Hvorfor er du AGF-fan?

Forside Fora AGF Hvorfor er du AGF-fan?

Viser 69 svartråde
  • Forfatter
      fladmose
      Bruger

Som overskriften lyder; hvorfor er du AGF-fan?

At dømme ud fra de mange pissemister som hele tiden tror vi får så mange tæsk vi ikke kan gå i fem uger i hver kamp, virker det lidt som om at mange bare er "fan" bare for at sige at de faktisk holder med et hold i dansk fodbold, og ikke helt ønsker det bedste for klubben.
      Eller er "fan" af alle mulige andre årsager, som eks at ens far er AGF'er og så tror at man automatisk er dette.

Ps.: Dette skal ikke opfattes som et personligt angreb eller noget lignende. Blot et spørgsmål.

Personligt er jeg AGF-fan fordi jeg er fasineret af klub-ånden, og har et stort hjerte for netop AGF. OG jeg holder med De Hvii'e no matter what.
      Jeg er stolt af at være GF'er uanset om vi så får tæsk af et danmarks-serie hold.

Replay
      Bruger

Jeg ved det ikke!!! Vel fordi jeg er fra Århus. Jeg har prøvet i snart mange år nu, at være ligeglad når vi taber, men hele dagen er bare ødelagt.

På fan siden er vi klart de bedste sammen med Brøndby.

Håb… Det er vel derfor 🙂

Kom så de hviiiii :k

Det er vel startet som det plejer når man er bette knejt og farmand hiver en med til byens holds kampe.
      Sådan startede det da i hvert fald for mig.

I dag er ejg det fordi jeg synes der er et specielt sammenhold blandt fansene, måske kommet igennem al vores nedtur, men det har kun kommet fansenes sammenhold til gode… Vi må bare vente på vores storhedstid kommer tilbage 🙂

anderssch
      Bruger

da jeg er født og opvokset i København, er jeg ofte blevet spurgt netop det spørgsmål… Tror efterhånden jeg har formidlet det bedste svar: "Fordi jeg er opdraget ordenligt".

Det rigtige svar er vel fordi der ikke er bedre sammenhold blandt andre fans i Danmark, udover måske i Brøndby, men de er kraftedme så ulækre, så dem kunne jeg ikke drømme om at holde med. Og så elsker jeg Århus og Århusianere sammenlignet med Københavnere, selvom det naturligvis er en meget overfladisk sammenligning.

Interessen skal jo vækkes et sted, og det startede da tilbage fra dengang hvor jeg spillede fodbold, og min far tog mig med på stadion. Siden dengang var jeg AGF-fan, men grunden til at har holdt ved, og bruger så meget tid, kræfter og penge på den klub – det er den klubånd og den store kærlighed til klubben og ikke mindst byen.

:k

"SupportYourLocalFootballTeam" er for det første et princip jeg lever efter, ikke kun på fodboldholdet, men alt i det lokale samfund.

Siden min første AGF-kamp, i 2000 mod Haderslev, blev jeg meget fascineret af fodboldspillet og især af AGF, som nu betyder nat og dag for mig. Jeg siger tit til min kæreste at hun er den jeg elsker mest, næstefter AGF. Det er noget forbandet vrøvl i manges øre, men sådan har jeg det.

Så til dit “zandet spørgsmål”o om hvorfor jeg er AGF-fan, så begyndte min interesse for fanatismen kort efter mit fodboldindtog. Jeg blev medlem af fanklubben i 2001 og har siden, af ukendelige årsager, været medlem. Jeg kørte med dem fra tid til andet, men i 2003 eller 04 begyndte jeg at køre med Forenden og fra den tid var jeg med til alle kampene. For et lille års tid siden begyndte vi i ungdoms- og stemningsregi at sende egne busser afsted.

I fascinationen for fodbolden og fanatismen verden over har jeg været i både Milano, Brescia, Bremen, osv. for at opleve denne.

