Hvorfor AGF er dårlige end Brønby..

Forside Fora AGF Hvorfor AGF er dårlige end Brønby..

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      De-hvide
      Bruger

For det første har Brøndby en meget bedre ledelse og mange flere penge (og en bedre træner). Mens AGf køber spille fra Frem og Grenå, Køber Brønby spiller fra Den tyske Bundesliga. Og ja Agf har ikke råd til det, men så skal vi heller ikke pive over at vi rykke ned, for vi er ikke bedre. Agf kan først blande sig i toppen af den danske lige, når spiller som fx Michael Lumb og Frederik Krabbe for erfaringen, og kan klare sig der oppe.

kom så de hvide..

night-fox
      Bruger

jaah det ved alle men hvor vil du hen med dette indlæg

Christian
      Bruger

Hvad vil du debattere ?

Hva er det sådan helt præcis du vil fortælle med dette indlæg?

OnlyAGF
      Bruger

Hmmm jaaaa altså Bundby har pengene, det har AGF ikke..

Emne Uddebateret!

Christian skrev:
      Hvad vil du debattere ?

WeAllFollowTheGF skrev:
      Hva er det sådan helt præcis du vil fortælle med dette indlæg?

OnlyAGF skrev:
      Hmmm jaaaa altså Bundby har pengene, det har AGF ikke..

Emne Uddebateret!

Så kan jeg vist passende spørge jer tre hvor I vil hen med sådanne indlæg? Det eneste der bliver lagt op til er mudderkastning.

Jeg kunne acceptere det hvis De-Hvide havde startet således:

Fordi de har et bedre hold!!!

Men det gjorde han ikke

Det er et OK oplæg af en ny debattør, så giv ham en chance.

De-Hvide skrev:
      For det første har Brøndby en meget bedre ledelse og mange flere penge (og en bedre træner). Mens AGf køber spille fra Frem og Grenå, Køber Brønby spiller fra Den tyske Bundesliga. Og ja Agf har ikke råd til det, men så skal vi heller ikke pive over at vi rykke ned, for vi er ikke bedre. Agf kan først blande sig i toppen af den danske lige, når spiller som fx Michael Lumb og Frederik Krabbe for erfaringen, og kan klare sig der oppe.

kom så de hvide..

Brøndby har en bedre ledelse end os, men truppen.. Hvis holdet gad tage sig sammen ville vi godt kunne spille lige op med Brøndby. Men også mange nye spillere har været svære at spille ind.
      Så efter min mening er Brøndby ikke så meget bedre på det sportslige, nej.. Du må også se på at begge hold har fem skader, men at hele 4/5 skadede spillere for GF er førsteholdsspillere. Mens kun 2/5 af Brøndbys er. Så det bliver svært at bedømme på torsdag.

Selvom jeg nok i sidste ende må sige at mit indlæg har været dumt, da Brøndby på alle måder er bedre end AGF, bortset lige fra ét sted. På lægterne.

Christian
      Bruger

nej AGF4EVER, det er ikke OK, selvom det er første indlæg.

Hvor vil han hen med det?

DEBATforum , der er jo intet man kan debattere ?.

Han kunne have holdt sit negative for sig selv.

Jarx Furmore
      Bruger

Der er da masser af debat i det infdlæg. F.eks.

"Agf kan først blande sig i toppen af den danske lige, når spiller som fx Michael Lumb og Frederik Krabbe for erfaringen, og kan klare sig der oppe."

Tag fat i den 😉

Eller denne:
      "
      For det første har Brøndby en meget bedre ledelse og mange flere penge (og en bedre træner)."

Det er da nogle postulater. Hvad mener i om dem ?

Man behøver ikke at levere en færdig pakket tråd, men udspil, debat og konklusion. Så kan man lave det i Word istedet 😉 og holde det for sig selv.

CasperT
      Bruger

En meget kort kommentar:

Brøndby er bedre på mange af de nævnte punkter netop FORDI de har haft en bedre ledelse de seneste år. Alt det andet er noget der følger med god ledelse.

@agf4ever
      jeg citerer lige christian:
      DEBATforum det de-hvide skriver ligger overhovedet ikke op til debat men skriver det kun for at blive hørt!

Fresh
      Bruger

Christian skrev:
      Hvad vil du debattere ?

Jeg tror bare, at han vil have nogen til at læse korrektur på det der vrøvl… 😉

tomack
      Bruger

Hvis man synes et indlæg er unødvendigt, kan man så ikke bare lade være med at svare på det??? Giv dog manden en chance. Jeg har sgu læst mange andre indlæg herinde der er startet værre end dette.

