Hvor mange tilskuere kommer der søndag??

Forside Fora AGF Hvor mange tilskuere kommer der søndag??

Viser 25 svartråde
  • Forfatter
      agf-dresen
      Bruger

Jeg var nede i Krogsgaard for at købe billetter til kampen søndag. Der er udsolgt til Afsnit A og B. Til afsnit C er øvre C udsolgt og tæt på udsolgt til nede C. :k
      Til afsnit D er der delt en masse gratis billetter ud i forbindelse med LO´s kampagne.

Randos har udmeldt, at de forventer ca. 2.000 heste fans.

Jeg tror og håber på mellem 16.000 – 18.000. Det vil være total klasse.

Champ
      Bruger

Samme her. Fik beskeden i Krogsgaard, at der kun var billetter til C3 nedre afsnit 10. plus noget af D-tribunen, så der bliver meget tæt på fuldt hus..:)

Champ
      Bruger

hov. Selvfølgelig ikk c3 men c10 nedre. Min fejl;)

Iskold
      Bruger

Vil det sige at der ikke bliver mulighed for at købe billet imorgen?

vialli09
      Bruger

Du skal skynde dig. Har netop købt en enkelt til C9 øvre og meldingen var totalt udsolgt på B og C1-C8. Derudover kun enkelte pladser på resten af C.

Ergo minimum 17000 på stadion imorgen. Awesome :k

Iøvrigt sælger Jackpot i Højbjerg ikke billetter i denne weekend pga. nedbrud i deres system.

Iskold
      Bruger

Jeg tror bare at jeg må droppe kampen imorgen 🙁

Det er ikke nemt at få billet, når man bor i Holstebro, og de ikke har fået onlinesalg op endnu 🙁

Lyder vildt.. men ofte når de melder sån ud, kommer der "kun" 14-16.000..så det er mit bud

nicoAGF
      Bruger

19000
      :k

Champ
      Bruger

Ring til Krogsgaard og hør, om de ikk vil ligge en billet til side til dig. Det har jeg selv fået gjort, da vi kommer nogle stykker langvejs fra. Billetterne skal bare afhentes en time før kampstart.

Elfalko
      Bruger

Har lige bestilt der ude.. der er ikke mange tilbage 🙂

MrLarsen86
      Bruger

Tror der kommer mange.

Ved at C1-C3 øvre er udsolgt. Har bestilt et sæsonkort, men kan først få det i næste uge, da alle billetter til Randers kampen på det afsnit er væk.

Håber at det er et tegn på at der kommer rigtig mange på stadion.

agf ever
      Bruger

kan man ikke nå og købe billetter til imorgen[shock][shock]

AGF Horsens
      Bruger

På TV2 Ø sagde de der var solgt over 16.000 billetter.

http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/?r=7

agf ever
      Bruger

det er fuldstændig vildt:k:k

Jeg gad godt vide hvordan de får de tal?

vælger man at sige: Okay, vi har givet 5000 sponcerbilletter ud, dem vælger vi at sige at alle kommer til? For jeg har da set at når de tæller billetter på lad os sige B. Så bliver der ikke scannet eller noget og slipsne ligger bare og flyder på jorden. Har tit undret mig over hvordan de kommer frem til et præcist tal…

GF karma
      Bruger

Kosmiske_maane skrev:

vælger man at sige: Okay, vi har givet 5000 sponcerbilletter ud, dem vælger vi at sige at alle kommer til? For jeg har da set at når de tæller billetter på lad os sige B. Så bliver der ikke scannet eller noget og slipsne ligger bare og flyder på jorden. Har tit undret mig over hvordan de kommer frem til et præcist tal…

Tælleapperater…

h-aaen
      Bruger

Det er da det vagtkorpset er til. De har jo kamera på hele stadion, og så sidder de og tæller hele første halvleg :p

GF karma
      Bruger

GF karma skrev:

Kosmiske_maane skrev:

Tælleapperater…

I øvrigt de samme tælleapperater der – rygende og overophedet – må give fortabt idag i overbelastningens navn….
      😉

GF karma
      Bruger

h-aaen skrev:
      Det er da det vagtkorpset er til. De har jo kamera på hele stadion, og så sidder de og tæller hele første halvleg :p

Det må være svært… De burde måske be' folk om at sidde stille, indtil de var færdige med at tælle.

Wombatten
      Bruger

Sæt jær liiiii næææææææææ, så vi ka' tæl' jær ik å!

De har sådan nogle "klikkere" som de klikker med. Sådan var det da i hvert fald før jeg fik sæsonkort. Nu har vi jo fået et nyt system som de starter med idag.

nettohunden
      Bruger

Wombatten skrev:
      Sæt jær liiiii næææææææææ, så vi ka' tæl' jær ik å!

*LOL* Kunne lige høre det for mig på såen rigtig flad århusiansk…

Tror på 18K – det blir en stor dag.

3-1 til de hviiie – Graulund kommer igang…

agf-dresen
      Bruger

Fra og med i dag tages der nye scannere i brug. Billetterne bliver scannet ind.

grind88
      Bruger

17.031

petersen100
      Bruger

17.000-18.000, det er fandme godt gået!

18.239 tilskuere!

vieri
      Bruger

Enormt imponerende !

Bare synd vi leverer et rigtigt skidt resultat idag og det betyder jo nok en 9000-10000 næste gang 🙁

Viser 25 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?