Hvem kommer næste gang?

Forside Fora AGF Hvem kommer næste gang?

Viser 71 svartråde
  • Forfatter
      Mazurek
      Bruger

Jeg gør ikke! Jeg er efterhånden så træt af at se på de forkælede spillere løbe rundt og spille sådan en gang lorte bold! Troede aldrig jeg skulle sige det her, men jeg har fået nok. Gider ikke spilde flere timer og penge på og se dem!

Ved godt jeg i stedet brude give dem opbakning nu, men kan jeg bar ikke, kan ikke blive ved med og stå og synge når de er så ringe! Håber de snart tager sig sammen og viser at de er klubben!!

Casper P
      Bruger

Jeg støtter mit hold i medgang og modgang!
      – så er der vidst svaret!

sorknu9
      Bruger

syntes sku det er pinligt, og denne gang snakker jeg ikke om spillernes indsats selvom det også er under alt kritik. men hvad [censored] er du for en "fan" (undskyld jeg siger det). har altid været overbevist om at AGF var en klub uden medgangsfans, men nogle af indlægene gør mig i tvivl. forstår din ærgelse over de manglende resultater, men man træder altså ikke på nogen der ligger ned. selvfølgelig kommer jeg næste gang, da de har brug for den støtte de kan få, også selvom de er uhyggelig ringe for tiden!

ManSon
      Bruger

jeg gør da .. det er mit hold om vi så taber alle kampe.. men føj da hvor det ikke køre for gf for tiden

Lonstrup-
      Bruger

jeg kommer helt sikkert.. har sæsonkort og støtter GF !

Mazurek
      Bruger

Sorknu9 og i andre har ret! Ved godt det er skidt jeg siger sådan og kommer sikkert os, men er bare så skuffet efter idag, troede ikke det kunne lade sig gøre og spille så dårligt som idag.

OldBoy67
      Bruger

Har været fan siden 1989 og har været vidne til mange, MANGE dårlige kampe… men er altid kommet igen fordi jeg hele tiden lever i håbet om igen at se ting som; Windfeld score på udspark, AGF løfte pokalen, FCM blive tævet med 5-3 m.m
      Men NU er grænsen [censored] nået – jeg gider ikke spilde mine surt tjente penge på at blive pisset på af disse forkælede drengerøve som kalder sig professionelle fodboldspillere !!

Jaix
      Bruger

Selvfølgelig kommer jeg, og det håber jeg også at alle i andre gør, vi skal stadig vise at vi er Danmarks bedste fans også selvom de spiller af [censored] til.

Selvfølgelig kommer jeg. Hvem kan sige nej til endnu en skufflse og endnu et nederlag.

Nogen der ved hvad det var for en hest der blev råbt om????

Hey, et plus var der da idag. Der gik sgu da 18 min før vi lukkede en kasse ind

Mazurek
      Bruger

er meget enig man følger sit hold altid i medgang og modgang. Men på et tidspunkt må det da være nok, at man ikke gider bruge 100 kr og massere af tid? vil i ikke give mig ret i det?

LP
      Bruger

Var ikk inde og se kampen idag..men det tyder på at de spillede[censored]

men kommer helt sikkert til næste kamp..

og til alle de RIGTIGE GF fans, ses til næste kamp..:k

OldBoy67
      Bruger

Mazurek skrev:
      er meget enig man følger sit hold altid i medgang og modgang. Men på et tidspunkt må det da være nok, at man ikke gider bruge 100 kr og massere af tid? vil i ikke give mig ret i det?

Enig… :k

Mollerup
      Bruger

Jeg kommer og håber vi taber minst 10 – 0, så må alle da vide at der skal kæmpes.

Hvis jeg var trænet fik alle spiller lov til at løbe indtil de brækket sig og bagefter kunne de så løbe et par timer mere og det samme efer hver kamp indtil de spillet som de får betaqlt for.

jeg kan hvertfald garanterer, at jeg kommer. Hvorfor ved jeg ikke :S

Lasseh
      Bruger

Jeg kommer da!
      Kom så GF, nu gælder det virkelig!!!!

