Hvem er ikke lønnen værd?

Forside Fora AGF Hvem er ikke lønnen værd?

Viser 9 svartråde
  • Forfatter
      Di Stefano
      Bruger

Ja, desværre bliver dette et mere og mere påtrængende spørgsmål efter de sidste godt ti kampe.

Hvor skal Brian spare lønkronerne? Høegh, Cagara, Gjesing og Dioh? Ja, der er desværre flere oplagte emner.

Og hvor kan vi finde angribere, der kan score mål? Og forsvarere der kan markere en mand?

Bubba
      Bruger

ja ja ja og nej.

jan_F
      Bruger

Nu skal man jo kende deres løn for at kunne afgøre om de er den værd…

Forsvarsspillerne har vi – det er et spørgsmål om at få dem godt spillet sammen – så en lidt længere skadesfri periode tak.

Angrebet er værre … Graulund er god … Nando er også god, men har været meget skadet … Dioh er god, hvis han ikke skal score målene – altså sammen med en type som fx Graulund/Nando … Sanel – kan desværre ikke se det store lys i ham, men han er ung og afhængig af hvor god han er til at lære, så måske. Problemet er at en spiller som kan det vi mangler er for dyr for AGF pt – og der er såvidt jeg ved ingen unge på spring … men får vi solgt Poulsen til en fornuftig pris, så mener jeg klart det er angrebet der skal styrkes.

zcml
      Bruger

Jeg kan nu bestemt godt se et lys i Sanel, men han er ung, og skal først til at finde sig til rette i ligaen. Så han er ikke den rette til at sætte vores lid til som manden, der vinder (scorer) kampe for os, men han er desværre pt. det bedste bud.

Dioh er en fantastisk spiller når han får lov at ligge bag den forreste angriber, men selv på den position burde han score flere mål.
      Problemet er jo at finde økonomien til at hente en stabil målscorer, men pt. byttede jeg hellere end gerne Dioh for én.

Høegh fik for et par år siden muligheden for at vise, at han havde kvalitet til superligaen. Nu har han så fået en lille mulighed igen, men det virker nu stadig ikke som om han har, hvad der skal til.
      Som helt ung lignede han et kommende kæmpetalent, men et eller andet er udeblevet i hans udvikling.
      Gjesing har flere gange vist et højt topniveau, men bundniveauet er desværre tilsvarende lavt. Og pt. syn's jeg ikke han spiller på et acceptabelt niveau.
      Han kan være en god mand at have som reserve, men så skal han også blive mere stabil. Fast mand tror jeg desværre ikke længere han bliver god nok til.

Så er der Cagara!
      Han fik ikke så mange træningskampe i vinterpausen da han blev skadet. Og er derfor stadig ved at spille sig til rette på holdet, men umiddelbart ligner han ikke en permanent løsning. Især fordi han sikkert skal have en del i løn pga. det med forskerordningen.

Lige pt. syn's jeg heller ikke at Dan er sin løn værd, men tror lige så meget det er spillestilens skyld.
      Det nytter dog ikke at have en løntung spiller gående, der ikke fungere under trænerens stil.
      Spørgsmålet er så bare, om vi skal skifte spiller eller stil/træner?

salling23
      Bruger

Sanel får nu chancen for at bevise at han kan være med på dette niveau. Han bør får 3-4 kampe på toppen fra start efter kombinationen Dioh/Davitt har vist sig (endnu engang) ikke at virke.

vagabonden
      Bruger

det kan siges meget kort DER ER INGEN PAA AGFS HOLD DER ER PENGENE VAERD

Anonym

Jeg synes pt. ikke at Dioh og Dan T er lønnen værd! Med den løn de får burde de være stjernerne på vores hold og løfte det. Det føler jeg ikke de gør mere!

Norden
      Bruger

Fra en ende af…
      – Staff – Tja det er vel ok
      – Krabbe – Lønnen er vel ikke så høj, men hans niveau er faldet
      – Dan T – i betragtning af hans høje løn, så burde han præstere bedre
      – Gjesing – Nej ikke pt. Han er dog ikke dyr, så spørgsmålet er om mna kan få noget bedre for de penge
      – Kure – jf. Gjesing
      – Cagara – Vil næsten ikke bedømme ham, da han er væk til sommer
      – Stephan P. – Tjaa…
      – Lucena – Den mest stabile AGF'er
      – Povlsen – er nok billig, så ikke meget at udsætte der
      – Martin J. – time will tell
      – Davit – Laver for få mål, men lønnen er nok ikke den højeste
      – Dioh – er slet ikke lønnen værd

Og så er det nok 3 af de mest løntunge spillere der er ude med skader

Utzon
      Bruger

Di Stefano, du er ikke en fribillet til familietribunen værd som fan!

Jakobbs
      Bruger

Er jeg den eneste der overså den nyhed hvor spillernes løn blev offentliggjort?

Viser 9 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.