Hvorfor skiftes Stephan Petersen ud i dag ?

Forside Fora AGF Hvorfor skiftes Stephan Petersen ud i dag ?

Viser 11 svartråde
  • Forfatter
      petersen100
      Bruger

Jeg mener det er helt tåbeligt at skifte Petersen ud ved 1-0, han har noget fart og gennembrudskraft som vi har brug for. Hvorfor ikke hellere have ofret Kasper Povlsen og lagt Lucena ind centralt.
      ———-Petersen—Dioh——————
      Feilhaber – Jørgensen – Lucena – Poulsen
      Dette havde da været mere spændende fremfor at fastholde Lucena på kanten med Feilhaber bagved Dioh, som ikke skabte noget fremme.

Mærkelig udskiftning af Erik – han mangler noget taktisk sans.

Aarhus_1000
      Bruger

Når man skifter 2 forsvarere, og en halvskadet fløj ind i en kamp, hvor vi er bagud og har meget stor brug for point, er det vist træneren der trænger til en udskiftning. Jeg mener, så han ikke Dioh's mangler foran mål? Men ok. Træneren siger jo at vi bruger resten af kampene til at få tingene på plads til næste sæson. Så han har jo nok en idé med det hele?????

klatcarsten
      Bruger

Stephan P, var jo piv ringe idag, han havde en enkelt god aktion, og utallige boldtab. Derfor skulle han skiftes ud.

petersen100
      Bruger

Det ændrer jo ikke på Lucena og Povlsen er totalt ufarlige foran mål modsat Petersen, som i det mindste har lavet mål i denne sæson.

Hvis vi skal overleve, så skal vi lave mål. De vil næppe komme fra de to førnævnte.

Katatonia
      Bruger

@petersen100
      SP rammer overhovedet ikke dagen.. mener at det er det helt rigtige at gøre..

hautho
      Bruger

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han skifter gjesing ind, vi burde have satset og sat Sanel ind og vovet noget istedet for bare at forsøge at mindske nederlaget.

Hvad har Sanel gjort???

Erik virker som om at han ikke vil satse noget…….vi er bagud og så hjælper det sku ikke at sætte en forsvarer ind.l

Bjarne V
      Bruger

Han skifter Gjessing ind, fordi Kure bliver skadet. Han vurdere – må man formode – at det ville være for risikabelt at spille med et 3 mands forsvar, også selvom vi var bagude.

hautho
      Bruger

Bjarne V skrev:
      Han skifter Gjessing ind, fordi Kure bliver skadet. Han vurdere – må man formode – at det ville være for risikabelt at spille med et 3 mands forsvar, også selvom vi var bagude.

Nederlaget str. kan da være ligegyldigt, fik vi en angriber ind og rokeret lidt rundt havde vi haft chancen for at udligne.

Blot min mening

Bjarne V
      Bruger

Alt respekt for din mening – men desværre i dette tilfælde – ikke den samme som ER havde…

HvidIhjertet
      Bruger

Jeg tror desværre heller ikke din mening havde været den rigtige. Jeg så også gerne vi havde haft mere pres spil, og flere offensive ind i stedet, men 3 forsvars spillere ville åbne alt for meget op. Havde vi et hold der kunne holde på bolden og skabe chancer, ville det måske nytte noget. Men når en spiller som krabbe alligevel i en kontra ville smide bolden væk, så ville det være alt for risky..

Steen6372
      Bruger

hautho skrev:
      Hvad har Sanel gjort???

Desværre har han nok gjort for lidt? For lidt forskel i hvert fald.

JeppeRC
      Bruger

Folk der siger det var dumt at skifte gjesing ind er da skudt i hovedet.. han har lige skiftet sloth ind for krabbe, så vi reelt kun ville have 2 forsvarsspillere på banen hvis ikke gjesing kom ind.. tænk jer nu om!. Det havde endt med en lussing så.

Viser 11 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.