Djarnis
      Bruger

Tja ved ikke rigtig, skal bruge penge på benzin i høj grad mm, for den da det er da ringe….. :@

Mette
      Bruger

Jeg kan heldigvis ikke komme, og det er faktisk en lettelse. Så behøver jeg ikke forklare overfor mig selv, hvorfor det lige er jeg skulle tage på stadion…

Sloth
      Bruger

altså jeg er til dels enig med ham der startede indlægget – jeg kommer fandeme heller ikke .

Under normale omstændigheder ville jeg nok være kommet, men jeg står og kan tage på arbejde og tjene gode penge i stedet for, og det vil jeg sgu hellere en tages i røven en gang til

Mazurek
      Bruger

helt enig sloth sådan har jeg det os. Er blevet så skuffet nu at jeg ikke gider smide penge ud af vinduet som jeg kunne bruge på andre ting.

Lonstrup-
      Bruger

ThomasA skrev:

Jeg støtter mit hold i medgang og modgang!

Er det nogen der kan nævne hvornår, indenfor de sidste 10 år, vi har haft medgang?

tja.. 1996 var der pokalen + sølv.. i 1997 var der en sød lille 3. plads.. ellers nada..

KS
      Bruger

Jeg går ud fra at de fleste herinde har været med i en del sæsoner efterhånden. Vi har set meget skidt og vi er stadig med – det slutter sgu ikke her. Jeg vil hellere se AGF tage en sæson mere i 1.div og få bygget et ordentligt hold op, end komme op i SL næste sæson og lave en "Vejle". Så længe øllet er koldt, store klausen er varm og bolden er rund vil jeg være at finde på stadion!

Hej

Jeg kommer.

Mvh. Søren Frederiksen, AGF fan

Budtz4ever
      Bruger

AGF er mit hold… så selvfølgelig kommer jeg, hvordan kan du tvivle!!!

Zyxel
      Bruger

Ved sq ikke om jeg kommer…

Synes 100 kr hver gang er dyrt for og se et serie 10 hold.

Phillies
      Bruger

KS skrev:
      Så længe øllet er koldt, store klausen er varm og bolden er rund vil jeg være at finde på stadion!

Drikker godt nok ik øl men vand og har det ellers på samme måde [lol:D

Harboe
      Bruger

Jeg har tit og jeg mener TIT, tænkt på:
      Hvorfor fanden kommer jeg igen og igen?
      det er jo ikke fair at jeg kommer derud, synger for klubben, håber på en sejr og er glad, at holdet så render mig så meget i røven at jeg ikke kan gå en uge. Det er fandme uretfærdigt at de ikke kan tage sig sammen og være lidt stabile istedet for at have en god kamp hver 3. måned.

MEN til sidst ender jeg derude igen, synger og råber. Klapper og skriger. Håber på sejr og en smule glæde. Hvorfor, ja hvorfor går kristne i kirke?, hvorfor tager folk på umulige bjergbestigninger hvis de har fået skuffelser nok og ikke fået guds hjælp? Fordi de tror, fordi de tror på storhed. fordi de har kærlighed for et eller andet. Det samme har jeg for klubben, elsker den klub, håber at se storhed igen med den klub. Fordi jeg TROR!
      Så jeg kommer igen, uanset skuffelsen.

LP
      Bruger

Harboe

er fuldstændig enig..

Lonstrup-
      Bruger

puha har ikke et øje tørt efter harboe's indlæg.. for jeg er enig og det er sandt..

Tveen
      Bruger

@Harboe Fuck nu bliver jeg nødt til at tage derud igen :k:k

Lasseh
      Bruger

Soren Frederiksen skrev:
      Hej

Jeg kommer.

Mvh. Søren Frederiksen, AGF fan

YES
      Så slipper jeg for at skulle opdatere [lol]

Mvh. Lasse
      AGF Fan 😉

J
      Bruger

Jeg vil også gerne se bold!

Spinner
      Bruger

Mange af kommentarerne oser af en "vi står samme" attitude. Medgang og modgang osv.

Hvilke spillere ville gøre det samme for Jer. Ingen. Okay. Det er "klubben", Altså "AGF". Eller rettere "Århus United"…eller…

Mystisk.