Nationalt fodbold rører mig og jeg ser altid landskampene, men roligansene er dog så langt fra mig som noget kan komme.

jeg er AGF fan fordi
      jeg er født og opvokset med AGF min mor tog mig med første gang da jeg var 6-7 år og siden er det bare siddet i hjertet..
      synes os det er spicelt og holde med de Hviie, der er bare noget med fansene feks da vi rykket ned alle sammen stod sammen og vi fik os kæmpet op igen..
      er og bliver Hviie selv den dag ejg dør vil jeg være hviie af hjertet <33 og er 110% stolt

Support your local football team :D.. Thats why.

Ej, blev som mange herinde hevet med af fatter engang da jeg var lille, og så har det bare hængt ved, og nu kan jeg bare ikke lade være. :D.. bruger ihvertfald 3-4 timer om dagen på AGF relaterede emner.. VI SKAL VINDE IMORGEN!

AGFan2006
      Bruger

Fordi Århus er en fed og flot by og AGF har de bedste fans, ville bare ønske der var flere af dem

RasmusKr
      Bruger

Jeg kommer fra en del af landet der ikke havde nogen Superligaklub da jeg begyndte at følge med i fodbold. Da jeg så fulgte ligaen holdt alle andre med Brøndby, jeg ville ikke holde med det samme som dem og kom til at se noget AGF, og man vælger jo ikke den klub man får…

Og der er nogen der siger de holder med et hold fordi de er gode, og det forstår jeg ikke, man har nogen man holder med, om de er gode eller ej.

Fladmose er stolt af at være AGF'er selvom vi får tæsk af et Danmarksseriehold. Jep, for det handler ikke om resultater, hvem man kan lide.

Og nu er der så kommet en stærk klub i mit område og jeg skal mobbes af FCM-fans, og min klub har været et galehus og været kendt for mindre pæne ting. "hvorfor holder du med dem med de racistiske fans?" og "hvordan kan man holde med nogen der har den skallesmækkende Brian Steen som sportsdirektør?"

De ting kan være sure at høre på, men når AGF så vinder kampe kan man se det ærger dem rigtig meget, og det gør det jo sjovere at følge klubben.

At være i 1. division i fjor var ikke fedt, men kammeraterne var nok noget imponeret over at jeg kunne ryge op stolen over en melding om et Fredericia-nederlag… jeg blev spurgt om jeg ikke burde droppe klubben, men det kan jeg ikke. Der er ingen andre klubber jeg kan lide, så enkelt er det.

Fresh
      Bruger

Siden jeg var på stadion med min storebror for første gang, har jeg været AGF-fan med liv og sjæl. AGF er det eneste, der virkelig betyder noget for mig. Venner, familie og alt det andet lort kommer i anden række, for jeg lever for De Hviii'e.

Jeg er i øvrigt kronisk pessimist, når det handler om AGF, men det er fordi, jeg aldrig har oplevet andet end nedtur i min tid som AGF-fan. At være pessimist siger jo noget om ens fremtidsforventninger, og ikke noget om, hvad man håber, vil ske. For selvfølgelig håber jeg, at AGF bliver dansk mester og vinder CL næste år – eller bare slår Viborg i morgen. Men jeg tror ikke, på at nogen af tingene sker nogensinde. Jeg håber det dog med mit fulde hjerte, og det er det, der gør mig til fan.

Man behøver ikke at være optimistisk på sin klubs vegne for at være fan.

Andre Jensen
      Bruger

Jeg er afhængig og kan ikke komme ud af misbruget, selvom især de sidste 10 år har medført store ærgelser og depressioner 🙁
      Jeg drømmer stadig om den helt store rus, som i årene 1996/97

Det startede i 12 års alderen, hvor man kunne hente gratis børnebilletter i Kvickly til AGFs kampe.
      Sådan gik det til at jeg en søndag i 1990 sammen med tre andre fra skolen befandt mig til min første AGF kamp , hvor gæsterne var Brøndby.
      Vi tabte ufortjent 1-2, men på trods af dette var jeg hooked.
      Den dag startede mit hadske korstog mod Brøndby – et korstog som jeg stadig i dag udøver B)
      Jeg kommer nok aldrig af med misbruget, men har lært at acceptere det 🙂

mabee
      Bruger

Min fodboldtræner (som var idiot) holdt med Vejle, så valæget var nemt

Jeg er hvid fordi: kom der som barn først i 60èrne og begyndte regelmæssigt at komme i 72 og har været fan siden.
      Hvorfor ? fantastiske fans, en tradition/kultur som ikke findes mage til herhjemme og fordi jeg er århusianer
      Har de ikke godt når vi taber; men svæver når vi vinder.
      KOM SÅ DE HVIIIIE[lol]

Tommymr
      Bruger

Jeg er også pga. det med at være en knejt.. og fader tog en med.. og kan stadig huske første kamp. AGF – AIK 92´

Det var tider..! Savner dog de dejlige romerlys.

