Hvor spiller Grahn efter sommerpausen?

Forside Fora AGF Hvor spiller Grahn efter sommerpausen?

Viser 30 svartråde
  • Forfatter

Det er vel gået op for de fleste, at AGF nok må en tur ned i første division. Det betyder selvsagt, at vi mister en række spillere, men i mine øjne bliver juvelen Grahn det hårdeste tab… Men hvor rykker han hen?

Herhjemme tror jeg godt, vi kan udelukke FCK og Brøndby. Begge klubber virker godt dækket ind på de pladser, og jeg kan ikke rigtigt forestille mig, at man hiver et par millioner kroner på bordet for en spiller, som skal styrke truppens bredde. Det er mere oplagt, at man satser på en af sin egne i lige netop den situation.

Ellers er der AaB og OB. AaB har pengene, men langt fra potentialet endnu som jeg ser det. Det hold kræver i hvert fald et par sæsoner, før det er helt sammenspillet og kan spille med om medaljer. Vil Grahn være med til det? Næppe, det har han prøvet i AGF.

OBs træner, Bruce Rioch, efterlyser nye midtbanespillere – og i betragtning af at man til sommer siger farvel til Stokholm, så opstår der lige pludselig et naturligt hul på midtbanen, og her kan jeg i teorien godt se Grahn fylde det ud.

Mit håb er dog at se ham forsvinde til én af de nyrige norske fodboldklubber, så vi ikke skal se ham herhjemme, mens han knalder dem ind for, ja, OB. Det er i hvert fald sådan som jeg ser det: OB herhjemme og så ellers top-5 klubberne i Norge og Sverige, som kandiderer til hans underskrift.

Salgsprisen? En håndfuld millioner vel. Maks.

Dalle
      Bruger

ja jeg tror faktisk det samme men han kunne også skifte til syden men det blir nok en norsk eller svensk klub han spiller i efter sommerpausen

Werk
      Bruger

Sverige eller Tyskland… Måske Nürnberg

Harboe
      Bruger

Han har sagt meget at han vil videre fra Danmark, så tror ikke at han gider OB. Han har os sagt at han vil til udlandet så Sverige er vel os udelukket. Han passer ikke ind i den norske spillestil som er meget lange bolde. Måske tager han til coca-cola liga'en (englands 1. division) eller måske Tyskland.

danielbeck
      Bruger

AGF

Anonym

hmm. synes det er rigtig svært at sige noget om grahn fremtid. Han har selvfølgelig sagt at han ikke vil spille 1 division, men en klub skal mindst hoste op med 2 mill (var det ikke hans pris fra malmø), før folket lader ham slippe…. Og hvis agf regner med hurtig oprykning kunne jeg godt se at man forsøgte at holde på grahn… Meget kommer vel også an på hvordan han spiller de sidste kampe i år!

Moller
      Bruger

Prisen var vist næsten 4 mio, så det kan gå i hårdknude. Det bliver også afgørende, hvor mange kampe Grahn spiller her i foråret – kan vise det niveau han havde mod SE i 5-6 kampe, så skulle der være bedre muligheder.

Tror, at han ryger til en nyrig norsk klub.

KejserR
      Bruger

Tror Grahn ville passe rigtig godt ind i den franske liga, eller måske et lavere spansk hold.. Han skal ALDELES ikke til OB, det holder jeg ikke til. ellers tror jeg Vålerenga kunne være et bud..

Jeg tror ikke på noget nordisk hold. Han har sagt han vil til udlandet og hvis DK ikke er nok udland for ham, så er Norge heller ikke.

Desværre har han været ramt af skader i denne sæson, så derfor er der ingen der har set ham. Det kan godt resultere i at vi ser Grahn i AGF indtil udgangen af 2006. Til den tid må vi jo se, men som sagt, så tror jeg ikke Grahn ryger nogen steder hen til sommer.

volvo52
      Bruger

Dalle skrev:
      ja jeg tror faktisk det samme men han kunne også skifte til syden men det blir nok en norsk eller svensk klub han spiller i efter sommerpausen

Hundehuset
      Bruger

Er det helt udskreven, at han bliver i AGF, selvom vi rykker ned.