Jeg har også altid været AGF´er. Og vil altid være det. Men jeg prioriterer langt mere nu, end før. Jeg vil ikke spilde mine søndage længere. Det er et spild at se en masse AGF´ere rende rundt og lege. Hvis det var det jeg ville, kunne jeg kigge ud i haven.

Nej. Jeg vil underholdes. Og have oplevelser. Jeg vil se spillere der er "specielle". Nogen der kan noget.
      Måske ikke verdens bedste spillere, men så spillere der giver mig en oplevelse i form af "fight".
      Det giver AGF mig ikke længere.
      Dvs. hverken god fodbold, underholdning eller fight. Pølserne og de dyre øl kan jeg finde andre steder.

Resultatet har gennem de sidste mange år været således…..,

"Vi har søndag. Jeg har glædet mig til kampen de sidste par dage. Godt nok har vi ikke spillet så godt på det sidste, men det er hjemmebane. Dér har vi styr på det. Gør mig klar og skal se kampen. De taber. Jeg bliver pisse irriteret, og smækker på, da min kammerat ringer og spiller AGF-tabte-igen-smart. Det er jeg vant til men ret træt af. Resten af aftenen går med at være irriteret, og skyde skylden på alle der har haft del i nederlaget. Altså storvask hver søndag aften"…

Det er jo til grin……, især fordi at det ikke bliver bedre de næste 10 år!

Zuve
      Bruger

Så længe GF sisters kommer, kommer jeg også B)

Jarx Furmore
      Bruger

Det mest forfriskende idag var regnen… Så ka' de lær' det, ka' de
      Men jeg kommer igen på Søndag.
      Skræmmende som Køge kunne sætte det ene enkle angreb ind, efter det andet. De gjorde det jo efter behag ! Efter udligningen var det lige somom de sagde: "nå vi må hellere lige sætte turbo på igen og score et mål, så vores træner ikk' bli'r sur"… 4 angreb senere 1-2…… suk

Vi kalder holdet "De Hviie" men problemet er jo at de ikke føler sig Hvide. De brænder jo ikke for den klub og genrejsningsprojektet.
      Den fight og ånd som Tøfting, Stampe, Troels Rasmussen, Frank Olsen, Hyldgaard, Kurt Ross, Olesen og Henry From (og mange andre koryfæer) lagde i klubben har eksisterer ikke længere. AGF er blot blevet et sted mellem A og B tilfældige spillere kan bruge en sæson eller to.
      Der mangler hjerteblod – folk som Stampe eller Frank Olsen havde sgu ikke meget talent, men de gav sig selv fuldt ud hver gang. De havde ære og mandshjerte – det har ingen af vores spillere i dag.

Kommer oz igen til næste kamp. Har også sæsonkort og håbet om sejr er der altid selv om vi så bliver skuffet gang på gang.

vieri
      Bruger

jeg holder selvfølgelig ikke op med at støtte AGF . Men jeg synes nu en demonstration af vores utilfredshed er på sin sin plads.
      Sidste sæson lavede inters fans (De er fandme hårdt prøvede som os );) en demonstration hvor fans'ne udeblev fra deres plads i 15- 20 minutter og kun et banner stod tilbage hvor der stod VI ER HER IKKE FOR i HAR ALDRIG VÆRET HER. dermed selvfølgelig for at markere at spillerne på banen ikke kæmpede nok til at retfærdiggøre deres fans ubetingede støtte. Noget lignende synes jeg egentlig var på sin plads , uden at man som fan behøver føle at man svigter sin klub . hvilket jeg da heller aldrig vil gøre . Men klub og især spillere skal have at vide at vi sgu ikke finder os i tingenes tilstand

Steffen
      Bruger

Jeg vil give Mazurek ret – Vi har fandme stået model til Lort nok. I 10 år!! har jeg ventet på at bøtten skulle vende og vi skulle få vind i sejlene. Men hvad sker der….. IKKE EN SKID.

At tro på AGF er det samme som at tro på aktier i ELRON.

