Indlæg der slettes

Forside Fora Off-Topic Indlæg der slettes

Viser 19 svartråde
  • Forfatter
      arsenal
      Bruger

Nu har jeg flere gange set indlæg der er blevet slettet af Foreveragf.dk
      Så længe der ikke er tale om direkte skadelige indlæg vedrørende vores klub, så synes jeg folk skal have lov til at have deres meninger. Hvis ethvert negativt indlæg slettes, så er der noget helt galt herinde. Det kan da heller ikke passe at det er brugerne af ForeverAGF der bestemmer hvilke indlæg der frasorteres osv. Lad nu denne hjemmeside være et åbent forum, hvor alle holdninger har deres berretigelse…

På forhånd tak!

Harboe
      Bruger

@arsenal så har jeg et spørgsmål til dig
      Synes du det er et fedt debatforum hvis der er indlæg som: "FYR OVE P" "Foldgast stinker, glasben" "hvorfor fanden spiller sådan en spad som ham han kan jo ikke en skid"
      Sådan nogle ligegyldige, åndsvage og dumme indlæg hører ingen steder henne. alle har ret til deres mening, men det kan de vel gøre på en ordentlig måde ik?

arsenal
      Bruger

jo det er også det jeg siger. men flere indlæg der var små kritiske blev hurtigt slettet, og det er ikke spor positivt!

arsenal
      Bruger

og ang indlægget med Ove p, så synes jeg folk skal have lov at have deres holdninger. Skal de mange kritiske indlæg vedr Jesper Sørensen så også slettes???

Harboe
      Bruger

Det er jo ikke alle negative indlæg som bliver slettet herinde, men noget af det kritik der er herinde er jo nogle gange useriøse og skrevet i frustrationer el.lign. Samt hvis der kommer mange af den slags bliver det jo mere negativt end hvis det kun var et

arsenal
      Bruger

nej og det er jo lige problemet, grænsen er meget defus, og det skal være administratorerne der bestemmer hvilke indlæg der fjernes, og ikke ved et pres fra brugerne….

Stoei
      Bruger

Arsenal lad nu bare være med at debattere hvis du er så utilfreds´.. Lav evt din egen hjemmeside, så kan du være herre over den…

arsenal
      Bruger

@Stoei

Du er jo sikkert FCK fan, så hvad laver du her?

Aller
      Bruger

@arsenal:

Hvorfor er Stoie "sikkert" FCK fan, er det fordi hans bopæl er sat til København/Vanløse? Og hvorfor er du så ikke på at arsenal-forum?

Du skriver at denne hjemmeside skal være et åbent forum, hvor alle holdninger har deres berettigelse. Jeg er delvist enig med dig.

Jeg er enig i at alle holdninger er berettigede, men kun når de er formuleret på en saglig måde. Der er simpelthen for mange (tilgiv mig for at skrive dette) "pattebørn" der skriver indlæg lige efter et nederlag (stort set hver weekend 🙂 ).

Hvis nu disse folk lige to en slapper inden de skrev, og eventuelt skrev i tråde som allerede var oprettet til formålet, så tvivler jeg på at disse indlæg ville blive slettet.

PS: Vil du ikke oprette denne slags tråde i det korrekte forum næste gang? http://www.foreveragf.dk/forum/viewforum.php?forum_id=22

// Henviser til min avatar.

arsenal
      Bruger

@Aller

Helt enig med dig!
      Ang. Stoei så var det ment som en joke, for at illustrere den maglende tollerance herinde nogle gange:)

Corsair
      Bruger

Vil lige komme med en kommentar her. hvis folk starter en tråd med f.eks "OVE P – FYR HAM" (kan ikke huske om det var det han skrev) har personen jo ikke startet en debat, og det er jo et debatforum. Det minder mere om en fortvivlet agf fan, lige som flere af os andre. Jeg er af den holdning at folk må gerne skrive deres mening til en debat, men starter man selv en tråd, skal der også være en mening med den, og ikke mindst skal der være noget at debattere.

men lad os nu diskutere noget fodbold i stedet:D

Jeg har da over flere omgange "svinet" enkelte personer. Der i blandt Navid Dayani. Ingen af disse indlæg blev slettet pga det var skrevet på en sober og velforklaret måde.

arsenal skrev:

@Stoei

Du er jo sikkert FCK fan, så hvad laver du her?

Det er jo netop sådanne indlæg der i hvert fald burde slettes. En totalt irellevant og ligegyldig fornærmelse.
      flot debat arsenal :k

Stoei
      Bruger

arsenal skrev:

@Aller

Helt enig med dig!
      Ang. Stoei så var det ment som en joke, for at illustrere den maglende tollerance herinde nogle gange:)

Ja du er virkelig noget af en spøgefugl… Klovn

@arsenal du kunne evt. læse den tråd jeg linker til nedenunder. Det er stort set samme debat. Måske har du allerede læst den.

http://www.foreveragf.dk/forum/viewthread.php?forum_id=22&thread_id=1945

For mig at se har folk lov til at have deres mening. Men self vil folkene bag ForeverAGF.dk, samt de fleste brugere, have et debatforum hvor der bliver diskuteret seriøst og sagligt. Vi så alle hvad der skete ved Fæstningen, fordi der ikke blev skredet ind.

