Hvem skal sælges?

Forside Fora AGF Hvem skal sælges?

Viser 27 svartråde
  • Forfatter
      Samuel
      Bruger

Nu hvor vinterpausen hastigt nærmer sig, er transferrygterne så småt begyndt at finde vejen frem til vores forum. Jeg tror vi alle er enige om at venstrekanten er et svagt punkt på holdet lige nu, og derudover tror jeg også det er relevant at tænke over om Hyldgård er den rette reservemålmand.

Spørgsmålet er at hvis vi får de forstærkinger som vi ønsker, hvem skal så væk? Hvis vi får en stærk venstrekant, er enten Pleidrup eller White vel tilovers? Derudover har vi en Cheik Sarr som er kommet længere og længere væk fra 1. holdet, og en Niels Kristensen der begynder at miste tålmodigheden.

Superlist
      Bruger

Da White også kan spille den offensive og højre kant, så er det klart ham som der skal satses på! Men dertil mener jeg ikke at vi bør sælge nogen af dem, da Pleidrup også kan bruge på midten og til nøds som venstre back.

Behold begge!!

Juniorxx
      Bruger

Mon ikke Sarr ryger!!

Og måske lindkvist eller pleidrup…

Og så syntes jeg der ville være ide i at leje en eller to spillere ud til 1 div.

F.eks Niels K,dennis Høegh for de får noget spilletid og kan vise om der er nogen ide i at satse på dem i fremtiden!!

Anonym

Pleidrup ryger. Han er en spiller efter Ove Ps hoved – men jeg anser ham ikke til at have fuldt udnyttet hans potentiale (krydsermissilet ser man ikke meget til) og ikke umidlbart en spiller til ERs stil.

Leone
      Bruger

Følgende skal helt sikkert sælges/afsted:

– Hyldgård
      – Kim Madsen
      – Ulrik Lindkvist
      – Peter Gravlund
      – Ole Budtz

– med tiden skal skal Kari og Lucena oså afsted…

Ole budtz og graulund why?

Valderrama
      Bruger

Pleidrup er fortid når ER kommer. To af ER's vigtigste kriterrier når han vælger spillere er 1) de skal være hurtige 2) de skal være fysisk stræke.
      Pleidrup falder i mine øjne udenfor begge kategorier og derfor ryger han i vinterpausen.
      White opfylder jo et af ovenstående kriterrier og får efter min vurdering chancen for at bevise hvad han kan.
      Tror Kim Madsen "overlever" vintertransfervinduet, men han er sandsynligvis væk til sommer, når/hvis DT og Budtz er 100% igen.

abv
      Bruger

Men Pleidrup er holdets mand. Ligemeget hvad så kan man sgu regne med ham. Jeg tror han bliver i klubben som støttespiller, lidt ligesom Claus Madsen i FCM.

vestpeder
      Bruger

Leone

Hvorfor i alverden skulle Graulund og Budtz sælges? Så vidt jeg ved er der ingen af dem der er utilfredse i klubben og derfor ser jeg ingen grund til at sælge de, da de stadig er førsteholdsspillere.
      Ole Budtz ser jeg som en kanon forsvarsspiller og utrolig stabil.
      Peter Graulund er stadig en god angriber, dog har ledelsen pillet al selvtillid ud af ham – han trænger til en "Jahh-oplevelse"!

Cander30
      Bruger

Jeg synes man skal skille sig af med følgende spillere..

Hyldgård – Er væk
      Sarr
      Pleidrup
      Gustavo Cabera

ellers ikke den store udskiftning. Vi mangler en venstre-kant som det eneste… Så er jeg tilfreds

Jeg mener selv at White's gode præstationer, ligger meget spredt ud over sæsonerne. Men han er en god mand for klubben, fansene kan lide ham, og han kan spille flere pladser – tror nok Erik skal finde plads til ham. Pleidrup får det derimod svært ved at blive i klubben, "tror jeg" – jeg er sgu ikke så klog som andre herinde, der kan sige at diverse spillere er god eller dårlig i Eriks hoved…;)
      Men Budtz & Graulund er da helt åndssvage at sælge?? Så skulle vi da få os nogle markante erstatninger på de pladser!!

