Hvad nu hvis vi taber mod Lyngby?

Forside Fora AGF Hvad nu hvis vi taber mod Lyngby?

Viser 38 svartråde
  • Forfatter
      cf baumann
      Bruger

Spillet så egentlig nogenlunde ud mod Brøndby. Men antag nu, at AGF taber kampen mod Lyngby d. 27. oktober. Er det herefter, at panikken for alvor vil brede sig? Og er det her, Ove får fyresedlen “” elelr måske selv vælger at gå.

Denne kamp er vistnok den, der kan afklare, om AGF rykker ned eller måske bliver oppe. Jeg tror personligt, at AGF ryker noget så gevaldigt ned, hvis denne kamp bliver tabt “” for så har vi for alvor vist, at vi er det absolut ringeste hold i ligaen.

Er der nogen af jer andre, der tør tro på en redningefter et nederlag mod Lyngby? Og skal Ove i så fald ud?

For mig står det i hvert fald klart: Nedrykning og ny træner.

Fonnesbaek
      Bruger

Dårligt indlæg. Hvorfor dog snakke om nederlag mod lyngby ?
      Alle de der spørgsmål, hvad nu hvis, kan jeg ikke klare.
      Og nej det er slet ikke kampen der afgør nedrykningen.
      Lad være med at tage sorgerne på forskud.
      AGF vinder over lyngby, så stop den snak om hvis nu.
      3 point på kontoen lørdag, og stop snakken om fyring.

Dalle
      Bruger

Jeg tror heller ikke vi rykker ned, og kampen mod lyngby er heller ikke den afgørende kamp, men den er dog helt vildt vigtig. De Hviie ska have maksimal støtte derovre!!!

Anonym

Det er for tidligt at tale om nedrykning. Personligt har jeg slet ikke lyst til at tænke tanken – endnu en sæson i 1. division ville gå hårdt ud over økonomien i AGF, så det må bare ikke ske.

Naturligvis er bestyrelsen i AGF nødt til at være på forkant med udviklingen, samt have en nødplan klar hvis heldet skulle være ude. Imidlertid har AGF fortsat chance for overlevelse i SAS-ligaen, så lad os ikke tage sorgerne på forskud.

cf baumann
      Bruger

Dårligt svar. Hvorfor ikke forholde sig sagligt til en i høj grad mulig problemstilling? Dette forum handler så vidt jeg ved ikke om at give AGF opbakning. Det gør man på stadion. Her diskuterer man bl.a. AGF's resultater eller mangel på samme.

BOND-AGF
      Bruger

selvfølgelig taber vi da ikke mod slyngby!!
      hvordan kan du tro det?? de er jo i super form!!
      du så måske ikke kampen igår!??

Anonym

@cf baumann – Jeg forstår udmærket din bekymring, men som sagt tror jeg fortsat på at AGF kan overvinde de nuværende problemer.

BOND-AGF
      Bruger

selvfølgelig taber vi da ikke mod slyngby!!
      hvordan kan du tro det?? de er jo i super form!!
      du så måske ikke kampen igår!??

Fonnesbaek
      Bruger

Jeg ville kunne forstå hvis du startede en diskussion efter kampen mod lyngby og gf så havde tabt. Men det har du jo ikke. AGF vinder på lørdag længere er den ikke. Derfor er der ingen grund til bekymring.

grind88
      Bruger

Ja, hvad nu hvis vi taber til Lyngby? Så er de 4 point foran os i tabellen. Hvad nu hvis vi taber til Lyngby OG Viborg? Så er der 4 point til Lyngby og 5 pint til Viborg. Hvad nu hvis vi taber til Lyngby og vinder over Viborg? Så er vi et piont fra Lyngby og et point over Viborg…der er mange interessante scenarier. Hvad nu hvis vi vinder begge kampe? Så er vi 4 point over Viborg og 5 over Lyngby. Jeg tvivlerærligt talt på at vi taber begge kampe, så helt galt kan det nok ikke gå. Men hvis vi overvintre med 4-5 point op til stregen, så kan det stadig reddes hjem. De kræver bare to sejre. Man må efterhånden gå ud fra, at hverken lyngby eller Viborg er i stand til at slå mange andre hold end hinanden og eventuelt AGF, hvis AGF har et kollektivt kollaps…
      Og nej, træneren bliver ikke fyret…så dum er ledelsen ikke.

