fbpx

Hvem bør AGF signe i sommerpausen

Forside Fora AGF Hvem bør AGF signe i sommerpausen

Viser 21 svartråde
  • Forfatter
      MTAC.nu
      Bruger

TTB – OK, enten var dette det dummeste spørgsmål jeg længe har fået stillet, eller også kender du ikke forskel på højre og venstre;) Sherriffen skal naturligvis spille venstre back! Han har helt klart været forårets spiller for de hvii. Men hvis du nu havde byttet om på højre og venstre, så placerer jeg altså Ulander på højre back. Han ville måske kunne fungere på højre midt, hvor han da til tider har vist sig ok stærk, men med de spillere han har omkring sig har det ikke fungeret, så ned i forsvaret med ham. Kure må en tur på bænken eller også oppe sig lidt for at komme på mit `drømmehold´ til næste sæson!

Batigol
      Bruger

Ups….der gik det vist lidt for stærkt for den gamle her. Glemte vist at nævne, at jeg indtil videre vil placere Shane på venstre back, da jeg er stærk i tvivl om hvorvidt Anders Kure er god nok til pladsen. Hvis dette er tilfældet, så skal Shane naturligvis holde sin plads i centerforsvaret ved siden af Aho. Han er jo virkelig blomstret op derinde. Men rigtigt TTB, hvem f…. kan vi ellers placere som kridtstøvsindsamler til venstre. Har vi nogen på 2. holdet, der er ved at være modne?
      PS: Glæder mig meget til at Martin Mikkelsen i aktion. Så ham i en træningskamp i Skanderborg sidste år – en ren fornøjelse at følge med det venstreben og skarpe udfordringer!!

Willow
      Bruger

http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_start2=1&id=129103

Hvis Aab bare skal af med ham kunne han vel være en mulighed? Jeg ved ikke andet om ham end han spiller på u21.

Willow

Han lyder bestemt som et emne.

Hvis Sønderjydske skulle kunne få ham, så burde AGF også få ham.
      Set ud fra nyheden, tyder det på at han er midterforsvarer, men jeg mener at have hørt noget om, at han også har spillet back. Begge ting har brug for. Leon forlader os til sommer, og så overtager Aho hans plads, men da Aho og Shane minder meget om hinanden i spilletype. Kunne det være godt med en Martin på bænken. Godt nok er min viden om ham heller ikke stor, men hvis han er lidt mere fremadrettet end Aho og Shane ser jeg ham meget gerne i den hvide trøje

Willow
      Bruger

Det viser sig at Martin Pedersen har kontraktudløb til sommer
      http://www.onsidedk.com/main/index.phtml?ac_playerfacts=1&playerid=968

En anden Aab spiller (nu jeg er igang med Aab)som jeg synes er ret interesant (men som vi har mindre chance for at få) er Jacob Sørensen, han er superhurtig på højrekanten og han har kun en indskifterrolle for Aab.

Willow

RUDI
      Bruger

Hvilket perspektiv er der i at hente afdankede bænkevarmere i en klub, vi burde sammenligne os med?

Så hellere satse på egen avl.

Willow
      Bruger

Der et bl.a. andet de perspektiver at: han er ung, han er næsten gratis, Videresalgsmuligheder & vi står netop og mangler en god forsvars-spiller.
      Når han spiller på u21 holdet skulle man gerne kunne regne med at han har lidt klasse.
      Du mener at vi skulle kunne sammenligne os med Aab…men lets face it, de har spillet bedre og meget mere stabilt end Agf…

Willow

mht at hente såkaldte "afdankede bænkvarmere", så har Viborg haft stor succes med det, i bl.a. Nørlund og Poulsen. Men også Randers har fundet nogle gode bænkevarmere, Kenneth møller, lundberg mm

Så jeg ser ingen problemer i at vi henter en som Martin Pedersen 😀

tmj-allstar
      Bruger

Kevin Stuhr-Ellegaard ville løse vores problem på målmandsposten… Og desuden er han i fremtiden et godt salgsobjekt.