Agent_1908
      Bruger

Er enig i cander30, fi mangler en venstrekant og så er det fint 🙂

Graulund og Budtz er tæt på start 11'eren, de er vigtige for vores hold. Budtz skal overbevise os alle om at han er bedre end Kure når han er klar og Graulund er super sub.

I øvrigt har Graulund lige forlænget, så det er fuldstændig åndssvagt bare at tænke tanken at han bliver solgt…

Jespervonm
      Bruger

Vi skal ihvertfald ikke sælge Lindkvist… han er for nice, og mega fighter!

Bergmania2
      Bruger

Lindkvist, Budtz og Graulund bliver!

Pleidrup, Hylle og Sarr er faktisk de eneste der reelt burde sendes videre..

mabee
      Bruger

Graulund er uden sammenligning den hårdest arbejdende angriber i ligaen – hans arbejde for de andre bliver ikke påskønnet i den grad det burde, og han har før haft målløse perioder, hvor han kompenserer med jernhård fight. Respekt til PG!

Der er en del spillere i AGF, som man roligt kan sende videre. Det drejer sig især om unge talenter, som aldrig har slået igennem når de har fået muligheden.

– Morten Beck Andersen
      – Michael Vester
      – Lasse Vibe
      – Niels Kristensen
      – Razak Salifu
      – Kim Madsen
      – Jesper Rask

Skal vi være et tophold inden for en årrække, så har disse spillere ikke en mulighed overhovedet for at spille sig på 1 holdet.

TerryAttack
      Bruger

Jeg ser klart der er nogle spillere der skal væk samt en del der skal lejes ud

Sikre salg:
      Pleidrup
      Kim Madsen
      Sarr
      Salifu

Lindkvist måske en mulighed. Kan godt lide hans attitude, men Krabbe er bedre og har en bedre alder og nok også løn.

Udlejes:
      Niels Kristensen
      Vibe
      Morten Beck
      Michael Vester

nlg
      Bruger

Hvad med at lade truppen spille denne del af sæsonen færdig og så se hvad der sker. Alle de spillere som I mener skal væk gør det jo faktisk fantastisk sammen med alle de øvrige spillere. Vi er kun 3 point fra top4. Slap dog af og se tiden an. Brug jeres krudt på at bakke holdet op i stedet for.

Emilfu
      Bruger

Sikre afgange:

Cheikh Sarr
      Morten Hyldgaard
      Kim Madsen
      Michael Vester
      Morten Beck
      Razak Salifu

Derudover ligger følgende formentlig i farezonen:

Ulrik Lindkvist
      Lars Pleidrup
      Lasse Vibe
      Ole Budtz

Vi skal i mine øjne holde fast på:

Frederik Krabbe
      Jens Gjesing
      Kari Arnason
      Jerry Lucena
      Peter Graulund

Resten er 100% sikre på at blive i truppen

mambo2
      Bruger

Mon ikke Dioh eller/ og Lumb ryger?

Norden
      Bruger

Ud:
      – Sarr, Hylle, Beck, Salifu, Kim M.(når Budtz/Dan T. er klar)

Tvivlsomme:
      – Devideriani(find ud af om han er noget at bygge på… Vi skal ikke have udlændinge til at fylde på 2. holdet)
      – Salifu – bliver vidst ikke til mere
      – Lindkvist. Hvis man vil prøve Krabbe i midten, så behold Lindkvist. pt. bliver han tredjevalg på backen. Evt. behold som gardering for Lumb.
      – Cabrera – Er han noget?

Lejes ud til 1.div.
      – N. Kristensen og D. Høegh, evt. Kasper P.

Mener virkelig vi skal sørge for at de unge spillere der pt. er klemt får de bedste muligheder for at udvikle sig

Vi skal dog ikke dræne 2. holdet helt… vigtigt de holder sig i 2. div

foreveragf19
      Bruger

Ud:

Sarr, Hylle (er røget ud), Salifu, Kim M, Cabrera, Vester, Morten Beck, Lasse Vibe!

Leje: NK, Budtz eller gjessing og Krabbe

bew
      Bruger

Gjesing og Krabbe skal ingen steder.
      Men håber de kan komme i gang med at leje nogle af de unge spillere ud, så de kan komme til at spille lidt højere plan.

Men jeg har nu hørt at Sarr skulle forlænge sin kontrakt her i november. Den spiller har kæmpe talent, havde bare en skod kamp i Randers.