Roger
      Bruger

cf baumann skrev:
      Spillet så egentlig nogenlunde ud mod Brøndby. Men antag nu, at AGF taber kampen mod Lyngby d. 27. oktober. Er det herefter, at panikken for alvor vil brede sig? Og er det her, Ove får fyresedlen “” elelr måske selv vælger at gå.

Denne kamp er vistnok den, der kan afklare, om AGF rykker ned eller måske bliver oppe. Jeg tror personligt, at AGF ryker noget så gevaldigt ned, hvis denne kamp bliver tabt “” for så har vi for alvor vist, at vi er det absolut ringeste hold i ligaen.

Er der nogen af jer andre, der tør tro på en redningefter et nederlag mod Lyngby? Og skal Ove i så fald ud?

Så længe de ikke bliver spillet ud af banen uge efter uge, og chancen for at undgå nedrykning er mere end bare teoretisk, er der ingen grund til at snakke trænerfyring – heller ikke efter et evt. nederlag til lyngby eller vff. Hvad er alternativet? BSN? Mourinho? OP har både ledelsens og spillernes opbakning, og burde også have supporternes… Han har i hvert fald min.

Fonnesbaek
      Bruger

Så længe de ikke bliver spillet ud af banen uge efter uge, og chancen for at undgå nedrykning er mere end bare teoretisk, er der ingen grund til at snakke trænerfyring – heller ikke efter et evt. nederlag til lyngby eller vff. Hvad er alternativet? BSN? Mourinho? OP har både ledelsens og spillernes opbakning, og burde også have supporternes… Han har i hvert fald min.

Han har også min støtte ! Sålænge AGF ikke er rykket ned så har han. En trænerfyring vil være meget forkert!

Man kan godt tabe mod Lyngby inden vinterpausen, og vinde 2 gange over dem de næste gange. Desuden har truppen og Ove min fulde opbakning, og jeg tvivler ikke et sekund på at de er kvalificerede til at være i suppen.

agfgas
      Bruger

Når man taber taber man ikke bare point men også selvtillid, dette er et faktum.Så nytter det ikke at spille godt i mod BUIF og stå med 0 point dommerfejl eller ej, Vi er jo notoriks det hold i DK som taber til samtlige ligakonkurrenter der ligger og kæmper med os – hvilket der gør nedryknings spøgelses MEGET LEVENDE OG HØJAKTUELT Så på baggrund af disse ord, forstår jeg ikke det hylende kor som konstant nederlag efter nederlag – fornægter alt, så som undskyldninger jammen vi er kun eks antal point efter de nærmeste over stregen, og nu vinder vi i lyngby og over viborg osv .. Ja det kan vi godt, men som skrevet før så er vi notorisk det hold som taber til vores væreste konkurrenter, og forresten når har vi sidst vundet eks, over Viborg ?? og det faktum at holdet på intet tidspunkt, har vist stabilitet,udover at vi har Suppens mest gavmilde forsvar, hvad angår personlige fejl !! en god kamp tre dårlige, sådan noget i den stil.. gør det kære spøgelse MEGET LEVENDE OG HØJAKTUELT

grind88
      Bruger

@agfgas
      Vi vandt for eksempel 1-0 over Viborg d. 4 Juli, hvor vi spillede træningskamp mod dem. Så det der med, at der skulle være noget psykisk blokering i spillerne over for Viborg, det holder vist ikke. De vil gøre alt for at undgå det samme kollektive kollaps, som sidste gang de mødte dem. Desuden har både Graulund og Dioh fundet storformen frem, så jeg er ikke så bekymret for et nederlag i den kamp….Man frygter jo altid det værste, men sådan helt objektivt set…så burde Viborg ikke kunne slå AGF i øjeblikket.

Og ja, ja…det er da absolut højaktuelt at vi kan rykke ned, men det var det vel også før sæsonen startede. Så længe de samme 11 gutter spiller fast, så vender bøtten på et tidspunkt…det siger jeg også selvom vi taber de næste 5…

Meloveyou
      Bruger

gf af hjertet skrev:
      Man kan godt tabe mod Lyngby inden vinterpausen, og vinde 2 gange over dem de næste gange. Desuden har truppen og Ove min fulde opbakning, og jeg tvivler ikke et sekund på at de er kvalificerede til at være i suppen.