MTAC.nu
      Bruger

Så er kontraktforhandlingerne mellem Viborg og Christian Keller brudt sammen – AGF bør seriøst overveje attilbyde ham en kontrakt.

Willow
      Bruger

Ja, Ellegaard er nu udelukket…
      Jeg vil lige samle tråden lidt 😉
      Så forlsagene lyder:
      Peter Christiansen
      Martin Pedersen,
      Keller,
      Det er sq en sølle forsamling det her 😉 slet ikke flere forslag?
      Så vil jeg da tilføje:
      Zaza
      Kom nu, der må da være flere? eller skal vi håbe på at SÅ trækker endnu en gammel (kogt & tilberedt) kanin op af hatten? Vi bliver sq nød til at hjælpe ham, indtil videre har han ikke været synderlig heldig 😉

Willow

Simon G
      Bruger

Spiller som Henrik Eggerts og Peter Christiansen vil efter min mening være gode at få til GF derudover kunne jeg godt ønske mig Tulio eller Dioh Williams.

MTAC.nu
      Bruger

Hva med at kigge i 1. division. Frem rykker nok ikke op og de har en god U21 forsvarer i Martin E. Jensen. Han var måske en mulighed, ham er der også noget fremtid i. Generelt syntes jeg godt man kunne vende snuden nedad. Mange SAS-ligaklubber har med succes hentet spillere dernede. Se fx. Retov (Køge), Christian Keller (Vejle), Graulund (Vejle), Tommy Olsen (Køge), Tommy Beckmann (FC Århus)… og der er sikkert mange flere som jeg bare ikke kan huske.

MTAC.nu
      Bruger

Eller hva med Randers, er der ingen spillere på det hold vi kan bruge? Hvad med Svenne Poulsen eller Kenneth Møller???

Willow
      Bruger

Samtidigt med at man finder nogle spillere som er BILLIGE, skal de også være GODE og forstærke holdet, men ikke mindst skal det være en spillertype Agf har brug for, det synes jeg er det vigtigste. At købe en god spiller til en plads som vi i forevejen er nogenlunde besat er dumt…(Tænker lidt på Kenneth Møller P f.eks.)

Willow

MTAC.nu
      Bruger

Vil godt indrømme at Kenneth Møller ikke hust er en type vi har brug for. Svenne Poulsen fra Randers, han er da en arbejder. Men Martin E. Jensen fra Frem er jo en forsvarer med fremtid.

jeg kender ikke meget til denne Martin Jensen, men han lyder meget interessant, desuden dækker han også en plads, hvor vi er tyndt besat. Vi har tre mand til den plads (shane, a.kure og jesper), men det er ingen af disses tre yndlingsplads, så hvis vi kan få Martin til den, kan Kure være back-up

MTAC.nu
      Bruger

@BPD: han er central forsvarspiller ikke back.

kattens også, så bare ignorer hvad jeg skrev lige før 😉

Simon G
      Bruger

Martin Engelhardt Jensen fra BK Frem kan både spille i midterforsvaret og som back(højre).

Willow
      Bruger

Men det vi mangler er ikke en ung forsvars-spiller, men en rutineret spiller der kan gå forrest og "gejle" de andre op, de unge talenter kan vi selv producere 😉

Willow

MTAC.nu
      Bruger

@Willow: Enig i at det måske ikke er en ung forsvarer, man kan også sige at vi har 4 til den centrale med Jonny og Jesper. Det er måske en højre back, sådan Søren Pedersen kan benyttes andre steder. Han kan jo spille alle pladser og derfor kunne det være godt hvis han ikke var bundet til højre back. Ulla var måske en ide der. Når nu Jonny spiller centralt forsvar var en midtbanespiller måske at ønske. Når Helgi kommer tilbage har vi jo reelt 4 angriber, 5 med Vester som alle kan spille pladsen, hvis vi har skader ol.

Viser 21 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.