Hyldest til AK27

Forside Fora AGF Hyldest til AK27

Viser 27 svartråde
  • Forfatter

Det er mit indtryk, at der er 2 fløje. De som tror 100% på Kure, og dem som slet ikke gør.

Efter dagens orgasme overgående udligning, vil jeg derfor give mig til kende, og hylde dagens mand i skysovs, Anders "Kalashnikov" Kure:D:k

Stolte Anders K i hvid og blååååå'åå!

Var fandme godt han scorede..

outsider_869
      Bruger

Flot flot flot flot af Kure!

Hvis han fortsætter sin rivende udvikling bliver han en klassespiller!

animaniacs
      Bruger

Jeg er også ret glad for Kure og har egentligt været det i lang tid. Han har virkelig udviklet sig meget det sidste halvandet år.

Men en Kalashnikov er da en AK47, ikk? 😉

anderssch
      Bruger

27 er hans trøjenummer. Det er ordspil, og det er sjovt.

animaniacs skrev:
      Jeg er også ret glad for Kure og har egentligt været det i lang tid. Han har virkelig udviklet sig meget det sidste halvandet år.

Du er skarp;) jo selvfølgelig, men AK27 er [u]vores[/u] Pansergennemtrængende våben, babyB)

-eLGen-
      Bruger

Rastapopoulos skrev:

animaniacs skrev:

Du er skarp;) jo selvfølgelig, men AK27 er [u]vores[/u] Pansergennemtrængende våben, babyB)

Hrrrrhmmmm – 7,62 projektilet er ikke pansergennemtrængende… Men vi forstår hvad du mener omend referencen ikke var helt korrekt 😉

Kure er sarjh !

Djarvis78
      Bruger

-eLGen- skrev:
      Kure er sarjh !

No, no. Sarr er sarjh. Kure er The Cure.

Og den nye Jimmy Høyer – en kulturbærer af de store.

hinge88
      Bruger

Hvis han for guds skyld bare kan hæve sit bundniveau, så har han en stor fremtis som midterforsvar!
      Han tør tage et træk og sætte både en og to af i eget felt, han er stærk i luften og kæmper rigtig godt, det er rart at se.
      Han har kostet mål, men alt glemt efter det i dag :k

Han kunne overhovedet ikke holde hverken Bernburg eller Nygaard.

Put noget fysik og killer-du kommer fandme ikke forbi mig-instinkt på drengen samtidig med at hans bundniveau hæves, så ligner det straks noget…

Aros
      Bruger

Kure er The Cure

Ja. OK. Så længe det ikke betyder, han skal synge: "Boys don´t cry" 😮

zcml
      Bruger

Rastapopoulos skrev:
      Det er mit indtryk, at der er 2 fløje. De som tror 100% på Kure, og dem som slet ikke gør.

Helt så sort/hvidt tror jeg ikke det er.

Der er rigtigt nok nogle, der ligesom med Høyer, af uransagelige årsager, har sat ham op på en pedistade, hvor han overhovedet ikke høre hjemme. Og at der også er dem, der slet ikke syn's han hører hjemme på en fodboldbane.

Til gengæld er vi nok også en del, der bare syn's han er en ok. spiller, der har chancen for at blive en stabil ligaspiller med tiden, men pt. stadig mangler nogle ting.

agfgas
      Bruger

Han har spillet fornuftigt pånær enkelte kampe siden han fik chancen, og han har virket som om han er langt mere rutineret end f.eks en Kim Madsen hvilket er lidt foruroligende mht Kim Madsen da han er tidligere udlandsprof !!

nr27
      Bruger

Vil ligeledes hylde vor nr27 til skyerne!
      Når Persson bliver klar, bliver det ham og Kure i midterforsvaret. Budts når ikke Kure til sokkeholderne

Twisty
      Bruger

Jeg har lyst til at kramme ham

RasmusT
      Bruger

At folk nu sammenligner Kure med Høyer er jo et tegn på at Kure er møg ring.. Jeg har lige siden Kures dage på venstre back været en stor kritiker af den mand, og jeg er det endnu.. Manden skøjter rundt, og ligger ned, hver gang han er i nærheden af bolden.. Jeg er bange hver gang han har bolden eller er i nærheden af bolden.. At han score igår er dejligt, men det gør ham bestemt ikke til en bedre spiller..

At Kure er blevet kult blandt nogen, ser jeg kun som et tegn på hvor ring han er, her må jeg drage paraleller med folk som Høyer, Risom og Hallum!

JaXeGF
      Bruger

Kure er en fantastisk dygtig spiller med stort udviklingspotentiale. Dette forudsætter dog, at han ALDRIG MERE skal spille back!

Lylle
      Bruger

Når Persson bliver klar, bliver det ham og Kure i midterforsvaret. Budts når ikke Kure til sokkeholderne

hvad er situationen efterhånden med persson? .. regner man med at han er klar næste sæson?

og så lige en ting jeg slet ikke fatter: hvorfor er folk så vilde med Persson og har så store forventninger til ham? altså manden har været skadet i et år og vi har aldrig set ham rulle med en bold på stadion?

RasmusT
      Bruger

Lylle skrev:

og så lige en ting jeg slet ikke fatter: hvorfor er folk så vilde med Persson og har så store forventninger til ham? altså manden har været skadet i et år og vi har aldrig set ham rulle med en bold på stadion?