Hornbek
      Bruger

1. Jeg er så træt af at læse de negative indlæg.

2. Hvor er jeg træt af at komme på stadion og se sådan en elendig indsats.

3. Jeg er så pisse sur over at man ikke kan få refunderet sine 100kr.
      når man ser sådan en gang lort.

4. Hvor er det ringe at man ikke engang ser den mindste form for fight.

5. Hvor er jeg da pisse træt af at se på folk som skriver at Ove P skal fyres.

– Men ved i hvad?

Jeg er GF-Fan. Jeg er hærdet og jeg møder op og råber 200% igennem uanset hvad folk siger!

Bergmania2
      Bruger

Jeg er så enig med dig Hornbæk!!!!! Respekt for det indlæg der…

Stolthed og ære!!!!

Spinner
      Bruger

eller så dobbelt moralsk som noget kan være!

Diobocca
      Bruger

Jeg kommer næste gang. Jeg tror nemlig ikke at der er 30 dages fuld returret på et sæsonkort. B)

Ej spøg til side… Jeg kommer om de så ryger ned i serie 6!!!!!!!! :k

[center]ALTID HVID OG BLÅ I HJERTET[/center]

Lad mig her minde jer om Beacon Flex' rigtigt sigende sang Næst'år

Balder
      Bruger

Jeg bliver også pisse gal og skuffet, når jeg kommer ud og ser de hvide, og de så leverer sådan en gang hø!!! Men for dælen, jeg kan jo ikke lade vær´, ellers havde jeg nok droppet det for mange år siden.

Ingen over gf!!!! Heller ikke i serie 6!!!

/Balder

CasperT
      Bruger

@LP:

og til alle de RIGTIGE GF fans, ses til næste kamp..

Den der bliver jeg sgu' lidt irriteret over at læse…

Spinner skrev:

"Vi har søndag. Jeg har glædet mig til kampen de sidste par dage. Godt nok har vi ikke spillet så godt på det sidste, men det er hjemmebane. Dér har vi styr på det. Gør mig klar og skal se kampen. De taber. Jeg bliver pisse irriteret, og smækker på, da min kammerat ringer og spiller AGF-tabte-igen-smart. Det er jeg vant til men ret træt af. Resten af aftenen går med at være irriteret, og skyde skylden på alle der har haft del i nederlaget. Altså storvask hver søndag aften"…

Det er jo til grin……, især fordi at det ikke bliver bedre de næste 10 år!

Spinner, jeg kan godt følge dig, men det er vel netop når vennerne ringer og gør nar, når vi sviner holdet til, når vi håber at træneren skrider at vi VED med os selv at vi er AGF'ere ind til benet. I disse tider, hvor det at være AGF-fan bestemt ikke er sportsligt sjovt skal vi jo finde glæde andre steder, og for mit vedkommende sker det i høj grad ved at forsvare klubben alt hvad jeg kan. Og faktisk bliver folk ofte imponerede over den dedikation vores klub nyder.

Og derfor er vi ikke til grin…

Budtzen
      Bruger

Jeg vil altid være stolt af at bære den hvide trøje:k, jeg så flere tage deres trøjer af da jeg forlod stadion igår (SKAM JER).:@:@ Jeg kommer igen om 14 dage. JEG ER HVID INDTIL JEG DØR!!!!

GezaToldi
      Bruger

Der er INGEN der skal lastes for at være en medgangsfan, fordi man bliver væk i protest i en enkelt kamp. Specielt ikke som AGF-fan.
      Nu har vi stået derude i tykt og tyndt – og lad os bare med det samme slå fast at der har været flere tynde tider – i 10 år, så fordi jeg bliver væk næste gang mener jeg bestemt ikke jeg er nogen medgangsfan.

Så vil jeg påstå at folk der kommer tværtimod er nogle jubelidioter…

Til de af jer der er så fornuftige at tage et standpunkt NU vil jeg bare sige: Kanon!!! Det gør mig sgu glad at nogle AGF-fans er ved at forstå alvoren. Og at de handler derefter. Ubetinget loyalitet siden sølvet i 95/96 har tilsyneladende intet hjulpet… Nu er det på tide at prøve noget nyt.

Medgangsfans er folk der er født og bor i Aarhus og holder med fck eller bif. Få styr på jeres begreber…

CasperT
      Bruger

Til de af jer der er så fornuftige at tage et standpunkt NU vil jeg bare sige: Kanon!!! Det gør mig sgu glad at nogle AGF-fans er ved at forstå alvoren. Og at de handler derefter.