Jeg er hvid fordi jeg kan!;)

Det er nok lidt besværligt at sætte ord på. Indtil 2001 fulgte jeg kun holdet på afstand da jeg havde en del andre ting der interesserede mig mere end fodbold, men så kom jeg på stadion til den sidste kamp i 2001 og jeg var solgt! (AGF-SIF 4-0) Derefter er det bare gået slag i slag:) AGF er jo meget mere end bare en klub. Det er en følelse…!

nlg
      Bruger

Jeg er fra den tid hvor AGF var en magtfaktor i dansk fodbold og hvert år var blandt de bedste. Holdet har givet mig en fantastisk masse oplevelser og selvom der også har været mange skuffelser specielt i de sidste 10-12 år, så har jeg altid kun fokuseret på de positive resultater. Det er en helt speciel klub med stolte traditioner og fantastiske fans og man kan kun blive grebet af AGF, hvis man elsker fodbold og har været på stadion live til deres kampe. Sådan har det været i flere generationer. Mine børn er også AGF fan idag. Jeg har kun påvirket den "meget" lidt.[lol]

El Mundo
      Bruger

1981, Hvidovre-AGF. Var blevet hevet med på Hvidovre Stadion af min far som lige var blevet færdig som journalist. Hvidovre vandt med 1-0, og så vidt jeg husker var det faktisk en meget ung Schmeichel der scorede på straffe.

Siden har det hængt ved. På godt og ondt……[think]

fladmose
      Bruger

Zodiac skrev:
      AGF er jo meget mere end bare en klub. Det er en følelse…!

Bedere kan det fandme ikke siges :K:K:K

Det er sådan et spørgsmål, som aldrig må stilles. Tænk hvis man ikke var født og opvokset i Århus, så kunne ens fodbold interesse have gjort mig til Brøndby-fan (=arbejdsløs narkoman), OB'er (hygiejnebindstyggende trailerproducent), Viborg-fan (snotfarvet klokker med pukkelryg) eller AaB'er (bolsjespisende, HA-relateret udsmider i "Gaden").
      Heldigvis behøver jeg ikke tage stilling til ovennævnte skræk-scenarier, og blot glæde mig over, at jeg er en del af Danmarks bedste fans, der støtter Danmarks bedste spillende fodboldhold.:k

cf baumann
      Bruger

Da jeg var 8 fandt jeg ud af, at byens fodboldhold hed AGF og spillede i hvide trøjer. Og så holdt jeg med dem. Kort og godt.

mkj
      Bruger

Det er ikke så nemt at sige. kommer fra Horsens så det naturlige valg var vel Horsens, men da jeg startede med interessen for fodbold spillede de i 3. division vest, og det var der sgu ikke meget sjov i, at stå der sammen med 100 andre.

Derimod var det fedt at tage til Århus og se UEFA cup kampene mod AIK og Steaua. Lige derefter har jeg været GF'er og blodet er blevet mere og mere blåt og hvidt. Har AGF nedtur har jeg det også. I hvert fald søndag og mandag.

Hader medløber "fans". Forstår ikke hvordan man kan være FCK fan og bo i Jylland? Kender mange FCK fans, som aldrig har været i parken. Så er man for mig ikke fan men medløber.

Med de resultater vi har haft tror jeg ikke deres findes medløbere i Århus. Det tar jeg hatten af for. Ligesom jeg kun kan tage hatten af for Frem, Lyngby og andre fans som virkelig også har været nede og vende

Jeg er ikke AGF-fan. AGF er en del af mig, ligesom et ben eller en arm.
      Tager man det fra mig, så ville jeg dø.

anderssch
      Bruger

Godt at høre folk bliver poetiske når det kommer til deres store og eneste ( ! ) kærlighed.

