Hvem ryger til sommer

Forside Fora AGF Hvem ryger til sommer

Viser 12 svartråde
  • Forfatter
      Grahn17
      Bruger

Dette indläg skal ses som om AGF rykker op og er derfor klart en smule hypotetisk men jeg tror på det.

HVEM SMUTTER TIL SOMMER ? BLIR SOLGT/"SMIDT UD" ?

Mine Bud :

Henrik Bundgaard – tror han stopper sin karriere og Jesper Rask blir rykket op

Martin Mikkelsen – Tror og håber AGF laver en aftale om at han kan finde en ny klub

Jesper șrensen РTror ikke han kan holde til mere, men ville alligevel ikke blive overrasket hvis han fik lidt spilletid her og der

Anders Kure Рja man kan vel dr̦mme, mener han er den ringeste i truppen og til grin hver eneste kamp han spiller

Anders Kaagh – tror ikke hans talent rigtigt er nok, han har simpelthen ikke hvad der skal til

Svenne Poulsen – med mindre der sker noget drastisk så tror jeg svenne blir solgt eller givet väk

Jimmy Höyer – Tror også han ryger da sarr og krabbe begge er klar til suppen näste år….

men alt afhänger jo af hvilke folk der komme eller ikke kommer til klubben i tilfälde af oprykning….

kom med jeres bud

123forever
      Bruger

jeg tror du har helt ret.. men det jeg har hørt er t der er flere a de spillere som skrev kontrakt sidste vinter der kan smutte hvis klubben ikke rykker op..

Sarr lader til at have sådan en klausul i sin det er hvad jeg har hørt.

seppe
      Bruger

Tror Grahn ryger til sommer…

Grahn17
      Bruger

läs igen dette i dette indläg skal der ikke snakkes om oprykning det er givet, det er bare leg med tankerne

ja grahn ryger nok 🙂

gf-stuf
      Bruger

-Henrik Bundgaard – ud

-Anders Kure – ud

-Anders Kaagh – ud

-Jimmy H̦yer Рud

mit bud på de spillere der skal væk til sommer .

Grahn17
      Bruger

vores trup er på 28 mand nu og med 2 forstärkninger ved en evt oprykning må der altså ryger 5-6 mand det er sikkert vi har lige nu 6 angribere det er alt for meget

jeg er ret sikker på svenne ikke bliver solgt.. han er en bedre spiller end det han har præsteret, tror det bliver bedre i foråret hvis der bliver plads til ham..gør der nok med vores skader

Ceres Morten
      Bruger

ThomasA… hvorfor skulle Ove P ryge hvis vi rykker op???

snuden
      Bruger

Super ANders Kure [censored] har næsten lige forlænget sin kontrakt……… var det med 4 år:k:k

agfgas
      Bruger

Grahn bliver – hvis han ikke efter at have skrevet kontrakt på en free transfer til sommer bliver solgt for basseører…[censored]

moclau
      Bruger

ikke dem som kommer på boule:D

zcml
      Bruger

ThomasA skrev:

Ceres Morten skrev:
      ThomasA… hvorfor skulle Ove P ryge hvis vi rykker op???

Jeg tror han selv går hvis vi får et ligeså katastrofalt forår som efterår.

Ja, det gør han sikkert, men det var ikke det, der blev spurgt om.
      Og Grahn17 skrev jo også at det var et hypotetisk spørgsmål ud fra at vi rykker op, og altså ikke hvilke spillere, der ryger hvis vi ikke rykker op, for de ville nok ikke være de samme så.

Men du mener måske at Ove og Árnasson forsvinder, hvis vi rykker op?
      Nej! Det var en misforståelse ik?

FisFus
      Bruger

ThomasA skrev:
      Hehe jo.. Havde af uransaglige årsager læst det som hvis vi rykkede ned 🙂

Det giver da stadig ingen mening? Du tror altså spillere som Sand, Budtz, Graulund, Pleidrup osv. osv. ville blive i klubben hvis vi rykkede ned?

Det er vidst ved at være sengetid, ThomasA 🙂

Viser 12 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.