Det er det her jeg ikke forstår. Hvorfor lige nu? Hvorfor ikke sidste forår? Hvorfor bestemmer du hvornår vi skal forstå alvoren?

Der var mange der snakkede om det samme for nogle måneder siden. Ramte de så bare forkert? Eller hvad med folk der måske ikke synes at det er helt skidt endnu? Geza, hvorfor skal det lige være når DU bestemmer at nu er det nok at vi skal 'indse alvoren'?

Indså du alvoren da folk snakkede om det i foråret? For hvis du gjorde er du jo for sent ude nu. Så er du også en jubelidiot. Indså du ikke alvoren dengang, jamen så er du jo en jubelidiot i de tidligere 'indseeres' øjne. Hvem har ret? Forklar mig venligst hvorfor du har alle svarene, og vi ikke har?

Og ja, jeg synes også den er gal i klubben. Vi er bare uenige om hvad der skal gøres ved det.

Harboe
      Bruger

GezaToldi -> alle har deres opfattelse af hvad en medgangsfan er og rigtig fan.
      Kan godt være du ikke synes men andre skal da have ret til at synes du er. Ligesom du siger at vi er jubelidioter så kan vi synes du er medgangsfan ik?

Jeg kender alvoren i AGFs situation, jeg synes det er møgirriterende. Samt jeg ikke synes det er fair det hele, men nu elsker jeg klubben, hør efter KLUBBEN. Jeg støtter KLUBBEN, jeg har en enorm kærlighed til KLUBBEN, jeg tror på KLUBBEN. Det har intet med de spillere på banen, fordi de spiller dårligt skal jeg da ikke blive væk, det kan spillerne være ligeglad med da de stadig får deres løn, men det gør klubben ikke hvis alle bliver væk.

Helt ærligt, hvorfor skal KLUBBEN straffes?

GezaToldi
      Bruger

Harboe:

Jeg har argumenteret for i en anden tråd at man blot kunne købe en billet for at bidrage økonomisk, men undlade at bruge den på kampdagen.

Desuden må du gerne kalde mig medgangsfan. Det synes jeg kun er ekstremt morsomt når jeg selv ved hvor ufatteligt få kampe jeg har misset de sidste 16 år som AGF fan. Til gengæld står jeg ikke og synger LÅLÅLÅLÅLÅ når vi er bagud 0-3 mod Næstved…

Jespert
      Bruger

Hvad med at først komme 20 minutter inde i kampen, det er jo nogenlunde det spillerne også gør

Simon G
      Bruger

Som i et hvert andet ægteskab, er det i medgang såvel som modgang, så selvfølgelig kommer jeg også.

Andre Jensen
      Bruger

Simon G skrev:
      Som i et hvert andet ægteskab, er det i medgang såvel som modgang, så selvfølgelig kommer jeg også.

Efter 10 års modgang tror jeg nu nok de fleste lader sig skille;)

Som i ethvert andet ægteskab, så er det tilladt at ligge konen på is et lille stykke tid, hvis hun har zappet væk fra fodbolden og slået over på De fantastiske fem, så derfor støtter jeg et større eller mindre boycut.

Casper P
      Bruger

BOYCUT I MIN RØV!!!!!
      Selvfølgelig ska vi ikk boycutte kampen, men på en eller anden måde kan vi godt vise vi er evd at være trætte af dem, håber det her bare er mandags kuller!.. Tag jer sammen drenge!!!

Eraticator
      Bruger

Hvordan vil du vise dem det Casper P??

Synes vi skulle blive væk det første kvarter og det eneste der skulle være på tilskuerpladserne skulle være demonstrationsbannere..efter det første kvarter marcherer vi samlet ind og sætter alt vores GF-lir op.. Denne demonstration så jeg udført af Inters fans sidste år, og det virkede!! Inter vandt kampen 5-0 på san siro

Casper P
      Bruger

@Eraticator

, Det var f. eks. et godt forslag! Andre der har samme holdning som Eraticator og jeg ?

Lasseh
      Bruger

Hvad med at stille sig med rykken til det første stykke tid?