Fonnesbaek
      Bruger

Min første kamp var AGF – Herfølge, kan ikke huske hvad år det var. Den endte hvertfald 1-1 og Peter Degn scorede i begge ender. Lige siden dengang var jeg facineret af fankulturen og jeg er meget stolt over at jeg er en del af den nu.

fnick
      Bruger

jamen det startede sgu som 6-7 årig…

skulle til min første rigtige fodboldkamp i århus, kampen stod mellem agf og aab, og jeg kan huske stemningen var i top fra de hviiies side af.. vi tabte kampen 0-1, men fansenes stemning har gjort at jeg har været gf'er lige siden, dog er det alt for sjældent jeg får set kampe i århus..:(

men gf'er vil jeg altid være!!:)

Christian176
      Bruger

Jeg vidst ikke om jeg ville holde med Brøndby eller AGF, jeg valgte AGF da deres trøje var hvid.

Gubbi_870
      Bruger

Troels Rasmussen. Syntes han var verdens bedste målmand da jeg var 7-8 år og da jeg så blev inviteret til Ikast – AGF i 1985 eller '86 tror jeg, så skulle jeg da med op og se ham. Siden den dag har jeg været hvid. Startede sku nok som medløber fan men står ved mit valg. Hvad skal man med fusionsklubber uden historie? 😀

Stev
      Bruger

Jeg er GF'er fordi jeg bor i Aarhus. Længere er den ikke. Elsker Århus, og elsker AGF. Kan ikke tage folk serøst som bor i Århus og er FCK- eller Brøndby-fans fordi de er "gode".

Og jeg er mildest talt pisse træt af folk som fladmose mfl. der mener at man er en dårlig fan fordi man har et kritisk syn pål klubben. Leverer de ikke varen på og udenfor banen, er jeg/vi i vores bedste ret til kritiserer. Man betaler jo trods alt 100 kr for at komme på stadion + x antal kr. på merchandice osv.

Vig
      Bruger

Er GF'er selvom jeg kommer fra Svendborg og vil altid være det.
      Er til så mange kampe som muligt.
      Der er heller ikke andre steder i Dk man kan finde så god en stemning op til en kamp som mann kan i Århus.
      GF for ever.

Livercool
      Bruger

Min første oplevelse med AGF var da jeg var på stadion engang i 70'erne og så AGF mod Vejle. Jeg kan ikke huske hvordan kampen endte, blot at det var en af Allan Simonsens sidste i Danmark inden han drog til udlandet. Det næste jeg husker er i 1984, hvor jeg alene er taget på stadion for at se hvad det egentlig var for noget. Jeg stod i den ende hvor uret og måltavlen var. For de yngre er det i den ende, hvor udeholdets fans opholder sig i dag.

De første 2 kampe jeg så var mod Køge og OB, og AGF vandt henholdsvis 6-0 og 6-1. Da var jeg hooked. Jeg har fulgt AGF lige siden, og i dag husker jeg med længsel tilbage på det sidste mesterskab i 1986, hvor jeg så næsten alle kampe. Specielt husker jeg turen til Næstved, hvor vi fik guldmedaljerne hængt om halsen. Jeg glæder mig inderligt til den dag det sker igen.

Ligeledes husker jeg tilbage på de 4 pokalfinaler med AGF som deltager, hvor jeg har været på lægterne. AGF har vundet dem alle. I 1987 mod AAB, i 1988 mod Brøndby, i 1992 mod B 1903 på Aarhus Stadion, og senest i 1996 mod Brøndby.

AGF FOREVER

Sylvester
      Bruger

Det første hold jeg så live var en kamp mellem AGF og brøndby for mange år siden, og når man som lille dreng ser så godt fodbold som det var, så kunne man jo ikke andet end begynde og holde med AGF…

Og så har det bare hængt på lige siden, selvom jeg kommer fra Herning, hvor det er svært at være GF, da man skal gå og høre på så mange tumper, som ikke ved en skid om fodbold, og KUN følger FCM når de vinder, trist for dem…

Har man sagt A, må man også sige GF !!!