Taber vi, hvad vi ikke gør, er der altås KUN en kamp tilbage mod Lyngby

Anonym

@agfgas – Du er selvfølgelig inde på noget centralt – netop det at vi har svært ved at vinde over vores nærmeste modstandere… Vi vandt over Randers FC, men tabte tilgengæld imod Horsens og Viborg. Der er både pluser og minuser, men i øjeblikket desværre en overvægt at sidstnævnte”¦ [think]

Meloveyou
      Bruger

Vanaheim skrev:

@agfgas
      – Du er selvfølgelig inde på noget centralt – netop det at vi har svært ved at vinde over vores nærmeste modstandere… Vi tabte imod Horsens og ligeledes Viborg, men tilgengæld vandt vi over Randers FC. Der er både pluser og minuser, men desværre en overvægt at sidstnævnte i øjeblikket”¦ [think]

Ja, vi har to meget små sejre i 13 kampe, så vi har svært ved slå alle

Beikes
      Bruger

Vi vinder klart over Lyngby.

Et nederlag behøver ikke betyde nedrykning, men det vil nok fortælle os at vi skal kæmpe om at undgå den. En klar sejr, som jeg forventer, kan fortælle os at vi er berettiget til målsætningen.

Vi vinder klart over Lyngby..

El Mundo
      Bruger

cf baumann skrev:

Hvad så hvis vi vinder over Lyngby?

Lige så vel som ingenting er afgjort hvis vi vinder, lige så vel er der ikke noget der er afgjort hvis vi taber.

Skal da med stor glæde give min mening til kende efter kampen mod Lyngby. Men trænerfyring kommer ikke til at indgå som et tema.

AGFan2006
      Bruger

er overbevist om at vi nakker lyngby i en målrig kamp.
      mit bud er vi vinder 4-2 hvor laver hattrik!!!

arsenal
      Bruger

Det bliver en meget lige kamp på lørdag med lyngby som svag favorit som hjemmehold (55-45)
      Tipper på en ufgjort

arsenal
      Bruger

uafgjort

Hornbek
      Bruger

Tror på en meget lige kamp som kan gå til begge sider. Hvis vi får fat i deres offensive spillere, specielt Christian Holst, og ikke laver personlige fejl(som altid), tror jeg på en sejr.

agfgas
      Bruger

til ham der skrev at vi vandt over viborg i en trænningskamp – ok jeg skulle måske formulere mig bedre – så her kommer det.. Hvornår har vi sidst prøvet at vinde over Viborg i en betydningsfuld kamp, hvor der var 3 point på spil ???…

[lol]

agfgas

Sidst vi vandt over VFF i en kamp om point var 28-04-2002, og hvad så? Hvad er formålet med den argumentation du fører? Det kan da være komplet ligegyldigt. Har du ikke opdaget det endnu? Det er fodbold, og der handler det ikke om tidligere kampe og latterlige statistikker, det handler om hvem der efter de 90 minutter har scoret flest mål. Det hold er somregel det bedste og forhåbentlig er vi på lørdag det bedste hold og jeg håber osse vi er det mod VFF når den tid kommer.

Er ved at blive sindssyg af dommedagsprofetier! Ta det dog roligt… vi er ikke engang halvvejs i sæsonen og i har allerede dødsdømt projektet…

grind88
      Bruger

Så langt tilbage ka jeg ik huske. Men den her konstallation af spillere (undtagen et par stykker) har tabt en og vundet en mod Viborg. Og så gider jeg ik diskutere det pjat mer. Statestikken kan overhovedet ikke bruges på den her situation.

agfgas
      Bruger

Zodiac

min argumentation er ganske simpel, det som du selv påpeger så flot er at man skal vinde sine kampe, og ser du på vores hold anno 2007 i suppen, så er det jo klart en mangelvare, og jeg har ikke endnu dømt GF til nedrykning, jeg har blot påpeget at nedrykning er et tema der skal tages alvorligt med nuværende resultater, dermed mener jeg også at de kampe vi hidtil har spillet imod de hold som vi på forhånd havde spået vi evt skulle kæmpe med, der har vi ikke præsteret, og skulle vi underpræstere i de næstkommende kampe, imod de formode konkurrenter i bunden, ja så er nedryknings temaet i den grad aktuelt,.. Thats all…[lol]

binzers
      Bruger

hvad hvis vi taber? så er det bare endnu en kamp spildt, hvor vi højst sandsynligt taber ved at smide sejren for 117. gang, men det har ikke den kæmpe betydning endnu på om vi rykker ned… Vi mangler stadig mange kampe endnu og alt kan ske…

