt mene det du skrev 😀

Haha ja det kan du jo selvfølgelig have ret i 😉

Jeg er ret sikker på at Kure og Graulund har den her sang kørende i hovedet, når de spiller fodbold 😀

Martin1309
      Bruger

Lad spillerne løbe ind til slem, tysk metal 😀
      Reise Reise eller Ich Tu Dir Weh !!!

Ays
      Bruger

…………….. Nej!

vieri
      Bruger

En ny indløbssang skal godt nok være god før jeg synes det er værd at skifte "De hvide fra Fredensvang" ud . Det ville ærgre mig hvis vi bliver endnu et af de hold der vælger en kønsløs pop eller rocksang at løbe ind til , når vi nu faktisk har en unik indløbssang skrevet til vores klub af 2 af de største indenfor nyere dansk musik.

Schmidt
      Bruger

Synes vores indløbssang er super fed i forhold til alt det udenlandske lort de løber ind til i andre klubber. Bare se Bundby deres indløbssang er til at dø af grin over 😀

Brunsgaard
      Bruger

Jeg er målløs… Det nærmer sig blasfemi at ville udskifte "De hvide fra Fredensvang" med en eller anden lortesag… "De modigste helte" nummeret er til at brække sig over.

"De hvide fra Fredensvang" er jo hele indbegrebet af GF!!

vieri
      Bruger

Enig med dig Brunsgaard . Jeg kan ikke se hvilken sang der skal kunne erstatte " de hvide fra Fredensvang " som indløbssang . Det skal ihvertfald efter min mening ikke bare være et tilfældigt pop eller rock hit som man ser det hos mange andre hold.

agf-dresen
      Bruger

comeon.. Agf er en traditions klub..ja,, Men vi har sku da ikke lyttet til den samme sang alle de år!!!! Det er ligesom min pointe.. Hvad med at vi nu, enten vælger en ny sang der er lavet eller får en ny!!

Til alle jer der får kaffen galt i halsen over denne tråd, har jeg kun dette at sige: BETON KOMMUNISTER

Kom ind i kampen

Steen6372
      Bruger

agf-dresen: Det med at ville bevare det bestående hedder vist at være konservativ 🙂

Bortset fra det, er det da en fin debat at tage op. Man kan se at det rører ved nogle følelser og derfor skal man jo passe på. Er da enig i at tiden løber fra alting – og derfor kunne man sagtens tage kontakt til nogle lokale musikere og prøve om man ikke kan lave en ny kultsang.

Men man skal da overveje hvad det er, der gør en sang til kult. Bl.a. skal den kunne ramme et nogenlunde bredt publikum aldersmæssigt. Og det alene gør det ret svært.

vieri
      Bruger

Man kunne måske få Steffen Brandt og Thomas helmig til at komponere en ny indløbssang til AGF .

agf-dresen
      Bruger

Ja. Hvem vil have at AGF bliver sammenligenet med Dansk Top musik? Vi er jo i toppen af Dansk top pt med vores indløbs sang!! Det er ikke det AGF jeg vil sammenligens med og hold da op, Jeg er chokeret over, der er så mange AGF fans der støtter Dansk top musik.

Derfor: AGF-Bang, J og alle jer andre.. Tag dog til en Keld og Hilda Koncert… Men lad være med at ødelægge AGF.. Alternativt. kan jeg anbefale en blå ponny lidt nord for Aarhus

zcml
      Bruger

@ agf-dresen

Vores indløbssang er sgu da ikke Dansk Top!

Godt nok har Flemming "Bamse" Jørgensen været med til at skrive den, men sammenlignet med det man finder på Dansk Toppen idag, så passer han knap nok dertil længere.

Schmidt
      Bruger

agf-dresen: Er du osse en af dem som foretrækker Nigger Jays sang fremfor Receptens?

Fodbold musik er ikke hverdagsmusik. Det skal være sange som er folkelige, simple så folk kan synge med og som er fængende 🙂 Efter min mening opfylder De hvide fra fredensvang de kriterier, og det er faktisk ikke så let som det lyder!

Om ti år vil Nik og Jays nummer være glemt, mens alle husker Vi er røde, vi er hvide. På samme måde er det for mig med De Hvide fra Fredensvang.

If it aint broken dont fix it!

Aros
      Bruger

@agf-dresen:
      Jeg synes, det er helt fint at diskutere, om vi skal have en ny indløbssang. Personligt synes jeg, at den vi har er OK, selvom den ganske vist er ved at være en smule bedaget.
      At du kalder den en dansktopsang, forstår jeg dog ikke en meter af…?

Og når du skriver sådan her:

agf-dresen skrev:
      Til alle jer der får kaffen galt i halsen over denne tråd, har jeg kun dette at sige: BETON KOMMUNISTER

Kom ind i kampen

…skal du nok ikke forvente, at ret mange tager dig alvorligt.

Det er direkte barnagtigt at kalde folk betonkommunister, bare fordi de har en anden mening en dig selv.

Viser 41 svartråde

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.