Jeg kan henvise til Husets debatforum, som må være målet for ethvert fan-forum. Der ser man altid saglige debatter, hvor der er plads til at folk kan skrive deres mening, uanset hvad den er. Forskellen er at derinde er langt størstedelen gennemtænkt, og skrevet på en saglig og forklarende måde. Men samtidig er det ikke så sterilt at der ikke er plads til en joke.

Hvis man synes Ove skal fyres fx, synes jeg dælme man skal argumentere for det, i stedet for at komme med:
      "[i]Fyr Ove P. Fyr Ove P. Fyr Ove P. Fyr Ove P. Fyr Ove P. Fyr Ove P.[/i]"

Hvor mange er det lige der kan bruge det til noget?

Aller skrev:
      PS: Vil du ikke oprette denne slags tråde i det korrekte forum næste gang? http://www.foreveragf.dk/forum/viewforum.php?forum_id=22

Så er tråden flyttet.

Og til Arsenal.
      Hvis det er [url=http://www.foreveragf.dk/forum/viewthread.php?forum_id=14&thread_id=1906&rowstart=0]denne negative tråd du tænker på, så låste jeg den af den grund at "debatten" var startet af en ligegyldig one-liner. Den lagde ikke op til debat. Han skrev 5 ord hvor 2 af dem var navne i teksten og overskriften hørte faktisk ind under selve teksten. Jeg håber det er grund nok.

cyrus65
      Bruger

i bund og grund besøger vi vel denne hjemmeside fordi vi holder med det eneste rigtige hold. Og gerne vil "snakke" med andre om vores oplevelser med dem. Men lad os dog holde det på et sobert og voksent plan, alle kan have et surt opstød i ny og næ. Som jo kan være beretigget, men derfor kan man vel godt debatere sobert ?
      Lad os nu få det bedste fan-site, med masser af gode indlæg!;)

TheTrueBlue skrev:
      I fremtiden bliver det sådan at de små indlæg, hvor man skriver: Jeg er enig. Hørt. En smiley – eller andet ligegyldigt, simpelthen bliver slettet.

det der med smileys 'enig' osv der bliver slettet kan jeg ikke ret forholde mig til så det vil jeg undlade at rode mig ud i.. men hvordan kan i vurdere hvad der er ligegyldigt??? det er mig en gåde.. jeg fatter selfølgelig at de der indlæs hvor der kun såre enig mm. bliver slettet, men hvirdag vurderer i om et indlæg er ligegyldigt?

Willow
      Bruger

Jeg er af den mening at så længe folk kan debatere sagligt, så kan man sige stort hvad man vil, så længe man underbygger sine påstande/meninger med enten facts eller forklaringer:

"Fyr Ove!" – Er en mening uden "backup

"Fyr Ove fordi han bla bla bla osv. – Er en mening med indhold og backup – Og på denne måde lyder den ikke nær så negativ som den 1.

Hundehuset
      Bruger

Så vil jeg også blande mig. 😀

Synes folk skal have Deres mening, og have lov tiil, at udtrykke Dem, dog på en saglig måde.
      Helt fint med mig, at emner bliver slettet, det jo et kanon frivilligt arbejde, som folkene bag "Foreveragf" lægger i det, og det er Dem der bestemmer.

Dog har jeg også oprettet nogle Indlæg, som er blevet slettet, der er sikkert en god grund til det, men mener selv jeg havde Indhold med i det, og ikke "svinet" nogen,. Og kunne endelig godt tænk mig hvis, man så fik en grund til hvorfor ens indlæg, med fx en bitte kort PB som fx "manglende Indhold på indlæg xxxx derfor er det blevet slettet" eller "useriøst indlæg xxx derfor er det blevet slettet" Og man havde måske en mulighed for, at gør det om. ….DET ER EN OM`ER 😀
      Ved godt, at det vil give mere arbejde til jer Foreveragf folk, så derfor kun et forslag.

"TheTrueBlue" siger "Der kommer snart retningslinier " Dejligt, det har vi manglede lidt. Og det er sku ikke nemt at finde de rigtige, så derfor synes jeg vi kunne komme med nogle forslag til hvordan de måske skulle lyde, og Foreveragf, vil så kunne rettet, og ændre i Dem som de har lyst.

Her er min forslag:

– Folk skal kunne udtrykke sine holdinger, også med kritik af folk, dog skal det gøres på en saglig måde.

– Alle indlæg skal indhold en debat.

– Alle der sviner folk til på en særdels grov måde skal enten have en advarelse eller helt udlukkes fra siden.

– Alle der prøver, at lave et seriøst indlæg, skal have en PB hvis det slettes.

– "Foreveragf" tager stilling til og overstående regler er brudt.

Håber i kan bruge til til noget. 😀

PS: Tak for godt arbejde.

RasmusKr
      Bruger

arsenal skrev: Hvis ethvert negativt indlæg slettes, så er der noget helt galt herinde.

Enig, men det har aldrig været sagen. Kig omkring på debatforumet og se en masse negative og kritiske indlæg, og det er til tider også på sin plads. Dem der skal slettes er hvis der bare står en sætning, og det ikke bliver givet udtryk for hvorfor man mener sådan. Jeg går ud fra at dem der siger "Fyr Ove P" har en årsag til hvorfor de mener sådan, ellers har man misforstået alt om hvad debat handler om. Så hvis der bare står en overskrift som den synes jeg det er overflødigt og bare tager plads fra et godt indlæg. Og så er det fint den bliver slettet.

Viser 19 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?