Han har været meget skadet på det sidste, og det jo stadig begræset hvor meget spilletid han får her i foråret. Og tror endelig ikke der er nogle der står på spring for, at købe ham.

Tror/håber at han god kunne finde på, at blive i AGF og få os til, at rykke op igen, også tage en kanon sæson i suppen, hvorefter han bliver solgt.

ThePope
      Bruger

Jeg tror han skifter til italien, pga bil og frisor muligheder

Steen6372
      Bruger

Med den situation vi er i nu, vil vi sikkert blive presset på prisen. Så den bedste løsning vil måske i virkeligheden være at udleje ham i den kommende sæson.

d0nN
      Bruger

Jeg tror at Grahn ryger afsted efter 2-3-4 kampe i 1. division (hvis vi rykker ned!) fordi han er komplet overlegen i forhold til modstanderen..

Men det vil være fint nok at beholde ham, hvis Ove kan gøre ham til en playmaker, istedet for en egoist.. Så tror jeg snildt han kan ryge afsted for 8-10 mio. efter oprykningen (hvis vi rykked ned, og op med det samme!).

nettohunden
      Bruger

@dOnN

Mener at ha læst at han har en klausul der siger max 8 mill, men tror nu ikk dit scenarie blir aktuelt desværre!

millibar
      Bruger

jeg ved ikke om der er en klausul, men jeg ved da så meget at grahn jo bestemt ikke har imponeret i meget lang tid, ja vel nærmest siden AGF skrev kontrakt med ham. Derfor kan jeg ikke helt forstå snakken om at han ikke spiller for klubben i næste sæson, fordi hvem er det lige der skulle være interesseret i at ligge et stort million beløb, for en spiller der ikke har vist noget som helst det sidste års tid?
      Og når jeg siger et stort millionbeløb er det jo fordi at folk der har aktier i ham vel gerne skulle have pengene igen, plus det løse.
      der er ingen på AGF´s hold der er for gode til 1. division, men helt sikkert mange der er for dårlige til superligaen.

Han spiller i AGF ..

Forever_GF
      Bruger

Tror simpelthen ikke han kan finde motivation til at spille i 1. division! Derimod er jeg også bange for at OB kunne rende med underskriften, håber bare ikke på han skifter permanent til en anden sas lige klub for det ville jeg ikke kunne holde ud at se på…! Kan godt lide teorien om en udlejning i en sæson og så spille med for os igen når vi kommer op igen efter EN sæson[lol]

HjortH
      Bruger

Hverken Aab eller OB har 5 mill. til køb af en enkelt spiller….det tror jeg simpelthen ikke på. De 2 klubber er desuden så langt fra at kunne vinde det danske mesterskab…det gider Tobbe da ik':)

zacatecas
      Bruger

Jeg kan bare ikke se en dansk klub smide 5 mill. efter en spiller som ikke har vist noget overhovedet gennem 1 år. Han skal jo sælges udelukkende på hans navn. For 5 mill. tror jeg nok man kan finde en spiller i medgang i Sverige til 4-5 mill som kan blive en profil i DK.
      Jeg husker, at i sommers var Grahn's agent ude og lave uro. Han sagde at der var interresse for Grahn fra flere tyske klubber, idet han har et godt navn i Tyskland. Hvis og hvis, detskulle være sandt kunne jeg bedre se ham solgt til tysk fodbold end nordisk….

Schjerning
      Bruger

HjortH, HjortH… Dog…

GF kan sgu ikke få så meget for ham… Deri ligger lortet! Som jeg husker det – ligger jo efterhånden et par dage og weekender siden – blev han købt via playersponsorater, ikk? Uhh haa… Mange skuffede fans, godtgivere og egentlige sponsere, som vil stå med deres "bananer" ude i kulden… De sponsorer som er blevet sweettalked ind i det, vil måske stå foran døren og kræve klubkassen åbnet!