Granda
      Bruger

@tomack

Det ville helt sikkert ikke pisse folk af hvis det var noget der skete en enkelt gang eller to, men til din oplysning kan jeg sige at ca halvdelen af de indlæg der bliver oprettet her på foreveragf, har en indledning der starter lidt ala den her.

Og ja det er hammer irreterende at de samme brugere igen og igen opretter en ny tråd hvor de blot skriver et par usammenhængende linjer og så må de andre brugere sådan set selv bestemme hvad de har lyst til at debattere ud fra de ord han har skrevet.

En måde at reducere de dårlige starts debater på kunne være at fjerne det antal indlæg man har skrevet i alt, da det for rigtig mange brugere blot gælder om at få et højt antal indlæg på sit "cv"
      hvilket er bedøvende ligemeget, det vigtigste er at vi får en god debat, i en god tone.

En ting jeg mener der skal strammes meget op på er de retningslinjer, der er her på foreveragf.
      Admins bør slette en tråde ala den her, med det samme de ser den, for det ødelægger tonen er på siden.

Sidens ejere kunne evt. "ansætte" nogle flere til at slette tråde og brugere der udelukkende er ude på at ødelægge det for de andre.

Der skal strammes op på reglerne lidt ala det der er på Galehuset, ellers mister forever alle deres gode debatører..

blot min mening..

Hatte
      Bruger

Jeg kan godt se hvad du mener hr. Granda og jeg er også enig med dig. Som overnævnte skriver så der sjældent rigtige gode debatter der handler om det emne debatten oprindeligt var tiltænkt.

En bruger opretter et indlæg for at fortælle at han havde rundet de 200 (tror jeg) beskeder i debatten, tråden blev efterfølgende slettet, men jeg synes ikke det er i orden at lave sådan en tråd.

Dertil vil jeg også påpege at mange af de debatter der er startet lynhurtigt skifter emne, hvis man for sjov laver en lille notits efter at have skrevet 20 linier er det ofte den der fokuseres på, i stedet for det svar man har givet, se blot denne tråd.

Ligeledes tror jeg også der er mange der ikke tænker over at det er en debat, og bare skriver noget for at skrive. Jeg plejer f.eks. at skrive spørgsmål til sidst hvis jeg starter en tråd, således den enkelte læser har noget at bygge videre på.

Jarx Furmore
      Bruger

Måske skulle man lave en sektion, der kaldes Trolls 😉 så kunne folk banke deres antal indlæg op derinde 😉 Til dem der ikke ved det; Troll'ing er slang for netop at svare på samtlige (eller næsten) alle tråde i et forum, udelukkende for at bringe antallet af indlæg op. 😉

/Jarx nu med 61 indlæg B)

Hatte
      Bruger

Hvis man vil have antallet af kommentare op så kan man jo bare gå tilbage i tiden og skrive nogle i en gammel nyhed;)

lurifax
      Bruger

Jarx, din definition af trolls er ikke korrekt. Men lad det nu ligge.

Ville helst ikke blande mig i den her tråd men gør det nu alligevel.

Der er ikke noget at debattere.

MEN det bliver der alligevel. Dog om noget helt andet end det tråden ligger op til, om den så gør det eller ej.

Lortetråd. For det den egentlig handler om bliver ikke debatteret, derimod gør noget andet af de folk som kritiserer publisheren, som korrekt oprettede et emne som slet ikke kan debatteres.

Altså, det er en lortetråd og derfor burde jeg slet ikke have bevæget mig herind, endnu en fejl i denne tråd. Det gør den bare mere latterlig.

Men for at snakke om emnet..

Brøndby er bedre, ikke fordi de har penge, men fordi de har tjent penge, og immervæk er gode til det.
      At brøndby har en bedre organisation, kan skyldes flere ting, men jeg tror at det er enkelte bagmænd der har noget med det at gøre, eftersom jeg ikke ser den store forskel mellem top og bund i det her.
      Fodbold handler om penge. Hvis man kan stille et hold som vinder et mesterskab har man tjent penge, og så har man muligheden for at spille om medaljer igen næste år. PLUS man kommer ud i europa og tjener cash. Vinder man igen har man endnu flere penge, og kvalificerer man sig til CL eller bare UEFA så har man fået nok penge på kontoen til at klare sig i Dansk topfodbold. Men da det kun er Brøndby og FCK der har kunnet realiseret disse ting, er det dem der har taget styret i dansk fodbold. En god sammenligning kunne være den skotske premier league, hvor Celtic og Rangers skiftes til at vinde mesterskabet..

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?