Hvornår blev der scoret?

Forside Fora Off-Topic Hvornår blev der scoret?

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
      Ciba
      Bruger

Hejsa!

Som mange andre spillede jeg hos sportingbet på kampen mellem AGF og SønderjyskE. Jeg havde AGF som vinder hvilket skulle give gevinst eftersom SønderjyskE scorede i overtiden!!!! Jeg har nu skrevet med sportingbet og de skiver tilbage at målet til 1-1 blev scoret i det 90' minut. Jeg var selv på stadionet og der havde uret stået på 90 min i et stykke tid da målet blev scoret. Er der nogen som ved eller kan bekræfte/afkræfte om målet blev scoret i det 90' min eller ej?

Fresh
      Bruger

Det var i det 92. minut. Jeg optog kampen i søndags, og har lige genset situationen. Der var spillet præcis 91 minutter og 9 sekunder, da SøE udlignede, og derfor blev målet scoret i det 92. minut.

Budtz4ever
      Bruger

det var altså i det 91 min og 52 sek. jeg har nemlig også optaget kampen!!!

Pim
      Bruger

@Ciba – Der er ikke noget som hedder overtid i fodbold…! En fodboldkamp varer i 90 min. ikke et minut mere. Det er som bekendt dommeren som bestemmer hvornår der er spillet 90 min. At de så stopper tiden ved udskiftninger, skader og lign. betyder så at spilletiden bliver forlænget med x antal minutter iflg. stadion ur osv. 😉

Budtz4ever
      Bruger

ups… det var replay men det er stadig ikke helt rigtigt. bolden er inde over stregen efter 91min. og 11 sek.

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?