Brink182
      Bruger

Som RasmusKr er jeg også fra det mørke Vestjylland, hvor der ingen andre Superligahold var – og mens hele min klasse, både piger og drenge, holdt med Brøndby, ville jeg da i hvert fald IKKE holde med dem!

Da det så var omkring 1996 hvor GF havde det bedste hold i nyere tid var der ingen tvivl! Og det tog ikke længe før man blev grebet af ånden, og svoret at man aldrig nogensinde vil holde med andre! Selvom der kun har fulgt dårlige år på år på år på år… 🙂

En gang hvid, altid hvid!!!!

Har fået det ind med modermælken! :p

jesper_olsen
      Bruger

Det er den største kærlighed, og når min søn bliver et par år ældre, så skal han også føle denne kærlighed

-eLGen-
      Bruger

jesper_olsen skrev:
      Det er den største kærlighed, og når min søn bliver et par år ældre, så skal han også føle denne kærlighed

Hæ hæ – som man siger; "Den man elsker, tugter man!" 😉

Har iøvrigt fået samme opdragelse som størstedelen af de øvrige fans. Er blevet slæbt med på stadion sammen med far, onkel og fætter i de sene 80'ere og tidlige 90'ere…

Mads_agf
      Bruger

Fordi der ikke findes nogen klub man på den måde kan elske og hade på samme tid og fordi det aldrig er kedelig at være AGF fan

Det hvide hjerte banker som aldrig før!!!1[lol]

Grunden til jeg blev AGF-Fan er vel som de fleste. :p

Men at være AGF-Fan må vel betegnse som en smitte der er kronisk når du først har fået den.
      Det er det der gør os ganske særlige i den danske fodboldkultur.

Ã^n gang fan af AGF…… ALTID fan af AGF.

Har prøvet at bo i andre storbyer….. der var ikke noget at gøre.

Mit hjerte det er blåt og hvdt, jeg er hvid indtil jeg dør.
      Sådan har 99,99 % af alle AGF-fans det.

Lylle
      Bruger

Jeg er hvid fordi jeg kan!

Det er nok lidt besværligt at sætte ord på. Indtil 2001 fulgte jeg kun holdet på afstand da jeg havde en del andre ting der interesserede mig mere end fodbold, men så kom jeg på stadion til den sidste kamp i 2001 og jeg var solgt! (AGF-SIF 4-0) Derefter er det bare gået slag i slag:) AGF er jo meget mere end bare en klub. Det er en følelse…!

haha, fantastisk .. præcis efter denne kamp jeg også for første gang var rigtigt "hooked" .. 😉

AGF_GIRL
      Bruger

Stemningen er helt klart en af grundene til at jeg er AGF fans….

man ser ikke tit.. fans fra de andre klubber holde hovedet HØJT og FLOT oppe… selv om vi har været i modvind….

man går jo hen og bliver afhængig af den mega stemning …så man kun venter på at kunne komme afsted igen og bakke drengene op :k

Driblekongen
      Bruger

Jeg er født og opvokset i Århus. Derfor holder jeg med holdet fordi jeg er århusianer. Synes det er latterligt hvis man som århusianer holder med FCK når man ikke har nogen relation til klubben, men kun holder med dem fordi det går dem godt! Kan ikke ta det[shock]

Min farfar spillede sidst i 50'erne på andetholdet i klubben og spillede mange gange sammen med Henry From og alle de andre AGF'ere. Så ham er jeg stolt af:k og han kan stadig godt skyde til den runde kugle trods sine 77 år:)
      Derudover har min far og onkel altid taget mig med til kampene, og det er derfor helt naturligt at jeg er AGF fan.
      Så er rent og sker opvokset med AGF og jeg er fan indtil jeg dør!:k

Lundby
      Bruger

Hvorfor hvid??? Fordi det er AGF, det er stemningen, fansene, holdet, livet omkring klubben. Agf er ikke mit lokale hold, da jeg er fra det nordlige Djursland. Blev fan af AGF i årene lige før pokalen i 1996, og har ikke kunne slippe det siden.
      Bor i dag i Aalborg. Sad for nogle uger og snakkede med en person der inde omkring AAB, når det gik dårlig for dem, forsvandt fansene hurtigt fra stadion, men når det er AGF, så er folk bare omkring holdet. Denne stemning gør at jeg er AGF fan til den dag jeg dør. På godt og ondt!!