GezaToldi
      Bruger

Hvad med at invadere omklædningsrummet før kampen og synge "Trøjen, forpligter, i A-G-F…".

Så er de vel vågne fra start?

peter7005
      Bruger

:)Jeg kan huske før i tiden for 10 -15 år, når modstanderne skulle på Århus Stadion, så rystede de i bukserne fordi de vidste at der blev gået til vaflerne, og fordi de vidste at de kunne slå sig på modspillerne og for de de vidste at AGF spillerne kæmpede så blodet det sprøjtede, det ser man ikke noget af mere. Jeg syntes der mangler fight, vilje og mod, det sku det jeg kommer for at se, men der er for langt mellem snapsene.
      Jeg overvejer stadigt om jeg gider sidde og se på nogle spillere der ikke besider fight vilje og mod, der er ingen af de spillere der var på banen mod Køge der gør mig stolt af at være agf'er.
      Så til spillerne hvis i lover Fight Vilje og mod, når vi skal møde Lyngby, så lover jeg at give det en chance mere.:)

Ginola
      Bruger

Hey gutter, hvis ikke vi kommer så er vi sgu nærmest lige så ringe som spillerne…altså der kan jo ikke gå noget galt som ikke er gået galt de sidste 8 år 😉

LP skrev:
      men kommer helt sikkert til næste kamp..

og til alle de RIGTIGE GF fans, ses til næste kamp..:k

Ja tak! Det er sgu sådan det skal være! Mener det er ekstremt tyndt at boykotte holdet pga manglende resultater..! Kan godt se at det ikke kører, men hjælper det mon at vi viser spillerne at vi ikke støtter op om dem! De ved sgu godt de laver lort i den lige nu, men lad os bakke op om dem og glæde os over mange kommende sejre!!

hva fanden er der galt med jer… gu skal vi da ej boycotte kampe vi skal da støtte dem i medgang og i modgang… i er kraftedme ikke rigtige fans vi er jo ikke fck eller brøndby som ikk kan klare en smule modgang…

VI STÅR ALTID SAMMEN I AGF!!!! KOM NU DRENGE!!!!!

Andre Jensen
      Bruger

Harboe skrev:

Jeg kender alvoren i AGFs situation, jeg synes det er møgirriterende. Samt jeg ikke synes det er fair det hele, men nu elsker jeg klubben, hør efter KLUBBEN. Jeg støtter KLUBBEN, jeg har en enorm kærlighed til KLUBBEN, jeg tror på KLUBBEN. Det har intet med de spillere på banen, fordi de spiller dårligt skal jeg da ikke blive væk, det kan spillerne være ligeglad med da de stadig får deres løn, men det gør klubben ikke hvis alle bliver væk.

Helt ærligt, hvorfor skal KLUBBEN straffes?

Når du netop forstår at holde spillere og klubben adskilt (hvilket mange ikke gør), så forstår jeg ikke hvordan du kan sige at det er Klubben vi straffer.
      Det er spillerne der mister opbakningen i en halveg, eller hvad vi nu beslutter os for.
      Vores kærlighed til klubben lider ingen last.
      Tværtimod viser vi omverdenen at vi bekymrer os for klubben og ikke bare stiller os lalleglade op og bakker de spillere op, som gør alt for at folk skal grine af vores klub.

Diobocca
      Bruger

Måske Skulle man lave en Tifo der sætter fokus på forsvaret…

Eller bedre tage ud på vangen med nogle bannere med krav om at nullet er et must hvis vi vil rykke op.

For selvom jeg hellere ser en kamp der ender 4-4 end 0-0 så ved jeg også at der er et kæmpe behov for at lukke de huller i forsvaret….

Harboe
      Bruger

Andre Jensen -> så du tror ikke hvis 1000 eller 2000 bliver væk at det ikke går ud over klubben. Der er noget der hedder penge, selvom der købes billetter viser man ikke et godt eksempel overfor Ceres eller andre mulige sponsorer. Hvem gider indvestere i en klub hvor spillet på banen ikke virker og det samme på tilskuer pladserne.

