Hvor ender vi i år?

Forside Fora AGF Hvor ender vi i år?

Viser 7 svartråde
  • Forfatter
      bew
      Bruger

Hvis vi tager kamp for kamp:

AGF-Aab: Vi vinder 1-0 i en rimelig tæt kamp som kunne have gået begge veje. Vi har måske det held som vi har mangler de sidste 12 sæsoner. Men fortjent nok.

Randers-AGF: Vi vinder 2-3 på udebane. Vi har total styr på kampen, men lukker dem alligevel lidt ind til sidst. Fortjent sejr.

AGF-OB: Vi får 2-2 på hjemmebane. Jeg ville gerne have solgt den kamp for et enkelt point. Vi er lidt heldig, men spiller en rimelig kamp.

AGF-HB Køge: 2-1 sejr. Vi spiller bedst og vinder fuld fortjent kampen, uden at spille flot fodbold. Lidt uheld havde HB Køge fået 1 point med hjem.

FCK-AGF: Vi vinder flot 0-1 på udebane. Vi har heldet med os. Måske dommeren, men vi får de 3 point. Den kamp havde vi tabte for et par sæsoner siden.

AGF-SIF: 2-2 på hjemmebane. Ikke sæsonens bedste kamp. Vi spiller ikke specielt godt. 1 point til hver er meget fair.

FCN-AGF: En flot 0-2 sejr. Vi score på vores chancer og står godt i forsvaret.

Brøndby-AGF: Vi spiller en rigtig flot kamp på Brøndby Stadion, men får ingen point med hjem. Ærgeligt, for tæt var det.

AGF-FCM: Vi taber 2-4 på hjemmebane. Spiller sæsonens ringeste kamp. Forsvaret står dårligt og vi laver en del personlige fejl.

Esbjerg-AGF: I store perioder spiller vi rigtig flot fodbold. Vi er lidt heldig med at gå til halvleg med 2-2. Dumt rødt kort der gør at resten skal løbe det ekstra. Lidt held havde vi fået et eller alle tre point med hjem.

Vi mangler kun at spiller mod SønderjyskE, så har vi spillet mod alle.

Ud fra de første ti kampe kan vi hurtigt blive enige om at SAS Ligaen tættere end nogensinde før. Når vi spiller det bedste vi kan, kan vi slå alle. Når vi spiller dårligt kan vi tabe til alle. I mine øjene kan vi ende på alt fra 1. pladsen helt ned til en 10. plads.

Vi kom rigtig flot i gang med denne sæson, nu har vi tabte 3 kampe i træk. De 2 af dem spillede vi faktisk rigtig godt og kunne med lidt held have fået point i disse 2 kampe. Jeg håber vi slutter efterårs sæsonen rigtig godt af, for så tror jeg bestemt at vi kan komme med i toppen af ligaen.

Hvad tænker I?

don marisco
      Bruger

Enig. Kigger vi på de næste mange kampe skal vi møde hold som ligger under os i stillingen. Jeg har stor tiltro til at vi til jul har forbedret vores placering til 4-5 pladsen.

chilli
      Bruger

Jeg tror de næste 2 kampe mod Sønderjyske kommer til at betyde rigtig meget for resten af sæsonen. 4 point må være et krav!

grind88
      Bruger

MÅSKE kan vi hage os fast i en 4. plads. Men jeg holder ikke længere vejret. De sidste tre kampe samt nogle dårlige kampe mod SIF, FCN og Køge har sat en abrupt dæmper på min optimisme. Desværre.

Anonym

Et realistisk bud ville være en 6. plads, men hvis holdet spiller op til sit bedste, så skal man ikke udelukke en bedre slutplacering.

Personligt håber jeg på en 3. plads, så vi igen får mulighed for at opleve UEFA Europa League kampe på Århus Stadion. Dette ville naturligvis også åbne op for en tiltrængt kapitalindsprøjtning til Århus Elite A/S, hvilket må anses for mindst ligeså vigtigt i øjeblikket. Kom så GF!

jj
      Bruger

Ja, men en 3. plads giver vel ikke EL billetter, man skal jo lige kvalificere sig først. Og det bliver uden JP og Lumb (mindst)

zcml
      Bruger

Pt. hænger Silkeborg godt på den øverste halvdel, og er kun et point efter os, men jeg tror de "taber pusten" lidt på et tidspunkt.
      Så tror vi kan blive alt fra nr. 3 til 6, for den ser ud til at blive meget tæt.

Lige pt. ligner det mest en 5. eller 6. plads, men mit bud bliver nr. 4, alt efter, hvad der sker i næste transfervindue.

Valderrama
      Bruger

Jeg tror og håber på en fjerde plads. FCK og OB ender helt sikkert over os(ikke nødvendigvis 1 og 2, men over os…). Vi skal så kæmpe med BIF, AaB og EfB om pladserne og her vil jeg være tilfreds med fjerdepladsen.

Viser 7 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.