Lars Elstrup
      Bruger

jeg er AGF fan fordi-
      AGF-blodet render i min familie.. Har 6 familiemedlemmer med sæsonkort, så til alle familiefester blir der heftigt diskuteret på godt og ondt!…

Min første kamp var i 96 mod brøndby – Den stemning fangede mig for alvor.. ku være så fedt at få den igen!

grind88
      Bruger

Det var et forbavsende dybt debatemne.
      Som ung knægt blev jeg klar over, at der var et enkelt hold fra min by, som jeg skulle holde med; AGF. Med tiden tog jeg på stadion med folk fra min klasse. Startede vel omkring i 91 eller 92. Derefter er der intet at gøre; så er man AGF-fan.
      Det er suset i kroppen, når Larsen, Thorninger eller Flo laver en kasse. Når AGF erobrer bolden og hele holdet slår kontra. Spillet flyder pludselig kun i én retning, bolden sparkes langt til Thorninger, han er alene med målmanden, tager trækket forbi ham….og scorer!! Hele stadion går amok og man gribes af en ubeskrivelig lykke-rus. Når man oplever den slags, så glemmer man det ikke; og derfor vender man tilbage igen og igen. Som det er skrevet mange gange i denne tråd så er AGF en følelse; en integreret del af ens væsen. En del, man hverken kan eller ønsker at ryste af sig. Derfor er jeg AGF-fan.

agf-kenneth
      Bruger

jeg har altid holdt med agf og vil altid være hviid af hjerte der er ingen i min familie der agf fan så jeg blev ikke taget med på stadion da jeg var lille. jeg så min første kamp da jeg var 8 og har været medlem af fanklubben lige siden og har købt sæsonkort hvert år og jeg er 15 nu

Helt
      Bruger

Er født og opvokset med ture på stadion om søndagen med min far, så det var vel naturligt at jeg her 30 år senere, fører traditionen videre med min egen søn, husker specielt kampen mod HSV først i 80 erne da de havde købt Lars Bastrup. Der stod jeg som en hooked 10 årig i Barcasvinget.

samle
      Bruger

Det er simpelt.. DER ER KUN EN KLUB I DK AGF:………..de andre er da ikke noget værd.. AGF AGF AGF AGF AGF AGF:k

Hviiiid
      Bruger

Er født mellem fcm og vff:(
      Men er så heldigvis blevet opdraget ordentligt!!:D

SayWhat
      Bruger

Fordi min mor var vild med Flemming Povlsen

fladmose
      Bruger

@SayWhat: ja, say WHAT? Det er fandme sejt:D

GunnarLind
      Bruger

Jeg så dem slå Brøndby på DR med 2-1 tilbage i 1986 (6 år gammel og forelsket for første gang). Lige siden der har der ikke været nogen vej tilbage, der har kun været kærlighed til AGF. Det til trods for at min hjemstavn dengang var nordjylland. Nu har det været København de sidste 6 år, men stadig er det kun Århus der tæller.
      Danmarks mest loyale fanskare og jeg er stolt af at være en del af dem
      Det har altid været i både medgang og modgang.

Og – fordi traditioner ikke er noget man køber, det er noget der skabes

min far tog mig med på stadion da jeg var lille, og siden har jeg været hvid
      det startede dog ikke så godt da første kamp var mod fck. suma driblede uden om boye og vi tabte 0-3:(:(:(

jeg er AGF fan fordi:
      Det er en hyggelig klub
      Der er fed stemning
      Alle fansene støtte op, og er IKKE tekst-tv fans
      fordi det er de bedste
      fordi jeg elsker alt hva der overhoved har med AGF at gøre
      AGF er bare "et stort venskab"

Hvid af hjertet,
      HAr man sag A siger man automatisk gf

/KÆMPE AGF FAN

Djarnis
      Bruger

Hmmm har været AGF siden 1992. Har man først været på stadion glemmer man det ikke. Gjorde først rigtig noget ved med at komme på stadion i starten af 2000 og nu boer man mega langt væk for at komme til bold. Men hvad gør det når man ikke kan få AGF og jer andre fans ud af hovedet. Folk undrer sig over man ikke er EFB eller FCMUH fan herovre, plus man skal høre på meget lort. Men mit motto: Kæmp for drømmen, lever videre i bedste velgående og det bliver den ved med !!! :k Kom så de hviiiii

Noentrance
      Bruger

Folk er forskellige og har forskellige følelser. Hvor meget fan man er for at være fan nok, er vel op til en selv.. Lidt for mange har for travlt med alle andre end dem selv. Jeg er fan fordi jeg elsker AGF!