Spillerne får samtidig ingen grund til at spille bedre fordi vi ikke er der, de får deres penge som klubben ikke får igen da der ingen tilskuere er. Tror der er større chance for de vil kæmpe med støtte end uden.
      Hvis der ikke er nogen at synge og heppe for dem tror jeg de vil tænke noget ala: Når de ikke er her er de vel ligeglade så kan jeg ligeså godt også.
      Men hvis vi er der vil de tænke: Se hvor de hepper og tror på os, det må vi vise vi fortjener.

Hvorfor tror du de er kommet tilbage i kampene?, FIGHT! og hvorfor: fordi nogen tror på dem og hvem er det: OS!

Lille Ole
      Bruger

Jeg kan se på de fleste, som overvejer at boykotte næste hjemmekamp, at I kommer fra Århus og omegn. Jeg forstår Jer ikke, I har muligheden for at se dem hver weekend. Jeg skal køre 120 km for at komme til kamp, og jeg har ikke engang overvejet at blive væk fra kampene, okay pga afstanden er det ikke hver kamp jeg er til, men jeg bliver ikke væk fordi det går dårligt, næh det gør kun min lyst til at komme på stadion større, fordi, naiv som jeg måske er, håber jeg at min ringe støtte hjælper bare en lille smule

SlayPelz
      Bruger

Sådan, Lille Ole – det er klasse! :k

Bor selv i århus og kommer helt sikkert!!

Mollerup
      Bruger

Diobocca skrev:
      Måske Skulle man lave en Tifo der sætter fokus på forsvaret…

Eller bedre tage ud på vangen med nogle bannere med krav om at nullet er et must hvis vi vil rykke op.

For selvom jeg hellere ser en kamp der ender 4-4 end 0-0 så ved jeg også at der er et kæmpe behov for at lukke de huller i forsvaret….

Jeg tror at det vil være bedre med en tifo der dækker målet.

Josef Olesen
      Bruger

Kan nogen gange godt forstå hvorfor jeg ikke debatere så meget herinde. Det er sku helt ekstremt så meget folk tuder, begynder på muderkastning også er niveauet så ekstremt lavt at man næsten får lyst til at lukke tråden, før man overhovedet et begyndt.
      Der er dog nogen få guldkorn, bl.a Andre Jensen har fat i en helt essentiel ting. Det er ikke klubben vi straffer, det er spillerne og der er så stor forskel at vi ikke engang burde at nævne dem i samme sætning.

Klubben, et lille hyggeligt klubhus, kaldet Fredensvang, hvor jeg havde mine miniput år ude (fra 7-10 år). Et sted hvor mange har ufattelige gode minder, sjove historier og mange gode venner og bekendte ude. Et samlingspunkt for mange tidligere spillere, børn og skolekammerater og self. alle fædrerne som står og taler om gode gamle dage imens sønnen spiller. En af Danmarks mest traditionsrige klubber, en smuk og lang historie med op og nedture. Et sted hvor man føler sig hjemme og har det godt. Det er klubben, det de følelser mange får når man taler om klubben.

Så har vi spillerne, en flok primadonnaer, som ikke ved hvordan det er at bruge sine 1600 kr. om måneden (ja jeg har bankgæld, internet, telefon, lidt mere bankgæld og lidt extra gæld.) Til at følge AGF rundt til samtlige kampe (har misset 3 kampe de sidste 3 år, ude og hjemme samt pokalkampe), der ikke ved hvordan det er at se en flok tabere ødelægge, det ry, den ære man engang havde ved at være en af Danmarks bedste klubber. Det kunne dog altid reddes før i tiden, med at man havde nogen "hviie" på banen, som fightede, Gunner Lind fx eller Leon. Idag har vi 11 spillere som eneste opgave er at give sig 100% til træning, fordi så kommer de i startopstillingen og så får de deres kampbonus oven i deres allerede høje løn.
      Vi har dog et par stykker i nogen af de unge, Lumb, Krabbe og Gjessing ser ud til at fighte godt, men de er også allesammen af egen avl og har klubånden i hjertet, hvilket mange af vores nuværende spillere mangler. Hvis vi i gamle dage tabte 5 kampe i træk, var der ingen der talte protest aktion, fordi vi vidste at vi havde "Fightere" på holdet.