I de træningskampe jeg har set med Person, synes jeg bestemt han virker som en mand der er værd at satse på, uden at han har foldet sig rigtig ud naturligvis.. Han virker rolig og kontrolleret og hamrende rutineret.. Ingen af vores nuværende midterforsvare når ham til sokkeholderne, hvis han viser sig at være så god, som noget rent faktisk tyder på han er..

nr27
      Bruger

Money-Thomsen skrev:

Lylle skrev:

I de træningskampe jeg har set med Person, synes jeg bestemt han virker som en mand der er værd at satse på, uden at han har foldet sig rigtig ud naturligvis.. Han virker rolig og kontrolleret og hamrende rutineret.. Ingen af vores nuværende midterforsvare når ham til sokkeholderne, hvis han viser sig at være så god, som noget rent faktisk tyder på han er..

Så ham ligeledes i 2-3 træningskampe, og som Thomsen siger virer han ufattelig rutineret og sikker. Ud fra det bygger jeg min teori. Jeg har ikke set ham siden og ved selvfølgelig ikke hvor meget skaden har sat ham tilbage, men kan han nå det niveau som jeg så i træningskampene er han sikret en plads i start 11 HVER søndag.

stolteAGF
      Bruger

Det var så Klasse Anders Kure :k

Du er gud (:

Money-Thomsen skrev:
      At folk nu sammenligner Kure med Høyer er jo et tegn på at Kure er møg ring.. Jeg har lige siden Kures dage på venstre back været en stor kritiker af den mand, og jeg er det endnu.. Manden skøjter rundt, og ligger ned, hver gang han er i nærheden af bolden.. Jeg er bange hver gang han har bolden eller er i nærheden af bolden.. At han score igår er dejligt, men det gør ham bestemt ikke til en bedre spiller..

At Kure er blevet kult blandt nogen, ser jeg kun som et tegn på hvor ring han er, her må jeg drage paraleller med folk som Høyer, Risom og Hallum!

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men Kure er ikke kult (Det bliver han muligvis nu:-). Han er bare en fantastisk fighter, en god forsvarsspiller, og et produkt af egen avl.

Derfor kan jeg godt lide ham. Og jo, målet i går vil uden tvivl gøre Anders Kure til en bedre spiller!

smd
      Bruger

AK27 skal have trøje nr. 47 😉

Truelsen
      Bruger

To fløje? Tja.. Den betragtning må jeg vist bryde;)

Jeg har tidligere tilhørt den fløj, der overhovedet ikke troede på Kure. Men han overraskede mig heldigvis og gjorde et flot comeback. Dog tror jeg stadig ikke på, at han nogensinde vil gå hen og blive den helt fantastiske spiller, men jeg ser ham som en rigtig god mand for AGF, som det ser ud nu.
      Jeg er dog stadig af den overbevisning, at Budtz's bundniveau er højst, og at han er en bedre midterforsvarer end Kure. Så når Persson er klar igen, ønsker jeg at se ham og Budtz i midterforsvaret som udgangspunkt og så Kure som tredjevalg i form af enten indskifter eller også ham, der skaber konkurrence om pladserne nede bagerst.

Tveen
      Bruger

One goal and hell breaks loose [shock]
      Men det er fankultur og det er fedt. Første hjemmekamp i dette forår jeg ikke er på stadion også en uafgjort der virker som en sejr. Det er fandme nederen[lol]

Groggster
      Bruger

Money-Thomsen skrev:
      At folk nu sammenligner Kure med Høyer er jo et tegn på at Kure er møg ring..

Hva' snakker du om? Hvorfor er han ringe, fordi folk kan li' ham? Det er jo en direkte latterlig, uargumenteret og tåbelig udtalelse…
      Kure har løftet sit spil helt enormt, og som jeg ser det er der naturligvis nogle ting, han skal arbejde med, men i en alder af 23 år kan han sagtens nå det endnu!
      Han er dejlig aggressiv og pågående i sit forsvarsspil, god i hovedspillet og så er han en af dem, der ikke nødvendigvis banker bolden væk hver gang (læs: Kim Madsen!) Javist, han skal arbejde på sin teknik, men det er sgu ikke førsteprioritet for en midterforsvarer, så det er helt iorden, at det ikke er faldet på plads endnu. – Derfor er Kure ikke ringe!

mrvertigo
      Bruger

Kure er utrolig dygtig til at komme først på bolden, når bolden bliver spillet op på angriberne og er rigtig stærk i luften.

Til gengæld kniber det ofte når angriberen har front mod målet og bolden under kontrol, der bakker han tit alt for meget og er for nem at komme forbi eller trække frispark på.

Jeg kan godt li ham, fordi han er så utrolig meget Århus-dreng og altid giver alt, hvad han har. Han slår sig gerne til plukfisk i hver kamp uden at pive.

warnerbe
      Bruger

Jeg synes kure er for sej, og jeg er virkelig faldet på halen af beundring over den aggressive attitude, der lige pludselig lyser ud af den lille dreng. Muligheden for en super forsvarsspiller er tilstede, og så må vi bare håbe han bider sig fast, undgår skader, og fortsætter sin udvikling.

Viser 27 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.