Hvor er det dejligt at AGF nu ikke taber de vigtige kampe mod hold vi skal måle os med…

Forside Fora AGF Hvor er det dejligt at AGF nu ikke taber de vigtige kampe mod hold vi skal måle os med…

Viser 1 svartråd
  • Forfatter
      peterm80
      Bruger

Hvor er det vigtigt at vi i denne sæson og til dels i slutningen af sidste sæson har vundet hovedparten af de hjemmekampe mod de hold vi skal måle os med. Vi har i denne sæson "kun" i mine øjne dummet os hjemme mod FCN. Til gengæld har vi besejret hold som Horsens, SønderjyskE og senest Vejle:k. Og så selvfølgelig Brøndby, som jo er en klasse bedrift:D

Jeg håber og tror at det er en tendens der er kommet for at blive, selvom jeg godt ved at der vil komme en svipser i ny og næ.

Tror i at vi kan blive ved med at skrabe masser af point hjem på "Fort Atletion" og er det nok til at redde os, krydret med en sejr ude i ny og næ, som f.eks. i Ålborg mod AAB?

zcml
      Bruger

Kampen mod Esbjerg var godt nok på udebane, men vil helt klart mene, at vi også dummede os der. Det var helt klart en kamp vi skulle ha' vundet.

Gennerelt er det dog gået bedre end jeg havde forventet/turdet håbe på.

Der er kommet et godt hul mellem de 4 øverste og resten af ligaen, men vi får samlet godt med point sammen. Og har efterhånden sat os solidt på en midterplacering.

Ender vi på den 5-6 plads vi indtagerfor tiden, så er jeg mere end tilfreds med sæsonen.

Tror Ove afleverer os der. Og så må vi se, hvordan det går under Erik i foråret.
      ER spiller, efter min bedste overbevisning, ike på samme måde som Ove, så det kan godt være at spillerne skal bruge lidt tid på at vænne sig til en ny spilfilosofi.

Viser 1 svartråd
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.