HVORDANr???

Forside Fora AGF HVORDANr???

Viser 17 svartråde
  • Forfatter
      bluenight
      Bruger

HVORDAN fanden kan det ske at AGF er havnet i den nuværende situation??
      HVORDAN fanden kan ledelsen af en organisation, der omsætter for et 3-cifret millionbeløb, gå med hoved oppe i røven og ikke gribe ind efter kun 2 sejre i 10 kampe i efteråret og stadig lade stå til efter et misserabelt forår??
      HVORDAN fanden kan en træner gå med hænderne over hovedet og snakke om medaljer og klassetrup mens nederlagene på banen bare bliver ved og ved????
      HVORDAN fanden kan en flok forkælede, overbetalte spillere yde så lidt, virke så uengageret og ikke gide fighte uge efter uge efter uge???
      HVORDAN fanden kan det være at vi efter så mange skuffelser alligevel er blevet ved at komme på stadion???
      Jeg ved ikke med jer, men for mig er det slut. Efter at være flyttet til byen i '79, er jeg kommet fast på stadion lige siden – men nu gider jeg ikke mere.
      Jeg vil ikke pisses på – så må de sejle deres egen sø!!!
      SKAM JER!!!!

Budtz4ever
      Bruger

Nej så hold dig væk, hvis du ikke støtter i modgang mere

Beikes
      Bruger

Er det oplæg til debat, eller er det en farveltråd?

Jamen mojn til dig da! Du vil HELT klart blive savnet..

Steen6372
      Bruger

Vi har nok alle behov for at afreagere lidt i aften.

Men man kan da godt af og til komme til at tænke over, hvorfor man gider at plage sig selv med at holde med denne klub. Det plejer heldigvis at gå over igen næste gang vi vinder…

OvePstyrer
      Bruger

@bluenight: Det kan lade sig gøre, hvis man har en inkompetent ledelse, der ikke kan rette op på økonomien. Ikke kan skaffe nogle ordentlige sponsorer. Ansætter inkompetente folk. Og immervæk også fyrer de ansatte som fungerer godt (læs Ove P).
      Det taler sit helt tydelige sprog, at Ove redder Esbjerg fra nedrykning og fører dem op på 3. pladsen i sæsonen efter. Erik overtager et tophold og fører os direkte mod nedrykning uden at det får ledelsen til at genoverveje, om han er rette mand. Det er jo helt forrykt! ER talte for 2 uger siden (!!!) om at vi kan være tophold næste sæson http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga/erik-r-tror-paa-mesterskab

mrvertigo
      Bruger

ER er en jackass

Kima
      Bruger

og en "gollum" 😀

Selv EB.dk revser ham!

Anonym

Vi rykker ned pga.:

Gollums ringe dødbolde træning – både offensivt og defensivt.
      ER og spillerne ser nedrykningsfaren for sent
      BSN og ER beslutter at leje Nando ud
      Skader
      Og Randers' usandsynlige comeback!

Kima
      Bruger

Gollum er bare fyldt med "tom uld" fra Heden…he he 😀

Alle – fans såvel som modtandere – går vist rundt og kan ikke fatte, hvad fanden det er, der er sket her.

Graulund var lidt inde på det, men vil ikke rigtigt afsløre endnu, hvad der har været galt. Der må simpelthen være nogen, der kender i hvert fald nogle af de dybere årsager til denne her fiasko.

Jeg skulle mene, at Stiften sædvanligvis er med på, hvad der sker, men er jeg den eneste der mangler forklaringer…?

Fanoe
      Bruger

Hmm vi er da ikke rykket ned endnu.

Vi vinder over FCN og gennembanker OB… så har vi 41 point.
      Det er 1 point mere end Silkeborg som ikke får flere point i år…

Bare vent det er det der kommer til at ske.

Kima
      Bruger

Nopez godt nok er Sif lige så svage nu som de var stærke i efteråret, meen kan ikke i vildeste fantasi se det hold lige pt kunne vinde hjemme over OB, måske Fcn fordi det er på udebane, men hjemme niks!

Tror at Graulund mener at "Gollum" har glemt at tage sine piller derfor er det gået helt galt med tankevirksomheden, og taktikken efterfølgende…. B)

johnterry
      Bruger

Det er sjovt så mange som ikke kan huske, at ER var supertræner i efteråret! Dengang var han en helt.
      Er det hans skyld at spillere bliver skadet? så vidt jeg husker har de sidste 5 trænere fået denne hæftet på sig!

madsnh
      Bruger

Fanoe skrev:

Ja vi gf fans har altid haft en utrolig optimisme, men vi er rykket ned.
      Når vi taber på den måde til HB Køge og Sønderjyske, så er der ingen måde vi kan vinder over FCN eller OB.

Fanoe
      Bruger

madsnh skrev:

Fanoe skrev:

Ja vi gf fans har altid haft en utrolig optimisme, men vi er rykket ned.
      Når vi taber på den måde til HB Køge og Sønderjyske, så er der ingen måde vi kan vinder over FCN eller OB.

Tja det hjælper da ihvertfald ingenting at give op på forhånd.
      Som fans skal vi tro på det, ellers er der vel ingen grund til at følge sin klub.

vagabonden
      Bruger

har hoert den sang foer VI GENEMEN BANKER DEM og faar 1 -1

TsT
      Bruger

Jeg stiller mig gerne op i koret af dem som siger: vi vinder de sidste to kampe – og ja så må vi jo håbe det flasker sig. Som situationen er lige nu er det et faktum at andet kan vi ikke gøre og håbe på. … MEN når jeg så alligevel stiller spørgsmåltegn ved det kor-refrain er det fordi jeg ikke ser HVOR eller HVORDAN i spillet, hos den enkelte spiller de to sejre skal komme. I medgang og modgang, ja, og javel, men medgang og modgang giver ikke automatisk hverken godt, eller blot fornuftigt spil og da heller ikke automatisk sejre på samlebånd. Så længe spillet, spillerne forsætter i den samme rille, skal der virkelig mirakler til. Mirakler som i dette forår kun er sket i Randers, men det ikke sket på troen, ønsket alene, men på viljen til at ændre det o de ting der ændres. Derfor kunne GF passende bruge de sidste to kampe til at se fremad – 1.division truer ikke. 1.division er vejen og det pitstop som skal til for at vende tilbage til Superligaen. og jeg har ikke sagt at vi ikke kan vinde de sidste to kampe. jeg tror desværre ikke på at tre andre hold, SE, Randers og Silkeborg mister så mange point at det kan redde AGF.

Maradona
      Bruger

Lidt statestik omkring "hvordan".

kamp…………Dødbolde
      u FCK 5-0…….1
      h SIF 1-2…….1
      u OB 2-0……..0
      u RFC 2-1…….1(1)
      h FCK 0-0
      u EFB 0-4…….(1)
      h RFC 0-0
      h AAB 0-2…….2
      u FCM 1-0…….1
      u bøf 1-0
      h HBK 0-3…….0
      u SIF 1-4…….1(1)
      h SE 1-2……..2

……..Kampe…Score…Point…MMD…..MFD
      Ialt….13……11-21…8…….9…….3
      Hj……6…….2-9…..2…….6…….0
      ude…..7…….9-12….6…….3…….3

3 x 1-0 til 1-2

Viser 17 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.