Hvis vi med 3 kampe tilbage i foråret ligger under stregen, så kan vi begynde at bekymre os… men ikke med 20 kampe tilbage 😉 Der er sq nok fjolser herinde der efter hvert nederlag sige at nu rykker vi ned eller "1. div here we come" og alt det overdrevne pjat…

AGFRasmus2
      Bruger

Vi skulle helst gerne slå lyngby pga . at vi ikk skal fale for langt tilbage så vi bliver nød til og få nogle sejre i de næste par kampe .. B)

Ays
      Bruger

Hvad nu hvis vi vinder de næste 4 kampe .. er vi så verdensmestre?

@ AYS – Fandeme JA

agfgas skrev:
      Zodiac

min argumentation er ganske simpel, det som du selv påpeger så flot er at man skal vinde sine kampe, og ser du på vores hold anno 2007 i suppen, så er det jo klart en mangelvare, og jeg har ikke endnu dømt GF til nedrykning, jeg har blot påpeget at nedrykning er et tema der skal tages alvorligt med nuværende resultater, dermed mener jeg også at de kampe vi hidtil har spillet imod de hold som vi på forhånd havde spået vi evt skulle kæmpe med, der har vi ikke præsteret, og skulle vi underpræstere i de næstkommende kampe, imod de formode konkurrenter i bunden, ja så er nedryknings temaet i den grad aktuelt,.. Thats all…[lol]

Ja nedrykning er aktuelt? Hvem har nogensinde sagt andet. Jeg havde personligt ingen forventninger om at vi skulle blive midterhold denne sæson. I sidste ende er jeg nødt til at være lidt optimistisk, for hvis jeg først begynder at se det hele så dystert som i gør så ender jeg da nede i et stort sort hul:)

Men din argumentation med at vi ikke har vundet over VFF i en betydende kamp siden 2002 kan ikke bruges til en døjt. Jeg forventer at vi vinder over både Lyngby, FCK og VFF! Hvorfor? Fordi jeg er en lalleglad optimist, og hvis vi ikke tror på vi vinder er der i grunden ingen pointe i at holde med AGF;)

marss glarss
      Bruger

Det ville da, være fuldstændig hjerne dødt at fyre Ove P vis de hviee rykker ned!
      Han er kommet ind, til en klub i kaos! Giv dog for fanden manden tid!
      Han er ved at bygge et rigigt godt hold op, der kan være i top 3 om 5 år!

Meloveyou
      Bruger

marss glarss skrev:
      Det ville da, være fuldstændig hjerne dødt at fyre Ove P vis de hviee rykker ned!
      Han er kommet ind, til en klub i kaos! Giv dog for fanden manden tid!
      Han er ved at bygge et rigigt godt hold op, der kan være i top 3 om 5 år!

Ja måske, hvad hvis spillerne smutter ved en evt. nedryknin?? Så er alt det gode arbejde spildt!!

Ays
      Bruger

Thomas Damgaard skrev:
      @ AYS – Fandeme JA

😀

Flanhardt
      Bruger

Zodiac skrev:
      Sidst vi vandt over VFF i en kamp om point var 28-04-2002

Josta Dladla's debutkamp for de hviii'e

GUD jeg savner den dreng!

HB
      Bruger

Ja han måtte godt vende tilbage nu er børnespiseren jo også flyttet til Hestebyen, så kunne Dladla godt blive god:D

Jeg tror faktisk at AGF kunne tabe til Lyngby, ikke så meget fordi AGF er ringere end Lyngby, men vores spillestil er guf for de hurtige folk der huserer på fløjene. Vi er slet ikke kyniske nok lige i øjeblikket. Se hvordan vores fløje og backs konstant bliver fanget når vi mister bolden på midten. Lidt flere folk bag bolden og lad lyngby prøve at skabe kampen for en gangs skyld

Smartagf
      Bruger

Jamen AGF er lige til 1. divisionsfodbold :k Der er ikke meget super over AGF! [shock]

Viser 38 svartråde
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi søger frivillige - vil du med på holdet?