Lonstrup-
      Bruger

Jeg er vinderjoiner 😀 lålå !

GFvestjyden
      Bruger

Selv om jeg er helt ude fra vestjylland af (og nej vi er ikke bonderøve herovre og ej heller FCM) så var min første kamp i den bedste danske række en kamp i 1985 mellem GF og Vejle. Siden den dag har jeg været GF'er og er MEGET stolt af det.

HvidIhjertet
      Bruger

jeg blev nok grebet af GF, da min far tog mig med på stadion i 95, og i starten af season 96-97 spurgte jeg ham hele tiden hvornår AGF skulle spille, og lige siden har jeg været AGF fanatiker ! HVID INDTIL JEG DØR!!

kresten_agf
      Bruger

Min storebror har altid været gf fan og så tog han mig med ud og se en kamp for laaang tid siden og jeg blev så grebet af stemningen og deres spil at jeg har fulgtes med dem lige siden 😀

kresten_agf
      Bruger

White by nature skrev:

fandme godt sagt.. sådan har jeg det også

Castro-AGF
      Bruger

White by nature skrev:

Smukt

Sådan har vi det vel allesammen?

– det burde forresten stå på halstørklædet fra den anden tråd om nye slogans….

P.s dit navn passer godt til dét citat; Wite by nature;)B)

/C

ZelDa
      Bruger

Jeg er vokset op i Roskilde, og jeg kan tydeligt huske at man tilbage i 95/96 samlede på fodbold kort det var det helt store, og dengang ville jeg kun have AGF kort, ja og så ellers har jeg fulgt AGF derefter.

HB
      Bruger

Som de fleste andre tog min far os med på stadion engang i 70' erne. Jeg husker mest pølserne og en sodavand nikolaus sportsvand der var lavet i Århus (Verdens bedste sodavand).:k
      Jeg blev rigtig hooked da jeg så Gunner Linds lange tå udligne Herfølges føring i de døende sekunder af en pokalkamp. Jeg råbte og skreg som en sindsyg.[shock]
      AGF i hjertet, AGF i hovedet og AGF på armen. ALTID HVID

ovartaci
      Bruger

Jeg er vokset op i Grenaa. Der var man mere til Randers Freja, og hvem kan forstå det? Jeg flyttede til Århus i 1979, og den første kamp, jeg så på stadion var mod Ikast.
      De var bagud med 0-2 til et kvarter før slutfløjt, men vandt 3-2. Det var med spillere som Frank Olsen, Lundkvist og Bech Andersen. Efter den kamp var jeg solgt.
      Det var fight og en vilje til at vinde, som jeg ikke har set ret mange gange siden.

DJ2
      Bruger

Ja, jeg har været med siden 79´….husker Ole Wendelboe, Frank Olsen, " Tarok ", Stampe, Troels + nogle sære typer, bl.a. Lars " Skyd Lars " Jensen….fede internationale kampe, kanonstemning – lukkede servicestationer! på vej til Vejle – jo, der var også gang i den dengang! – ren optur i 80´erne – det var fedt omkring 95-96, men siden ak, ja….men vi er på vej tilbage – og det bliver STORT!

Beikes
      Bruger

->

82-jesper-60
      Bruger

Fordi det her er smilets by og det er gude holdet:D

Ays
      Bruger

Sådan er det bare..

Er hvid af hele hjertet – selvom jeg bor tættere på FC Muuh!
      Fald for GF tilbage i 1990 hvor Martin J. Flo Tøffe og alle de andre henrygte!
      Gammel kærlighed ruster ikke [lol]

Twisty
      Bruger

Fordi der ikke var flere kaj kager nede bageren

Viser 69 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.