Derfor vil folk og jeg lave en aktion, vi taler ikke om at blive hjemme, det kunne aldrig falde mig ind, men vi har haft en lang debat på GH's forum, og der er der tale om boykot hele første halvleg eller de første 10 min. Hvor hele C2-C3 øvre skal være tomt.
      Og den næste der siger "rigtige GF fans" om sig selv og derved kalder os andre "falske" eller medvinds fans. Luk venligst røven, acceptere at der er flere måder at være fan på og at din ikke nødvendigvis er den rigtige, og det er da underligt at størstedelen af folk i debatten er for en aktion??..

Andre Jensen
      Bruger

Harboe skrev:
      Andre Jensen -> så du tror ikke hvis 1000 eller 2000 bliver væk at det ikke går ud over klubben. Der er noget der hedder penge, selvom der købes billetter viser man ikke et godt eksempel overfor Ceres eller andre mulige sponsorer. Hvem gider indvestere i en klub hvor spillet på banen ikke virker og det samme på tilskuer pladserne.

For det første er der jo ikke tale om at vi skal blive væk hele kampen.
      Jeg tror de fleste er enige om at det kun skal være en periode, lige nu går snakken på mellem 10 og 45 minutter.

Du har givetvis ret i at folk ikke gider investere i en klub hvor spillet ikke kører, og det er jo netop en af grundene til at vi skal demonstrere.
      Hvis spillerne ikke tager sig sammen, så kører de klubben i sænk.
      Det er jo spillet på banen, der i øjeblikket skræmmer sponsorerne væk, hvorimod os fans har givet en god opbakning i denne sæson.
      En opbakning som vi vil fortsætte med at give for fuld styrke, når stilhedsperioden er overstået imod Lyngby.

Harboe
      Bruger

Andre Jensen -> længere oppe er der nogle som vil blive væk fra kampene, altså ikke bare demonstrere i 10 min eller hvor lang tid man har lyst til. Det var den jeg henviste til, intet med den periode. Det synes jeg tilgengæld er en fed ide og er med på den.

En lille misforståelse.

romario_873
      Bruger

Spændende debat, sidst jeg lagde en tilsvarende på, blev jeg kaldt omkring den ringeste fan GF nogensinde har haft, medgangsfan og bedt om at blive væk osv…
      Noget tyder på at de fleste af os fans er klar til at gøre noget, efter det har vist sig, vi ikke bare tromler os gennem 1 div.

Jeg har et helt konkret forslag til en demonstration, som klubben ikke lider skade af økonomisk, vi kan allesammen være der og se kampen i sædvanligt stort fremmøde, men det kræver en del opbakning….

Kæmpebanner med teksten nogenlunde således:
      VI ER HER FOR JER NÅR I ER HER FOR OS
      Samtlige fans på C2 & C3 sidder ned, ingen slagsange eller tilråb el.lign. heller ikke når spillerne løber på banen…"det tavse flertal"

Min forventning er så at spillerne vil være så skræmte over den manglende opbakning, at de vil føle sig presset til at levere, i en grad af fighterånd, som vi ikke har set siden Stampes tid, naivt… måske.

Når de så kommer foran, skal vi bryde ud i et skråååål, så de ikke et eneste sekund er i tvivl om at vi er 100% bag dem, en reaktion som modstanderne vil have enorm ærefrygt overfor, naivt… måske.

Hvis de så pisser i bukserne igen, så holder vi kæft igen.

Det her virker kun på hjemmebane, på udebane er vi for få til det kan få en ordentlig effekt. Men lad den køre en 2 -3 weekender i træk, det vil være en mega magtdemonstration fra os fans mod spillerne.
      For som det er sagt før i denne tråd, vi elsker alle klubben, men vi vil have spillere som kæmper for den….

Andre Jensen
      Bruger

Harboe skrev:
      Andre Jensen -> længere oppe er der nogle som vil blive væk fra kampene, altså ikke bare demonstrere i 10 min eller hvor lang tid man har lyst til. Det var den jeg henviste til, intet med den periode. Det synes jeg tilgengæld er en fed ide og er med på den.

En lille misforståelse.

Okay, så undskylder jeg:)

Viser 71 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?