fbpx

Hvem er det lige han er?

Forside Fora AGF Hvem er det lige han er?

Viser 6 svartråde
  • Forfatter
      Simon G
      Bruger

Da jeg igår sad og studerede de udtagende til AGF All-starholdet, bed jeg særligt mærke i navnet Uffe Jacobsen, da han var den eneste der ikke umiddelbart sagde mig noget, hvilket nager mig lidt da jeg som trofast tilhænger gennem godt 11 år troede at jeg kendte til samtlige spillere der ville optræde på et All-starhold. Så nu vil jeg bede jer om hjælp, hvem er det lige han er, ham Uffe Jacobsen?
      Efter, hvad jeg selv lige kan sjusse mig frem til må han have spillet under Ole Brandenborg i slutning af 80'erne først i 90'erne.

thorsten
      Bruger

hej Simon

Du har helt ret i at uffe jacobsen spillede i slutningen af 80'erne og begyndelsen af 90'erne.

Jeg husker ham som en teknisk god midtbanespiller.

Tror måske han kom fra Esbjerg…

Nu ejer han flere af stederne langs åen.

Simon G
      Bruger

Mange tak for hjælpen thorsten.

agfgas
      Bruger

Uffe sg endda tæt på landsholdet dengang men skader satte ham et pænt stykke tilbage !!!!!!!!!:(

Andre Jensen
      Bruger

Jep, Uffe Jacobsen var en god teknisk midtbaneslider.
      I dag slider han vist bare personalet op på Café Viggo, Römer og den italienske vinrestaurant ved åen som han alle ejer sammen med konen:-)

Rasmus
      Bruger

Var det ikke også ham, der åbnede en bod med varme kartofler sammen med Halvor? Jeg mener, at det var et eller andet sted på strøget….Godt det er gået fremad for ham siden…:-)

Har forresten spillet direkte overfor ham i en serie 4-kamp. Selvom han er 10 år ældre end mig, scorede han fire gange. Jeg fik ikke et ben til jorden…:D

queenswood2
      Bruger

jeps den er god nok m ed kartoflerne…kunne se grahn og lindrup sælge kartofler på strøget for lige at tjene lidt ekstra

Viser 6 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.