Jeg tror ikke at der sker mere end højest 2 udskiftninger i truppen og nu ved vi jo allerede at Hulken stopper.

nf
      Bruger

Enig Gjesing og Krabbe skal ingen steder. Niels K., D. Høegh og Kasper P. skal heller ingen steder. Jeg synes i det hele taget, at vi skal holde på de unge talenter på 2. holdet i foråret, så ER kan se dem an og se hvad han kan give dem. Kim M. og Pleidrup er ud over Hylle mine favoritter til at blive 'skibet af' selvfølgelig afhængigt af hvad vi får købt i vinterpausen.

geer92
      Bruger

tror dog godt jeg kunne leve med hvis Dioh røg, tror sgu at ER han en klasse angriber i ærmet… lumb håber jeg dog ikke ryger men i såfald skal der minimun 45 mil. på bordet før jeg syntes det ville være godt,, også er der jo også gode penge til en evt. stjernespiller:p:p

zcml
      Bruger

Når talen falder på, hvem der skal sælges, skal vi nok have i tankerne, hvilke spillertyper ER vil bruge!

Personligt kender jeg ikke så meget til ERs filosofi, ud over at han vil spille off. fodbold.
      Vil han eks. helst spille 4-3-3 eller 4-4-2, og hvilken variant?
      Måske en med mere insigt kunne bringe lidt lys over sagen?

Følgende tror jeg dog ryger (ud over Hyldgaard):

Sarr: Hvorfor skulle han forlænge, endvidere; klubben være interesseret i det? Han har helt tydeligt kun været 3. valg. Og samtidig kommer der endnu en konkurrent til i Sorin.
      Self. kan et trænerskifte ændre på tingene, men sikkert ikke nok i dette tilfælde.

Cabrera tror jeg bliver sendt retur. Har i hvert fald ikke hørt noget, der kunne overbevise mig om andet.

Følgende ser jeg også som tvivlsomme, men får måske foråret med til at vise sig for den nye træner:

Salifu: ER havde jo en del afrianske spillere i FCM, men var det mere et tegn på klubbens, end hans kærlighed for disse?
      Syn's dog Salifu efterhånden har været her så længe, uden at vise noget, at han må videre i systemet.

Niels Kristensen: Pt. er han langt fra 1. holdet, men passer måske bedre til ERs stil?
      Tror dog han ryger en tur i 1. div. evt. på leje.

Pleidrup: Holdets mand, men ikke umiddelbart en type efter ERs hoved. Dog måske som reserve på venstre back.

Til sommer tror jeg 2 af følgende ryger, hvis vi for alvor vil blande os i toppen:
      Kim Madsen, Budtz og Kure. Og pt. ser Kure ud til at trække de længeste strå.

Gjesings chance er lidt 50/50.
      Syn's han har haft mange gode reservetjanser i denne sæson, en det er nu engang ikke mig han skal overbevise.

Og så frygter jeg lidt at Lucena bliver offer for taktikken. Da jeg tror ER vil benyte en off. midt.

bew
      Bruger

Sarr får sin kontakt forlænget her i november.
      klubben må jo tro på hans talent, ligesom jeg

RasmusT
      Bruger

Ligesom i sommers forstår jeg simpelthen ikke at alle folk nævner spillere som Vibe, Morten Beck, Høegh osv når i vil se spillerafgange.. Dette er alle gode unge spillere, der gavner klubben på mange måder, og som ikke trækker nogen speciel løn og hvorfor skulle hele 2. holdet lejes ud?? de spiller altså 2. div.!

Hvis man skal snakke om relevante spillere der måske skal SÆLGES som tråden her indikere, ja så kan man snakke om spillere der i længden umiddelbart ikke kan begå sig i toppen af dansk fodbold og som på nuværende tidspunkt allerede halter lidt efter.

White – kun god som indskifter i de sidste 20 min.

Lindkvist – Kæmpe fighter hjerte, men er han god nok hvis vi skal i toppen, specielt med Sorins tilgang i mente.

Pleidrup – mangler niveauet simpelthen.

Budtz – var allerede rygtet til Nordsjælland i sommers.

Og måske et par spillere mere, alt efter tilgangen under Erik..

Ellers skal der sælges hvor der forstærkes – det kunne fx være på midt midt eller i midterforsvaret altså Kure, Jerry eller Karry..

Viser 27 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.