Grahn er jo ikke 2 – 3 – 4 millioner værd… Det har han ikke spillet konstant og godt nok til! Vi må jo se i øjnene at vores kreative mand ikke har vidst at, han kan tilføre noget over en længere periode…

Grahns salgsværdi ligger på omkring 800k og en lille million… Hvis ikke BS kan intimidere køberen…

COME ON BS…

jj
      Bruger

Men spørgsmålet er om han ikke er låst i AGF, hvis ikke han sælges for de ca. 4mil. ?

Dejin
      Bruger

Det skulle ikke komme bag på mig hvis, OB prøver at hente Grahn da Bruce Rioch sagde den anden dag. At de mangler folk til midtbanen.

Hvis det ikke bliver OB kommer han til en tysk 2 div. klub.

zcml
      Bruger

Grahn har jo selv sagt, at han ikke har planer om at spille i 1. div. altså vil han væk til sommer, men netop hvor hen?

Zlatan snakker om rygter, der sender ham til AaB, men de har jo været nød til at sælge spillere for at få økonomien til at hænge sammen. Nu har de så givet penge til at hente nye spillere, men ikke spillere i den prisklasse som AGF/aktionerene vil have for Grahn.

Og netop der ligger hunden begravet! Der skal jo gerne mindst det samme ind som der er givet for ham, men efter et meget middelmådigt/dårligt år, så bliver han self. skadet bedst som han igen er begyndt at vise det spil, der fik folk til at investere i ham.

Han vil gerne til en sydlig klub, helst i Spanien eller Italien, tror dog også han vil passe godt ind i en fransk klub. Og han har da også talentet til at kunne gøre sig i La Primera, Serie A eller Ligue 1 (måske ikke lige en topklub;)), men siden lejeperioden har han jo kun i kampen mod SønderjydskE vist spil, der kunne gøre dem interesserede.

Måske en klub fra den engelske 1. div. eller 2. bundesliga kunne være interesserede, men syn's ikke han vil passe ind der.

Tror vi skal sætte vores lid til en klub i Holland. De spiller på en måde, der vil passe ham godt, og har jo ofte hentet spillere i Danmark (godt nok danske, men alligevel!). En middelgod klub som eks. Heerenveen burde være realistisk, men skal han sælges inden sæsonstart, så skal han snart i kamp igen.

En mulighed kunne også være at leje ham ud med forkøbsret til en interesseret klub, som så kan se ham nærmere an inden de køber.
      Dog skal handlen senest finde sted til vinter, ellers kommer han for tæt på kontraktudløb til at andet end håndører(om noget) for ham.

Skulle skaden ske at han ikke slår til, må vi finde en løsnig for foråret, og så kan han vende tilbage når vi rykker op igen til næste sommerB)

Kapper
      Bruger

Hvad med at leje ham ud, indtil at vi tilbage igen

volvo52
      Bruger

han skal til Esbjerg da han er så træt af OveP.

zcml
      Bruger

Nu ikke bare lort, men direkte løgn fra volvoen!

Grahn er da netop glad for Ove, som har fået det gode spil frem i ham igen. Bare ærgeligt at han så gik i stykker:(

HvedeKim
      Bruger

Volvo52: Hvor har du hørt det??? Jeg har nemlig ligesom zcml kun hørt at han skulle være glad for Oves indflydelse på hans spil…

Claus
      Bruger

jeg tror nu mest på at han bliver i AGF…

Håber bare han spiller i GF, for hvis han gør det, Så er GF Jo Også i Suppen stadigvæk .. Heh[grin]

Han bliver i AGF! Jeg vil ikke sælge min andel af ham 😉

Viser 30 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?