Hvem sælger hvem

Forside Fora Off-Topic Hvem sælger hvem

Viser 4 svartråde
  • Forfatter
      tmeb
      Bruger

Jeg tror ikke helt at folk har forstået hvad der foregår,jeg pointere at DET ER AGF der solgte Duncan,og ikke Duncan der rejste,og grunden til at det blev BIF er simpelt det var det højeste bud.Selvfølgelig er Duncan kedaf at forlade AGF og selvfølgelig skal han rose sin nye klub,og Duncan løj ikke da han sagde at han blev og hjalp AGF resten af sæsonen,for da var udmeldingen at BIF havde kig på en svensker som de hellere ville have.Så sum og summarum må være,da Duncan får besked på at BIF højstsandsynligt køber en svensker siger han at han bliver og kæmper,og da AGF når til enighed med BIF roser han selvfølgelig dem(Logisk).men husk på spilleren er tit den sidste der får at vide at de er solgt

Eraticator
      Bruger

Hvad er det da for noget pis med at en spiller er den sidste der ved han er solgt.. Tror du windfeld ringer: Hej Morten. Vi har solgt dig til brøndby. Du skal starte i morgen… Spilleren skal da selv acceptere skiftet

tmeb
      Bruger

Spilleren får måske besked på at der er en klub der interessert,men klubben forhandler færdig først

zacatecas
      Bruger

Enig tmeb! Hvad skal manden sige?? Selvom han måske ved at BIF vil have ham? Sår han først tvivl om at han vil blive i klubben vil alle aviser da stå på nakken af hinanden for at hører mere. Hvad skal medspillere sige? De bliver da også spurgt……
      Nej jeg syntes at Duncan har været fair og jeg ønsker ham tillykke med kontrakten i BIF

@ tmeb,

det, som jeg slet ikke forstår, er hvorfor denne tråd er blevet startet i dette forum. Og selv hvis du havde lavet tråden i rette forum, var der mange andre tråde, du kan plante dit indlæg i.

Viser 4 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?