Hvem tager over for Glen?

Forside Fora AGF Hvem tager over for Glen?

Viser 15 svartråde
  • Forfatter
      SortSkygge
      Bruger

Okay, lad os da lege lidt med tanken så. Lige så meget som jeg er træt af at se og høre på Glen samt hans manglende evne til at få holdet til at præstere, så har jeg svært ved at se en træner, der er bedre til AGF lige nu.

Så skulle man satse som BIF og hente en udlænding, der ikke bliver distraheret af vores taberkultur.

Jeg mener vi skulle have beholdt Wieghorst. Aab ser også ud til at spille en del bedre igen nu.

Skomageren
      Bruger

Jeg mener bestemt ikke vi skulle have beholdt Hviiiehorst… Om glen er den rigtige betvivler jeg også nu, selvom jeg har været fortaler for han kunne få os på rette spor.
      Jeg har ikke den fjerneste ide om hvem næste træner skal være, Men nok en som ikke kender klubbens historie. Ellers skal det være en 100% klubmand… som kender HELE vores historie, og som kan sætte spillerne op.

TopFan
      Bruger

Som jeg tidligere har nævnt i en lignende tråd mener jeg at Glenn skal have frem til vinter til at bevise han kan få holdet i top-6. Er vi ikke i top-6 der, så SKAL han ryge!

Ift. ny træner, tror jeg det ville gøre en verden til forskel at få en udlænding (Ikke en fra Scandinavien) næste gang. En der ikke kender den dårlige historik om AGF på samme måde som danske trænere, og som ikke lader sig gå på af presset, men i stedet magter at lade spillet på banen tale.

Men men… Glenn skal altså først have indtil vinterpausen. Så kan vi med rette sige at han virkelig har fået chancen.

af2420
      Bruger

Jeg savner næsten Ove P… Røvsygt fodbold men skabte trods alt et “resultat”..

Har sgu ikke rigtig et bud, føler vi har prøvet alt siden Rudbeck..

Sloth
      Bruger

Hvorfor vente til vinter? Det sejler jo runt, der er ingen struktur på holdet og vi spiller rædselsfuldt fodbold for at sige det mildt.

Var på stadion i går, og det er jo skræmmende at se flere spillere rende rundt som en høne uden hoved, rent taktisk, og konstant spille eller cleare bolde ud i områder hvor der ikke er en eneste hvid.

Nu har jeg set højdepunkterne da jeg kom hjem, læg mærke til det første mål hvor Guira næsten upresset spiller bolden i fødderne på en FCM´er oppe på banen, sekunder senere ligger den i nettet (og så bør vi ikke nævne Guira ved 0-2 mål….straffe eller ej…..dumt lavet)

Og jeg kun blive ved – Ankersen får ingen støtte fra andre end Frederik Møller – Dvs. han er tvunget til at spille bagud, vente på overlab der sjældent kommer, og prøve selv selvom det ofte er ind i en blindgyde……hvor er vores 10´er der skal være spilmulighed for ham?

Og en mere….når Kanstrup fik bolden, så kigger han konsekvent efter Duncan – Det sjove er at det har modstanderen spottet for lang tid siden, så en FCM forsvar plus Sparv gik på Duncan med det samme og nærmest lod Kanstrup sparke bolden op uden at være under pres fordi de vidste de havde situationen under kontrol.

Alle disse ting, plus en hulens masse – Det kan kun få pilen til at pege et sted hen ………..PÅ TRÆNEREN!

Så jeg spørger igen – Hvorfor vente til vinter med at afskaffe ham? Meget muligt vi kan gå til Helsingør og fedte en 2-1´er hjem…….men vi kommer ikke til Helsingør og sætter os tungt på kampen og vinder solidt og er i kontrol som FCM gjorde i mod os i går, og faktisk vil jeg også mene at vi er i overvejene fare for at smide point i den kamp, ene og alene fordi vi ikke virker til at være sat ordentligt op til kampene.

Så en ny træner ind, NU, giv en ny træner så mange kampe som overhovedet muligt til at spille holdet ind efter ham, så vi kan stå stærkt rustet til nedrykningskampene, for det bliver der vi ender !!!!

nbngf
      Bruger

Vi er stadig ikke kommet trådens overskrift nærmere.
      Hvem kunne tage over for Glenn.
      Ove P. Ha ha.
      Hvorfor ikke en Englænder eller Tysker. Klopp. ??????

Sloth
      Bruger

He he….ja det er rigtig

Men har ingen bud på hvem en ny træner kunne være – Er sikker på at det dog nok bliver en fra Jacob Nielsen og PC´s netværk

Donmiguel
      Bruger

Bruno Labbadia tidligere HSV mand. Tøffe kender ham nok 🙂

Stev
      Bruger

De navne der først popper op i mit hoved er Allan Kuhn, Jakob Michelsen og David Nielsen. Det er i hvert fald trænere som i meget grove træk kan arbejde videre med det eksisterende materiale. Et trænerskifte til f.eks. Christian Lønstrup ville medføre en unødig stor udskiftning i truppen og den spillemæssige retning.

SortSkygge
      Bruger

Allan Kuhn er egentlig et godt bud.

Bent
      Bruger

En autoritær sydtyskerne!!

Skomageren
      Bruger

Hvor længe går det inden Tulle har nok hår på nosserne til at tage over?! 😀 Han må have lært en masse i tyskland som træner, og det er vel ligefør at tyske U-hold kan begå sig i suppen haha… Ok det er bare ønsketænkning at der endelig kan komme en positiv Århus historie, men enten skal vi have en Klubmand ind. Eller en som ikke kender til vores fantastisk stime af nederlag siden vi sidst vandt pokalen 🙂

Negreanu
        Bruger

Ja lad os få en klubmand ind. Hvad med Staff? Så sikrer vi “vinderkulturen” fremadrettet.

don marisco
      Bruger

Der er nogle muligheder:

Den sikre er Lars Olsen, som er en top-4 træner
      Det vilde kunne være Jürgen Klinsmann, som nok kan være et bud over vores budget.
      Den frække kunne være Adolfo Sormani, træner i Vejle.

Masada
      Bruger

@Negreanu — hva med dig? kunne du ikke træne GF via skype, det er sgu da nytænkning og iøvrigt en tand bedre en Staff 😉

Negreanu
        Bruger

“Los for helvede. Det er ikke engang et bevægeligt mål I skal ramme” 🙂

Masada
          Bruger

jeg tror ikke du skal starte med en træningsøvelse der stiller så høje krav, start med LOS for h….. da og start derfra processen 😉

GF karma
      Bruger

Jeg tror det bli’r David Nielsen, der tager over. 😉

kimm
      Bruger

Hvem skal tage over efter David Nielsen om et-to år?

Viser 15 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?